بهترین دکتر بوتاکس صورت باید این 5 ویژگی ممتاز رو داشته باشد

بهترین دکتر بوتاکس در تهران

بهترین دکتر بوتاکس رو با چه معیارهایی انتخاب می کنید؟ آیا از قبل از دوستان و آشنایان سوال می کنید؟ با تبلیغات تخفیفان و نت برگ و دیجی کالا برای تزریق بوتاکس اقدام می کنید؟ یا اینکه، با افزایش اطلاعات عمومی خود درباره بوتاکس و تحقیق حضوری از چند مرکز، بالاخره به یک دکتر باتجربه مراجعه می کنید؟در مطلب حاضر، به 9 ویژگی ممتاز برای یک متخصص واقعی تزریق بوتاکس می پردازیم. به کمک این ویژگی ها می توانید بدون تکیه بر تبلیغات و سفارش های دیگران، پزشک مجرب و کاربلد رو شناسایی کنید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2022

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

ویژگی های بهترین دکتر بوتاکس

 

بوتاکس چیست|مزایای بوتاکس صورت

بوتاکس عضلات پر از تنش و پرتحرک صورت رو رام و آرام می کند. بوتاکس می تواند چین و چروک های دور چشم، دور لب و بینی، پیشانی و خط اخم بین دو ابرو رو تا مدتی محو کند. در زمان خندیدن و اخم کردن و سایر حرکات صورت، ماده ای به نام استیل کولین ترشح می شود. بوتاکس می تواند به طور موقت مانع از ترشح این ماده در عضلات شود؛ بنابراین، عضلات صورت تا مدتی دچار فلج شده و حالت نرم و ریلکس به خود می گیرند. به همین دلیل است که پس از تزریق بوتاکس، پوست براق و شفاف به نظر می رسد.

مزایای بوتاکس صورت

  • رفع خطوط اخم عمیق عمودی بین ابروها
  • رفع خطوط افقی بین ابروها و بالای بینی
  • رفع چین و چروک های دو طرف بینی و دور لب
  • اصلاح فرم چانه
  • رفع چین و چروک های ناشی از لبخند با تزریق به عضله ی ماستر
  • رفع چین و چروک ها و خطوط پیشانی
  • رفع چین  چروک های دور چشم (خطوط پنجه کلاغی)

مشاوره بوتاکس رایگان و تخصصی

اولین ویژگی بهترین دکتر بوتاکس این است که به برگزاری جلسه ی مشاوره ی بوتاکس بین زیباجو و مرکز اهمیت می دهند. زیباجو بایستی حتما از قبل فرم اطلاعات بوتاکس رو به دقت مطالعه کرده باشد. دکتر از شما می خواهد که درباره ی علت مراجعه، شرایط و سوابق پزشکی، مصرف دارو، سطح انتظارات خود بعد از تزریق بوتاکس و غیره صحبت کنید. پرسش و پاسخ هایی بین شما و دکتر رد و بدل می شود.

چرا جلسه ی مشاوره بوتاکس اهمیت دارد؟

مزایای جلسه مشاوره بوتاکس

  • مشخص می شود آیا شما کاندید سالم و مناسبی برای تزریق بوتاکس هستید یا خیر. به عبارتی، هشدارها و موارد ممنوعه بوتاکس تذکر داده می شود.
  • سطح انتظارات شما متعادل می شود. درباره ی اقدامات و مراقبت های قبل و بعد از بوتاکس مطلع می شوید.
  • ممکن است فردی در دوران بارداری و شیردهی به سر می برد و بوتاکس برای وی ضرر دارد؛
  • زیباجو برای اولین بار است بوتاکس تزریق می کند و پزشک یک سری ملاحظات درباره دوز بوتاکس یا احتمال حساسیت به ماده بوتاکس رو در نظر می گیرند.
  • ممکن است فردی داروهای خاصی مصرف می کند، عفونت فعال دارد و نسبت به اهمیت این مسئله آگاه نیست.
  • داروی خاصی به علت بیماری خاصی مصرف می کند که با تزریق بوتاکس تداخل دارد و جای احتیاط می باشد.
  • وضعیت پوست زیباجو بررسی می شود و احتمالا یک سری پیشنهادهای عالی یا جایگزین بوتاکس برای جوانسازی پوست توسط دکتر ارائه می شود.

مهمترین مراقبت های قبل و بعد از تزریق بوتاکس

برخی مراقبت های بسیار ساده در بوتاکس اثرات عجیبی بر نتایج بوتاکس می گذارند.

پس از تزریق بوتاکس، خیلی مهم است که تا 24 ساعت اول، سر در حالت خم و پایین قرار نگیرد. در غیر این صورت، مواد بوتاکس جابجا و پخش شده و عوارض بوجود می آید. عوارضی مانند افتادگی پلک، سردرد، عدم تقارن ابروها یا چشم ها و غیره نتیجه ی عدم رعایت همین مراقبت ساده است!

مهمترین مراقبت های بعد از بوتاکس:

  • تا شب نخوابید
  • محل بوتاکس رو لمس نکنید یا ماساژ ندهید
  • به محل تزریق بوتاکس فشار وارد نکنید
  • در صورت تورم، کمپرس یخ یا تکه یخ داخل پارچه نرم و تمیز) روی محل بگذارید
  • موقع حمام، فقط آب به صورت بپاشید
  • از حمام داغ، حرارت و سونا بپرهیزید
  • در ساعات اولیه آرایش نکنید
  • داروهای ضد درد که توسط پزشک تجویز شده رو به موقع مصرف کنید
  • همچنین، برای نتایج عجله نکنید و استرس نداشته باشید. نتایج پس از دو هفته ظاهر می شوند.

بررسی مشکلات پوستی و بهترین روش جوانسازی پوست

ویژگی دوم دکتر خوب برای بوتاکس این است که برای بررسی وضعیت پوست زیباجو وقت کافی صرف می کنند. یک پزشک باتجربه قبل از تزریق بوتاکس از شما می خواهند که چندین بار حرکات اخم، لبخند و چین و چروک انداختن رو انجام بدهید. این کار برای بررسی دقیق نقاط پیری پوست و علامت گذاری نقاط تزریق می باشد.
حین ویزیت، می توانید درباره ی بهترین روش های جوانسازی پوست خود از پزشک کمک بگیرید. ممکن است پیشنهادهای عالی و جالبی دریافت کنید. برای مثال، ممکن است پیشنهاد تزریق ژل گونه رو در کنار تزریق بوتاکس خط اخم بشنوید (البته در صورتی که گونه برجسته ای ندارید). این پیشنهاد برای زمانی ست که خط اخم خیلی عمیق باشد، با بوتاکس کامل از بین نرود و با تزریق ژل گونه کمتر توی چشم بزند. یا اینکه، اگر ابروی شما دچار افتادگی شده، پزشک اندولیفت ابرو رو پیشنهاد بدهند.

پزشکان متعهد و مجرب همیشه بهترین راه حل ها رو برای درمان مشکلات پوستی ارائه می دهند. آن ها در توصیه های خود عواملی مانند سن، ژنتیک، وضعیت پیری پوست، بودجه شخصی و علاقه مندی ها و توقعات شما رو در نظر می گیرند.

  بهترین برندهای بوتاکس اصل و مرغوب

بهترین برندهای بوتاکس

ویژگی سوم یک متخصص پوست مجرب این است که هرگز مارک های تقلبی، نامرغوب یا ارزان قیمت رو تزریق نمی کنند!

در یک مرکز معتبر، مارک بوتاکس پلمپ شده و دارای تاریخ تولید و انقضاء در حضور شما باز می شود. قبل از باز شدن، می توانید تمامی مشخصات محصول مانند شماره سریال، نام شرکت سازنده و غیره رو چک کنید.

بهترین برندهای بوتاکس ایرانی و خارجی

بهترین مارک های بوتاکس ایرانی دیستون و مصپورت می باشند. بهترین برندهای خارجی دیسپورت انگلیسی، زئومین آلمان و نورونوکس کره می باشند. البته بستگی به سیاست های یک کلینیک، ممکن است از انواع دیگری از بوتاکس نیز استفاده شود.

یک نکته جالب: بر خلاف تصور عموم که بوتاکس خارجی رو باکیفیت تر و ایمن تر از ایرانی می داند، بوتاکس مصپورت ایرانی برای نژاد ایرانی ها به مراتب ایمن تر و سازگارتر از انواع خارجی می باشد. به ویژه، دیسپورت اصل عوارضی مانند سردرد و افتادگی پلک داشته اما مصپورت (به شرط تزریق حرفه ای) هیچ عارضه ای ایجاد نمی کند.

تزریق حرفه ای بوتاکس: دوز و مقدار واحد، تکنیک به روز

ویژگی دیگر و در واقع مهمترین ویژگی بهترین دکتر بوتاکس تزریق حرفه ای می باشد. یک پزشک حرفه ای با جدیدترین و بهترین تکنیک های تزریق بوتاکس برای نواحی مختلف صورت آشنایی خوبی دارد. مرتب دانش خود رو به روز رسانی می کند؛ مقدار واحد بوتاکس برای تک تک نواحی صورت رو با توجه به وضعیت و نیاز پوستی هر فرد انتخاب و سفارشی سازی می کند. به علاوه، بوتاکس رو در عمق مناسب و نقاط مناسب تزریق می کند.

زیباجوی عزیز! تزریق بوتاکس حرفه ای رو به بهترین متخصص پوست یا جراح پلاستیک یا یک پزشک با تجربه بسپارید. افراد زیادی هستند که بعد از تزریق بوتاکس نزد یک دستیار یا پزشک کم تجربه برای درمان عوارض بوتاکس مراجعه می کنند.
اغلب این عوارض در نتیجه ی تزریق غیر حرفه ای، آشنا نبودن با برندهای اصل و تزریق بوتاکس نامرغوب ایجاد می شوند. همچنین، افرادی هستند که سابقه بیماری یا جراحی دارند، یا در شرایط خاص پزشکی و روحی روانی هستند و دارو مصرف می کنند؛ این اشخاص بایستی حتما قبل از هر گونه تزریق بوتاکس با متخصص مشورت کنند.

تزریق در یک مرکز زیبایی معتبر به معنی رعایت قوانین تزریق بوتاکس می باشد. اگر زیباجو جزو موارد ممنوعه تزریق بوتاکس باشد، از همان ابتدا تزریق انجام نمی شود و در نتیجه عوارضی متوجه زیباجو نیست. تمامی هشدارها، نکات مه و مراقبت ها تذکر داده می شود. همچنین، نتایج بوتاکس شما تا دو هفته توسط مرکز پیگیری می شود. شما می توانید از خدمات ویزیت رایگان پزشک پس از دو هفته برای بررسی اثرات بوتاکس بهره مند شوید.

پیشنهاد جایگزین های بوتاکس برای زیباجو

ویژگی پنجم بهترین دکتر بوتاکس این است که اگر زیباجو به تزریق بوتاکس علاقه ندارد و یا کاندید مناسب نیست، روش های جایگزین بوتاکس رو پیشنهاد می دهند. فرض کنید فردی به ماده بوتاکس حساسیت نشان می دهد، در این صورت می تواند از روش های مختلف دیگری برای جوانسازی صورت بهره مند شود. برای مثال،

  • لیفت ابرو با اندولیفت به جای بوتاکس ابرو برای قرینه سازی ابروها
  • رفع خط اخم با لیفت نخ در پیشانی و تزریق ژل برای پر کردن افتادگی پوست بین ابروها به جای بوتاکس خط اخم

انواع جایگزین بوتاکس

اینکه پزشک کدام روش های جوانسازی رو  پیشنهاد دهند، بستگی به موارد زیر دارد:

  • سن زیباجو
  • شرایط پزشکی و روحی روانی زیباجو و شرایط مصرف دارو
  • سبک زندگی زیباجو
  • بودجه ای که شخص دارد
  • وضعیت پوست زیباجو
  • علاقه و انتظارات زیباجو

انواع روش های جوانسازی پوست برای نواحی مختلف صورت

به مهمترین روش های جوانسازی پوست و صورت اشاره می کنیم:

  1. مزوژل جالپرو برای جوانسازی کل صورت و آبرسانی به پوست
  2. انواع مزوتراپی جوانساز و مزوتراپی روشن کننده ی رفع تیرگی های صورت
  3. آر اف فرکشنال و میکرونیدلنیگ برای جوانسازی و پاکسازی پوست از انواع مشکلات پوستی مانند آکنه و جوش، اسکار، لک و تیرگی و خال و غیره.
  4. لیزر اندولیفت برای جوانسازی معجزه آسای صورت و گردن
  5. مزونیدلینگ (ترکیب مزوتراپی و میکرونیدلینگ) برای جوانسازی صورت
  6. پلاسما تراپی برای رفع افتادگی پلک، چین و چروک های ملایم و سطحی، رفع جای جوش و اسکار و زخم، رفع لک و تیرگی و غیره.
  7. هایفوتراپی برای رفع شلی و افتادگی پوست (با بودجه متوسط و تکرار جلسات؛ اگر بودجه خوبی دارید، اندولیفت بهترین گزینه برای لیفت صورت با ماندگاری چندین ساله است)
  8. و دهها روش مکمل دیگر
    نکته: تنوع روش های جوانسازی پوست آنقدر عالی ست که هر فردی با بودجه زیر متوسط تا بالا می تواند از مزایای این روش ها بهره مند شود.برای اطلاعات بیشتر، با مرکز جوانسازی پوست شریعتی تهران تماس بگیرید.


    بهترین مکان برای بوتاکس در تهران

بهترین متخصص بوتاکس تهران شمال

خلاصه مطلب: به 5 ویژگی مهم برای بهترین دکتر بوتاکس در بهترین مراکز و کلینیک های بوتاکس اشاره کردیم و توضیح دادیم. همیشه برای انتخاب بهترین دکتر و مرکز بوتاکس، این 5 ویژگی رو در نظر بگیرید.

مطلب پیشنهادی:
بهترین ادویه هایی که مشک پژمردگی پوست رو از بن و ریشه نابود می کنند:

8 ادویه دشمن کم کاری تیروئید: دارچین،….

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن