بهترین روش جوانسازی پوست صورت

بهترین روش جوانسازی پوست صورت | جوانسازی پوست با مزوتراپی

روش های جوانسازی پوست صورت

اولین علائم پیری در حدود 30 سالگی رخ می دهد. خطوط ریز اطراف چشم و دهان، بزرگ شدن مویرگها، لکه های ناشی از رنگدانه ها و غیره، همه اینها می تواند در اثر ژنتیک، سن، عوامل خارجی، رژیم غذایی و سبک زندگی ایجاد شود.
امروزه کاهش روند پیری، با استفاده از روش های نوین، امری امکان پذیر است.
هنگام صحبت از درمان های ضد پیری و روش های جوانسازی پوست صورت، بسیاری از افراد مزوتراپی را انتخاب می کنند، زیرا در مقایسه با سایر روش ها، راحت تر و کم هزینه تر است و نتایج بهتر و سریع تری را به دنبال دارد.
مزوتراپی، یک روش ضد پیری مدرن است که با استفاده از آن، تمام مواد لازم به لایه میانی پوست یا مزودرم تزریق می شود.
به منظور کند کردن روند پیری، پوست صورت باید به طور مداوم تقویت شود و به همین دلیل، مزوتراپی به عنوان بهترین روش برای تقویت پوست، خواهد بود. زیرا با دسترسی به لایه های عمیق پوست، مواد مورد نیاز را به نواحی مورد نظر خواهد رساند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2022

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

جوانسازی پوست صورت

مزایای مزوتراپی

موارد استفاده از مزوتراپی عبارتند از:

تاریخچه مزوتراپی 

مزوتراپی در ابتدا توسط میشل پیستور در فرانسه و در سال 1952، برای تسکین درد، مورد استفاده قرار می گرفت، اما امروزه روشی معمول برای جوانسازی، از بین بردن چربی ها، رفع سلولیت، تقویت و درمان ریزش مو و … می باشد.

مزوتراپی چیست و کوکتل های مزوتراپی شامل چه چیزهایی هستند؟

مزوتراپی یک روش جوانسازی مدرن است که امروزه به جای روش های جراحی مورد استفاده قرار می گیرد. در این روش با استفاده از میکروسوزن هایی، کوکتل های مزوتراپی که عمدتا شامل ویتامین ها (A ، B ، C ، E و K) ، مواد معدنی، آنتی اکسیدان ها، اسیدهای آمینه، اسید هیالورونیک و فاکتورهای رشد و بسیاری مواد مغذی دیگر، وارد لایه میانی پوست می شوند.
این مواد با ورود به لایه میانی پوست، باعث تغذیه پوست، آبرسانی و بهبود گردش خون در نواحی مورد نظر می شوند. این کار باعث کاهش روند پیری، کاهش چین و چروک پوست و بهبود کلاژن سازی در نواحی مورد نظر بدن می شود و به همین دلیل، این روش به عنوان روش جوانسازی ابدی نیز شناخته می شود.

مزو جوانسازی صورت نی نی سایت

چگونه مزوتراپی، باعث جوانسازی پوست صورت می شود؟

با گذشت زمان، چربی زیر پوست، بافت و خاصیت ارتجاعی پوست کاهش یافته و جریان خون در پوست کند می شود. این تغییرات در پوست، می تواند به دلیل اشعه ماوراء بنفش، کاهش عملکرد فیبروبلاست ها و عوامل خارجی نیز رخ دهد.
محصولات مختلف بازسازی پوست نیز توان رسیدن به لایه های میانی پوست را نخواهند داشت و بنابراین، بهترین راه حل در چنین مواردی، افزودن این مواد به این لایه های عمیق تر پوست خواهد بود.
با استفاده از مزوتراپی، فیبروبلاست ها دوباره فعال می شوند و سلول ها نیز تولید اسید هیالورونیک، الاستین و کلاژن را افزایش می دهند، که این امر برای حفظ پوست جوان، سالم، با رنگ صاف و بدون چین و چروک لازم است.

کاربردهای مزوتراپی برای جوانسازی پوست

  • حذف خطوط ریز
  • از بین بردن جای زخم
  • درمان لکه های رنگدانه
  • بخش ناهموار رنگ پوست

در نواحی:

  • صورت – به خصوص در اطراف دهان و چشم
  • گردن
  • خطوط گردن
  • دست ها
  • پاها
  • پیشانی و سایر نقاط بدن.

مزوتراپی چگونه انجام می شود؟

روش های مختلفی برای تزریق کوکتل های مزوتراپی به پوست وجود دارد؛ استفاده از درمارولر، امواج رادیویی، تزریق با استفاده از سوزن های نازک و لیزر.
درمان های سوزنی و لیزری بسیار مفید و مورد توجه بوده اند، زیرا مواد فعال در لایه های عمیق پوست قرار می گیرند. البته این کار فقط توسط پزشکان مجاز و باتجربه قابل انجام هستند.

نتایج مزوتراپی جوانسازی پوست صورت چگونه است؟

پوست پس از مزوتراپی جوان می شود و مراقبت مداوم با کوکتل های مزوتراپی باعث حفظ رنگ و طراوت پوست می شود و در صورت استفاده منظم، روند پیری را به طور چشمگیری کند می کند. نتایج استفاده از مزوتراپی، بلافاصله پس از درمان قابل مشاهده است.

هدف از مزوتراپی افزایش تولید کلاژن، الاستین و اسید هیالورونیک در پوست و همچنین تغذیه آن با مواد فعال لازم برای داشتن پوستی سالم و جوان است.

تعداد جلسات مزوتراپی صورت

به چند جلسه مزوتراپی برای جوانسازی پوست نیاز خواهید داشت؟

برای رسیدن به نتایج مطلوب، معمولاً حداقل 2 تا 4 روش درمانی توصیه می شود، اما تعداد دقیق جلسات به شرایط پوست و سن بیمار بستگی دارد و باید تنها توسط پزشک متخصص تعیین گردد. جلسات نیز عموما ماهی یکبار باید انجام شوند.

آیا برای دستیابی به نتایج بهتر، می توان مزوتراپی را با روش های دیگر ترکیب کرد؟

بله، البته. بسته به نتایجی که می خواهید به دست آورید، مزوتراپی جوانسازی در ترکیب با لیزر، روش پی آر پی، مواد پرکننده اسید هیالورونیک نتایج عالی می دهد.

فواید و مزایای مزوتراپی جوانسازی پوست صورت

این روش زیبایی و درمانی، علاوه بر جوان سازی پوست، می تواند سلولیت را کاهش دهد، کیسه های زیر چشم را از بین ببرد و رشد مو را تشویق کند و بسیاری دیگر از مشکلات پوستی شما را در زمان کوتاهی برطرف کند. 

مزوتراپی مو

مزوتراپی مو بهترین روش جهت درمان ریزش مو

با این روش، مزوتراپی مو، کلیه ویتامین های مورد نیاز مو جهت تقویت و رشد، به ریشه و فولیکول ها تزریق می شود. هیچ مولتی ویتامین و محلول خوردنی جایگزین این روش نمی گردد. چون در این روش مستقیما ویتامین ها به ریشه موها داده می شود.

مزوتراپی دور چشم جهت جوانسازی پوست و رفع تیرگی دور چشم

طی این فرایند، کلیه ویتامین های لازم جهت آبرسانی و جوانسازی پوست تزریق می گردد. این مواد موجب روشن شدن پوست این ناحیه نیز می گردد. از طرفی پلک بالا و پایین چشم، مثل پوست سایر نقاط صورت دچار تحلیل و چروک خواهد شد. برای رفع خطوط این نواحی، بوتاکس قابل تزریق نمی باشد. مزوتراپی یکی از راهکارهای موثر در جوانسازی و روش سازی پوست این ناحیه می باشد. تورم مزوتراپی طی چند ساعت تا حداکثر 24 ساعت رفع می گردد.

مراقبت بعد از مزوتراپی صورت نی نی سایت

مراقبت های بعد از انجام مزوتراپی

پس از انجام مزوتراپی، از موارد زیر اجتناب کنید:

  •  آفتاب گرفتن
  • فعالیت های بدنی سنگین و یا تعریق
  • دوش گرفتن با آب گرم
  • آسپرین (چند روز قبل و بعد از درمان)

چه کسانی نباید مزوتراپی را انجام دهند؟

  • زنان باردار
  • افراد مبتلا به بیماری های خود ایمنی
  • افراد مبتلا به اختلال لخته شدن خون
  • افرادی که به هر یک از مواد کوکتل حساسیت دارند.
  • افراد مبتلا به عفونت های پوستی باکتریایی.

برای انجام روش مزوتراپی مناسب نیستند. همچنین افراد دیگر باید قبل از انجام هر کدام از روش های مزوتراپی، حتما با پزشک مشورت نمایند.
همچنین باید دانست که مزوتراپی به منظور کاهش و به تعویق انداختن پیری و دارای اهداف پیشگیرانه است. این روش جایگزینی برای لیزر، لیفت صورت یا پرکننده های اسید هیالورونیک نخواهد بود. مزوتراپی درخشندگی پوست را بازیابی می کند، یکنواختی ایجاد می کند، رنگ را ترمیم می کند، ظاهری تازه و جوان می بخشد و علاوه بر آبرسانی پوست، خاصیت ارتجاعی آن را بازیابی می کند و باعث جوانسازی پوست صورت می شود.

در مورد پوست سالمندان و جوان سازی آن، مزوتراپی در ترکیب با سایر روش های زیبایی انتخاب بسیار خوبی است.

آیا روش مزوتراپی ماندگار است؟

مزوتراپی از دسته درمان های موقت است و برای حفظ و تداوم نتیجه لازم است این درمان با مشورت و صلاحدید پزشک متخصص در فاصله های مشخص مجدد تکرار شود. در صورتی که انجام این روش هر 6 ماه تکرار شود، بهبودی بهتر و ماندگاری آن بیشتر خواهد بود.

عوارض مزوتراپی

هزینه مزوتراپی جوانسازی پوست صورت

هزینه انواع مزوتراپی، به عوامل گوناگونی بستگی دارد. با توجه به شرایط هر فرد و میزان مواد مورد نیاز برای مزوتراپی و همچنین تعداد جلسات تعیین شده از سوی پزشک، هزینه مزوتراپی برای افراد مختلف، متفاوت خواهد بود. برای اطلاع از هزینه ها می توانید با مشاورین ما در مرکز تخصصی مزوتراپی تهران، تماس حاصل نموده و از طریق مشاوره با کارشناسان ما، اطلاعات لازم در خصوص انواع مزوتراپی را کسب نمایید.

تخفیف مزوتراپی جوانسازی پوست

مرکز تخصصی مزوتراپی شمال تهران، با بهره گیری از پزشکان بنام و کادری مجرب، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان، در خصوص تمامی روش های مزوتراپی می باشد. برای بهره مندی هر چه بیشتر شما عزیزان از خدمات ین مرکز، برای انواع مزوتراپی صورت، مزوتراپی لاغری، مزوتراپی غبغب، مزوتراپی سلولیت و … تخفیف هایی در نظر گرفته شده است. شما می توانید از طریق تماس با مرکز و ارتباط با کارشناسان ما، اطلاعات لازم در خصوص تخفیف های ارائه شده را کسب نمایید.

نتیجه گیری

مزوتراپی به عنوان شیوه ای درمانی به جوانسازی پوست صورت، زیبایی و سلامت پوست شما کمک می کند. البته به شرط این که مراقبت بعد از مزوتراپی صورت را نادیده نگیرید و به توصیه های پزشک عمل کنید. با مزوتراپی صورت برای همیشه با لک های صورتتان، چین و چروک های پوست صورت، جای جوش و آکنه و… خداحافظی کنید و از داشتن پوستی صاف و زیبا لذت ببرید.

منابع:

منبع1

4 دیدگاه دربارهٔ «بهترین روش جوانسازی پوست صورت | جوانسازی پوست با مزوتراپی»

  1. بازتاب: چین و چروک صورت: درمان قطعی چروک صورت و چین و چروک زیر چشم کم هزینه سریع موثر

  2. بازتاب: میکرونیدلینگ درماپن یا مزوتراپی؟ | تفاوت میکرونیدلینگ و مزوتراپی - مزوتراپی

  3. بازتاب: میکرونیدلینگ درماپن:

  4. بازتاب: مزوتراپی صورت، مزایا و عوارض | قیمت هر جلسه مزوتراپی صورت چقدر است؟ - مزوتراپی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن