مزوتراپی آبرسان

مزوتراپی آبرسان | رطوبت رسانی عمیق پوست با مزوتراپی

مزوتراپی آبرسان 

امروزه به دلیل مشکلات زیادی از قبیل آلودگی، استرس، تغذیه نامناسب و بسیاری از عوامل دیگر، نگرانی افراد در مورد مراقبت های پوستی و داشتن پوستی سالم و شاداب و جوان، به مساله ی بزرگی تبدیل شده است. افراد بسیاری به کلینیک های زیبایی مراجعه می کنند و خواستار بهبود رنگ و ظاهر و شفافیت پوستشان هستند. دلیل این کار هم کاملا واضح است: داشتن پوستی با رنگ و ظاهر مناسب و سالم، بدون لک و جوش، همواره مورد توجه همگان خواهد بود. همچنین داشتن پوست زیبا، در اعتماد به نفس افراد نیز تاثیر بسزایی دارد، و اینجاست که روش های زیبایی پوست به کمک افراد خواهند آمد.
یکی از این روش ها که با استفاده از آن می توان رطوبت، شادابی و طراوت پوست را از طریق آن بازگرداند، مزوتراپی است. مزوتراپی انواع مختلفی دارد: مزوتراپی لاغری، مزوتراپی رفع سلولیت، مزوتراپی دور چشم، مزوتراپی صورت، مزوتراپی مو و … .
در این مقاله به بررسی مزوتراپی آبرسان و سوالات مربوط به آن خواهیم پرداخت. 
برای آشنایی با این پروسه زیبایی و یافتن پاسخ سوالات احتمالی تان در خصوص این روش، در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2022

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

مزوتراپی چیست؟

در ابتدا باید بدانیم که مزوتراپی چیست. مزوتراپی، استفاده از ترکیب خاص اسید هیالورونیک، آنتی اکسیدان ها، مواد ترمیم کننده، اسید های آمینه، ترکیبات گیاهی و چند مواد دیگر می باشد. این ترکیبات بوسیله سوزن های کوچکی وارد لایه میانی پوست شما می شوند و پوست را تحریک می کنند تا اسید هیالورونیک، کلاژن و الاستین بیشتری تولید کند و به این ترتیب، شما پوست مرطوب تر، جوان تر و شاداب تری خواهید داشت.

هدف از انجام مزوتراپی، استحکام، کشش، درخشندگی و جوانسازی پوست شماست و بسته به نوع مزوتراپی که انجام می دهید، نتایج متفاوتی را دریافت خواهید کرد.

آبرسانی عمیق پوست

مزوتراپی آبرسان چیست؟

مزوتراپی آبرسان، روشی ایده ال برای آبرسانی به پوست خشک است زیرا باعث آبرسانی مستقیم به پوست می شود. این روش، هم با سرنگ و به صورت دستی و هم با استفاده از ابزارهای مخصوص تفنگ مانندی که تعداد بیشتری سوراخ یکسان در پوست ایجاد می کنند، انجام می شود. تزریق در لایه میانی پوست انجام می شود و مواد آبرسان و تقویت کننده پوست، مستقیما وارد مزودرم می شوند.

ترکیبات مزوتراپی آبرسان، قابل تنظیم است و بسته به هدف انجام این روش، این ترکیب می تواند باعث سفت شدن، بهبود بافت پوست، ضد چین و چروک و یا چند منظوره انتخاب شود.

آبرسانی عمیق پوست

با بهترین روش های آبرسانی عمیق پوست آشنا شوید. اینجا یک راهنمای جامع برای نجات پوست های ناسازگار و خشک است!

چگونه می توان فهمید پوست به آبرسانی نیاز دارد؟

آبرسانی به معنی رطوبت دادن به پوست است. پوست مثل هر ارگان دیگری در بدن نیاز به آب و رطوبت دارد. اگر رطوبت کافی به پوست نرسد، پوست کم آب می‌شود. البته توجه داشته باشید که پوست کم آب و پوست خشک با هم تفاوت دارند. پوست خشک با غدد تولید کننده چربی کمتر در صورت و بدن مشخص می شود، در حالی که پوست دهیدراته کمبود آب است نه چربی. مهم است که بین این دو تمایز قائل شد تا بتوان مواد موثره مناسب در جهت رفع و بهبودی هر کدام را بدرستی انتخاب کرد.

تشخیص پوست خشک و کم آب

به طور کلی خشک و حساس بودن پوست با کم آب بودن پوست یا به عبارتی دهیدراته بودن پوست دو مقوله جدا هستند زیرا یک پوست می تواند چرب باشد اما کم آب و دهیدراته نیز باشد. اگر پوستی خشک و دهیدراته است در قدم اول باید کم آبی پوست را برطرف نموده و همزمان یا پس از آن جهت رفع خشکی پوست اقدام نمود.
افرادی که پوست خشک دارند باید از یک شوینده ملایم جهت پاک کردن آرایش و آلودگی از سطح پوست خود استفاده کنند. پس از آن از تونر های پوستی مناسب پوست خشک و حساس و سپس از یک سرم آب رسان بر روی پوست تمیز استفاده کنند. پس از جذب سرم توسط پوست می توانید از یک مرطوب کننده که رطوبت و چربی پوست را تامین می کند استفاده کنید.

پوست کم آب ممکن است لزوما پوسته پوسته یا زبر نباشد، بلکه می تواند انعطاف پذیری و الاستیسیته خود را از دست بدهد. اگر پوست را نیشگون بگیرید، به دلیل کمبود آب‌رسانی، جای نیشگون مدتی در پوست باقی می‌ماند. در حالی که پوست خشک کدر، پوسته پوسته و زبر می شود. این دو عامل چه خشکی پوست و چه کم آبی پوست دو نقطه مقابل هم نیستند زیرا پوست می تواند هم کم آب و هم خشک باشد.

کوکتل مزوتراپی آبرسان

کوکتل های ویتامینه جهت آبرسانی به پوست

محصولاتی که در این طبقه بندی هستند متنوع بوده که می تواند هم نقش جوانسازی داشته باشد و هم آبرسانی پوست را تامین نماید.
برند های مختلفی از جمله فیوژن، درماهیل، رویتاکر، بایو اسکین و… موجود می باشد که با توجه به میزان خشکی پوست، چین و چروک و سن افراد توسط پزشک متخصص توصیه می گردد.
باید توجه داشت محصولاتی که بر پایه هیالورانیک اسید می باشند نقش مهمی در آبرسانی عمیق پوستی ایفا می نمایند زیرا مولکولهای تشکیل دهنده هیالورانیک چندین برابر خودشان آب جذب می کنند. همین امر سبب می شود هنگامی که در عمق لایه پوستی قرار می گیرند رطوبت پوست را در حد بالایی تامین نمایند که علاوه بر آبرسانی بالا در پوست سبب باز شدن چین و چروک هایی شوند  که بر اثر دهیدراته شدن پوست و افزایش سن ایجاد شده است.

مزوتراپی آبرسان چگونه انجام می شود؟

در ابتدا پزشک متخصص، ناحیه مورد انتخاب شما را کاملا تمیز و ضد عفونی خواهد کرد. سپس، از کرم بی حس کننده موضعی روی ناحیه مورد نظر استفاده می کند تا شما اصلا احساس درد نکنید. پس از پاک کردن کرم بی حس کننده از روی پوستتان، تزریقات آغاز می شود. این تزریق ها با استفاده از سوزن های نازکی انجام می شود که مواد مخصوص مزوتراپی آبرسان را وارد پوست شما می کنند.

تعداد این تزریق ها، گاهی به صورت چند تایی است. سوزن ها تا عمق 1 تا 4 میلیمتری پوست شما نفوذ می کنند که البته این اندازه، به نوع پوست و مشکل پوستی شما خیلی بستگی دارد و ممکن است در موارد مختلف، متفاوت باشد.

ویدئوی نحوه انجام مزوتراپی آبرسان

در فیلم زیر می توانید نحوه دقیق انجام مزوتراپی آبرسان یا رطوبت رسان که از طریق تزریق های دستی انجام می شود، را ببینید.  

مزایای مزوتراپی آبرسان

  • با استفاده از مزوتراپی آبرسان، رطوبت از دست رفته یا کاهش یافته پوست، باز می گردد.
  • روشی بدون جراحی و بدون درد است.
  • در مقایسه با روش های هزینه بر، مقرون به صرفه و کم خطر است.
  • چندین نیاز پوست را همزمان برطرف می کند.
  • پوست را روشن تر و شفاف تر می کند.

مزوتراپی آبرسان چند جلسه است

حداقل تعداد جلسات مزوتراپی آبرسان، 4 جلسه است، اما این تعداد برای همه افراد یکسان نیست. بسته به سن و سال، شرایط پوستی، میزان خشکی پوست و بسیاری عوامل دیگر، تعداد جلسات و فواصل بین آن توسط پزشک متخصص پوست با توجه به ارزیابی پوست فرد تعیین می گردد.

عوارض مزوتراپی آبرسان

عوارض مزوتراپی آبرسان

مزوتراپی آبرسان، معمولا عوارض خاصی را نخواهد داشت. ممکن است کمی قرمزی، خارش و یا درد خفیفی را بعد از انجام این روش تجربه کنید که کاملا طبیعی و نرمال خواهد بود. بهتر است قبل از انجام این روش با پزشک متخصص مشورت کنید تا در صورت حساسیت احتمالی به مواد مزوتراپی، شرایط تحت کنترل باشد.

مراقبت های پس از مزوتراپی آبرسان

پس از انجام مزوتراپی آبرسان، از قرار گرفتن در معرض آفتاب خودداری کنید.
حداقل تا 12 ساعت پس از انجام این روش، از وسایل و مواد آرایش بر روی پوست استفاده نکنید.
از قرار گرفتن در دمای خیلی بالا و یا خیلی پایین، خودداری کنید. دمای مناسب و معتدلی را برای ماندن در آن انتخاب کنید.

هزینه مزوتراپی آبرسان

هزینه مزوتراپی آبرسان

تعداد جلسات مزوتراپی و میزان مواد مورد استفاده برای هر فرد، با توجه به نظر پزشک، در افراد مختلف متفاوت خواهد بود. هزینه مزوتراپی نیز با توجه به عوامل ذکر شده و هدف از انجام مزوتراپی، در هر فرد با فرد دیگر متفاوت است.

برای اطلاع دقیق از هزینه انجام این روش و تعداد جلسات مورد نیاز برای پوست خودتان، می توانید با مشاورین ما در بهترین مرکز مزوتراپی پوست و مو در تهران تماس حاصل نمایید و با طرح تمامی سوالات و برطرف کردن ابهامات موجود، نسبت به تعیین نوبت و انجام روش مناسب، اقدام فرمایید.

تخفیف مزوتراپی آبرسان

انواع خدمات مزوتراپی، در بهترین مرکز مزوتراپی و پوست و موی تهران، تحت نظر پزشکان متخصص و با بهره گیری از کادری مجرب، انجام خواهد شد. برای تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز تخفیفاتی در نظر گرفته شده است تا شما عزیزان بتوانید هر چه بیشتر از خدمات ما بهره مند شوید.

جهت اطلاع از تخفیف های مزوتراپی صورت و سایر نقاط بدن میتوانید از طریق لینک زیر با ما تماس حاصل نمایید.

1 دیدگاه دربارهٔ «مزوتراپی آبرسان | رطوبت رسانی عمیق پوست با مزوتراپی»

  1. بازتاب: مزوتراپی لک صورت:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن