تقویت ابروها

تقویت ابروها | مزوتراپی ابرو | راهکارهای خانگی برای داشتن ابروهای پرپشت

تلاش همیشگی ما برای داشتن ابروهای پر و کرک به این زودی ها به جایی نخواهد رسید و ما برای همیشه این سوال را داریم که چگونه ابروهای پرپشت تری داشته باشیم.
از زندایا گرفته تا کارا دلوین، هالیوود پر است از افرادی که ابروهای پرپشتی دارند و همه دنیا به دنبال این هستند که از آنها تقلید کنند.
ابروهای پرپشت، زیبایی چشمان را دوچندان می کنند و به صورت، جذابیت خاصی می بخشند.
برای داشتن ابروهای پرپشت و زیبا، می توانید با استفاده از چند راه ساده، در کمترین زمان ممکن به خواسته تان برسید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2022

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

پرپشت شدن ابروها

راهکارهای خانگی برای تقویت ابروها

روغن کرچک – از آنجاییکه روغن کرچک با پروتئین، اسیدهای چرب، آنتی اکسیدان ها و ویتامین ها غنی شده است، به تغذیه فولیکول های مو کمک می کند. هر روز روغن کرچک را روی ریشه ابرو خود قرار دهید، این کار باعث رشد مو می شود و همچنین ضخیم و محکم شدن رشته های مو را تضمین می کند.

روغن نارگیل – روغن نارگیل به عنوان نرم کننده و همچنین مرطوب کننده عمل می کند و برای بهبود گردش خون عالی است. اسیدهای چرب موجود در روغن نارگیل با پروتئین های طبیعی موجود در مو برای جلوگیری از شکستن مو وارد عمل می شوند و اسید لوریک موجود در آن به عنوان یک ماده ضد میکروبی، از عفونت فولیکول های مو جلوگیری می کند.
پروتئین های مختلف و همچنین مواد مغذی مانند ویتامین E و آهن موجود در روغن نارگیل باعث تقویت ابروها می شود.

روغن زیتون – روغن زیتون حاوی ویتامین های A و E است که به رشد مو کمک می کند. ویتامین E رشته های مو را تغذیه می کند، در حالی که ویتامین A تولید سبوم یا همان روغن طبیعی بدن ما را تحریک می کند و سبوم به رشد مو کمک می کند.

آب پیاز – آب پیاز حاوی مقدار زیادی گوگرد، سلنیوم، مواد معدنی، ویتامین های گروه B و ویتامین های C است که برای رشد مو بسیار مفید است. این ماده، به رشد سریع و متراکم موهای ابرو کمک می کند.
گوگرد، تولید بافت های کلاژن مورد نیاز برای رشد مناسب ابرو را بهبود می بخشد. همچنین فولیکول های مو را تقویت می کند. از آنجایی که پیاز بوی تندی دارد، بهتر است از آبلیمو استفاده کنید تا تمام آثار بوی آن از بین برود.

زرده تخم مرغ – موهای ابرو از پروتئین کراتین تشکیل شده است و تخم مرغ منبع خوبی از پروتئین است. کراتین یک ماده اصلی در اکثر مکمل های رشد مو است. زرده تخم مرغ همچنین منبع غنی بیوتین است که به رشد ابروهای شما کمک می کند.

آلوئه ورا – آلوئه ورا حاوی ترکیبی به نام آلوئنین است که باعث رشد مو می شود. این ترکیب شیمیایی شبیه کراتین است، از این رو موها را با مواد مغذی خاص جوان می کند و به آن خاصیت ارتجاعی می دهد و از شکستگی موها جلوگیری می کند.

شیر – شیر به طور طبیعی خواص زیادی دارد و دقیقاً به همین دلیل است که این ماده در محصولات مختلف مراقبت از پوست استفاده می شود. شیر حاوی دو پروتئین حیاتی است که به عنوان کازئین و آب پنیر شناخته می شوند. این دو باعث رشد و یا تحریک رشد موهای سالم می شوند.

تقویت ابرو

تقویت ابروها

1.شانه کردن منظم ابروها

2.استفاده از وازلین بر روی ابرو – برای اینکه ابروهای طبیعی شما رشد کنند، به محیطی نیاز دارید که باعث رشد مو می شود، بنابراین پوست اطراف آن باید از تغذیه خوبی برخوردار باشد.
شاید این سوال برایتان پیش بیاید که آیا وازلین به رشد ابرو کمک می کند؟ وازلین، یک مانع در برابر از دست رفتن رطوبت ایجاد می کند، اما می تواند رطوبت را نیز قفل کند و روند بهبود طبیعی مرطوب سازی پوست شما را نیز پشتیبانی کند.
مرلین مونرو علاقه زیادی به استفاده از این روش در برنامه مراقبت از پوست خود داشت.

3.چرب کردن ابرو ها – دقیقاً مانند وازلین، روغن نیز می تواند با ایجاد سدی در برابر از دست رفتن رطوبت، رشد ابروها را تشویق کند. اما همچنین تصور می شود که ضمن تحریک متابولیسم سلولی، گردش خون را نیز افزایش می دهد.
از هر روغنی می توان استفاده کرد، بنابراین می توانید روغن زیتون، روغن نارگیل، روغن جوجوبا، حتی روغن کرچک را امتحان کنید. قبل از خواب روغن را روی ابروهای خود بمالید و بگذارید تا صبح بماند.

4.سرم های تقویت ابرو – سرم های تقویت ابرو نیز می توانند مواد مغذی برای رشد و تقویت ابرو را در اختیار ابرو قرار دهند.

5. مزوتراپی برای تقویت ابروها

پرپشت شدن ابرو نی نی سایت

مزوتراپی ابرو چگونه است؟

روش انجام مزوتراپی ابرو به این صورت است که ابتدا پزشک، نواحی ابروها را با کرم های بی حس کننده موضعی می پوشاند.
سپس کرم ها را پاک کرده و با استفاده از مواد ضد عفونی کننده، محل مورد نظر را کاملا تمیز و ضد عفونی می کند.
حالا نوبت به انجام تزریق ها می باشد. تزریق ها با استفاده از سوزن های مخصوص به صورت دستی و یا با استفاده از دستگاه، انجام می شود. بدین ترتیب، مواد مغذی وارد پوست و ریشه ابروها شده و علاوه بر جلوگیری از ریزش، به تقویت ابروها خواهد پرداخت.
مزوتراپی ابرو و مو تقریبا مانند هم می باشند و هدف در هر دو مورد، مشترک می باشد.

مزوتراپی ابرو چیست؟

در مزوتراپی ابرو، ریشه ابروها و ریشه های ریخته شده ابروها، توسط مواد مزوتراپی تقویت می شوند. با تقویت ریشه ها و جاهای خالی ریشه های ریخته شده، و همچنین با استفاده از تحریک پوست از طریق ورود سوزن ها به آن، فولیکول های موها مجددا فعال شده و علاوه بر درمان ریزش ابروها، باعث پرپشت شدن و ضخیم شدن ابروها نیز می شوند.

آیا مزوتراپی ابرو تاثیر دارد؟

بله مطمئنا، مزوتراپی ابرو، علاوه بر درمان ریزش ابروها و جلوگیری از ریزش آنها،

  • باعث رشد مجدد ابروهای از دست رفته خواهد شد.
  • ابروهای موجود را ضخیم تر و حجیم و پرپشت تر می کند.
  • از ریزش دوباره ابروهای تقویت شده جلوگیری می کند.

مزوتراپی ابرو

مزوتراپی ابرو از چه سنی مناسب است؟

مزوتراپی ابرو می تواند برای تمامی افراد بالای 18 سال مورد استفاده قرار گیرد.
البته به صورت کلی، افراد در سنین زیر 30 سال عمدتا دچار مشکلاتی از این قبیل نخواهند شد و این روش عمدتا در افرادی با سنین بالای 35 سال مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

تعداد جلسات مزوتراپی ابرو

تعداد جلسات مزوتراپی ابرو به عوامل مختلفی بستگی دارد. با توجه به نوع مشکل هر فرد و نوع پوست، تعداد جلسات برای افراد مختلف متفاوت خواهد بود.
تعداد دقیق جلسات مورد نیاز برای مزوتراپی ابرو، تنها توسط پزشک متخصص تعیین خواهد شد. فاصله بین هر کدام از جلسات نیز معمولا حدود یک ماه خواهد بود.

هزینه مزوتراپی ابرو چقدر است؟

قیمت مزوتراپی ابرو نیز برای افراد مختلف، متفاوت می باشد و به عوامل مختلفی مانند شرایط بدنی هر فرد، میزان مواد مورد استفاده، تعداد جلسات و… بستگی خواهد داشت.
برای اطلاع از هزینه ها و اطلاعات بیشتر در خصوص انواع مزوتراپی لاغری، مزوتراپی سلولیت، مزوتراپی جوانسازی، مزوتراپی مو و … ، می توانید با مشاورین ما در بهترین مرکز مزوتراپی شمال تهران تماس حاصل نموده و سوالات خود را مطرح نمایید. همکاران ما در این مرکز، آماده ی پاسخگویی به تمامی شوالات شما عزیزان، خواهند بود.


تماس با ما

بهترین مرکز مزوتراپی در تهران

بهترین مرکز مزوتراپی، مرکزی است که در هنگام اعمال روش های مزوتراپی، نکات و موارد مهم ایمنی را نیز در نظر داشته باشد.

  • مرکز تخصصی مزوتراپی باید قبل از انجام مزوتراپی، مشاوره قبل از انجام مزوتراپی را به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهد.
  • از متد ها و دستگاه های جدید و به روز دنیا استفاده کند.
  • در انجام انواع روش های مزوتراپی، از پزشکان متخصص و به نام بهره گیرد.
  • موارد بهداشتی را به صورت کامل رعایت نماید.
  • از بهترین برند های مزوتراپی استفاده کند.
  • دارای کادری مجرب و آموزش دیده برای انجام تمامی امور مربوط به خدمات موجود، باشد.

ما در بهترین مرکز مزوتراپی شمال تهران، با بهره گیری از پزشکان متخصص و کادری مجرب، آماده ارائه کلیه خدمات مزوتراپی به شما عزیزان خواهیم بود.
جهت تماس با مرکز و مشاوره رایگان با متخصصان ما، می توانید از طریق لینک زیر با ما در تماس باشید.


اطلاعات تماس

منابع:

منبع1

منبع2

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن