لیزر پشت لب و چانه

لیزر موهای زائد پشت لب | لیزر سبیل

همه چیز درباره لیزر موهای زائد پشت لب و سبیل

لیزر موهای زائد یکی از محبوب ترین روش های زیبایی است که سالانه بیش از 750000 نفر فولیکول های موی خود را از طریق آن از بین می برند. لیزر موهای زائد روشی مطمئن برای از بین بردن موهای زائد دست و پا، زیر بغل، بدن و صورت است. یکی از محبوب ترین نقاط برای لیزر موهای زائد، پشت لب و سبیل است، اما بسیاری از شما ممکن است نگران ایمنی لیزر موهای زائد پشت لب بر روی این قسمت حساس پوست باشید. از اینرو در این مطلب درباره لیزر موهای زائد پشت لب به طور کامل شرح داده ایم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2022

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

لیزر موهای پشت لب چیست؟

اقدامات قبل از لیزر پشت لب

لیزر موهای زائد با اعمال یک پرتو متمرکز نور – لیزر – بر روی فولیکول مو، که نور را جذب می کند، عمل می کند. این کار فولیکول مو را از بین می برد و از رشد مو در آن نقطه در آینده جلوگیری می کند. لیزر موهای زائد برای افرادی که از شیو کردن یا اپیلاسیون موهای قسمت‌ های مختلف بدن خود خسته شده‌ اند و می ‌خواهند رشد این موها را متوقف کنند، بسیار ایده ‌آل است. لیزر موهای زائد چانه و پشت لب روشی پیشرفته برای از بین بردن موهای زائد است که برای بسیاری از زنان و همچنین مردان مؤثر است.

 

آیا لیزر پشت لب و چانه واقعا موثر است؟

مراقبت بعد از لیزر پشت لب

لیزر موهای زائد را می توان در بسیاری از قسمت های بدن از جمله نواحی کوچک مانند زیر بغل و پشت لب یا قسمت های بزرگ مانند کمر انجام داد. درمان های لیزر هم برای آقایان و هم برای خانم هایی که می خواهند موهای زائد بدن خود را به صورت دائمی یا نیمه دائمی از بین ببرند محبوب است.

نکات مهم قبل از لیزر موهای زائد

 

لیزر پشت لب چند جلسه است ؟

لیزر پشت لب در بارداری

اکثر بیمارانی که با ليزر پشت لب تحت درمان قرار می ‌گیرند، با انجام 3 تا 5 جلسه درمانی در طی یک دوره حدود یک ماهه، بیشترین سود را عاید خود می ‌کنند. برای درمان در نواحی بزرگ، به جلسات بیشتری نیاز است و برای نواحی کوچک ‌تر، مانند پشت لب ، منقسم کردن درمان در جلسات متعدد به تیم ما اجازه می ‌دهد تا این اطمینان حاصل شود که تمام فولیکول‌ های مو تحت تأثیر قرار گرفته ‌اند.

 

ایا لیزر پشت لب ضرر دارد ؟ | عوارض لیزر سبیل

لیزر سبیل زنان

خیر، لیزر موهای زائد برای لب بالایی شما کاملا بی خطر است. در واقع، درمان های لیزر ما برای بسیاری از نواحی حساس بدن، از جمله پشت لب ، صورت، گردن و چانه ایمن هستند. برای اطمینان از دریافت بهترین نتایج و جلوگیری از ناراحتی، اگر نگران انجام لیزر موهای زائد در پوست های حساس هستید، حتما به تیم ما اطلاع دهید. در هر صورت، تیم ما نیازهای شما را مورد بحث قرار می دهد و یک برنامه درمانی ایجاد می کند که اهداف و نوع موی شما را در نظر بگیرد.

 

لیزر پشت لب درد دارد ؟

لیزر موهای زائد پشت لب

در حالی که احساس درد و ناراحتی جزیی شایع است، اما اگر اکنون آماده لیزر موهای زائد هستید، به احتمال زیاد تجربیات دردناک تری مانند اپیلاسیون موهای زائد را تجربه کرده اید.

 

قیمت لیزر پشت لب | لیزر پشت لب قیمت

برای اطلاع از قیمت لیزر سبیل لطفا کلیک کنید.

 

نتیجه گیری لیزر سبیل صورت

لیزر پشت لب و چانه

در نهایت، به این نتیجه می رسیم که لیزر ریش و سبیل یک روش مطمئن برای از بین بردن موهای ناخواسته صورت به شمار می رود. درست است که این روش دارای یک سری عوارض جانبی است، اما می توان از طریق انجام اقدامات احتیاطی این اثرات را خنثی کرد و از بین برد.

چطوری یه مرکز لیزر خوب در تهران پیدا کنیم؟

 

بهترین مرکز لیزر تهران شمال (قیطریه – قلهک – شریعتی)

اگر بخواهیم یک مرکز لیزر خوب با تمام ویژگی های مثبت را به شما معرفی کنیم که در کنار کارکنان متخصص و خدمات عالی، هزینه های مقرون به صرفه و مناسبی نیز ارائه می دهند، با قطعیت مرکز لیزر موهای زائد شریعتی-قلهک که تنها مرکز لیزر و نماینده رسمی مدیواستار تهران است را نام ببریم.

این مرکز لیزر در خیابان شریعتی تهران کلیه خدمات لیزر موهای زائد را توسط دستگاه لیزر مدیواستار  انجام می دهد. این دستگاه، جزء بهترین، جدیدترین و بدون درد ترین دستگاه لیزر در تهران می باشد.

جهت تماس با این مرکز لطفا به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.


تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع: modernmedicalspa

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن