راه های از بین بردن غبغب

از بین بردن غبغب | بهترین راه رفع غبغب | چگونه غبغب را از بین ببریم؟

روش های از بین بردن غبغب

نگاه کردن در آینه و دیدن غبغب، هیچ گاه حس خوبی برای کسی نبوده و نیست. ممکن است در آینه به خودتان نگاه کنید و با دیدن غبغب به این فکر کنید که احتمالا دچار اضافه وزن شده اید. اما این فکر همیشه هم نمی تواند درست باشد. دلایل زیادی برای ظاهر شدن غبغب وجود خواهند داشت و چاقی و اضافه وزن تنها یکی از این دلایل می باشد.
امروزه روش های جدیدی مانند رفع غبغب با لیزر، رفع غبغب با زالو و حتی درمان گیاهی غبغب وجود دارد.
نکته مهم در انتخاب روش مناسب برای رهایی از شر غبغب، قابل اعتماد بودن و ایمن بودن آن روش می باشد. بهتر است روشی را انتخاب کنیم که برای از بین بردن غبغب، علاوه بر داشتن کمترین میزان عوارض، بدون درد و بدون بازگشت باشد تا بتوانیم برای همیشه از غبغب خلاص شویم.
برای آشنایی بیشتر با علل پیدایش غبغب و راه های از بین بردن آن، در این مقاله با من همراه باشید

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2022

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

غبغب چیست

غبغب چیست؟

غبغب در واقع همان چربی اضافی در ناحیه زیر چانه است. این چربی ممکن است به دلایل مختلفی به وجود بیاید. یکی از این دلایل می تواند چاقی و یا اضافه وزن باشد، اما این نمی تواند تنها دلیل پیدایش غبغب باشد. سابقه خانوادگی و نوسانات وزن هم می توانند از عوامل دیگر پیدایش غبغب باشند.
همچنین، پوست با گذشت زمان، خاصیت ارتجاعی کمتری خواهد داشت و همین امر نیز می تواند شروع شکل گیری غبغب در افراد باشد.

علت غبغب

علت های بوجود آمدن غبغب، مختلف هستند. در این بخش، به برخی دلایل بوجود آمدن غبغب اشاره خواهیم کرد:

1. سن: با افزایش سن، پوست خاصیت ارتجاعی و انعطاف پذیری خود را از دست می دهد و همین امر باعث بروز پوست اضافی یا همان شل شدن پوست ناحیه زیر چانه می شود.
2. رژیم و وزن: افزایش وزن همیشه دلیل ایجاد غبغب نیست، اما می تواند به بروز و پیدایش آن کمک کند. رژیم های غذایی با کالری بالا، غذاهای فراوری شده و چربی های ناسالم هم می توانند باعث به وجود آمدن غبغب شوند.
3. ژنتیک: ژن ها نیز در ایجاد غبغب موثر هستند. کسانی که سابقه خانوادگی شل شدن پوست چانه یا غبغب را داشته باشند، می توانند خود به خود دارای غبغب شوند.
4. حالت های بدن: وضعیت بد بدن نیز می تواند عضلات گردن و چانه را ضعیف کند و به مرور زمان به پیدایش غبغب کمک کند. پوست اطراف صورت در صورت عدم استفاده از عضلات، خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد و سر و کله ی غبغب نیز پیدا خواهد شد.

درمان خانگی غبغب نی نی سایت

درمان گیاهی غبغب

برای رهایی از شر غبغب، درمان های گیاهی هم در برخی موارد از جانب افراد مختلف پیشنهاد می شوند. به عنوان مثال: ماسک گلیسیرین و ماسک های قهوه یا چای سبز می توانند به شما در برطرف کردن غبغب کمک کنند.
استفاده روزانه از ماسک سفیده تخم مرغ، عسل و آب لیمو نیز باعث کاهش چربی اطراف چانه برای برخی از افراد می شود.
این روش ها عمدتا روند کندی خواهند داشت و در برخی موارد ممکن است نتایج مورد نظر شما، به دست نیایند.

ورزش برای رفع غبغب

برای از بین بردن غبغب، ورزش های زیادی وجود دارد. با وجود اینکه تحقیقات علمی کمی در مورد تأثیر ورزش های غبغب بر رفع غبغب انجام شده است، علت استفاده از آنها این است که آنها عضلات گردن و صورت را هدف قرار می دهند.
بنابراین انجام این تمرینات با این عضلات می تواند باعث سوختن چربی در این نواحی شود و ممکن است یک روش اساسی در از بین بردن غبغب باشند.
در ابتدا مانند ابتدای هر ورزشی، باید گرم کردن را انجام دهید تا از آسیب دیدگی عضلات، جلوگیری کنید. البته این گرم کردن، خود یکی از تمرینات از بین بردن غبغب نیز می باشد.

حرکتِ دور دنیا
برای این کار، به آرامی و با استفاده از حرکت دورانی در جهت عقربه های ساعت، سر را به جلو و پایین و سپس به عقب و بالا بچرخانید. پس از چند چرخش، جهت را معکوس کنید.
از همین حرکت دورانی، برای کشش فک نیز استفاده کنید. فک را به آرامی به سمت چپ و سپس جلو و سپس راست و سپس عقب کشیده و هر موقعیت را برای یک یا دو ثانیه نگه دارید. اکنون عضلات گرم شده و آماده تمرین هستند.

سوت زدن به سمت سقف
این ورزش برای تقویت عضلات و استراحت دادن به گردن در مدت زمانی که پشت میز کار هستید عالی است. با پشت صاف و شانه های آرام بنشینید.
سر را به عقب متمایل کنید و به سقف نگاه کنید. در این حالت، لب ها را حالتی که هنگام سوت زدن استفاده می شود، ببندید. لب ها باید راحت باشند اما به اندازه کافی محکم نگه داشته شوند تا انقباض در دو طرف گردن احساس شود.

این وضعیت را به مدت 10 تا 20 ثانیه حفظ کنید، البته این زمان، به میزان راحتی فرد بستگی دارد.

بوسیدن آسمان
این تمرین، تا حدودی مشابه قبلی است. برای انجام آن صاف و بلند بایستید و دست ها و شانه ها را شل و آرام بگذارید. سر را به عقب متمایل کنید و به سقف نگاه کنید. لب ها را بشکنید و سعی کنید آسمان را ببوسید. لب ها را تا حد ممکن از صورت فاصله دهید.
اگر این تمرین به درستی انجام شود، عضلات گردن و چانه باید احساس انعطاف پذیری، اما راحتی داشته باشند. این وضعیت را به مدت 5 تا 20 ثانیه حفظ کنید و سپس استراحت کنید. 10 تا 15 بار در هر نوبت، این تمرین را تکرار کنید.

فشار به توپ
این حرکت، با فشار توپ در حالت نشسته، با پشت صاف و شانه های آرام انجام می شود.
توپ را زیر چانه قرار دهید. با استفاده از چانه در یک حرکت ثابت و محکم به سمت پایین فشار بیاورید. این کار را می توانید در هر نوبت، 10 تا 30 بار تکرار کنید.

جویدن آدامس
در ظاهر، این روش ممکن است موثر به نظر نرسد. اما آدامس، یک تمرین جزئی برای عضلات صورت، به خصوص فک است. جویدن منظم آدامس ممکن است به طور کلی در از بین رفتن چربی چانه نقش داشته باشد.

خمیازه شیر
هدف از این تمرین این است که دهان را کاملاً باز کنید و زبان را تا آنجا که ممکن است بیرون بکشید، دقیقاً مانند یک شیر در حال خمیازه کشیدن. این می تواند یک تمرین عالی برای تقویت بسیاری از عضلات چانه، گردن و صورت باشد.
اگر به درستی انجام شود، عضلات گردن، چانه و فک باید سفت شوند. زبان را به مدت 10 ثانیه به بیرون فشار دهید و آرام باشید. این روند را 10 بار تکرار کنید.

مزوتراپی غبغب نی نی سایت

رفع غبغب با مزوتراپی

با وجود انجام تمرینات ورزشی و استفاده ار رژیم های غذایی مناسب، گاهی باز هم غبغب از بین نمی رود.
اینجاست که مزوتراپی برای رفع غبغب به کمک شما خواهد آمد و با صرف کمترین زمان و هزینه کاملا مقرون به صرفه، غبغب را از بین خواهد برد.
با استفاده از مزوتراپی، شما می توانید چربی های ناحیه خاصی را هدف قرار دهید و با وارد کردن مستقیم مواد مزوتراپی به این نواحی، آنها را از بین ببرید. به همین دلیل، مزوتراپی می تواند یکی از بهترین راه ها برای رفع چربی های موضعی مانند غبغب باشد.

مزوتراپی غبغب چگونه است؟

در مزوتراپی غبغب، محلول مزوتراپی، مستقیما به غبغب تزریق می شود. این محلول که شامل مواد حل کننده چربی، ویتامین ها، اسیدهای آمینه، پروتئین ها و بسیاری مواد مغذی و فعال دیگر می باشد، با استفاده از سوزن های مخصوص وارد بافت همبند و چربی می شوند.
این تزریق ها عمدتا بدون درد هستند و به تجزیه بافت های چربی می پردازند. پس از آن نیز چربی ها از طریق کبد، از بدن دفع خواهند شد.
این روش از بین بردن چربی ها، برای لاغر کردن بازوها، از بین بردن چربی های شکم و پهلو، لاغر کردن ران ها و دیگر نقاط بدن نیز به کار می رود.

نظرات در مورد مزوتراپی غبغب

مزایای مزوتراپی برای از بین بردن غبغب

  • روشی بدون جراحی و کم خطر است.
  • نیازی به استراحت بعد از انجام این روش نیست.
  • علاوه بر از بین بردن چربی، جریان خون را نیز بهبود می بخشد.
  • تخلیه لنفاوی را نیز بهبود می بخشد.
  • پوست را جوان و شاداب می کند.
  • پوست را نرم می کند.
  • این نوع مزوتراپی می تواند شکم، دستگیره های عشق، بازو، رانها و … را نیز لاغر کند.

عوارض مزوتراپی برای از بین بردن غبغب

عوارض خفیفی که پس از انجام مزتراپی ممکن است مشاهده کنید:

  • قرمزی
  • تورم خفیف
  • کبودی خفیف
  • خارش محل های تزریق
  • درد خفیف در محل تزریق 

تمامی عوارض احتمالی ذکر شده کاملا طبیعی و نرمال می باشند و ظرف 1-2 روز برطرف خواهند شد.

تعداد جلسات مزوتراپی

تعداد جلسات مزوتراپی برای از بین بردن غبغب

تعداد جلسات در مزوتراپی لاغری، به انباشتگی چربی، ناحیه مورد نظر و شرایط بدنی افراد بستگی دارد. 
تعداد جلسات مورد نیاز برای انواع مزوتراپی، برای همه افراد یکسان نمی باشد و در افراد مختلف، متفاوت خواهد بود و تنها توسط پزشک متخصص تعیین خواهد شد.
همچنین فاصله بین جلسات نیز معمولا حدود یک ماه خواهد بود.

هزینه مزوتراپی غبغب

هزینه مزوتراپی با توجه به شرایط هر فرد، میزان مواد مورد نیاز برای مزوتراپی و همچنین تعداد جلسات، برای افراد مختلف، متفاوت خواهد بود. برای اطلاع از هزینه ها می توانید با مشاورین ما در مرکز تخصصی مزوتراپی تهران، تماس حاصل نموده و از طریق مشاوره با کارشناسان ما، اطلاعات لازم در خصوص انواع مزوتراپی را کسب نمایید.

تخفیف مزوتراپی غبغب

مرکز تخصصی مزوتراپی شمال تهران، با بهره گیری از پزشکان بنام و کادری مجرب، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان، در خصوص تمامی روش های مزوتراپی می باشد. برای بهره مندی هر چه بیشتر شما عزیزان از خدمات این مرکز، برای انواع مزوتراپی صورت، مزوتراپی لاغری، مزوتراپی غبغب، مزوتراپی سلولیت و …. تخفیف هایی در نظر گرفته شده است. شما می توانید از طریق تماس با مرکز و ارتباط با کارشناسان ما، اطلاعات لازم در خصوص تخفیف های ارائه شده را کسب نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن