مزوتراپی پف دور چشم

مزوتراپی پف زیر چشم | فیلم مزوتراپی پف زیر چشم

مزوتراپی پف زیر چشم در بهترین مرکز زیبایی 

مزوتراپی پف زیر چشم

مزوتراپی پف زیر چشم؛ زیبایی و شادابی چشمان، تا میزان زیادی در جوانی و زیبایی چهره تاثیر گذار است. پلک های پایینی چشم، جز اولین جاهایی هستند که در زیبایی و جوانی چهره افراد، نقش بسیار مهمی دارند. پلک های آویزان و پف کرده می تواند به میزان زیادی چهره افراد را پیر تر نشان داده و اصلاح و از بین بردن آنها می تواند زیبایی و شادابی چهره شما را چند برابر کند.
یکی از راه های برطرف کردن پف زیر چشم، مزوتراپی است. با استفاده از این روش، شما می توانید بدون جراحی و بدون درد و خونریزی، پف های زیر و اطراف چشم را از بین برده و بدین ترتیب، چشمانی جوانتر و زیباتر داشته باشید.
در این مقاله به بررسی درمان پف زیر چشم از طریق مزوتراپی و سوالات رایج در این خصوص، خواهیم پرداخت.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2022

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

فیلم مزوتراپی زیر چشم

چه عواملی باعث ایجاد گودی، تیرگی و پف زیر چشم می شود؟

برخی از علل شایع عبارتند از:

1. کمبود خواب: خستگی، خواب بیش از حد و یا کمبود خواب باعث تجمع مایع در زیر چشم ها و پف کردگی آنها می شود. در نتیجه، حلقه های تیره ای که می بینید ممکن است در واقع سایه هایی باشد که توسط پلک های پف کرده ایجاد شده است.
2. سن: با افزایش سن، چربی و کلاژن مورد نیاز برای حفظ خاصیت ارتجاعی پوست را از دست می دهید و پوست نازک تر می شود که باعث از بین رفتن خاصیت کشسانی پلک های بالا و پایین می شود. همچنین رگ های خونی تیره زیر پوست بیشتر نمایان می شوند که باعث تیرگی زیر چشم می شوند.
3. خستگی چشم: خیره شدن به صفحه تلویزیون یا کامپیوتر می تواند فشار زیادی به چشم وارد کند که باعث بزرگ شدن رگ های خونی اطراف چشم می شود. در نتیجه، پوست اطراف چشم شما تیره می شود.
4. آلرژی: هنگامی که شما آلرژی دارید، بدن شما هیستامین را به عنوان پاسخی به باکتری های مضر آزاد می کند. هیستامین ها باعث خارش، التهاب، تورم، قرمزی و پف چشم، گشاد شدن رگ های خونی و نمایان شدن آنها در زیر پوست می شوند که می تواند باعث ایجاد سایه های تیره در زیر چشم شود.
5. کم آبی بدن: هنگامی که بدن شما مقدار کافی آب دریافت نمی کند، پوست زیر چشم کدر و فرورفته به نظر می رسد که به دلیل نزدیکی آنها به استخوان زیرین است.
6. ژنتیک: سابقه خانوادگی می تواند یک ویژگی ارثی باشد که در اوایل کودکی دیده می شود و ممکن است با افزایش سن بدتر و یا به تدریج ناپدید شود. همچنین ابتلا به بیماریهای کبدی و کلیوی، زمینه ارثی، فقر آهن، اختلالات تیروئید می توانند باعث ایجاد سیاهی زیر چشم شوند.

مزوتراپی چیست؟

مزوتراپی چیست؟

برای اینکه بدانیم مزوتراپی پف زیر چشم چیست و چگونه انجام می شود، ابتدا باید بدانیم مزوتراپی چیست؟
مزوتراپی تزریق مواد مغذی مانند ویتامین ها، مواد معدنی، آنتی اکسیدان ها، اسید های آمینه، عصاره های گیاهی و سایر مواد مغذی، از طریق سوزن های نازکی به لایه سوم پوست که مزودرم نام دارد، می باشد. این تزریق، بسته به هدف از انجام مزوتراپی، برای جوانسازی (مزوتراپی جوانساز)، آب کردن چربی های اضافی در برخی نواحی (مزوتراپی لاغری)، از بین بردن چین و چروک (مزوتراپی دور چشم و یا مزوتراپی صورت) و … انجام خواهد شد و با صرف کمترین زمان و بدون درد و خونریزی، سریع ترین نتیجه را به شما ارائه خواهد داد. به طور کلی، مزوتراپی باعث آبرسانی و تغذیه فشرده پوست می شود و روند پیری را به طور قابل توجهی کند می کند.

مواد تشکیل دهنده مزوتراپی زیر چشم چیست؟

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد. اکثر درمان های مزوتراپی شامل مواد زیر است:

  1. دئوکسی کولات: این آنزیم چربی را از رژیم غذایی تجزیه می کند.
  2. ال کارناتین: این ماده به حذف چربی از سلول های چربی کمک می کند.
  3. آمینوفیلین: این آنزیم درست مانند کافئین است و متابولیسم را افزایش می دهد.
  4. هیالورونیداز: این آنزیم قادر به تجزیه سلولیت است و سطح صافی به پوست می بخشد.

مراحل درمان پف زیر چشم

مزوتراپی پف زیر چشم چگونه انجام می شود؟ 

پف زیر چشم و یا همان چربی زیر چشم، که بسیاری از افراد از وجود آن خوشحال نیستد، می تواند از طریق مزوتراپی و با تزریق مواد خاصی به این برآمدگی ها، از بین رفته و ناپدید شود. مواد فعال موجود در محلول مزوتراپی، چربی های موجود در کیسه ها یا پف ها را حل کرده و گردش خون را در این نواحی بهبود می بخشد. بدین ترتیب، حجم نواحی پف کرده کاهش یافته و چشم ها به حالت عادی باز خواهند گشت.
در واقع مهم ترین کاری که مزوتراپی انجام می دهد، فعال سازی فیبروبلاست ها یا همان سلول های تحریک کننده تولید کلاژن، الاستین و اسید هیالورونیک، در بدن است. این مواد موجود در بدن، مسئول استحکام و درخشش پوست شما هستند و هر چه سطح آن ها در بدن بالاتر باشد، پوست جوانتر و سالم تری خواهید داشت.

سوالات متداول مزوتراپی دور چشم، پاسخ تخصصی از دکتر 

ترکیب مزوتراپی زیر چشم و ژل پرکننده رستیلن

جراحی برای برطرف کردن حفره های اشکی همیشه مناسب نیست، اما جوانسازی از طریق ژل رستیلن جوانی و شادابی را به چشمان شما باز می گرداند. رستیلن نوعی درمان تزریقی است که در امتداد خط خالی با استفاده از پرکننده های ژل هیالورونیک انجام می شود و سپس کمی ماساژ ملایم برای توزیع یکنواخت ژل کافیست. این عمل فقط حدود 15 دقیقه طول می کشد.
اکثر افراد به یک سرنگ فیلر رستیلن زیر چشم نیاز دارند اما بسته به آناتومی و میزان توخالی بودن زیر چشم هر فرد ممکن است برخی به دو سرنگ نیاز داشته باشند.
ممکن است کمی تورم و 10٪ احتمال کبودی در اطراف چشم وجود داشته باشد، اما اگر درمان به درستی توسط یک تزریق کننده باتجربه انجام شود، به زودی برطرف می شود. نتایج را فوراً مشاهده خواهید کرد و اثرات و ماندگاری آن حدود 2 تا 3 سال طول می کشد. از آنجا که نتیجه بسیار وابسته به تزریق کننده است، بهتر است برای انجام درمان به پزشک متخصص مراجعه کنید.

ترکیب مزوتراپی و کربوکسی تراپی برای پف زیر چشم

روش جدیدی که برای درمان پف زیر چشم  در کنار مزوتراپی مورد استفاده قرار می گیرد، استفاده از کربوکسی تراپی در کنار مزوتراپی می باشد.
این روش به این صورت خواهد بود که با آغشته کردن پلک های پایین با مقدار کمی دی اکسید کربن، جریان خون در آن ناحیه افزایش یافته، اکسیژن رسانی بیشتر شده و بهبود گردش خون حاصل خواهد شد. پس از چند جلسه کربوکسی تراپی به پلک های تحتانی, بهبود چشمگیری در بافت پلک, چین و چروک, افزایش رنگدانه, جمع شدن عروق, افتادگی پلک و درخشندگی بافت مشاهده خواهد شد. سپس با انجام مزوتراپی، بافت دور چشم، استحکام و زیبایی خود را بدست آورده و صورت و چشم ها، بسیار زیباتر خواهند شد.

مزوتراپی زیر چشم

آیا مزوتراپی جهت رفع پف زیر چشم موثر است؟

مزوتراپی برای برطرف کردن پف زیر چشم، تا حدود زیادی پف های زیر چشم را از بین می برد و سایز کیسه های زیر چشم را کوچک تر می کند. نتایج انجام این روش معمولا پس از انجام دو جلسه، کاملا آشکار خواهد شد، اما این بدان معنی نیست که افراد می توانند از ادامه این روش خودداری کنند. جلسات مورد نیاز برای هر فرد، باید طبق نظر پزشک متخصص، تا پایان زمان تعیین شده از سوی پزشک، ادامه داشته باشند.

عوارض مزوتراپی پف زیر چشم

استفاده از روش مزوتراپی پف زیر چشم، عوارض خاصی را به دنبال نخواهد داشت. ممکن است کمی قرمزی و یا کبودی خفیف را در ناحیه زیر چشم خود مشاهده کنید. اما اصلا نگران نباشید، زیرا این علائم، کاملا طبیعی بوده و ظرف مدت کوتاهی برطرف خواهند شد. همچنین مزوتراپی پف زیر چشم، کاملا ایمن بوده و پس از آن نیاز به استراحت نیز نخواهید داشت. به عبارتی دیگر، پس از انجام این روش، می توانید بلافاصله به فعالیت های عادی روزانه خود بازگردید.

مزایای مزوتراپی پف زیر چشم

  • نتایج سریع و ماندگاری دارد.
  • مواد مغذی را به پوستتان می رساند.
  • روشی غیر تهاجمی و غیر جراحی است.
  • اعتماد به نفس شما را افزایش خواهد داد.
  • ظاهر شما را جوانتر و با انرژی تر و سالم تر خواهد کرد.
  • همزمان با رفع پف زیر چشم، تا حدودی تیرگی ها و چین و چروک را نیز از بین می برد.

عوارض ژل زیر چشم

مزوتراپی زیر چشم چقدر طول می کشد؟

مزوتراپی چشم حدود سی تا چهل دقیقه طول می کشد. ممکن است کبودی در محل تزریق ایجاد شود و چند روز طول بکشد. استفاده از کیسه ی یخ و مصرف مسکن های ملایم مانند پاراستامول کمک به بهبودی می کند.

اقدامات قبل از مزوتراپی زیر چشم

  • از مصرف داروهای مسکن مانند آسپرین و ایبوپروفن و ایندومتاسین و غیره، حداقل ۴ روز قبل از انجام مزوتراپی چشم خودداری کنید.
  • بهتر است در دوره های قاعدگی از انجام مزوتراپی به دلیل افزایش احتمال خون مردگی خودداری نمایید.
  • تمیز بودن پوست صورت و عدم استفاده از لوازم آرایش

اقدامات بعد از مزوتراپی

اقدامات بعد از مزوتراپی زیر چشم

  • استفاده از کمپرس یخ برای رفع ورم صورت 
  • عدم استفاده از دخانیات، قلیان، سیگار و الکل
  • اجتناب از انجام فعالیت های سنگین ورزشی و جسمی
  • به مدت ۱۲ ساعت پس از تزریق از استحمام خودداری کنید.
  • به مدت دو روز بعد از مزوتراپی ناحیه تحت درمان را ماساژ دهید.
  • عدم استفاده از داروهای رقیق کننده خون همچون وارفارین، آسپرین و …
  • از قرار گرفتن در معرض آفتاب و گرمای شدید، استخر و سونا خودداری کنید.
  • به مدت یک هفته از برنزه کردن و پیلینگ شیمیایی و میکرودرم ابریشن و بند انداختن اجتناب کنید.
  • در صورتی که از مزوتراپی برای رفع پف چشم استفاده شده است حتماً هنگام دراز کشیدن و استراحت دو بالشت زیر سر خود قرار دهید.

تعداد جلسات مزوتراپی پف زیر چشم

تعداد جلسات مزوتراپی پف زیر چشم، برای همه افراد یکسان نیست. پزشک متخصص با بررسی شرایط هر فرد، تعداد جلسات لازم را برای آن فرد، مشخص خواهد کرد.

چه کسانی نباید مزوتراپی دور چشم را انجام دهند؟

افراد باردار، بیماران دیابتی، افراد دارای بیماری های خود ایمینی و بیماری های عفونی پوست، به هیچ وجه نمی توانند از مزوتراپی استفاده کنند.
همچنین توصیه می شود همه افراد قبل از انجام هر گونه روش هایی زیبایی و جوانسازی، با پزشک متخصص مشورت نموده و از تمامی مراحل این روش ها، آگاه باشند.

رفع تیرگی و پف زیر چشم

کی نتایج را می بینیم؟

برخی از بیماران می توانند نتایج را پس از اولین جلسه مشاهده کنند، اگرچه انتظار می رود قبل از مشاهده نتایج در دو تا سه جلسه مزوتراپی شرکت کنند. اسید هیالورونیک به سرعت تفاوت را نشان می دهد، زیرا باعث افزایش حجم پوست می شود. تزریق ویتامین ها و مواد معدنی مدت زمان بیشتری طول می کشد تا تأثیر خود را بر کیفیت پوست از داخل افزایش دهد. البته مانند هر روش دیگری برای جوانسازی، به تکرار نیاز دارد که می توان یک تا دو بار در سال برای نتیجه بهتر تکرار کرد.

هزینه مزوتراپی پف زیر چشم

قیمت مزوتراپی پف زیر چشم برای افراد مختلف، متفاوت می باشد و به عوامل مختلفی مانند شرایط هر فرد، میزان مواد مورد استفاده، تعداد جلسات و… بستگی خواهد داشت. برای اطلاع از هزینه ها و اطلاعات بیشتر در خصوص مزوتراپی پف زیر چشم و موارد مربوط به آن، می توانید با مشاورین ما در بهترین مرکز مزوتراپی شمال تهران تماس حاصل نموده و سوالات خود را مطرح نمایید. همکاران ما در این مرکز، آماده ی پاسخگویی به تمامی سوالات شما عزیزان، خواهند بود.

بهترین برند کوکتل مزوتراپی دور چشم

دوستان دقت نکنید زیر چشم خیلی نقطه حساسیه پس از بهترین برند مزوتراپی استفاده کنید. مزوتراپی توسط پزشک باتجربه از عوارض آن جلوگیری می کند.

برند بایواسکین

کوکتل دور چشم بایواسکین ساخت کشور اسپانیا می باشد. این کوکتل معمولا به روش میکرونیدلینگ و تزریق مصرف می شود. ترکیب PDRN در این برند برای رفع چین و چروک و پیری پوست، رفع پف زیر چشم، کاهش خطوط ریز استاتیک، بهبود خاصیت ارتجاعی، بهبود بافت و نیز آبرسانی پوست بسیار کارآمد و مفید است.

کوکتل دور چشم مزولایک

کوکتل مزو دور چشم مزولایک Eye Cocktail – Anti-age – Star booster  می باشد. این کوکتل ۱۰ میل بوده و قابل تزریق و میکرونیدلینگ می باشد. این کوکتل برای رفع تیرگی و پف اطراف چشم و رفع چین و چروک اطراف چشم کاربرد دارد.

کوکتل مزوتراپی دور چشم رویتاکر

کوکتل مزو رویتاکر زیر چشم دو مدل می باشد.
  1. کوکتل جوانساز ۷۱۵ برای سیاهی دور چشم و آبرسانی
  2. کوکتل جوانساز دورچشم ۵۳۲ برای لک های دور چشم
بهترین کوکتل دور چشم رویتاکر که مدل ۷۱۵ هست بدلیل آبرسانی فوق العاده، موجب تاثیرگذاری بسزا پس از یک تا دو مرحله تزریق می شود. پروتکل تزریق بهترین کوکتل مزوتراپی دور چشم ۶ تا ۸ جلسه می باشد.

کوکتل مزوتراپی دور چشم BCN 

مزوی اسپانیایی BCN دارای دو نوع مزو دور چشم می باشد. مزو Centellasia و کوکتل Ocular به افزایش گردش خون به جوانسازی دور چشم کمک می کند. همچنین آمپول مزوتراپی دور چشم ویتامین A به جوانسازی دور چشم کمک می کند.

بهترین کوکتل دورچشم فیوژن

کوکتل مزوتراپی Eye contour فیوژن یکی از محصولات اسپانیایی است که در میان کوکتل های مزوتراپی جایگاه ویژه ای دارد. ترکیبات فوق العاده این کوکتل ، مزو دورچشم فیوژن را منحصر بفرد نموده است.

بهترین مرکز زیبایی پوست و مو

بهترین مرکز مزوتراپی پف زیر چشم در تهران

بهترین مرکز مزوتراپی تهران، با بهره گیری از پزشکان متخصص و کادری مجرب، دارای بهترین دستگاه ها و با استفاده از بهترین برند های روز دنیا، آماده ی ارائه کلیه خدمات پوست و مو، زیبایی و خدمات تخصصی مزوتراپی، به شما عزیزان می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انجام هر کدام از روش های مزوتراپی و تعیین نوبت، می توانید از طریق لینک زیر با ما در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس

منبع 1

منبع 2

5 دیدگاه دربارهٔ «مزوتراپی پف زیر چشم | فیلم مزوتراپی پف زیر چشم»

  1. بازتاب: انواع مزوتراپی:

  2. بازتاب: انواع مزوتراپی:

  3. بازتاب: انواع مزوتراپی: جوان سازی پوست با مزوتراپی

  4. بازتاب: مزوتراپی جوانساز

  5. بازتاب: سیاهی دور چشم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن