درمان قطعی گودی زیر چشم نی نی سایت

درمان خانگی گودی زیر چشم | علت گودی زیر چشم چیست؟ | مزوتراپی دور چشم

رفع گودی زیر چشم در خانه یا در بهترین مرکز مزوتراپی 

آیا تا به حال متوجه گود شدن زیر چشمانتان شده اید؟ یا به رهایی از شر گودی های زیر چشم هایتان فکر کرده اید؟
گودی های زیر چشم، علاوه بر خسته نشان دادن چهره شما، جوانی را از چهره برده و باعث می شوند شما پیرتر به نظر برسید.
اما نیازی نیست که نگران باشید. این گودی ها که به دلایل مختلفی به وجود می آیند، با برخی راهکارهای ساده برای رفع تیرگی اطراف چشم ها، قابل درمان هستند.
اگر از گودی زیر چشمانتان خسته شده اید و به دنبال راه های رفع گودی زیر چشم هستید و می خواهید با رفع این گودی ها جوانتر به نظر برسید، در این مقاله با من همراه باشید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2022

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

رفع گودی زیر چشم

گودی زیر چشم

با گذشت زمان، پوست به طور طبیعی کلاژن خود را از دست می دهد و حجم آن کاهش پیدا می کند. بنابراین، مهم نیست که چه نوع پوستی دارید یا از چه روش های خوبی برای از بین بردن گودی های اطراف چشم استفاده می کنید، وریدها به ناچار از طریق پوست نازک اطراف چشم خود را نشان می دهند.
اما در این میان، راه کارهایی وجود دارند که می توانند این روند را کند تر کنند و یا پس از بوجود آمدن، آن را درمان نمایند.
کلاژن، یکی از عوامل اصلی و مهم جوان ماندن پوست و سالم ماندن آن می باشد که با بالا رفتن سن، تولید آن در بدن کاهش می یابد. همچنین قرار گرفتن در معرض آفتاب، روند تجزیه کلاژن را در بدن تسریع می کند. 
با کاهش کلاژن، بهترین سلاح شما در برابر بوجود آمدن گودی های زیر چشم، از بین خواهد رفت و حال باید با پیروی از عادت های سالم و منظم و رعایت موارد، این روند را کاهش دهید.
برای این کار، قرار نگرفتن زیاد در معرض آفتاب، استفاده از محصولات ضد آفتاب مانند کرم ها و لوسیون ها و همچنین استفاده از عینک های آفتابی (برای جلوگیری از پیدایش پنجه کلاغی یا چروک های کناره های چشم) بسیار ضروری و مهم خواهد بود.
ژنتیک نیز، بزرگترین عامل تعیین کننده این موضوع است که چه نوع پوستی خواهیم داشت. کسانی که پوست های روشن و نازکی دارند، رگ های بافت زیر چشمشان بیشتر از بقیه مشخص خواهد شد.
بنابراین، هر چه خون بیشتری در آنجا جمع می شود، مویرگهای ظریف آنها شروع به کشیدگی می کنند که منجر به نشت بیشتر و جمع شدن خون می شود و در نهایت زیر چشم نیز تیره تر به نظر خواهد رسید.
همیشه هم تیرگی های زیر چشم، به دلایل بالا نیست و گاهی دلیل دیگری مانند بیماری خاصی در بوجود آمدن گودی زیر چشم نقش دارد.

علت گودی زیر چشم

علت گودی زیر چشم چیست؟

اکثر افراد، علت گودی های زیر چشم را “خستگی” می دانند، اما این تنها یکی از دلایل گود شدن اطراف چشم ها است.
برخی دلایل رایج گودی زیر چشم ها عبارتند از:
کم خوابی. بله، اولین دلیل بوجود آمدن چنین مشکلی، نداشتن خواب کافی است. بیدار ماندن زیاد و عدم دریافت خواب کافی، باعث تیرگی پوست شما می شود. چرا؟ چون باعث می شود رگ های خونی در زیر پوست بیشتر دیده شوند.

ژنتیک. یکی دیگر از عوامل مهم گودی اطراف چشم ها، ژنتیک است که همان به ارث بردن این موضوع از پدر یا مادرمان است.

قرار گرفتن در معرض آفتاب. همانطور که در بالا توضیح دادیم، این موضوع بسیار مهمی در پیدایش تیرگی هاست. 80 درصد علائم معمول پیری زودرس توسط اشعه های مضر UV ایجاد می شود. از آنجا که پوست اطراف چشمان شما بسیار نازک است، علائم و مشکلات این ناحیه، زودتر از بقیه نواحی بدن ظاهر می شوند.

خسته شدن چشم ها. خیره شدن زیاد به صفحه کامپیوتر، موبایل و یا چیزهایی از این قبیل باعث بوجود آمدن گودی های اطراف چشم می شود.

کم آبی بدن. تأمین رطوبت کافی برای پوست، کلید داشتن پوستی زیبا است. کمبود آبرسانی می تواند منجر به تیرگی پوست و ایجاد کیسه ها و تیرگی های زیر چشم شما شود.

حساسیت ها. در صورت بروز آلرژی ها، بدن شما هیستاین تولید می کند. هیستامین، عامل علائم ناخوشایندی مانند خارش پوست و چشم و قرمز و لکه دار شدن پوست است. همچنین می تواند باعث پف چشم شود و با رقیق شدن رگ های خونی، سایه های تیره دور چشم را نیز ایجاد کند که منجر به تیرگی و گودی زیر چشم خواهد شد.

بالا رفتن سن. با افزایش سن، پوست نازک می شود و این امر باعث می شود عروق خونی در زیر چشم شما بیشتر دیده شود که منجر به ایجاد سیاهی و گودی زیر چشم خواهد شد.

درمان گودی زیر چشم

درمان خانگی گودی زیر چشم

کمپرس یخ.
صبح یا شب و یا در هر دو نوبت، کمپرس یخ را به مدت 10 دقیقه زیر چشمانتان قرار دهید.

برش های خیار.
خیار را بصورت حلقه هایی بریده و 30 دقیقه در یخچال قرار دهید. سپس، آنها را برای 10 دقیقه روی نواحی اطراف چشم هایتان قرار دهید. پس از آن با آب گرم بشویید.

ترکیب آب خیار و آب لیمو.
ترکیب آب خیار و آب لیمو را با پنبه به اطراف چشمانتان بمالید. مراقب باشید که در چشمانتان نرود. پس از 15 دقیقه با آب گرم بشویید.

گلاب.
گلاب، می تواند پوست خسته را تسکین دهد و جوان سازی کند. مانند خیار، قابض ملایمی است، بنابراین می تواند به عنوان یک ماده تقویت کننده پوست عمل کند. 2 بار در روز، با استفاده از پنبه ای، گلاب را به اطراف چشمانتان بمالید و پس از 15 دقیقه آب بکشید.

گوجه فرنگی.
گوجه فرنگی سرشار از لیکوپن است، ماده ای که برای سلامت قلب و عروق ، بینایی و پوست شما عالی است. لیکوپن می تواند به ایجاد پوستی نرم و لطیف و همچنین کاهش تیرگی در اطراف چشم کمک کند. مقداری آب گوجه فرنگی را با آب لیمو مخلوط کنید و با پنبه به اطراف چشمتان بمالید. پس از 10 دقیقه آبکشی نمایید.

چای کیسه ای.
چای کیسه ای را در آب فرو ببرید و سپس به مدت 30 دقیقه در یخچال بگذارید. بعد آن را برای 10 دقیقه روی چشمهایتان بگذارید و پس از آن، آبکشی نمایید.

زردچوبه.
آنتی اکسیدان و ضد التهاب قدرتمند و طبیعی دیگر، زردچوبه است که تیرگی ها را به حداقل می رساند. مقداری پودر زردچوبه را با آب آناناس مخلوط کنید تا خمیر غلیظی ایجاد شود. سپس آن را با پنبه به اطراف چشم بمالید و پس ار 15 دقیقه بشویید.

روغن نارگیل.
روغن نارگیل به عنوان یک ضد التهاب طبیعی و ملایم، برای روشن شدن تیرگی زیر چشم بسیار موثر است. این روغن را به زیر چشم بمالید، بگذارید یک شب بماند و صبح بشویید تا به مرور زمان تاثیر آن را ببینید.

شکلات تلخ بخورید.
مصرف الکل را کاهش دهید و به جای آن، آب بیشتری بنوشید.

علت گودی زیر چشم

مزوتراپی چیست؟

مزوتراپی یکی از روش های درمانی و زیبایی پوستی است و در دسته شیوه های تزریقی قرار می گیرد. یعنی در این روش مواد ویژه ای با خاصیت درمانی به زیر پوست تزریق می شود. این مواد خاص با توجه به مشکل شما تعیین می شوند. مواردی همچون عصاره های گیاهی، ویتامین ها و آنزیم ها، داروها و هورمون ها از جمله مواردی هستند که در طی مزوتراپی به صورت موضعی به درون پوست تزریق می شوند. امروزه مزوتراپی یکی از روش های درمانی و جوانسازی مشهور در جهان و به ویژه اروپا است.

درمان گودی زیر چشم با مزوتراپی

مزوتراپی دور چشم یکی از بهترین و موثرترین روش ها برای درمان تیرگی و گودی دور چشم هاست.
در مزوتراپی برای رفع گودی زیر چشم ها، مواد مغذی پوست به صورت مستقیم، وارد لایه های عمیق پوست، جایی که ماسک ها و مواد درمان خانگی قابلیت دسترسی به آن را ندارند، می شود.
این مواد یا همان کوکتل های مزوتراپی، شامل ویتامین ها، مواد معدنی، مواد روشن کننده پوست، اسید هیالورونیک، اسیدهای آمینه، هورمون ها و … می باشند.
با ورود این مواد به پوست، علاوه بر تقویت پوست، گردش خون نیز در نواحی تزریق بهبود می یابد و بدین ترتیب، علاوه بر رفع چین و چروک و لک های پوستی، تیرگی و گودی های اطراف چشم نیز از بین خواهد رفت.
همچنین از طریق ورود سوزن ها به پوست، عمل کلاژن سازی نیز در پوست تحریک می شود و بدین ترتیب، پوست این نواحی، روشن و صاف و جوان خواهد شد.

مزوتراپی دور چشم جهت جوانسازی پوست و رفع تیرگی دور چشم

طی این فرایند، کلیه ویتامین های لازم جهت آبرسانی و جوانسازی پوست تزریق می گردد. این مواد موجب روشن شدن پوست این ناحیه نیز می گردد. از طرفی با توجه به اینکه ناحیه پلک بالا و پایین چشم بوتاکس قابل تزریق نمی باشد مزوتراپی چروک این نواحی را نیز رفع می کند. تورم مزوتراپی طی چند ساعت تا حداکثر 24 ساعت رفع می گردد.

چرا تزریق مزوتراپی جوانساز اطراف چشم؟

پلک بالا و پایین چشم، مثل پوست سایر نقاط صورت دچار تحلیل و چروک خواهد شد. برای رفع خطوط این نواحی، بوتاکس قابل تزریق نمی باشد. مزوتراپی یکی از راهکارهای موثر در جوانسازی و روش سازی پوست این ناحیه می باشد.

هزینه مزوتراپی زیر چشم

مزایای مزوتراپی دور چشم

اولین مزیت مزوتراپی برای دور چشم این است که می تواند بلافاصله خستگی و چین و چروک های سطحی پوست ناحیه اطراف چشم را بهبود بخشد و زمان زیادی نیز این حالت بهبود را حفظ کند. نتایج استفاده از این روش معمولا بعد از اولین جلسه قابل مشاهده خواهد بود.
همچنین، علاوه بر رفع چین و چروک اطراف چشم، می تواند گردش خون را نیز در بدن بهبود بخشد و به این ترتیب تیرگی های ناحیه اطراف چشم را نیز از بین ببرد.
از دیگر فواید مزوتراپی دور چشم، سفت شدن پوست این ناحیه و در نتیجه جوان تر شدن صورت می باشد.
مزیت بعدی این روش، آبرسانی به پوست و بدین ترتیب رفع بیحالی و کدر شدن پوست می باشد.
علاوه بر این ها، در مزوتراپی نیازی به استراحت بعد از هر جلسه نمی باشد و شما می توانید در هر زمان که خواستید، بدون نگرانی این کار را انجام دهید و بعد از آن به فعالیت های روزانه تان ادامه دهید.
البته مزایا دیگری نیز برای این روش وجود دارند. به عنوان مثال این روش غیر جراحی بوده و بنابراین بدون ایجاد خونریزی و درد شما را به هدفتان می رساند. به علاوه، مزوتراپی در مقایسه با روش های دیگر، کاملا مقرون به صرفه می باشد و بنابراین برای طیف گسترده ای از افراد، قابل انجام خواهد بود.

هزینه مزوتراپی دور چشم

هزینه مزوتراپی دور چشم، به عوامل گوناگونی بستگی دارد. با توجه به شرایط هر فرد و میزان مواد مورد نیاز برای مزوتراپی و همچنین تعداد جلسات، هزینه مزوتراپی برای افراد مختلف، متفاوت خواهد بود. برای اطلاع از هزینه ها می توانید با مشاورین ما در مرکز تخصصی مزوتراپی تهران، تماس حاصل نموده و از طریق مشاوره با کارشناسان ما، اطلاعات لازم در خصوص انواع مزوتراپی را کسب نمایید.

بهترین مرکز مزوتراپی در تهران

  • بهترین مرکز مزوتراپی، مرکزی است که در هنگام اعمال روش های مزوتراپی، نکات و موارد مهم ایمنی را نیز در نظر داشته باشد.
  • مرکز تخصصی مزوتراپی باید قبل از انجام مزوتراپی، مشاوره قبل از انجام مزوتراپی را به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهد.
  • از متد ها و دستگاه های جدید و به روز دنیا استفاده کند.
  • در انجام انواع روش های مزوتراپی، از پزشکان متخصص و به نام بهره گیرد.
  • موارد بهداشتی را به صورت کامل رعایت نماید.
  • از بهترین برند های مزوتراپی استفاده کند.
  • دارای کادری مجرب و آموزش دیده برای انجام تمامی امور مربوط به خدمات موجود، باشد.

ما در بهترین مرکز مزوتراپی شمال تهران، با بهره گیری از پزشکان متخصص و کادری مجرب، آماده ارائه کلیه خدمات مزوتراپی به شما عزیزان خواهیم بود.
جهت تماس با مرکز و مشاوره رایگان با متخصصان ما، می توانید از طریق لینک زیر با ما در تماس باشید.

1 دیدگاه دربارهٔ «درمان خانگی گودی زیر چشم | علت گودی زیر چشم چیست؟ | مزوتراپی دور چشم»

  1. بازتاب: مزوژل: آشنایی با مزوژل و کاربردهای آن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن