چگونه موهای سالم و درخشانی داشته باشیم؟

چگونه موهای سالم و درخشانی داشته باشیم؟ | مزوتراپی مو

اگر فكر مي كنيد موهاي سالمي داريد، خوب احتمالا اين مقاله را نمي خوانيد. اما اگر اينطور نيست، نگران نباشيد، شما تنها نيستيد.
با من همراه باشيد تا با ساده ترين روش ها و در كمترين زمان، موهای سالم و درخشانی داشته باشيد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2022

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

موهای سالم و درخشان

هر چقدر موهايتان را بيشتر بشناسيد، بهتر ميتوانيد از آنها مراقبت كنيد.
از نظر ساختار، رشته هاي مو از سه لايه تشكيل شده اند: لايه داخلي به نام مدولا، لايه مياني به نام قشر يا همان جايي كه رنگ در آن قرار دارد و لايه خارجي به نام كوتيكول.
كوتيكول در حالت عادي و سلامت مو، صاف و درخشان است. اما وقتي مو آسيب مي بيند شكننده و بريده مي شود. همين امر باعث مي شود موها گره بخورند و درخشندگي خود را از دست بدهند.
موهايتان مانند لباس هاي حساستان هستند. شما نميتوانيد لباسهاي حساستان را با هر مواد شوينده و يا سفيد كننده اي بشوييد و بعد در خشك كن بيندازيد. اين دقيقا براي موهايتان هم صدق مي كند. با موها به لطافت و نرمي و وسواس برخورد كنيد تا از آسيب به آنها تا حد ممكن جلوگيري شود.

چگونه موهای سالم و بلند داشته باشیم

چگونه موهاي قوي داشته باشيم؟

1. استفاده از شامپوهاي بدون سولفات – سولفات موها را خشك می کند و روغن و رطوبت طبيعي مو را از بين مي برد. بنابراين به دنبال شامپوهاي بدون سولفات باشيد.
با اين كار از موها محافظت مي كنيد و ريزش و شكستگي كمتر تارهاي مو را شاهد خواهيد بود.

2. فاصله ميان زمان شستشوي موهايتان را زياد كنيد – شستشوي بيش از حد موها مي تواند مشكل ساز باشد. اين كار به فوليكول هاي مو آسيب مي رساند و منجر به نازك شدن و از بين رفتن آن مي شود.

3. ماساژ پوست سر – هر چيزي كه روي پوست سرتان جمع شود، سلامت فوليكول ها را به خطر ميندازد. ماساژ پوست سر، با كمك به از بين رفتن سلول هاي مرده، جريان خون را براي رساندن مواد مغذي بيشتر به ريشه، تحريك مي كند.

4. از وسايل حالت دهنده مو مانند بابليس و اتو و يا سشوار كمتر استفاده كنيد – اين وسايل موهايتان را در ظاهر زيبا مي كنند اما به مرور، كوتيكول مو را از بين مي برند.
اگر مجبوريد كه از آنها استفاده كنيد، از محصولاتي كه در برابر گرما از موها محافظت مي كنند نيز كمك بگيريد.

5. هر چند وقت يكبار موهايتان را كوتاه كنيد – اين كار قسمت هاي آسيب ديده مو را از بين مي برد و موهايتان را سالم تر نشان مي دهد.

6. رژيم غذايي سالم – غذاهاي غني از ويتامين سي داراي خواص آنتي اكسيدان براي حفاظت از فوليكول ها در برابر آسيب راديكال هاي آزاد بسيار مفيد هستند. ويتامين سي همچنين در توليد كلاژن نيز بسيار موثر است.
غذاهايي مانند اسفناج، زنجبيل و غذاهاي سرشار از ويتامين دي مانند بادام نيز بسيار مفيد مي باشند.

7. دوري از استرس – استرس از عوامل مهم ريزش موهاست. براي دوري از استرس، افكار منفي و انرژي هاي منفي را از خود دور كنيد و ريلكس باشيد.

مزوتراپي مو

يكي از روش هاي بسيار موثر و آسان براي تقويت و داشتن موهای سالم و درخشان، مزوتراپي مو است. مزوتراپی مو روشی درمانی است که هدف آن جلوگیری از ریزش مو در زنان و مردان، تقویت و افزایش تراکم مو می باشد. در این روش، مواد مغذی مورد نیاز پوست مانند پروتئین ها، ویتامین ها و سایر مواد، از طریق تزریق وارد پوست سر می شوند. این تزریق که با استفاده از سوزن های مخصوصی انجام می شود، بدون ایجاد درد و با تسریع گردش خون در پوست سر، علاوه بر درمان نسبی مشکلاتی از قبیل آلوپسی (ریزش مو یا طاسی )، فولیکول های مو را تقویت می کند و رشد و رویش مجدد مو را سرعت می بخشد. نتایج استفاده از این روش، سریع تر از سایر روش های درمانی است و استفاده از آن با گذشت زمان، به بهبود تعادل هورمونی نیز کمک می کند.

مزوتراپی مو

مزوتراپی مو چگونه انجام می شود؟

در مزوتراپی، مواد مغذی و فعال که عموما ترکیبی از ویتامین ها، داروها، آنتی اکسیدان ها، هورمون ها، عصاره گیاهان و بسیاری مواد دیگر هستند، از طریق تزریق هایی با سوزن های مخصوص مزوتراپی، وارد پوست سر می شوند.
تزریق ها در عمق 1 تا 4 میلیمتری پوست انجام می شوند و مواد فعال مستقیما وارد لایه درم پوست خواهند شد. این همان جایی است که کرم ها، محلول ها، ماسک ها و شامپوها نمی توانند به آن دسترسی داشته باشند و به همین دلیل این روش ها در مقایسه با مزوتراپی، نتایج ضعیف تری را در زمان بیشتری، به همراه خواهند داشت.
با ورود این مواد به پوست سر و لایه های عمیق پوست، فولیکول های مو احیا شده و همین امر موجب رشد مجدد موها و تقویت موها، پرپشت شدن و سالم شدن آنها می شود.
همچنین در این روش، با ورود سوزن ها به پوست سر، عمل کلاژن سازی پوست نیز تحریک شده و تولید کلاژن و الاستین در بدن بیشتر خواهد شد. خوب است بدانید که کلاژن و الاستین، مهم ترین فاکتورها برای رشد و تقویت پوست و مو می باشند و با بالا رفتن سن، میزان تولید آنها در بدن کاهش می یابد. بنابراین با استفاده از مزوتراپی و با فعال شدن این دو ماده در بدن، می توانید شاهد تغییرات زیادی در بهبودی پوست و مو باشید.

آیا مزوتراپی مو درد دارد؟

در مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی مزوتراپی مو با تکنیک بی حسی سر انجام می شود تا مراجعه کننده هیچ گونه دردی طی تزریق احساس نکند.

مزایای مزوتراپی مو

  • مواد مفید و فعال را مستقیما به درم می رساند.
  • فولیکول های مو را تغذیه و تحریک می کند.
  • روشی ایمن، بدون درد و قابل اعتماد است.
  • ایمنی و استحکام پوست سر را افزایش خواهد داد.
  • التهاب پوست سر را کاهش می دهد.
  • سطح نرمال PH را حفظ می کند.
  • باعث تخلیه لنفاوی می شود.
هیر فیلر

هیر فیلر مو چیست؟

یکی از محصولاتی که اثر بخشی بالایی برای درمان ریزش مو و حتی تقویت موهای سالم دارد هیر فیلر می باشد. طبق تحقیقات جدید، ترکیب مزوتراپی و هیر فیلر در درمان ریزش موهای شدید مانند ریزش ناشی از ابتلا به کرونا بسیار موثر بوده است. این محصول مجوز دار و معتبر با برند Dr.Cyj در حال حاضر در دنیا بدون رقیب و بهترین برند هیر فیلر مو (HAIR Filler) است. 

عوارض جانبی مزوتراپی مو

پس از انجام مزوتراپی مو، ممکن است عوارضی مانند سوزش پوست سر، خارش، ورم و یا سردرد را تجربه کنید.
همچنین ممکن است نواحی تزریق کمی دچار قرمزی و یا کبودی شوند. این علائم طبیعی و نرمال هستند و ظرف 1 تا 2 روز برطرف خواهند شد.

هزینه مزوتراپی مو چقدر است؟

هزینه مزوتراپی با توجه به میزان مواد مورد استفاده، دلیل ریزش مو، شرایط پوستی و بدنی و عوامل دیگر، در افراد مختلف، متفاوت خواهد بود و در همه افراد یکسان نمی باشد.
برای اطلاع از هزینه مزوتراپی مربوط به خودتان، می توانید با ما در مرکز مزوتراپی تهران، تماس حاصل نموده و با بهره مندی از مشاوره رایگان، اطلاعات لازم را کسب نمایید.
همچنین در مرکز مزوتراپی شمال تهران، تخفیف های برای کلیه روش های مزوتراپی، در نظر گرفته شده است.
جهت اطلاع از تخفیف ها از طریق لینک زیر با ما در تماس باشید.

مزوتراپی مو نی نی سایت

بهترین مرکز مزوتراپی در تهران

در بدست آمدن نتایج مطلوب و ماندگاری پس از مزوتراپی، عوامل زیادی دخیل می باشند. یکی از مهم ترین دلایل در دستیابی به نتایج خوب و داشتن کمترین عوارض پس از مزوتراپی، انتخاب یک مرکز مزوتراپی خوب و مطمئن می باشد.

  • بهترین مرکز مزوتراپی، مرکزی است که در هنگام اعمال روش های مزوتراپی، نکات و موارد مهم ایمنی را نیز در نظر داشته باشد.
  • مرکز تخصصی مزوتراپی باید مشاوره قبل از انجام مزوتراپی را به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهد.
  • از متد ها و دستگاه های جدید و به روز دنیا استفاده کند.
  • در انجام انواع روش های مزوتراپی، از پزشکان متخصص و به نام بهره گیرد.
  • موارد بهداشتی را به صورت کامل رعایت نماید.
  • از بهترین برند های مزوتراپی استفاده کند.
  • دارای کادری مجرب و آموزش دیده برای انجام تمامی امور مربوط به خدمات موجود، باشد.

ما در بهترین مرکز مزوتراپی شمال تهران، با بهره گیری از پزشکان متخصص و کادری مجرب، آماده ارائه کلیه خدمات مزوتراپی به شما عزیزان خواهیم بود. انتخاب ما برای شما محصولاتی معتبر با اثربخشی بالا می باشد. 
جهت تماس با مرکز و مشاوره رایگان با متخصصان ما، می توانید از طریق لینک زیر با ما در تماس باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن