مزوتراپی بدون تزریق

مزوتراپی بدون تزریق یا مزوتراپی بدون سوزن | مزایا، عوارض و هزینه مزوتراپی

مزوتراپی بدون تزریق

مزوتراپی، تکنیک افزودن مکرر مواد مغذی به پوست از طریق تزریق مستقیم مواد به بافت پوست می باشد. این روش فرانسوی که در ابتدا توسط دکتر میشل پیستور ابداع شد، امروزه یکی از پرطرفدارترین و پرکاربردترین روش ها برای جوانسازی پوست و رفع  چربی های اضافی، رفع تیرگی دور چشم، رفع چین و چروک و یا درمان ریزش موها می باشد.
مزوتراپی به عنوان روشی غیر جراحی و کم تهاجمی، می تواند در زمان کوتاهی انجام شود که نتایج مطلوب سریعی را به همراه خواهد داشت.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2022

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

مزوتراپی بدون تزریق چیست؟

مزوتراپی بدون تزریق یکی از روش های مدرن جوانسازی پوست است. این روش، روشی غیر تهاجمی و دلپذیر است که با استفاده از آن، مواد فعال در عمق پوست و لایه بافت زیر جلدی می شود و آن را مزوپوراسیون می نامند.

مزوتراپی بدون سوزن هدفی مشابه مزوتراپی تزریقی را دنبال می کند و بنابراین، اندیکاسیون های درمانی مشابه نظیر آبرسانی مجدد پوست، بهبود متابولیسم پوست، تسریع گردش خون، درمان سلولیت و کاهش چربی را هدف می گیرد.

این روش از جریان الکتریکی پالسی با فرکانس پایین برای تحویل ترکیبات فعال به داخل پوست استفاده می کند که شدت آن قابل تنظیم است و جریان موجی- شکل ویژه ای ارائه می دهد که مولکول های ترکیبات فعال مورد استفاده در درمان را یونیزه می کند و کانال های کوچکی برای عبور ترکیبات فعال در پوست ایجاد می کند.

مزوتراپی بدون سوزن با دستگاه RF

مزوتراپی بدون سوزن بوسیله فرکانس رادیویی مکمل بسیار خوبی برای جوانسازی کامل پوست و همینطور درمان های طبی مبتنی بر میکرونیدلینگ است که در درمان های موضعی به رسمیت شناخته شده است.

RF فیوژن یک دستگاه فرکانس رادیویی بدون سوزن بر اساس اصول الکتروپوریشن است که جایزه نوبل را کسب کرده است. پالس های الکترومغناطیسی کانال ها یا مسیرهایی از میان غشاء سلولی به مرکز سلول ایجاد می کنند. این امر اجازه می دهد محلول های مزوتراپی هدفمند به عنوان بخشی از درمان در پوست استعمال شوند تا به هسته سلول نفوذ کند و از داخل سلول را ترمیم و بازسازی کنند. همانطور که سلول ها بازسازی می شوند، این امر به نوبه خود انرژی، ترمیم، تنفس و روابط بین سلول ها را بهبود می دهد. انرژی فرکانس رادیویی تولید کلاژن را در لایه عمقی فعال می کند و اثر سفت سازی پوست ارائه می دهد.

مزوتراپی فیوژن در خط مقدم پیشرفت در فناوری و مزوتراپی قرار دارد. این دو یک راه حل درمانی کامل ارائه می دهند که بر درمان بیمار بصورت فردی سازی شده برای دستیابی به نتایج بهینه در بازه زمانی کوتاه متمرکز است. محلول های مزوتراپی که بطور اختصاصی برای درمان پوست هر فرد انتخاب می شود شامل آمینواسیدها، پپتیدها، فاکتورهای رشد بر پایه گیاهی و مواد معدنی با فعالیت بالا و در درجه کیفی داروسازی هستند که پوست را در سطح سلولی اصلاح کرده و تغذیه می کنند.

مزوتراپی بدون سوزن با فرکانس رادیویی می تواند بطور کارآمدی به عنوان یک درمان منفرد استفاده شود. این روش ایمن و بدون درد است و خطر سوختن پوست را به همراه ندارد. این روش یک جایگزین بدون درد برای مزوتراپی سنتی است و یک گزینه جایگزین برای مشتریانی ارائه می دهد که ترجیح می دهند از تزریق اجتناب کنند یا از آن هراس دارند.

مزوتراپی بدون تزریق

مزوتراپی بدون تزریق چگونه است؟

قبل از انجام مزوتراپی بدون تزریق، پوست باید کاملا آماده شود. آماده سازی پوست به این صورت است که ضخامت پوست باید کاهش یابد تا مواد مزوتراپی بتوانند بهتر در پوست نفوذ کنند.
این روش به خودی خود بسیار دلپذیر و مطبوع است و دوره نقاهتی برای آن مورد نیاز نخواهد بود. ابزار هایی که با استفاده از آنها مواد فعال وارد پوست می شوند، بسته به ناحیه مزوتراپی و هدف از انجام آن متفاوت هستند.
اصلی ترین این دستگاه ها، دستگاه Mesowave است که بر اساس امواج اولتراسونیک، یونوفورز و لیزر تحریک کننده عمل می کند.

راه های جوانسازی پوست

مزوتراپی بدون تزریق چه می کند؟

مزوتراپی بدون تزریق، برای بهبود بافت پوست، آبرسانی به پوست، از بین بردن رنگدانه ها و همچنین به عنوان درمانی برای خشکی و حساسیت پوست به کار می رود. بسته به خواسته مراجعه کنندگان و هدف از انجام مزوتراپی، مواد مورد استفاده در این روش، متفاوت می باشد. به صورت کلی کوکتل های مزوتراپی شامل ویتامین ها، آنتی اکسیدان ها، مواد معدنی، اسید هیالورونیک، اسید های آمینه و برخی مواد دیگر می باشند.
در مزوتراپی بدون تزریق، با ایجاد سوراخ های نه چندان عمیق در پوست و وارد کردن مواد مزوتراپی، پوستی مرطوب و جوان، با رنگی بهتر و صاف و نرم تر خواهید داشت.
به عبارتی دیگر، در مزوتراپی بدون سوزن، دوزهای بالای مواد فعال به لایه هایی از پوست که کرم های زیبایی نمی توانند نفوذ کنند، وارد می شود و باعث تحریک فیبروبلاست ها برای تولید کلاژن و الاستین می شوند.

درمان خشکی پوست

تاثیر مزوتراپی بدون تزریق

کلاژن، الاستین و اسید هیالورونیک، از دلایل اصلی خاصیت ارتجاعی و جوانی پوست می باشند. با افزایش سن و یا به دلیل تهاجم رادیکال های آزاد مانند نور خورشید، مواد شیمیایی، آلودگی و …، تولید این مواد، چه از نظر کمی و چه از نظر کیفی، کاهش می یابد. این امر منجر به ایجاد چین و چروک و شلی و افتادگی پوست می شود.
حال با استفاده از مزوتراپی بدون تزریق و یا انواع روش های مزوتراپی، علاوه بر رساندن مواد مغذی به لایه های عمیق پوست، با ورود سوزن ها، تحریک کلاژن سازی نیز در پوست صورت گرفته و جوانسازی و شادابی پوست نیز صورت خواهد گرفت.

مزوتراپی بدون تزریق نی نی سایت

مزایای مزوتراپی بدون تزریق

مزوتراپی بدون تزریق برای همه جای بدن از جمله صورت، گردن، بالاتنه و … انجام می شود. از مزایای این روش این است که برای افرادی که حساس هستند و تحمل تزریق را ندارند، بهترین گزینه خواهد بود.
همچنین افرادی که به دنبال روشی کاملا سبک و طبیعی هستند نیز می توانند مزوتراپی بدون تزریق را به عنوان ایده ال ترین روش در نظر داشته باشند.
مزوتراپی بدون تزریق، نیاز به مراقبت خاصی قبل و بعد از انجام این روش، نخواهد داشت.
همچنین کاملا مقرون به صرفه بوده و در زمان بسیار اندکی قابل انجام می باشد.

تعداد جلسات مزوتراپی بدون تزریق 

مزوتراپی بدون تزریق بسته به نوع و شرایط پوستی هر فرد، در فواصل هفت روز تا دو هفته قابل انجام می باشد.
این روش همچنین به عنوان یک درمان مقدماتی می تواند با سایر روش ها ترکیب شود.
معمولا حدود 4 تا 6 جلسه برای انجام این روش، از سوی پزشک تعیین خواهد شد.

عوارض مزوتراپی پوست

مزوتراپی در مقایسه با سایر روش های درمانی، عوارض بسیار ناچیزی خواهد داشت. پس از هر جلسه از مزوتراپی ممکن است با خارش پوست، قرمزی، سوزش و یا تورم خفیف مواجه شوید. این گونه عوارض ظرف یک تا دو روز از بین خواهند رفت و کاملا طبیعی هستند.

ماندگاری مزوتراپی

ماندگاری در تمامی روش های مزوتراپی تا حدود زیادی به کیفیت مواد مورد استفاده در انجام این روش، نوع پوست افراد و سبک زندگی آنها مربوط می باشد. البته ماندگاری آن در افرادی که از رژیم های ورزشی و غذایی سالم استفاده می کنند و عادات زندگی سالمی دارند، بیشتر خواهد بود.
همچنین، پیروی از دستورات پزشک و انجام مراقبت های بعد از مزوتراپی نیز در ماندگاری و بهبود نتایج بسیار موثر خواهد بود.

ماندگاری مزوتراپی

مرکز مزوتراپی تهران

  • بهترین مرکز مزوتراپی، مرکزی است که در هنگام اعمال روش های مزوتراپی، نکات و موارد مهم ایمنی را نیز در نظر داشته باشد.
  • مرکز تخصصی مزوتراپی باید قبل از انجام مزوتراپی، مشاوره قبل از انجام مزوتراپی را به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهد.
  • از متد ها و دستگاه های جدید و به روز دنیا استفاده کند.
  • در انجام انواع روش های مزوتراپی، از پزشکان متخصص و به نام بهره گیرد.
  • موارد بهداشتی را به صورت کامل رعایت نماید.
  • از بهترین برند های مزوتراپی استفاده کند.
  • دارای کادری مجرب و آموزش دیده برای انجام تمامی امور مربوط به خدمات موجود، باشد.

ما در بهترین مرکز مزوتراپی شمال تهران، با بهره گیری از پزشکان متخصص و کادری مجرب، آماده ارائه کلیه خدمات مزوتراپی به شما عزیزان خواهیم بود.
جهت تماس با مرکز و مشاوره رایگان با متخصصان ما، می توانید از طریق لینک زیر با ما در تماس باشید.

هزینه مزوتراپی

هزینه انواع مزوتراپی، به عوامل گوناگونی بستگی دارد. با توجه به شرایط هر فرد و میزان مواد مورد نیاز برای مزوتراپی و همچنین تعداد جلسات تعیین شده از سوی پزشک، هزینه مزوتراپی برای افراد مختلف، متفاوت خواهد بود. برای اطلاع از هزینه ها می توانید با مشاورین ما در مرکز تخصصی مزوتراپی تهران، تماس حاصل نموده و از طریق مشاوره با کارشناسان ما، اطلاعات لازم در خصوص انواع مزوتراپی را کسب نمایید.

تخفیف مزوتراپی بدون تزریق

مرکز تخصصی مزوتراپی شمال تهران، با بهره گیری از پزشکان بنام و کادری مجرب، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان، در خصوص تمامی روش های مزوتراپی می باشد. برای بهره مندی هر چه بیشتر شما عزیزان از خدمات این مرکز، برای انواع مزوتراپی صورت، مزوتراپی لاغری، مزوتراپی غبغب، مزوتراپی سلولیت و … تخفیف هایی در نظر گرفته شده است. شما می توانید از طریق تماس با مرکز و ارتباط با کارشناسان ما، اطلاعات لازم در خصوص تخفیف های ارائه شده را کسب نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن