راه های از بین بردن سلولیت

راه های از بین بردن سلولیت | درمان سلولیت با چند راه ساده

راه های از بین بردن سلولیت

سلولیت، یک مشکل چند عاملی است که در 80 تا 90% افراد دیده می شود و یکی از تحمل ناپذیر ترین خراب کننده های زیبایی است. سلولیت غشای چربی زیر پوست است که در برابر بافت همبند و لایه پوست برجسته می شود. با سستی و افتادگی پوست، این وضعیت بدتر می شود.
پیدایش سلولیت عموما به دلیل کم رنگ شدن خاصیت الاستیک پوست است که با افزایش سن و قرار گرفتن در معرض آفتاب، تشدید می شود.
راههای مختلفی برای درمان سلولیت وجود دارد، اما بیشتر آنها فقط نتایج موقتی دارند زیرا ساختارهای آناتومیک سلولیت را هدف قرار نمی دهند. در مقابل، درمان های جدید به نظر می رسد نتایج طولانی تری دارند.
برای آشنایی بیشتر با سلولیت و راه های از بین بردن آن، در این مقاله با من همراه باشید

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2022

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

درمان قطعی سلولیت

سلولیت چیست؟

سلولیت، چربی زیر پوست شماست که باعث ایجاد برآمدگی و یا یک شکل پنیری روی ران، شک و یا باسن شما می شود.
سلولیت، در واقع اصطلاحی برای ایجاد توده ها و فرورفتگی ها در پوست شماست. ممکن است آن را به عنوان پوست پرتقالی، پنیرک و یا نام های دیگر نیز بشنوید.
این عارضه می تواند هم مردان و هم زنان را تحت تأثیر قرار دهد، اما به دلیل توزیع متفاوت چربی، عضله و بافت همبند، در خانم ها بیشتر دیده می شود.
بین 80 تا 90 درصد زنان ممکن است در دوره ای از زندگی خود سلولیت را تجربه کنند.

علت بوجود آمدن سلولیت چیست؟

• سن و عوامل هورمونی، هورمون ها نقش مهمی در ایجاد سلولیت دارند. استروژن، انسولین، نورآدرنالین، هورمون های تیروئید و پرولاکتین، همگی بخشی از فرآیند تولید سلولیت هستند.

• عوامل ژنتیکی، ژن های خاصی برای ایجاد سلولیت مورد نیاز است. عوامل ژنتیکی با سرعت متابولیسم، توزیع چربی در زیر پوست، قومیت و سطح گردش خون در فرد مرتبط می باشند. همه ی اینها می توانند بر احتمال ایجاد سلولیت تأثیر بگذارند.

• رژیم های غذایی و سبک زندگی، رژیم های غذایی نیز می توانند در ایجاد سلولیت نقش داشته باشند. افرادی که بیش از حد چربی، کربوهیدرات، نمک و مقدار فیبر کمی مصرف می کنند، مقادیر بیشتری سلولیت در بدنشان خواهند داشت.

همچنین پیدایش سلولیت در افراد سیگاری، افرادی که ورزش نمی کنند و کسانی که به مدت طولانی در یک وضعیت می نشینند یا می ایستند، میزان بیشتری خواهد داشت. 

از بین بردن سلولیت

چگونه سلولیت را از بین ببریم؟

1. ورزش کنید. بله، حرکت کنید. این یکی از بهترین روش های درمانی است. تحرک، باعث از بین رفتن سلولیت نمی شود، اما داشتن عضلات قوی در زیر نواحی گلوله ای می توانند پوست شما را یکدست تر کنند. یک برنامه سه قسمتی ایجاد کنید: یک رژیم غذایی سالم، ورزش سریع و حرکاتی که باعث تقویت عضلات می شود.

2. غذاهای خام بیشتری مصرف کنید. فیبر بیشتری مصرف کنید – این فیبر را می توانید در غلات، میوه ها و سبزیجات پیدا کنید. کربوهیدرات های ساده یا “تصفیه شده” موجود در بسیاری از نان ها، آب نبات ها و نوشابه ها، کالری اضافه می کنند. این امر خصوصاً در مناطق مستعد سلولیت منجر به ایجاد چربی و در نهایت سلولیت می شود.

3. کمی وزن کم کنید. چه لاغر باشید و یا چاق، می توانید سلولیت داشته باشید. اما وزن اضافی اغلب باعث بیشتر دیده شدن سلولیت می شود. اگر اضافه وزن دارید، بهترین راه حل کم کردن کمی از وزنتان است. سعی کنید وزن خود را به آرامی کاهش دهید.

4. عادت های بد را ترک کنید. هر پوکی که از سیگار می کشید، بر خون رسانی به پوست شما تأثیر می گذارد. لاغرتر می شوید و احتمال افتادگی پوستتان بیشتر می شود. این امر باعث می شود سلولیت روی بازوها، ران ها و پایین تنه شما بیشتر دیده شود. در اولین فرصت، به دنبال یافتن بهترین راه موجود، برای ترک سیگار باشید.

5. پماد رتینول را به صورت روزانه به نواحی سلولیت بمالید. پماد رتینول برای درمان سلولیت بسیار موثر است. این پماد سلولیت را درمان نمی کند، اما می تواند ظاهر و بافت پوست شما را بهبود بخشد. انتخاب محصولی با 0.3٪ رتینول بهترین گزینه شما است. برای دیدن اثرات باید حداقل 6 ماه از این پماد استفاده کنید. این کار لایه بیرونی پوست شما را ضخیم می کند و به شما کمک می کند مناطق ناصاف زیر آن را از بین ببرید.

6. از مزوتراپی استفاده کنید. مزوتراپی سلولیت شامل تزریق مقادیر میکروسکوپی عصاره های طبیعی، عوامل هومیوپاتی، داروها و ویتامین ها به داخل پوست است. این ترکیبات به آرامی در چربی زیر پوست پخش می شود و باعث تجزیه چربی و از بین بردن سلولیت خواهد شد. این تزریقات علاوه بر موارد ذکر شده باعث جوانسازی پوست و جلوگیری از افتادگی پوست نیز می شوند. در واقع این روش، در چهار مرحله، سلولیت های پوست را از بین می برد:

• بهبود جریان خون در ناحیه مورد نظر
• حل کردن رسوبات اضافی چربی
• از بین بردن بافت فیبروتیک و سخت شده
• بهبود تخلیه لنفاوی 

درمان گیاهی سلولیت

مزوتراپی سلولیت چگونه است؟

مواد مورد استفاده در مزوتراپی سلولیت، پروتئین ها و آنزیم های طبیعی هستند که باعث از بین رفتن غشای چربی سلول و ساختارهایی که چربی را در کنار هم نگه می دارد، می شود. سپس چربی از بین رفته توسط بدن متابولیزه می شود، مقداری از آن مجدداً توسط کبد مورد استفاده قرار می گیرد، مقداری توسط سلولهای دیگر هضم می شوند و بقیه از طریق کلیه دفع می شوند. در طول دوره درمان و طی جلسات مورد نیاز برای از بین بردن سلولیت، چندین لایه چربی از بین می رود.
سلولیت توسط بافت همبند ایجاد می شود که با پایین نگه داشتن سطح پوست، چربی را نگه می دارند و بنابراین باعث ایجاد گودی هایی روی پوست می شوند. با استفاده از مزوتراپی سلولیت، بافت های همبند و چربی ها از بین رفته و ظاهری صاف و بدون پستی و بلندی بر روی پوست ایجاد می کنند.

ماندگاری مزوتراپی سلولیت

ماندگاری مزوتراپی سلولیت

در خصوص ماندگاری مزوتراپی سلولیت باید گفت تا زمانی که افرادی که از این روش استفاده می کنند، یک رژیم غذایی سالم و متعادل را حفظ کرده و انجام تمرینات ورزش را از یاد نبرند، کاهش سلولیت دائمی خواهد بود. به عبارتی دیگر، برای دستیابی به بهترین نتایج باید پس از انجام این روش، در کنار انجام تمرینات ورزشی، بهتر است مصرف چربی را کاهش و مصرف مایعات را افزایش داد.

بهترین مرکز مزوتراپی در تهران

در بدست آمدن نتایج مطلوب و ماندگاری پس از مزوتراپی، عوامل زیادی دخیل می باشند. یکی از مهم ترین دلایل در دستیابی به نتایج خوب و داشتن کمترین عوارض پس از مزوتراپی، انتخاب یک مرکز مزوتراپی خوب و مطمئن می باشد.
بهترین مرکز مزوتراپی، مرکزی است که در هنگام اعمال روش های مزوتراپی، نکات و موارد مهم ایمنی را نیز در نظر داشته باشد.
• مرکز تخصصی مزوتراپی باید قبل از انجام مزوتراپی، مشاوره قبل از انجام مزوتراپی را به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهد.
• از متد ها و دستگاه های جدید و به روز دنیا استفاده کند.
• در انجام انواع روش های مزوتراپی، از پزشکان متخصص و به نام بهره گیرد.
• موارد بهداشتی را به صورت کامل رعایت نماید.
• از بهترین برند های مزوتراپی استفاده کند.
• دارای کادری مجرب و آموزش دیده برای انجام تمامی امور مربوط به خدمات موجود، باشد.

ما در بهترین مرکز تخصصی مزوتراپی با بهره گیری از پزشکان متخصص و کادری مجرب، آماده ارائه کلیه خدمات مزوتراپی به شما عزیزان خواهیم بود.
جهت تماس با مرکز و مشاوره رایگان با متخصصان ما، می توانید از طریق لینک زیر با ما در تماس باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن