تزریق فیلر مو

درمان نوین ریزش مو با تزریق فیلر مو یا هیر فیلر

تزریق فیلر مو

شاید شما هم از جمله افرادی هستید که به‌ تازگی متوجه ریزش جزئی موهایتان شده‌اید و دوست دارید قبل از اینکه سطح ریزش گسترده‌تر شود آن را برطرف کنید. در چنین مواردی می‌توان به سراغ راهکارهای درمانی موثر و مقرون به صرفه مانند تزریق فیلر مو یا هیر فیلر رفت که تأثیر بسزایی در رشد و سلامت موها دارد. در این مطلب در خصوص فیلر مو و ویژگی‌های آن‌ها توضیحاتی را ارائه خواهیم داد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2022

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

فیلم تزریق فیلر مو  dr.cyj

علل ریزش مو

عواملی مانند رژیم غذایی ناسالم، آلودگی آب‌وهوا، سبک زندگی ناسالم، استفاده از نوع نامناسب محصولات مراقبت از مو، سیگار کشیدن، استفاده مداوم از سشوار و اتوی مو، استرس و رنگ کردن موها از عواملی هستند که می‌توانند به موهای شما آسیب بزنند و باعث نازک شدن و در نهایت ریزش آن‌ها شوند. این مسئله برای اکثر افراد بسیار ناراحت‌کننده است. در بعضی افراد سطح ریزش بسیار گسترده‌تر است و می‌تواند منجر به طاسی‌های جزئی یا کلی بشود؛ اما در مواردی این ریزش باعث کاهش تراکم موها و کم‌پشت شدن آن‌ها خواهد شد.
در چنین مواردی استفاده از فیلر مو یا Hair Filler بهترین راهکار درمان ریزش موها خواهد بود. فیلر مو یک پزشک ۲۴ ساعته است که بر روی رشد مجدد موها و تقویت آن‌ها کار می‌کند تا قسمت‌های خالی سر را کاملا پر کرده و با افزایش ضخامت موها چهره شما را جذاب‌تر و جوان‌تر از قبل کند.

هیر فیلر نی نی سایت

هیر فیلر (Hair Filler) یا فیلر مو چیست؟

فیلر مو یک ماده ژل مانند است که همه مواد مغذی مورد نیاز برای رشد مجدد موها شامل 7 نوع پپتید، هیالورونیک اسید، انواع ویتامین‌ها، آنزیم‌ها و مواد معدنی را دارد. تزریق فیلر مو برای کسانی که موهای نازک دارند و مایلند به حجم موهای دلپذیرتری برسند عالی است.

پس از تزریق هیر فیلر مواد سازنده آن آزاد می شود و مواد مغذی مورد نیاز فولیکو ل های مو را تامین می کند. همچنین با احیای سلول های پوست سر گردش خون در آن ناحیه را افزایش میدهد و در نتیجه رشد مو را سرعت می بخشد که نتیجه پس از حداقل دو هفته قابل مشاهده است.

فیلر مو یک ماده تزریقی است که بعد از نفوذ در ریشه موها باعث تقویت فولیکول‌های مو و رشد مجدد موها می شود. فیلر مو حاوی 7 پپتید ثبت شده است که در روند رشد مجدد و درمان ریزش مو موثر است. در واقع هیالورونیک اسید موجود در ترکیبات این ماده موها را هیدراته می‌کند و با تحریک فیبروبلاست‌ها باعث تولید کلاژن جدید می شود. به‌علاوه این مواد باعث بهبود گردش خون در پوست سر می‌شوند و ضمن حفظ خاصیت ارتجاعی و جوان‌سازی این ناحیه به عملکرد بهتر فولیکول‌ها نیز کمک می‌کند. این مواد نه‌ تنها باعث رشد مجدد موها می‌شوند بلکه راهکاری برای جلوگیری از گسترش ریزش و توقف آن نیز خواهند بود.
در این روش درمانی پس از پاکسازی محل تزریق توسط پد الکلی، پزشک سرنگ محتوی فیلر را با استفاده از سوزن های مخصوص و بسیار نازک به روش میکرواینجکشن به قسمت هایی از پوست سر که دچار طاسی شده است تزریق می کند. در نهایت فولیکول های مو تا زمان فرا رسیدن تزریق دوم توسط فیلر احاطه شده و تقویت و رطوبت رسانی می گردند.

بهترین برند هیر فیلر

بهترین برند هیر فیلر

تعداد متعددی از برندهای هیر فیلر در بازار موجود می باشند که تنها برخی از آنها کیفیت مناسبی داشته و تاییدیه های لازم را دریافت کرده اند. فیلر مو دکتر سی وای جی (HAIR FILLER DR.CYJ (برای کسانی که مشکلات جدی و شدید ریزش مو دارند بسیار مفید و تاثیر گذار است.

چرا از فیلر مو استفاده کنیم؟

برخی از شرایط ریزش مو مانند ریزش مو با الگوی زنانه و مردانه عمدتاً توسط شرایط ژنتیکی بدن ما تعیین می شود. ژنتیک بدن ما تمام اطلاعات را ذخیره می کند و نحوه واکنش بدن ما را تعیین می نماید. افراد مبتلا به ریزش موی الگوی زنانه و مردانه دارای “ژن ریزش مو” خاصی هستند که پاسخ سلول های فولیکول مو را نسبت به هورمون بدن مستعدتر و حساس تر می کند. تحقیقات چندین ساله نشان داده است که “ژن ریزش مو” را می توان با تزریق فیلر مو کنترل کرد.

فیلر مو برای افرادی که موهای نازک و کم‌پشتی دارند و مایل به داشتن موهای پرپشت‌تر و زیباتر هستند نیز کاربرد دارد. استفاده از فیلر مو به دلیل وجود ترکیبات مغذی فراوان به بازسازی موهای شما کمک کرده و آن‌ها را از داخل تقویت می‌کند. به‌ علاوه هیر فیلر با مهار رادیکال‌های آزاد باعث افزایش مقاومت موها در برابر عوامل مضر و آسیب‌زننده مانند نور خورشید و آلودگی‌های محیطی می‌شود.

رشد مجدد موها

تزریق فیلر مو باعث می‌شود که نواحی خالی شده دوباره پر شوند؛ درواقع مواد مغذی موجود در آن ریشه موهای این قسمت‌ها را کاملا تقویت می‌کند تا موهای تازه دوباره رشد کنند. این موضوع باعث طبیعی شدن دوباره خط رویش مو خواهد شد و اجازه نمی‌دهد که موهای قسمت‌های مختلف سر به‌ صورت غیریکنواخت و نامتقارن رشد کنند.
با برطرف شدن این مشکلات موها پرتر از قبل به نظر می رسند که تاثیر زیادی در جذابیت چهره شما می‌گذارد.

جلوگیری از ریزش مجدد و دوام نتایج

فیلر مو تنها در زمان تزریق بر روی موها تاثیر نمی‌گذارد؛ بعد از تکمیل دوره درمان مواد مغذی آن برای مدتی طولانی در ریشه موها باقی خواهد ماند و باعث تقویت آن‌ها می‌شود. با توجه به این موضوع خیال شما از بابت داشتن موهایی همیشگی و جذاب کاملا راحت است و دیگر نیازی نیست نگران ریزش مجدد موها باشید.

مواد تشکیل دهنده هیر فیلر 

فیلر مو حاوی ۷ ترکیب اصلی برای تقویت موهاست که در ادامه در خصوص خواص هریک از آن‌ها توضیحاتی را ارائه می‌دهیم.

  • هیالورونیک اسید: این ماده فولیکول‌های مو را هیدراته می‌کند و با حفظ رطوبت آن‌ها مانع از شکنندگی موها می شود. همچنین فیبروبلاست‌ها را برای تقویت موهایی نرم و ابریشمین تحریک می‌کند. هدف اصلی محققان برای اضافه نمودن هیالورونیک اسید افزایش اثر و ماندگاری درمان است.
  • اولیگو پپتید 54 (Oligo Peptid 54): این ماده عواملی که باعث ریزش موها می‌شوند را هدف قرار می دهد. با وجود این ترکیب در فیلر مو دیگر موها نازک و شکننده نمی‌شوند.
  • دکا پپتید 10 (Deca Peptid 10): این ماده پوست سر و ریشه مو را تغذیه می‌کند؛ به این ترتیب از خشکی پوست سر جلوگیری خواهد شد. به‌علاوه حفظ خاصیت ارتجاعی پوست سر رشد موها را بهبود می‌دهد و حالت دادن به موها را نیز راحت‌تر می‌کند.
  • دکا پپتید 18 (Deca Peptid 18): این ماده پوست سر را برای تولید سلول‌های فولیکولی تحریک می‌کند. این موضوع باعث تشکیل سلول های مویی جدید و افزایش ضخامت موهای نازک شده خواهد شد و دلیلی بر رشد موهای جدید در نواحی خالی شده هم هست.
  • اکتا پپتید 2 (Octa Peptid 2): این ماده از سلول‌های مو در برابر استرس، اشعه مضر UV و سایر عوامل خارجی که به فولیکول‌های مو آسیب می‌رسانند محافظت می کند.
  • اکتا پپتید 11 (Octa Pepetid 11): این ماده ریشه‌های مو را برای تولید کلاژن جدید تحریک می‌کند؛افزایش کلاژن در موها باعث ضخیم‌تر شدن موها می‌شود و به رشد مجدد موهای ازدست‌رفته نیز کمک می‌کند.
  • اولیگو پپتید 71 (Oligo Peptid 71): این ماده از رنگ‌دانه‌های مو محافظت می‌کند و مانع از سفید شدن زودرس آن‌ها می شود. البته این ماده در کنار الیگو پپتید ۵۴ از ریزش موها هم جلوگیری می‌کند.

آیا تزریق فیلر مو درد دارد؟

آیا تزریق فیلر مو درد دارد؟

فیلر مو توسط سوزن های بسیار ریز به زیر پوست سر تزریق می‌شود و تا حدودی دردناک است. بسیاری از مراجعین به دلیل دردناک بودن آن و یا سردرد شدن جلسات خود را ادامه نمی دهند. در مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی تزریق هیر فیلر با تکنیک بی حسی سر انجام می شود یعنی چند نقطه در پیشانی بی حس می شود تا تزریق فیلر مو را بدون درد تجربه کنید.

تزریق فیلر مو یک تکنیک تخصصی محسوب میشود. بنابراین لازم است این درمان تحت نظر پزشک متخصص پوست و مو در مراکز معتبر انجام شود. ما جزء معدود مراکزی هستیم که با تکنیک بدون درد تزریق هیر فیلر را انجام می دهیم.

چه کسانی می‌توانند از فیلر مو استفاده کنند؟

نامزدهای ایده آل برای استفاده از فیلر مو خانم‌ها و آقایانی هستند که موهای ضعیف، نازک و شکننده‌ای دارند. این افراد ممکن است از نوعی آلوپسی به عنوان مثال آلوپسی آندروژنیک رنج ببرند و دوست داشته باشند که با صرف هزینه‌ای بسیار کمتر از هزینه کاشت مو و در زمانی کوتاه‌تر به نتایج دلخواه خود برسند.
البته توجه داشته باشید که این روش برای درمان طاسی‌های گسترده یا رشد مجدد موها در نواحی سوختگی یا آسیب‌دیدگی مناسب نیست و تنها برای تقویت فولیکول‌های ضعیف شده و رشد مجدد موها در نواحی که خط رویش کمی عقب رفته یا خالی شده است استفاده می‌شود.

علاوه بر این فیلر مو برای افرادی که موهای خود را کاشته‌اند و قصد دارند با رساندن مواد مغذی مناسب به فولیکول‌های تازه کاشته شده آن‌ها را تقویت و به رشدشان کمک کنند هم مناسب خواهد بود. مواد معدنی موجود در فیلر مو باعث تقویت فولیکول‌های تازه می‌شود و سرعت رشد آن‌ها را بهبود می‌بخشد. همچنین می‌تواند بر روی نتایج کاشت مو نیز تاثیر بگذارد و احتمال شکست آن را کاهش دهد.

مزایای درمان با فیلر مو

مزایای درمان با فیلر مو

تزریق فیلر مو نتایجی طولانی‌مدت دارد و شما را برای زمان زیادی از شر ریزش موها راحت می‌کند. به‌علاوه با تقویت ریشه موها به رشد مجدد آن‌ها هم کمک می‌کند. علاوه بر این استفاده از این روش درمانی مزیت‌های دیگری هم دارد که در ادامه آن‌ها را بیان خواهیم کرد.

  • ضخامت و حجم موها را افزایش می‌دهد و نازکی و شکنندگی آن‌ها را درمان می‌کند.
  • افزایش ضخامت موها و تقویت ریشه‌ و ساقه آن‌ها باعث بیشتر شدن مقاومت مو در برابر آلودگی، گردوغبار و نور خورشید خواهد شد.
  • مواد مغذی موجود در فیلر مو به تکثیر سلول‌های بنیادی پوست سر کمک می‌کند؛ درنتیجه بعد از استفاده تراکم موها بالاتر خواهد رفت و کیفیت موهای تازه نیز بیشتر از قبل است.
  • فیلر مو عوارض جانبی ندارد. استفاده از آن آسیبی به پوست سر نمی‌رساند و حتی باعث تقویت آن نیز خواهد شد.
  • اثرات درمان با فیلر مو طولانی‌مدت است و افراد تنها با چند جلسه درمانی به نتایج دلخواه خود خواهند رسید.
  • فیلر مو به تقویت موهای خشک و آسیب‌دیده کمک می‌کند.
  • ژن‌های ایجادکننده ریزش مو تا حد زیادی با استفاده از فیلر مو از بین خواهند رفت.

تزریق فیلر مو به چه کسانی توصیه نمیشود؟

تزریق فیلر برای افرادی که از سلامت عمومی برخوردار هستند مشکلی ایجاد نمی‌کند؛ اما افرادی که در گروه‌های حساس قرار می‌گیرند باید احتیاط‌های لازم در این خصوص را رعایت کنند و حتی‌الامکان از انجام این کار خودداری کنند. منظور از گروه‌های حساس افرادی است که در یکی از دسته‌های زیر قرار می‌گیرند.

  • خانم‌های باردار
  • افراد مبتلا به بیماری‌های خود ایمنی
  • افراد دارای پوست سر حساس و ملتهب
  • افرادی که داروهای ضد انعقاد خون استفاده می‌کنند.
  • افراد دارای بیماری‌های پوستی فعال در ناحیه پوست سر

بهترین محل برای تزریق فیلر مو کجاست؟

فیلر مو یکی از روش‌های درمانی کم‌خطر برای ریزش موهاست و می‌تواند در زمانی کوتاه افراد را به نتایج دلخواهشان برساند؛ اما اگر در کلینیکی نامعتبر و توسط افراد غیر متخصص انجام شود ممکن است خطراتی را برای افراد ایجاد کند. در مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی تزریق فیلر مو توسط پزشک متخصص و حرفه‌ای‌ با بهترین برند فیلر مو انجام می شود و شما می‌توانید با خیال راحت برای داشتن موهایی جذاب‌تر و پرپشت‌تر به این کلینیک مراجعه کنید.

تعداد جلسات موردنیاز برای درمان با فیلر مو

تعداد جلسات موردنیاز برای درمان با فیلر مو و دوز تزریق آن بستگی به شرایط فرد، نوع و کیفیت موهای فعلی و سطح ریزش موها دارد. به‌طور متوسط هر فرد معمولا به سه جلسه درمان نیاز دارد که فاصله جلسات با یکدیگر حدود ۱۵ روز است. البته در بعضی افراد ممکن است این جلسات تا ۲ یا حتی ۴ ماه طول بکشند تا فرد به تراکم دلخواه خود برسد. تحقیقات بالینی نشان داده‌اند که در بیشتر افراد بعد از ۸ هفته تراکم موها به‌طور واضحی افزایش پیدا کرده و ضخامت آن‌ها نیز در مقایسه با وضعیت قبل از درمان افزایش محسوسی داشته است.

مراقبتهای بعد از تزریق فیلر مو 

مراقبتهای بعد از تزریق فیلر مو 

  • حتی‌الامکان از خانه خارج نشوید و اگر مجبور به این کار هستید موهای خود را در برابر نور مستقیم خورشید بپوشانید.
  • ۲۴ ساعت بعد از تزریق موهایتان را نشویید و حمام نکنید.
  • از پوشیدن کلاه یا محکم بستن روسری خودداری کنید.
  • با اجازه پزشک از وسایلی مانند سشوار، اتو مو یا دیگر ابزارهای حالت‌دهنده مو استفاده کنید.
  • تا زمان تکمیل درمان رنگ کردن موها را به تعویق بیندازید.
  • برای توزیع یکنواخت فیلر در قسمت‌های مختلف، پوست سر را خیلی آرام ماساژ دهید.

آیا امکان تزریق فیلر مو در خانه وجود دارد؟

تزریق فیلر مو کاری کاملا تخصصی است و باید حتما در یک کلینیک معتبر و توسط پزشک ماهر انجام شود. نکته مهم اینکه برای تزریق فیلر به بخش‌های مختلف پوست سر از روش میکرواینجکشن استفاده می‌شود که روشی تخصصی است. سوزن مورداستفاده در این روش ضخامت بسیار کمی دارد و نباید به اعصاب موجود در پوست سر برخورد کند. به همین دلیل مهارت پزشک در انتخاب محل تزریق و نحوه انجام تزریق بسیار اهمیت دارد.

هزینه تزریق فیلر مو چقدر است؟

تعیین هزینه تزریق به برند فیلر مو و میزان دوز مورد نیاز بستگی دارد؛ به همین دلیل نمی‌توان به‌طورقطع مقدار آن را تعیین کرد. درهرحال لازم است که قبل از هر چیز با یک پزشک متخصص مشورت کنید و بعد از اطمینان از اینکه این روش برای شما مناسب است در خصوص هزینه‌های آن فکر کنید. البته که بعد از دیدن نتایج متوجه می‌شوید که پرداخت هزینه برای این روش درمانی کاملا به‌صرفه است.

آیا فیلر مو در درمان ریزش موی ارثی موثر است؟

شکننده تر شدن سلول های مو و نازک شدن مو شایع ترین حالت در آسیب های ریزش موی ارثی است. ریزش موی ارثی تقریبا درمان قطعی ندارد. تمامی درمان ها در نهایت می توانند روند ریزش موی ارثی را کندتر کنند اما نمی توانند آنرا کامل متوقف کنند.

عوارض جانبی فیلر مو DR.CYJ

اکثر موادی که در فیلر مو دکتر سیج استفاده می شود از اجزای طبیعی و پپتیدهای سنتز شده با پایداری زیاد تشکیل شده اند. این فیلر حساسیت و آلرژی را گذرانده است و استفاده از آن ایمن و بی خطر است و تاکنون عوارض جدی و نگران کننده ای برای آن گزارش نشده است. البته امکان بروز عوارض بسیار سطحی مانند درد ناحیه تزریق، سوزش پوست و یا واکنش های آلرژی زا مانند قرمزی، تورم، خارش و کبودی وجود دارد که گذرا است و به زودی برطرف می شود

فیلر مو یا مزوتراپی نی نی سایت

فیلر مو یا مزوتراپی نی نی سایت

هر دو محصولات قابل تزریقی هستند که ویتامین های مورد نیاز مو را دارند. تفاوت قیمت مزوتراپی و فیلر مو به دلیل وجود هیالورونیک اسید در فیلر مو می باشد. اضافه شدن ماده هیالورونیک اسید به ویتامین ها و اسید آمینه های لازم برای رشد مو باعث افزایش ماندگاری و تاثیرگذاری هیر فیلر نسبت به مزوتراپی شده است. بعد از تزریق هیر فیلر تا دو هفته ژل موجود در آن فولیکول موها را احاطه کرده و اثر رطوبت رسانی آن موجب بهبود وضعیت مو و کاهش ریزش موها می گردد.

مزوتراپی مو،PRP یا فیلر مو کدام یک بهتر است؟

تشخیص راهکار صحیح درمان بعد از معاینه و انجام آزمایشات توسط متخصص پوست و مو انجام می شود.

بهترین مرکز زیبایی پوست و مو در تهران

مهم این است که شما از هیر فیلری استفاده کنید که با کیفیت و اصل و اورجینال باشد. این موضوع تا حد زیادی به کلینیکی که مراجعه می کنید، مرتبط است. برای دریافت بهترین نتیجه از درمان ریزش مو با فیلر مو به پزشک متخصص که تجربه و مهارت کافی در این زمینه دارد مراجعه کنید.

مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی مفتخر است که با استفاده از پیشرفته ترین فناوری ها و دستگاه های روز دنیا، بالاترین سطح سرویس در زمینه پوست و زیبایی را با حضور تیم کاملی از تکنسین ها، دستیارهای پزشک، پزشکان و متخصصین پوست ارائه می دهد. متخصصین این مجموعه تجربیات کاملی در زمینه پیشگیری، تشخیص و درمان حوزه پوست و مو، جوانسازی پوست و زیبایی دارند.

ما به شما توصیه می‌کنیم حتماً با کارشناسان ما در بهترین مرکز زیبایی پوست و مو واقع در خیابان شریعتی در ارتباط باشید تا به شما در رابطه با خدمات و داروهای باکیفیت استفاده شده در این مرکز توضیح بدهند.

محقق و مترجم: عزیزه جوهری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن