مزونیدلینگ جای جوش

معجزه زیبایی قرن: مزونیدلینگ برای درمان جای جوش و اسکار

مزونیدلینگ برای جای جوش | مزونیدلینگ برای اسکار

مزونیدلینگ برای جای جوش و اسکار

مزونیدلینگ چیست؟

مزونیدلینگ (Mesoneedling) درمانی مشابه میکرونیدلینگ است با این تفاوت که در حین و بعد از درمان از کوکتل های خاصی استفاده می شود و عمق سوزن ها، لایه مزودرم پوست را مورد هدف قرار می دهد تا درمان خاص تری با نتایج بهتری ارائه شود. هدف از این درمان تحریک تولید و تجدید کلاژن برای داشتن پوستی صاف تر و جوان تر است. برای درمان چین و چروک، لک، و ترک های پوستی معمولا از مزونیدلینگ استفاده می شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2022

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

کلمه مزونیدلینگ به انگلیسی Meso-Needling از ترکیب دو کلمه مزو و نیدلینگ تشکیل شده است. همین موضوع نشان می‌ دهد که این روش یکی از روش‌ های ترکیبی برای جوانسازی پوست است. مزونیدلینگ ترکیبی از روش‌ های مزوتراپی و میکرونیدلینگ است که هر دو از روش‌ های متداول پزشکی در حوزه پوست و مو هستند. در این روش، کوکتل‌ های مزوتراپی از طریق سوزن‌ های میکرونیدلینگ وارد پوست می‌ شوند و با نفوذ به بافت‌ های آسیب‌ دیده آنها را درمان می‌ کنند.

اطلاعات بیشتر درباره مزونیدلینگ

علاوه بر رفع جای جوش یا اسکار آکنه، مزونیدلینگ برای افراد دارای مشکلات پوستی زیر بسیار مناسب است و نتایج شگفت انگیزی را به ارمغان می آورد:

با کلیک بر روی هریک اطلاعات مفیدی درباره نحوه هر درمان داشته باشید.

 

فیلم مزونیدلینگ برای جای جوش با تکنیک مزوتراپی

 

فواید مزونیدلینگ برای رفع جای جوش

مزونیدلینگ جای اسکار

مزونیدلینگ فرآیندهای طبیعی ترمیم زخم توسط بدن را تحریک می ‌کند و در نتیجه گردش سلولی و تولید کلاژن و الاستین را افزایش می‌ دهد. و همچنین از علائم پیری جلوگیری می‌ کند و همچنین نفوذ مواد مراقبت از پوست را افزایش می ‌دهد.

مزونیدلینگ مناسب برای چه افرادی است؟

همچنین می تواند تأثیر مثبتی بر روی هایپرپیگمانتاسیون و همچنین بر روی هیپوپیگمانتاسیون داشته باشد. اسکارهای کهنه ، به ویژه اسکارهای آکنه، نیز می توانند بهبود یابند. فیبرهای کلاژن جدید هرگونه بافت اسکار کهنه را از بین می برد. بهبود جریان خون (نئوآنژیوژنز) به بافت اسکار فیبروتیک قبلی نیز سبب می شود رنگدانه ها با پوست سطح خارجی هماهنگی و ترکیب بهتری داشته باشند.

 

معایب مزونیدلینگ صورت برای جای جوش

مزونیدلینگ اسکار جوش

برای اولین روز یا دو روز پس از مزونیدلینگ جای جوش می توان انتظار داشت که پوست تحریک شود. اما این تحریک به سرعت فروکش خواهد کرد. بیماران همچنین در طی دو یا سه روز ابتدایی کمی قرمزی در پوست مشاهده خواهند کرد. پوست برای بهبودی نیاز به زمان دارد، بنابراین مهم است که از هر گونه فعالیتی که می‌ تواند باعث تعریق و یا التهاب شود، اجتناب کنید.

همچنین بهتر است پس از درمان جای جوش با مزونیدلینگ قرار گیری در معرض از نور مستقیم خورشید اجتناب کنید، زیرا گرما و قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش نیز می تواند باعث تحریک بیشتر پوست شود. بیماران بلافاصله متوجه درجاتی از بهبودی در پوست می شوند و نتایج به تدریج در هفته های بعد از درمان آشکارتر می شود.

 

اثرات جانبی و عوارض مزونیدلینگ برای جای اسکار

مزونیدلینگ اسکار

به طور کلی مناطق تحت درمان به سرعت پس از نیدلینگ پوست بهبود می یابند. با این حال عوارض جانبی گهگاه ممکن است رخ دهد که عبارتند از:

  • تورم در مرحله بهبودی
  • عفونت پوست ناشی از باکتری (نادر) یا ویروس هرپس سیمپلکس (تبخال)
  • میلیا (برجستگی‌ های کوچکی که بر اثر تجمع کراتین در زیر پوست ایجاد می ‌شود) که به راحتی برطرف می شود
  • بیرون ریختن ناگهانی آکنه که معمولاً خفیف است

 

تاثیر مزونیدلینگ بر جای جوش چقدر است؟

مزونیدلینگ برای جای جوش نی نی سایت

پوست شما بلافاصله با تولید بافت سالم جدید به مزونیدلینگ پاسخ می دهد. در حدود یک هفته، لایه‌ های قدیمی پوست شروع به خشک شدن و ریزش می ‌کنند، زیرا سلول‌ های جدید تازه جای آن‌ها را می ‌گیرند. در طی 10 تا 14 روز، متوجه بهبود قابل توجهی در رنگ و رنگ پوست خود خواهید شد. شش جلسه برای بهترین نتیجه ایده آل هستند که بین دو تا شش هفته فاصله دارند. در پایان برنامه درمانی خود، از پوستی شفاف تر و یکنواخت تر لذت خواهید برد!

 

ایا مزونیدلینگ برای جای جوش خوبه ؟

مزونیدلینگ یک درمان فوق العاده است که برای انواع پوست با هر نوع مشکلی مناسب است. با این حال، برخی از انواع پوست تیره تر (تیپ های پوستی 4 تا 6) ممکن است به دو هفته آماده سازی قبل از درمان نیاز داشته باشند و این توسط متخصص به شما توصیه می شود. شما همچنین می توانید از متخصص پوست ما بپرسید که نوع پوست شما کدام است و کدام مزوسرم برای شما بهتر است!

مزونیدلینگ جای جوش نی نی سایت | مزونیدلینگ اسکار نی نی سایت

در برخی موارد، منع مصرف وجود دارد، مانند بارداری و شیردهی.

ما از شما می خواهیم که 24 ساعت قبل از درمان الکل ننوشید و از مصرف آسپرین یا داروهای ضد التهاب تا 3 روز قبل خودداری کنید. نوشیدن مقدار زیادی آب ضروریست.

 

برای جای جوش مزونیدلینگ بهتره یا میکرونیدلینگ ؟

مزونیدلینگ در واقع به معنای بالا بردن نتایج میکرونیدلینگ و اطمینان از این است که نگرانی های خاص خود را مورد هدف قرار داده اید.

در واقع مزونیدلینگ از همان دستگاه نیدلینگ پیشرفته در درمان میکرونیدلینگ به عنوان ابزار استاندارد بهره می گیرد؛ اما با یک تکنیک استمپینگ متفاوت. این تکنیک برای تحویل مزوسرم انتخابی شما بسیار مهم است، که یک سطح بیشتر از مزایای درمان نیدلینگ استاندارد در درمان میکرونیدلینگ را ارائه می دهد.

از اینرو به قطع می توان گفت مزونیدلینگ درمان بهتری برای رفع اسکار محسوب می شود.

 

هزینه مزونیدلینگ چقدر است؟

هزینه این کار بسته به تعداد جلسات مورد نیاز، نوع مواد مصرفی، مرکز و تخصص پزشک متفاوت است؛ مشاوره تلفنی و حضوری برای هر نوع فرایند زیبایی در مرکز ما رایگان می باشد، بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق صفحه تماس با ما با ما در ارتباط باشید.

 

بهترین مرکز زیبایی در شمال تهران

مزونیدلینگ جای جوش
مزونیدلینگ برای جای اسکار

چنانچه به دنبال یک مرکز زیبایی خوب در تهران به شما مرکز زیبایی خودمان را معرفی می کنیم.

مفتخریم اعلام کنیم مرکز زیبایی ما واقع در محدوده شمال تهران (شریعتی ، قلهک ، زرگنده ، دروس ، ظفر ، کدویی ، میرداماد ، تجریش ، فرمانیه ، پاسداران)، کلیه خدمات زیبایی و لیزر را با نازل ترین قیمت ، توسط مجرب ترین متخصصان انجام می دهد.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر ، مشاوره و همچنین اخذ نوبت از مرکز زیبایی ما به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.


شاد و سلامت باشید.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع: meso-needling

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن