رفع غبغب با مزوتراپی

مزوتراپی غبغب | رفع غبغب با مزوتراپی

مزوتراپی غبغب

غبغب در واقع همان چربی زیر پوستی است که فضای بین صورت و گردن را پر می کند. اکثر افراد معتقدند که غبغب با افزایش وزن به وجود می آید و ممکن است این ادعا تا حدودی نیز درست باشد، اما افرادی هستند که افزایش وزن ندارند و دلیل پیدایش غبغب در آن ها می تواند مسائل دیگری مانند ژنتیک یا حتی شل شدن پوست به دلیل افزایش سن باشد.
یکی از اصلی ترین عوامل ایجاد غبغب، بالا رفتن سن است. به این ترتیب که افراد بدون اضافه وزن و یا بدون داشتن عوامل ژنتیکی، گاهی با بالا رفتن سنشان دچار این مشکل می شوند. گاهی نیز با ضعیف شدن ماهیچه های ناحیه زیر چانه و گردن، غبغب پیدا می شود. به هر حال به هر نحوی که به وجود بیاید، زیبایی و اعتماد به نفس را تحت الشعاع قرار می دهد و درمان و از بین بردن آن بدون جراحی، زمانی کار خیلی سختی بوده است. اما اکنون با روش های زیبایی مدرن، رفع غبغب نیز مانند بسیاری دیگر از مسائل زیبایی مثل تیرگی دور چشم، افتادگی گونه، چین و چروک صورت و …، بدون جراحی امکان پذیر می باشد. با ما همراه باشید تا در ادامه مقاله با مزوتراپی غبغب بیشتر آشنا شوید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2022

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

مزوتراپی چیست؟

مزوتراپی، تزریق مواد مختلف برای جوانسازی و یا تقویت و شادابی پوست می باشد. بسته به هدف از مزوتراپی، میزان و نوع مواد مورد استفاده در این روش، متفاوت است. مواد مورد نظر از طریق سوزن های مخصوص نازکی وارد لایه میانی پوست یا درم می شوند و به سرعت شروع به تاثیر گذاری می کنند.

مزوتراپی غبغب نی نی سایت

مزوتراپی غبغب چیست؟

مزوتراپی غبغب شامل تزریقات ساده ای از موادی است که به تجزیه چربی ها در این ناحیه کمک می کنند. این روند تجزیه چربی در بدن را لیپولیز هم می گویند. امروزه این روش کاهش چربی نقطه ای با تزریق، یکی از روش های موثر و جایگزین جراحی است. علاوه بر رفع غبغب، مزوتراپی برای از بین بردن چربی های نواحی زیر به کار برده می شود:

  • چربی های شکم
  • چربی های ران
  • برامدگی چربی زیر خط سوتین
  • دستگیره عشق و چربی های باقیمانده پس از لیپوساکشن

مزوتراپی غبغب چگونه است؟

در مزوتراپی برای رفع غبغب، محلول مخصوص، به طور مستقیم به لایه های چربی و بافت ههمبند تزریق می شود. این تزریق تقریبا بدون درد است اما می توان آن را با استفاده از کرم بی حس کننده در ناحیه مورد نظر نیز انجام داد.
مواد اصلی مورد استفاده در این روش فسفاتیدیل کولین، مولتی ویتامین و سالین است. فسفاتیدیل کولین یک لسیتین طبیعی است که حاوی دو اسید چرب اشباع نشده که از گیاه سویا به دست می آیند، می باشد. وقتی این مواد توسط سوزن های بسیار نازک به بافت چربی تزریق می شوند، غشای سلول چربی متورم و سفت می شود و ماده تزریق شده که مانند شوینده عمل می کند، تجزیه چربی را آغاز کرده و سلول های چربی را به ذرات ریز- در اندازه نانو – تبدیل می کند (اندازه ای حدود یک میلیونم میلی متر). سپس فرآیند نهایی در کبد رخ می دهد که در آن چربی به طور کامل به دی اکسید کربن و آب تجزیه می شود.

امپول چربی سوز غبغب نی نی سایت

آیا مزوتراپی غبغب تاثیر دارد؟

در پاسخ به این سوال باید گفت : بله تاثیر دارد! با استفاده از این روش، چربی ها از بین رفته و در صورتی که کاملا از بین بروند، امکان بازگشت آن ها بسیار کم است. این روش تایید شده، بسیار مورد استفاده قرار گرفته است و در صورت نیاز می تواند برای از بین بردن چربی های مناطق کوچک دیگر بدن نیز به کار برده شود. تاثیرات آن نیز معمولا 2-4 هفته پس از اولین تزریق مشخص خواهند شد.

مزایای مزوتراپی غبغب

مزوتراپی غبغب اگر توسط پزشکی ماهر و در بهترین کلینیک پوست مجهز به تکنولوژی های جدید انجام شود، نتایجی بهتر از جراحی خواهد داشت که از میان آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اولین مزیت این روش، غیر جراحی بودن آن است. نیازی نیست که برای انجام این روش وقت و هزینه زیادی صرف کنید.
  • این روش کمترین میزان عوارض را با بیشترین نتایج خواهد داشت.
  • کم تهاجمی بودن
  • عدم نیاز به بیهوشی
  • پاسخ دهی در کوتاه مدت
  • افزایش قوام پوست و کاهش حجم چربی زیر جلدی
  • کوتاه بودن دوره نقاهت نسبت به سایر روش‌های لیفتینگ غبغب، بهبودی شما سریع خواهد بود و نیازی به استراحت در منزل و مراقبت های خاصی نمی باشد.

بنابراین اگر از داشتن غبغب احساس خوبی ندارید، می توانید همین حالا دست به کار شوید و آن را با خیال راحت انجام دهید. 

سریعترین راه رفع غبغب

سایر روش های رفع غبغب بدون جراحی

 از اثربخش ترین دستگاه ها و لیزرهای جوانسازی استفاده شده در روش های غیر تهاجمی رفع غبعب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اندولیفت
  • لیفت غبغب با نخ
  • آر اف گرمایی سطحی
  • لیپوساکشن غبغب
  • لیزرهای فرکشنال و سوزنی
  • مزوتراپی لیپولیتیک (مزولیپولیتیک)

در ادامه به طور کامل با روش های غیر جراحی لیفت غبغب آشنا خواهیم شد:

لیپوساکشن غبغب

روش غیرتهاجمی دیگری که برای رفع غبغب انجام می‌شود، لیپوساکشن و خارج‌ کردن چربی از ناحیه‌ی غبغب است که با بی‌حسی موضعی انجام می‌گیرد. این روش برای کسانی که جنس پوست خوب و محکمی داشته باشند، موفقیت‌آمیزتر خواهد بود.

رفع غبغب با لیفت نخ

در تکنیک لیفت با نخ از نخ های پلی دی اکسانون (PDO) که پیش تر در جراحی های داخلی مانند جراحی قلب نیز کاربرد داشت استفاده می شود‌. تاثیر استفاده از این نخ ها بیش از ۲ سال ادامه دارد و پس از حدود ۸ ماه بعد از استفاده، نخ ها جذب می شوند. تاثیرات اولیه این متد بلافاصله قابل مشاهده است و پس از ۶ تا ۸ هفته، زمانی که تحریک کلاژن آغاز گردید تاثیر کامل آن دیده می شود. این روش معمولا برای افرادی توصیه می شود که تنها دچار افتادگی پوست در ناحیه غبغب می باشند.

اندولیفت غبغب

اندولیفت غبغب؛ نمونه‌ای از کاربردهای لیزر در زیباسازی

اندولیفت غبغب یک روش درمانی ساده با لیزر است که فرایند کشیدگی پوست (لیفتینگ) در ناحیه غبغب را با کارآمدی بالا و هم‌سطح با روش‌های جراحی انجام می‌دهد. این روش بدلیل بدون عوارض بودن، نداشتن خطرات عمل جراحی و عدم نیاز به بیهوشی طرفداران بسیاری دارد.
در اندولیفت، پرتوی لیزر به صورت موضعی و سطحی استفاده نمی شود. انرژی لیزر با استفاده از فیبرهایی به ضخامت یک تار مو (200 یا 300 میکرون معادل 0.2 یا 0.3 میلی‌متر) به زیر پوست و به بافت‌های عمقی فرستاده می شود. لیزر به صورت انتخابی، به تجزیه‌ی چربی‌ها و بازآرایی اسکلت پروتئینی بافت می پردازد.
در زمان استفاده از این لیزرها، در اثر تبدیل انرژی نوری حاصل از اندولیفت به انرژی گرمایی، جریان خون افزایش می یابد و خونرسانی بیشتری در موضع مورد درمان انجام می شود. این امر منجر به بازسازی سلول ها و تحریک سلول های بنیادی موجود در پوست می شود که در نتیجه آن زیبایی و شادابی پوست بیشتر می شود.
از طرفی لیزر اندولیفت با القای انرژی و گرم‌ کردن لایه‌های میانی پوست، سبب تحریک کلاژ‌ن‌سازی و الاستین‌سازی بیشتر در موضع تحت درمان می‌شود. کلاژن و الاستین بیشتر به‌ معنای استحکام و کشسانی بیشتر پوست است که این امر نتیجتاً سبب بهتر شدن کیفیت پوست می‌شود. 

عوارض مزوتراپی غبغب

احتمال بروز عوارض خاص بعد از انجام مزوتراپی برای رفع غبغب، خیلی کم می باشد. ممکن است کمی التهاب، تورم و قرمزی را تجربه کنید که بسیار طبیعی هستند و معمولا ظرف 2-3 روز برطرف خواهند شد.

رفع غبغب نی نی سایت

چه کسانی نمی توانند مزوتراپی غبغب را انجام دهند؟

استفاده از این روش برای زنان باردار، مادران شیرده و بیماران چاق توصیه نمی شود. همچنین افرادی که مبتلا به انواع دیابت می باشند، بیماری های خود ایمنی دارند و یا از عوارض عروقی یا عفونت رنج می برند، مناسب برای انجام این روش نیستند. علاوه بر این ها باید توجه داشته باشید که این روش، در کاهش وزن مورد استفاده نمی باشد.

مزوتراپی غبغب چند جلسه است؟

تعداد جلسات مورد نیاز برای مزوتراپی رفع غبغب، برای همه افراد یکسان نمی باشد. این تعداد با توجه به شرایط هر فرد و میزان چربی ناحیه مورد نظر، در هر فرد نسبت به فرد دیگر متفاوت بوده و تنها باید توسط پزشک متخصص تعیین گردد. فاصله بین جلسات نیز معمولا حدود یک ماه خواهد بود. این فاصله نیز توسط پزشک متخصص به طور دقیق و با توجه به شرایط هر فرد، اعلام می گردد.

رفع غبغب بدون جراحی نی نی سایت

ماندگاری مزوتراپی غبغب

ماندگاری مزوتراپی غبغب نیز در افراد مختلف متفاوت است و بستگی به انباشت چربی در این ناحیه دارد. مدت زمان ماندگاری این روش، پس از مشاهده و بررسی، توسط پزشک متخصص مشخص می گردد.

هزینه مزوتراپی غبغب

هزینه مزوتراپی غبغب نیز برای افراد مختلف متفاوت است و به عوامل متعددی مثل میزان مواد مورد استفاده، میزان چربی و تعداد جلسات بستگی دارد. برای اطلاع کامل از هزینه ها می توانید با مشاورین ما در بهترین مرکز زیبایی و پوست و موی تهران تماس حاصل نمایید و سوالات خود را در خصوص شرایط خاص خودتان و تعداد جلسات مورد نیاز و هزینه ها مطرح نمایید.

هزینه مزوتراپی غبغب

تخفیف مزوتراپی غبغب

کلیه امور مربوط به زیبایی و جوانسازی پوست شامل مزوتراپی، تزریق فیلر، هایفو، پروفایلو، انواع لیفت صورت و گردن و… در مرکز تخصصی پزشکی و زیبایی شمال تهران با بهره گیری از پزشکان بنام و کادری مجرب، و با استفاده از بهترین برند ها و دستگاه های روز دنیا انجام می شود. برای هر کدام از روش های ذکر شده تخفیفاتی نیز در نظر گرفته شده است تا تمامی عزیزان بتوانند از این خدمات بهره مند گردند. جهت اطلاع از تخفیف مزوتراپی غبغب و یا تخفیف های دیگر می توانید با ما تماس بگیرید. مشاورین ما، با صبر و شکیبایی آماده ی پاسخگویی به تمامی سوالات شما عزیزان خواهند بود.

7 دیدگاه دربارهٔ «مزوتراپی غبغب | رفع غبغب با مزوتراپی»

  1. بازتاب: لاغر کردن صورت: لاغر کردن صورت با مزوتراپی

  2. بازتاب: چگونه ابروهای پرپشتی داشته باشیم؟ | مزوتراپی ابرو، مزایا،عوارض و هزینه - مزوتراپی

  3. بازتاب: انواع مزوتراپی: جوان سازی پوست با مزوتراپی

  4. بازتاب: لاغری موضعی با مزوتراپی | لاغری سریع شکم و پهلو بدون ورزش - مزوتراپی

  5. بازتاب: رفع چربی موضعی: لاغری موضعی با مزوتراپی

  6. بازتاب: مزوتراپی لاغری | رفع چربی های اضافی با استفاد از مزوتراپی - مزوتراپی

  7. بازتاب: مزوتراپی:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن