راهکارهای طبیعی برای رشد مجدد موها

راهکارهای طبیعی برای رشد مجدد مو ها | درمان کم پشتی مو

راهکارهای طبیعی برای رشد مجدد موها

موهای شما شکوه و جلوه ی شما است و اگر نتواند حس خوب را به شما منتقل کند، احتمالا به فکر کم کردن و کوتاه کردن آنها خواهید افتاد. اگر می خواهید موهایی را که از دست داده اید، دوباره رشد دهید یا می خواهید به راحتی موهایی را که دارید حفظ کنید، برخی از درمان ها و یا راه حل های طبیعی را امتحان کنید. فواید اثبات شده آنها می تواند به تحریک رشد و تقویت موهای شما کمک کند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2022

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

تقویت رشد موها

پرپشت شدن موها

-ماساژ
ماساژ پوست سر می تواند به ترمیم رشد مو کمک کند و همچنین می تواند همراه با روغن و ماسک مو استفاده شود. این کار باعث تحریک پوست سر و بهبود ضخامت مو می شود. اختصاص دادن هر روز برای ماساژ پوست سر، همچنین می تواند به شما در رفع استرس و تنش کمک کند.

-آلوئه ورا
مدت هاست که از آلوئه ورا برای درمان ریزش مو به عنوان منبع معتبر استفاده می شود. همچنین پوست سر را تسکین داده و موها را نرم می کند. ژل این گیاه می تواند شوره سر را کاهش داده و فولیکول های مو را که ممکن است توسط روغن اضافی مسدود شود، اصلاح کند. برای نرم شدن و تقویت موها می توانید هفته ای چند بار ژل خالص آلوئه ورا را به پوست سر و موهای خود بزنید. همچنین می توانید از شامپو و نرم کننده حاوی آلوئه ورا استفاده کنید.

-روغن نارگیل
روغن نارگیل منبع غنی اسیدهای چرب است که به داخل ساقه مو نفوذ می کند و کمبود پروتيین مو را جبران می کند. بسته به نوع مو، می توانید از روغن نارگیل قبل یا بعد از شستن مو استفاده کنید. اگر موهای شما چرب است ، می توانید یک شب یا چند ساعت قبل از شستن موهایتان از آن استفاده کنید. روغن نارگیل را روی پوست سر و تمام موهای خود ماساژ دهید. اگر موهای شما خشک است، می توانید از آنها به عنوان نرم کننده نیز استفاده کنید.

-روغن ماهی
مصرف اسیدهای چرب امگا می تواند به تقویت مو از داخل کمک کند، زیرا آنها پر از مواد مغذی و پروتئین هستند. مصرف مکمل های امگا همراه با آنتی اکسیدان ها به بهبود تراکم و افزایش قطر مو کمک می کند. همچنین این کار ریزش مو را کاهش می دهد. اسیدهای چرب امگا به سلول ها کمک می کند تا به درستی کار کنند و می توانند ایمنی بدن را افزایش دهند و منجر به تقویت سلامتی شوند.

-آب پیاز
اگر بوی پیاز اذیتتان می کند، کافیست فواید آن را بدانید زیرا واقعا ارزشش را دارد. آب پیاز به عنوان منبع غنی برای درمان موفقیت آمیز آلوپسی آره آتا از طریق تقویت رشد مو می باشد. همچنین گفته می شود که آب پیاز باعث بهبود گردش خون می شود. مطالعات نشان داده که این ماده رشد کراتین و جریان خون در کوتیکول ها را بهبود می بخشد. برای این کار می توانید چند پیاز را مخلوط کرده و آب آن را بگیرید. آب آن را به پوست سر و موهای خود بمالید و بگذارید حداقل 15 دقیقه بماند. سپس به طور معمول با شامپو بشویید.

-رزماری
رزماری یکی از اولین روغنهایی است که مردم برای رشد مو و کاهش ریزش مو انتخاب می کنند. روغن رزماری منبع مطمئن برای تحریک رشد موهای جدید است و می تواند برای درمان آلوپسی آندروژنتیک استفاده شود. چند قطره روغن رزماری را به مو بمالید و آن را در تقویت مو و پوست سر خود ماساژ دهید. سپس آبکشی نمایید. این کار را چند بار در هفته انجام دهید. روزانه چند قطره روغن رزماری به شامپو و نرم کننده خود اضافه کنید. از این روغن به تنهایی استفاده نکنید و سعی کنید همیشه آن را در یک روغن دیگر یا شامپو مخلوط کنید.

-لیمو
می توانید از آبلیموی تازه یا روغن لیمو استفاده کنید زیرا این مواد نیز کیفیت و رشد مو را افزایش می دهند. روغن لیمو منبع مطمئنی است که می تواند به شما در حفظ سلامت پوست سر و تحریک رشد مو کمک کند. آب لیموی تازه را 15 دقیقه قبل از شامپو به پوست سر و موهای خود بمالید.

راه های پرپشت شدن موها

درمان کم پشتی مو

1. ماینوکسیدیل . این دارو عموما مایعی است که روی پوست سر قرار می دهند. می توانید آن را با نسخه و یا بدون نسخه خریداری کنید. ممکن است مجبور شوید چندین ماه از آن استفاده کنید. اما نکته مهم این است که اگر مصرف ماینوکسیدیل را متوقف کنید، دوباره موهایتان را از دست خواهید داد.

2.میکرونیدلینگ. طبق گزارشات آکادمی پوست آمریکا، دستگاهی با صدها سوزن ریز که روی پوست سر خود استفاده می شود نیز ممکن است به رشد مو کمک کند. این سایت می گوید اگر از میکرونیدلینگ همراه با روش درمانی دیگر برای ریزش مو استفاده کنید، ممکن است حتی بهتر عمل کند.

3.لیزر درمانی. آکادمی پوست آمریکا همچنین معتقد است که این روش درمان پوست سر می تواند به شرایط زیر کمک کند:

-ریزش مو به روش مردانه
آلوپسی آره آتا
-ریزش مو در اثر شیمی درمانی
-بهبود و رشد مو به دنبال کاشت مو
ممکن است لازم باشد این کار را چندین بار در هفته و برای ماهها انجام دهید.

4.پلاسمای غنی از پلاکت (PRP). در این روش، یک متخصص پوست کمی از خون شما را گرفته و در دستگاهی می گذارد که پلاسما را از آن جدا می کند. سپس آنها پلاسما را به قسمتهایی از پوست سر که موهای آن از دست رفته، تزریق می کنند. طبق گزارشات آکادمی پوست آمریکا، کل این روش حدود 10 دقیقه طول می کشد. عموما افراد هر ماه یک بار و به مدت 3 ماه تحت این درمان قرار می گیرند و هر 3 تا 6 ماه یکبار درمان را پیگیری می کنند.

5.مزوتراپی. مزوتراپی همانند میکرونیدلینگ با استفاده از ذستگاه هایی که دارای سوزن های زیادی هستند، روی پوست سر انجام می شود. تفاوت مزوتراپی با میکرونیدلینگ در این اسنت که در مزوتراپی مو، مواد مغذی و تقویت کننده مو از طریق سوزن ها وارد پوست می شوند. بدین ترتیب، علاوه بر تحریک کلاژن سازی، تغذیه مو نیز انجام می شود و همین امر باعث دستیابی به نتایج بهتر و سریع تری خواهد شد.

درمان کم پشتی مو نی نی سایت

مزوتراپی چگونه است؟

مزوتراپی شامل تزریق مواد مغذی از طریق سوزن های بسیار ریزی است که وارد لایه میانی پوست می شوند. مواد مغذی که کوکتل های مزوتراپی نیز نامیده ی شوند، ترکیبی از ویتامین ها، مواد معدنی، اسیدهای آمینه، آنتی اکسیدان ها، عصاره گیاهان و … هستند. با ورود این مواد به پوست سر، علاوه بر تقویت ریشه موها، عمل کلاژن سازی پوست نیز تحریک می شود و کلاژن و الاستین که دو ماده اساسی در تقویت پوست و مو هستند، دوباره در بدن تولید می شوند.
بدین ترتیب، علاوه بر تقویت موها، عمل جوانسازی نیز صورت می گیرد و رشد مجدد موها آغاز شده و موهای نازک نیز جانی دوباره خواهند گرفت.

مزایای مزوتراپی برای پرپشت شدن موها

• مواد مفید و فعال را مستقیما به درم می رساند.
• فولیکول های مو را تغذیه و تحریک می کند.
• روشی ایمن، بدون درد و قابل اعتماد است.
• ایمنی و استحکام پوست سر را افزایش خواهد داد.
• التهاب پوست سر را کاهش می دهد.
• سطح نرمال PH را حفظ می کند.
• باعث تخلیه لنفاوی می شود.

مزوتراپی مو

مراقبت های بعد از انجام مزوتراپی مو

این روش که مقایسه با روش هایی مانند کاشت مو و یا جراحی ها کاملا راحت و بی خطر است، با رعایت موارد ساده ای، نتایج بهتری را برای شما خواهد داشت.
پس از انجام هر جلسه از مزوتراپی:
• از شستن سر تا یک روز خودداری کنید.
• از انجام فعالیت هایی که موجب تعریق و یا التهاب پوست شما می شوند، اجتناب کنید.
• در صورت مصرف دارو، قبل و بعد از مزوتراپی، حتما با پزشک خود مشورت نمایید.
• از قرار گرفتن در معرض آفتاب و یا استتفاده از دستگاه های برنزه کننده خودداری نمایید.
• مراقب باشید که به پوست سر و یا نواحی تزریق شده فشاری وارد نکنید.

بهترین مرکز مزوتراپی در تهران

در بدست آمدن نتایج مطلوب و ماندگاری پس از مزوتراپی، عوامل زیادی دخیل می باشند. یکی از مهم ترین دلایل در دستیابی به نتایج خوب و داشتن کمترین عوارض پس از مزوتراپی، انتخاب یک مرکز مزوتراپی خوب و مطمئن می باشد.
بهترین مرکز مزوتراپی، مرکزی است که در هنگام اعمال روش های مزوتراپی، نکات و وارد مهم ایمنی را نیز در نظر داشته باشد.
مرکز تخصصی مزوتراپی باید قبل از انجام مزوتراپی، مشاوره قبل از انجام مزوتراپی را به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهد.
• از متد ها و دستگاه های جدید و به روز دنیا استفاده کند.
• در انجام انواع روش های مزوتراپی، از پزشکان متخصص و به نام بهر گیرد.
• موارد بهداشتی را به صورت کامل رعایت نماید.
• از بهترین برند های مزوتراپی استفاده کند.
• دارای کادری مجرب و آموزش دیده برای انجام تمامی امور مربوط به خدمات موجود، باشد.

ما در بهترین مرکز مزوتراپی شمال تهران، با بهره گیری از پزشکان متخصص و کادری مجرب، آماده ارائه کلیه خدمات مزوتراپی به شما عزیزان خواهیم بود.
جهت تماس با مرکز و مشاوره رایگان با متخصصان ما، می توانید از طریق لینک زیر با ما در تماس باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن