مزوتراپی یا میکرونیدلینگ

مزوتراپی و میکرونیدلینگ | تفاوت مزوتراپی و میکرونیدلینگ

مزوتراپی و میکرونیدلینگ

با گذشت زمان، پوست ما دچار مشکلات مختلفی مانند جای جوش، زخم، چین و چروک، علائم پیری و رنگ پریدگی و دیگر علائم خواهد شد. از این رو بسیاری از افراد سال ها به دنبال یافتن راه هایی برای سالم و جوان نگه داشتن پوستشان بوده و هستند .

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2022

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

صنعت زیبایی نیز در این زمینه پیشرفت های زیادی کرده است. مزوتراپی و میکرونیدلینگ از روش های مورد پسند اکثر افراد برای بهبود شرایط پوست و جوانسازی، در این روزهاست. این دو روش که تا حدود بسیار زیادی مشابه هستند، در برخی جزئیات، تفاوت هایی نیز با هم دارند.
هر دو روش مزوتراپی و میکرونیدلینگ در جوانسلزی و بهبود رنگ پوست و از بین بردن علائم پیری، از طریق تقویت پوست و کمک به بهبود ساختار پوست موثر هستند.

در ادامه به توضیح در مورد سوالات رایج در مورد شباهتها و تفاوتهای این دو روش و پاسخ های آن ها خواهیم پرداخت. در صورت علاقه مندی به کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر کدام از روش ها، در ادامه با ما همراه باشید.

مزوتراپی و میکرونیدلینگ

آیا مزوتراپی همان میکرونیدلینگ است؟

اگر چه مزوتراپی و میکرونیدلینگ اغلب با هم اشتباه گرفته می شوند اما کاملا یکسان نیستند. هر دور روشی غیر جراحی برای جوانسازی پوست می باشند اما مزوتراپی، روشی غیر تهاجمی است که به شما امکان میدهد تا مواد فعال با حداکثر جذب را از طریق تزریق، به لایه میانی پوست برسانید.

این روش به شما اطمینان میدهد که اسید هیالورونیک, ویتامین ها, آنتی اکسیدان ها و سایر مواد موجود در محلولی که تزریق می شود، به سرعت جذب پوست می شوند و تاثیر گذار خواهند بود.

به طور کلی در مزوتراپی از طریق مواد تزریق شده، اثرات آبرسانی به پوست و سفت کنندگی پوست، مستقیما به لایه های عمیق پوست رسیده و نتایج بهتر و سریع تری ایجاد کند. درست همانند میکرونیدلینگ، در هر منطقه ای از بدن می توان از مزوتراپی استفاده کرد.

تعداد جلسات مزوتراپی نیز معمولا حدود 4 تا 6 جلسه است که البته این تعداد قطعی و ثابت می باشد و بسته به شرایط افراد و ناحیه مورد نظر و میزان مواد مورد استفاده، در افراد مختلف متفاوت است.

نکته مثبت اینجاست که بعد از هر جلسه از انجام روش مزوتاپی، نیازی به استراحت نیست و روز بعد از هر جلسه، شما کاملا نرمال به نظر خواهید رسید.

مزوتراپی همان میکرونیدلینگ است؟

مزوتراپی چگونه انجام می شود و چه می کند

مزوتراپی در مواردی که مشکلات از لایه های زیرین پوست است، مانند کم آبی پوست، بسیار مناسب است زیرا محلول فعالی به صورت هدفمند به نواحی مورد نظر تزریق می شود. این روش همچنین برای از بین بردن چین و چروک صورت و  ماتی و بی رنگی پوست و پوست افتاده و پف کرده، روشی بسیار خوب تلقی می گردد.

از آنجاییکه محلول های مزوتراپی دارای پایه اسید هیالورونیک هستند، با تزریق آنها که معمولا در عمق 2 تا 4 میلیمتری پوست صورت می گیرد، می توان چربی های سطحی و سلولیت را نیز از بین برد. از طرف دیگر میکرونیدلینگ برای ایجاد علائم کششی و تحریک عناصر سازنده پوست سالم و شاداب، بسیار موثر تر واقع شده است.
اگرچه مزوتراپی با استفاده از ابزارهایی اسلحه مانندی انجام می شود( که البته کاملا بدون درد هستند )، اما همچنان برای مشتری بسیار راحتتر و قابل تحمل تر است، زیرا همه چیز به سرعت انجام شده و پیش می رود.

این راحتی گاها برای برخی در میکرونیدلینگ حاصل نمی شود، زیرا در این روش، همزمان چندین سوزن وارد پوست خواهند شد که البته این هم بدون درد و یا با درد کمی همراه خواهد بود.

در واقع به همین دلیل، بی حسی موضعی در میکرونیدلینگ همیشه انجام خواهد شد، در حالیکه در مزوتراپی خیلی لازم نیست.

لاغری صورت با مزوتراپی

میکرونیدلینگ چیست و نحوه انجام آن چگونه است

خوب حالا ببینیم میکرونیدلینگ چیست ؟ همانطور که تا حدودی اشاره شد، میکرونیدلینگ روشی است که در آن با استفاده از وارد کردن سوزن های ریز به پوست – البته بدون تزریق – کلاژن سازی و تولید الاستین را در پوست تحریک می کنند و به این ترتیب، میکرونیدلینگ ظاهری جوان و سالم را برای پوست شما به ارمغان می آورد.

وارد کردن سوزن ها به پوست، در این روش به صورت چند تایی انجام می شود. این روش در واقع از محدود روش های جوانسازی پوست است که در همه جای بدن می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

دستگاه میکرونیدلینگ که درماپن نام دارد، دارای سوزن های ریزی است که بسیار سریع در پوست بالا و پایین می روند و سوراخ هایی در پوست ایجاد می کنند.

سپس زخم های ریزی که در اثر خونریزی سوزنی از این سوراخ ها ایجاد میکند، باعث می شود که تولید کلاژن در آن منطقه تحریک شود و به این ترتیب با ایجاد ضربات خفیف و کنترل شده به پوستمان، آن را شاداب تر و سالم تر خواهیم کرد.

میکرونیدلینگ یکی از مطمئن ترین روش های درمانی است که می توان در آن از سرم های ضد پیری یا ضد لک نیز استفاده کرد و با استفاده از این ترکیب، نتایج بهتری به دست آورد.

میکرونیدلینگ چیست

آیا میکرونیدلینگ برای پوست خوب است؟

به طور قطع ثابت شده است که میکرونیدلینگ در از بین بردن جای جوش و زخم و علایم پیری به میزان چشمگیری موثر می باشد. بسیاری از افراد به دنبال انجام میکرونیدلینگ هستند تا از این طریق عمل کلاژن سازی در پوست را تحریک کرده و بدین ترتیب پوستی نرم تر، صاف تر و جوان تر داشته باشند.

اگر چه این روش بیشتر در نواحی صورت مورد استفاده قرار می گیرد، اما می توان از آن در سایر نواحی بدن نیز استفاده کرد. میکرونیدلینگ روشی موثر در کوچک نمودن منافذ پوست، رفع افتادگی پوست، درمان ریزش مو و تقویت رنگدانه های پوست می باشد.

میکرونیدلینگ برای صورت

تفاوت مزوتراپی و میکرونیدلینگ چیست؟

در هر دوی این روش ها، از سوزن های نازکی استفاده می شود که البته عملکرد این سوزن ها با هم متفاوت است. در مزوتراپی سوزن هایی که وارد پوست می شوند، مواد مغذی و ترکیبات مخصوص را بسته به هدف از انجام مزوتراپی، وارد لایه میانی پوست می کنند.

اما در میکرونیدلینگ سوزن ها موادی را با خود به پوست انتقال نمی دهند و از آنها به عنوان عاملی برای تحریک کلاژن سازی و بهبود شرایط پوست استفاده ی شود.

ترکیب مزوتراپی و میکرونیدلینگ

ترکیب مزوتراپی و میکرونیدلینگ گاهی می تواند برای بسیاری از مشکلات پوستی موثر و مفید باشد. به عنوان مثال در درمان مشکلاتی از قبیل رفع چین و چروک، رفع لک صورت و از بین بردن جای جوش و جای زخم، این ترکیب بسیار عالی عمل خواهد کرد. این ترکیب کاملا ایمن، جوانسازی پوست، تقویت پوست، آبرسانی و تحریک کلاژن سازی را با هم انجام خواهد داد که گاها و بر اساس تشخیص پزشک، به برخی افراد توصیه می گردد.

ترکیب مزوتراپی و میکرونیدلینگ

هزینه مزوتراپی با میکرونیدلینگ

هزینه و تعداد جلسات ترکیب مزوتراپی و میکرونیدلینگ به عوامل مختلفی چون شرایط پوستی، ناحیه مورد نظر، میزان و نوع مواد مورد استفاده بستگی دارد و برای افراد مختلف، با توجه به نظر پزشک، متفاوت خواهد بود.

برای اطلاع دقیق از شرایط و هزینه انجام این روش و تعداد جلسات مورد نیاز برای پوست خودتان، می توانید با مشاورین ما در بهترین مرکز مزوتراپی تهران تماس حاصل نمایید و با طرح تمامی سوالات و برطرف کردن ابهامات موجود، نسبت به تعیین نوبت و انجام روش مناسب، اقدام فرمایید.

تخفیف مزوتراپی و میکرونیدلینگ صورت

مزوتراپی و میکرونیدلینگ صورت و دیگر نقاط بدن، در بهترین مرکز مزوتراپی شمال تهران، تحت نظر پزشکان متخصص و با بهرهگیری از کادری مجرب، انجام خواهد شد.

برای تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز تخفیفاتی در نظر گرفته شده است تا شما عزیزان بتوانید هر چه بیشتر از خدمات ما بهره مند شوید.

جهت اطلاع از تخفیف ها میتوانید از طریق لینک زیر با ما تماس حاصل نمایید.

4 دیدگاه دربارهٔ «مزوتراپی و میکرونیدلینگ | تفاوت مزوتراپی و میکرونیدلینگ»

  1. بازتاب: میکرونیدلینگ درماپن:

  2. بازتاب: میکرونیدلینگ درماپن: تفاوت مزوتراپی و میکرونیدلینگ درماپن

  3. بازتاب: میکرونیدلینگ درماپن: تفاوت مزوتراپی و میکرونیدلینگ درماپن

  4. بازتاب: میکرونیدلینگ درماپن: تفاوت مزوتراپی و میکرونیدلینگ درماپن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن