رفع چربی موضعی با مزوتراپی

رفع چربی موضعی با مزوتراپی | لاغری سریع شکم و پهلو بدون ورزش

لاغری موضعی با مزوتراپی

تصمیم برای کاهش وزن، یکی از بهترین کارهایی است که در صورت داشتن اضافه وزن، می توانید برای خودتان انجام دهید. راه های کاهش وزن غالبا بسیار متنوع می باشند.  یک برنامه خوب کاهش وزن، اغلب شامل رژیم غذایی و ورزش نیز هست. خداحافظی با چربی های اضافی در هر هفته غالبا بسیار دلگرم کننده است، اما گاهی به نظر می رسد دیگر لاغر نمی شوید و همین امر ممکن است باعث دلسرد شدن شما شود.
گاهی افراد با رسوبات چربی محبوس شده در قسمت هایی از بدن روبرو می شوند که نمی توانند آنها را از بین ببرند. در چنین موقعیتی، مزوتراپی بهترین گزینه برای شماست.
مزوتراپی یکی از جدیدترین  روش های رفع چربی موضعی است که در حال حاضر، جایگزینی برای لیپوساکشن در زنان و مردان می باشد. همچنین این روش، علاوه بر چربی، سلولیت را نیز در قسمت های مختلف بدن کاهش می دهد. بنابراین، برای داشتن اندامی ایده ال و پوستی زیبا، می توانید روی مزوتراپی لاغری که روشی غیر تهاجمی است حساب کنید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2022

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

مزوتراپی لاغری

مزوتراپی لاغری چگونه است؟

در مزوتراپی لاغری، محلول مخصوص مزوتراپی، از طریق سوزن های نازکی مستقیما به لایه های چربی و بافت همبند تزریق می شود. سپس محلول تزریق شده، یک واکنش شیمیایی همراه با فیزیولوژی بدن ایجاد می کند تا دیواره سلول چربی را شکسته و تجزیه مناطق محلی چربی را شروع کند.
در حقیقت هنگامی که محلول با سوزن های بسیار نازک به بافت چربی تزریق می شود، ابتدا لایه دوتایی غشای سلول چربی متورم و سفت می شود. سپس ماده ای که مانند مواد شوینده عمل می کند، تجزیه چربی را آغاز می کند و سلولهای چربی را به ذرات ریز چربی کوچک در اندازه نانو تبدیل می کند (یک میلیونم میلی متر). فرایند نهایی در کبد اتفاق می افتد که چربی کاملاً به دی اکسید کربن و آب تجزیه می شود.

5 دلیل برای اینکه مزوتراپی بخشی از برنامه کاهش وزن شما باشد

1.لاغری سریع

هدف از مزوتراپی تزریق و انتقال مواد خاصی به زیر پوست است که به هیچ وجه نمی توان به آنها دست یافت. محلول های مزوتراپی، حاوی مواد حل کننده چربی هستند که به سرعت کار می کنند. بیش از 95٪ بیماران مزوتراپی نتایج قابل مشاهده را در 2 جلسه اول مشاهده خواهند کرد.

2. لاغری تمام قسمت های بدن

مزوتراپی علاوه بر از بین بردن چربی های اضافی، برای رفع سلولیت نیز مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین می توان از آن برای از بین بردن چربی های شکم و پهلو، لاغری بازوها و رفع غبغب و … نیز استفاده کرد.

3.چند منظوره بودن مزوتراپی

بسیاری از پزشکان، علاوه بر لاغری، از مزوتراپی برای رفع سلولیت، درمان آسیب های ورزشی، درمان ریزش مو، جوانسازی پوست، رفع لک های صورت و غیره نیز استفاده می کنند.

4.لاغری بدون درد و رژیم

در مزوتراپی لاغری، شما در واقع لاغری بدون ورزش، رژیم و بدون درد را انتخاب می کنید. با وجود اینکه در این روش از سوزن هایی برای ورود محلول مزوتراپی به پوست استفاده می شود، اما روشی کاملا بدون درد است.
قبل از انجام این روش، نواحی مورد نظر بوسیله کرم های بی حسی موضعی، کاملا بی حس می شوند. بنابراین شما هیچ گونه دردی را در طول این پروسه، احساس نخواهید کرد.

5. نیاز به استراحت خاصی بعد از مزوتراپی نیست.

بعد از هر کدام از جلسات مزوتراپی، شما به استراحت خاصی نیاز نخواهید داشت. بلافاصله بعد از هر جلسه، می توانید به کار و فعالیت های عادی روزانه تان ادامه دهید.

مزوتراپی لاغری نی نی سایت

مزایای مزوتراپی لاغری

  • روشی بدون جراحی و کم خطر است.
  • نیازی به استراحت بعد از انجام این روش نیست.
  • علاوه بر از بین بردن چربی، جریان خون را نیز بهبود می بخشد.
  • تخلیه لنفاوی را نیز بهبود می بخشد.
  • پوست را جوان و شاداب می کند.
  • پوست را نرم می کند.
  • مزوتراپی می تواند شکم، دستگیره های عشق، بازو، رانها و غیره را نیز لاغر کند.

لاغری صورت با مزوتراپی

مزوتراپی می تواند در رفع چاقی صورت و لاغر کردن آن نیز به کار رود. این روش که به شما امکان لاغری موضعی و از بین بردن چربی نواحی مورد نظرتان را می دهد، با انجام کارهایی از قبیل از بین بردن غبغب و از بین بردن چربی های نواحی خاصی از صورت، امکان لاغر کردن صورت را نیز به شما خواهد داد.
برای رفع چربی موضعی صورت با مزوتراپی لاغری، ابتدا کرم بی حس کننده روی پوست شما قرار داده می شود تا در طول انجام این روش، هیچ گونه دردی را حس نکنید.
سپس، مواد بی حس کننده از روی پوست پاک می شود و صورت را کاملا تمیز و ضد عفونی می کنند.
پس از آن، تزریق ها آغاز می شوند. تزریق ها در این روش، می توانند به صورت دستی و یا با استفاده از دستگاه تفنگ مانندی انجام شوند. تمامی تزریق ها در عمق 1 تا 4 میلیمتری پوست انجام می شوند.

رفع چربی موضعی با مزوتراپی بهتر است یا لیپوساکشن؟

مزوتراپی تفاوت چشمگیری با لیپوساکشن دارد. در لیپوساکشن فرد احتیاج به بی هوشی یا بی حسی در هنگام عمل دارد و لازم است تا بعد از جراحی اقداماتی را انجام بدهد. در لاغری موضعی با مزوتراپی فرد به هیچ کدام از این موارد نیازی ندارد.
در لاغری با مزوتراپی چربی های موجود در سلولها از بین رفته و سلول آسیبی نمی بیند در حالی که در روش لیپوساکشن سلولها آسیب می بینند.
در این صورت فرد با رعایت نکردن یا کنار گذاشتن رژیم غذایی خود در مزوتراپی لاغری، چربی هایی که باز می گردند همان ناحیه ها را پر می کنند در حالی که در لیپوساکشن چون سلولها آسیب دیده اند چربیها ناحیه های دیگر (بازو، پهلو، گلو و…) را پر می کنند.

رفع چربی موضعی شکم | مزوتراپی لاغری شکم 

در مزوتراپی لاغری شکم نیز، پس از بی حسی موضعی و ضد عفونی کردن محل تزریق ها، مواد مزوتراپی به نواحی از شکم که دارای چربی های اضافی هستند، تزریق می شوند.
در تصویر پایین، مراحل انجام این روش به ترتیب نشان داده شده است.

مزوتراپی لاغری شکم

مراقبت های بعد از مزوتراپی لاغری

بعد از انجام مزوی لاغری بیماران به رژیم غذایی مناسب، سطح هورمون تنظیم شده و رژیم ورزشی نیاز دارند. به این ترتیب می توانید اطمینان حاصل کنید که چربی های از بین رفته، بر نمی گردند.
همچنین پس از انجام مزوتراپی لاغری صورت، از قرار گرفتن در معرض آفتاب بپرهیزید و در مواقع خروج از منزل، از محصولات ضد آفتاب استفاده نمایید.

عوارض مزوتراپی لاغری

عوارض خفیفی که پس از انجام مزوتراپی ممکن است مشاهده کنید:

  • قرمزی
  • کبودی و تورم خفیف
  • خارش محل های تزریق
  • درد خفیف در محل تزریق

تمامی عوارض احتمالی ذکر شده کاملا طبیعی و نرمال می باشند و ظرف 1-2 روز برطرف خواهند شد.

نظرات در مورد مزوتراپی لاغری

ماندگاری مزوتراپی لاغری

ماندگاری مزوتراپی لاغری تا میزان زیادی به سبک زندگی افراد و همچنین شرایط بدنی آنها بستگی دارد. پس از انجام مزوتراپی لاغری، لازم است از رژیم های تغذیه ای و ورزشی مناسب استفاده کنید. همچنین پرهیز ار مصرف مشروبات الکلی و غذاهای ناسالم نیز می تواند به میزان زیادی بر ماندگاری این روش، تاثیر گذار باشد.
ماندگاری این روش در همه افراد یکسان نمی باشد اما در صورت رعایت موارد فوق، ماندگاری دائمی نیز گزارش شده است.

چه کسانی نمی توانند مزوتراپی لاغری را انجام دهند؟

انجام مزوتراپی لاغری برای افرادی که دارای اضافه وزن زیاد هستند، مناسب نمی باشد. زیرا مزوتراپی لاغری، تنها برای لاغری موضعی موثر می باشد و روشی برای کاهش وزن نیست.
همچنین افراد دارای حساسیت های پوستی، دیابت، بیماری های خود ایمنی، افراد باردار و مادران شیرده، برای انجام این روش مناسب نمی باشند.
در صورت استفاده از هر گونه داروی خاص نیز، قبل از انجام مزوتراپی باید پزشک خود را از مصرف این داروها مطلع سازید.

تعداد جلسات رفع چربی موضعی با مزوتراپی 

تعداد جلسات برای همه افراد یکسان نمی باشد و در افراد مختلف، با توجه به انباشتگی چربی، ناحیه مورد نظر و شرایط بدنی متفاوت خواهد بود.
برخی افراد پس از جلسه اول تغییرات را احساس می کنند در حالی که در برخی اشخاص، شخص پس از گذشت چندین مراجعه تغییرات را احساس می کند و این به آناتومی بدن شخص بستگی دارد.
تعداد جلسات تنها توسط پزشک متخصص تعیین خواهد شد و فاصله بین جلسات نیز معمولا حدود یک ماه است.

هزینه مزوتراپی

هزینه مزوتراپی لاغری

هزینه مزوتراپی به عوامل گوناگونی بستگی دارد. با توجه به شرایط هر فرد و میزان مواد مورد نیاز برای مزوتراپی و همچنین تعداد جلسات هزینه مزوتراپی برای افراد مختلف، متفاوت خواهد بود. هزینه لاغری موضعی با مزوتراپی در مقایسه با لیپوساکشن بسیار کمتر و مقرون به صرفه است.
برای اطلاع از هزینه ها می توانید با مشاورین ما در مرکز تخصصی مزوتراپی تهران، تماس حاصل نموده و از طریق مشاوره با کارشناسان ما، اطلاعات لازم در خصوص انواع مزوتراپی را کسب نمایید.

تخفیف مزوتراپی لاغری

مرکز تخصصی مزوتراپی شمال تهران، با بهره گیری از پزشکان بنام و کادری مجرب، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان، در خصوص تمامی روش های مزوتراپی می باشد. برای بهره مندی هر چه بیشتر شما عزیزان از خدمات این مرکز، برای انواع مزوتراپی صورت، مزوتراپی لاغری، مزوتراپی غبغب، مزوتراپی سلولیت و …. تخفیف هایی در نظر گرفته شده است. شما می توانید از طریق تماس با مرکز و ارتباط با کارشناسان ما، اطلاعات لازم در خصوص تخفیف های ارائه شده را کسب نمایید.

مرکز تخصصی مزوتراپی تهران

مرکز تخصصی مزوتراپی شمال تهران، با استفاده از جدید ترین دستگاهها و متد های روز دنیا و با بهره گیری از پزشکان متخصص و کادری مجرب، مفتخر به ارائه کلیه ی خدمات پوست و مو و زیبایی و انواع مزوتراپی می باشد.
برای آشنایی بیشتر با این مرکز تخصصی و خدمات ما، از طریق لینک زیر با ما در ارتباط باشید.

6 دیدگاه دربارهٔ «رفع چربی موضعی با مزوتراپی | لاغری سریع شکم و پهلو بدون ورزش»

  1. بازتاب: بهترین روش برای لاغری: آیا مزوتراپی برای لاغری موثره؟ سریع ترین راه لاغری شکم و پهلو؟

  2. بازتاب: بهترین روش برای لاغری: آیا مزوتراپی برای لاغری موثره؟ سریع ترین راه لاغری شکم و پهلو؟

  3. بازتاب: چگونه ابروهای پرپشتی داشته باشیم؟ | مزوتراپی ابرو، مزایا،عوارض و هزینه - مزوتراپی

  4. بازتاب: لاغری بازو | سریع ترین راه برای لاغر کردن بازو و ران بدون ورزش - مزوتراپی

  5. بازتاب: بهترین مرکز مزوتراپی | همه چیز درباره مزوتراپی، تخفیف، هزینه و مزایا - مزوتراپی

  6. بازتاب: مزوتراپی:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن