زیبایی پوست صورت

زیبایی پوست صورت | تقویت و تغذیه پوست صورت | راز داشتن پوستی زیبا

راز زیبایی پوست صورت

پوست ما، بزرگترین عضو بدن ماست که تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی صورت و بدن ما دارد. بنابراین، طبیعتا، وقت زیادی را صرف مراقبت از آن می کنیم.
کدر بودن، خشکی پوست، داشتن لک و یا جای جوش روی پوست و چین و چروک آن، می تواند زیبایی ما را تحت تاثیر قرار دهد و احساس ناخوشایندی در ما ایجاد کند. بنابراین، خوب است که راه هایی را بشناسیم که با استفاده از آنها، علاوه بر مراقبت از پوست و از بین برد عوامل نا زیبا شدن آن، از پیری زودرس پوست نیز جلوگیری کنیم.
راه های زیادی برای رسیدن به این هدف وجود دارد، از روش های خانگی برای داشتن پوستی زیبا گرفته تا روش های مدرن مانند مزوتراپی پوست، پی آر پی، لیزر پوست و بسیاری از روش های دیگر.
در مقاله امروز، به بررسی راز های داشتن پوستی زیبا و روش های مدرن زیبا و جوانسازی پوست خواهیم پرداخت.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2022

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

زیبایی پوست نی نی سایت

باید و نباید های داشتن پوستی زیبا

1.همیشه قبل از خواب، آرایش را از روی صورتتان پاک کنید. پوست در طول شب، نیاز به تنفس دارد و ماندن آرایش و یا مواد مختلف بر روی پوست، اجازه این کار را از آن می گیرد. یک یا دوبار در هفته نیز پوستتان را لایه برداری کنید.

2.از محصولات ضد آفتاب استفاده کنید. قرار گرفتن در معرض آفتاب و اشعه های UVA و UVB ، باعث ایجاد چین و چروک و لکه های پوستی می شوند. برای جلوگیری از این اتفاق، در روزهای آفتابی و حتی ابری، و در فصل گرم یا سرد سال، از کرم های ضد آفتاب با حداقل SPF30 استفاده نمایید.

3.تغذیه سالم و مناسب داشته باشید. جمله ی معروف “شما همان چیزی که می خورید، هستید” کاملا بیانگر این موضوع است. هر چه غذاهای سالم تری مصرف کنید، بدن سالم تر و در نتیجه پوست سالم تر و زیباتری خواهید داشت.
از رژیم های بدون قند استفاده کنید و سطح انسولین بدن را پایین نگه دارید. از مصرف غذاهای چرب، فراوری شده، سرخ شده و پرادویه نیز خودداری نمایید.

4.ورزش کنید و با تعریق، سموم را از بدن دفع نمایید. گردش خون، روند پاکسازی بدن را تسریع می کند و بههمین دلیل است که بعد از ورزش، پوست شما شفاف و تمیز می شود. حتی اگر ورزش نمی کنید، پیاده روی سریع را تجربه کنید.

5.به میزان کافی بخوابید. حداقل 8 ساعت در روز بخوابید. همچنین بهتر است قبل از خواب، پوستتان را مرطوب کنید و برای شستن پوست، همیشه از آب ولرم استفاده کنید، زیرا آب داغ، رطوبت پوست را از بین برده و آن را خشک می کند.

6.به میزان کافی آب بنوشید و بدنتان را هیدراته کنید. روزانه حداقل 8 لیوان آب بنوشید و از میوه و سبزیجاتی که دارای آب فراوان هستند، استفاده کنید. استفاده از گلاب نیز بر روی پوست، باعث رطوبت رسانی به آن می شود.

زیبایی طبیعی پوست

روش های خانگی برای داشتن پوستی زیبا و سالم

برای داشتن پوستی زیبا، برخی مراقبت های خانگی نیز می توانند به شما کمک کنند. این مراقبت های خانگی برای زیبایی پوست، بسیار ساده می باشند و انجام آنها، برای همه افراد میسر است.
از روغن نارگیل برای ماساژ پوست استفاده کنید.
از ماسک آلوئه ورا برای استحکام و سلامتی پوست استفاده کنید.
همیشه بعد از شستشوی صورت، از مرطوب کننده بر روی پوست غافل نشوید.
شوینده مناسب پوست خودتان را پیدا کنید.
سیگار نکشید.
از محصولات پروبیوتیک استفاده کنید.
به مدت طولانی در حمام نمانید. دوش کوتاه مدت بگیرید.

روش های خانگی برای داشتن پوستی زیبا

روش های مدرن برای داشتن پوستی زیبا

علاوه بر روش های طبییعی و مراقبت های ذکر شده، روش های مدرن نیز به کمک ما خواهند آمد تا در مواردی که به دنبال تسریع روند زیباسازی و جوانسازی پوست هستیم، ما را یای کنند.
با استفاده از این روش ها، شما می توانید در زمان کوتاهی و با صرف هزینه نه چندان زیاد، کارهایی مانند جوانسازی پوست، از بین بردن لک و جوش صورت، رفع چربی های اضافی غبغب و بدن، از بین بردن تیرگی ها و گودی های اطراف چشم و بسیاری دیگر از کارها را انجام دهید.
یکی از این روش های جدید و مدرن، که امروز طرفداران زیدی در سراسر دنیا دارد، مزوتراپی می باشد. مزوتراپی آبرسان، مزوتراپی لک و جوش، مزوتراپی جوانساز و چندین نوع دیگر از مزوتراپی، همگی از انواع محبوب این روش می باشند.
مزوتراپی زیبایی پوست، می تواند ترکیبی از چند روش و یا بسته به نظر پزشک پس از بررسی پوست شما، یکی از آنها باشد.

مزوتراپی صورت

مزوتراپی چگونه است؟

مزوتراپی شامل چندین تزریق است که با استفاده از سوزن های مخصوصی، به لایه میانی پوست انجام می شود. از طریق این تزریق ها، مواد فعال و مغذی، که کوکتل مزوتراپی نامیده می شوند، مسقیما وارد پوست می شوند.
کوکتل ها که عموما شامل: ویتامین ها، مواد معدنی، اسیدهای آمینه، آنتی اکسیدان ها، عصاره گیاهان و بسیاری مواد مفید و درمانی دیگر می باشند، بصورت مستقیم وارد لایه میانی پوست می شوند.
دسترسی به لایه میانی پوست، برای کرم ها و محصولات زیبایی و درمانی دیگر، میسر نخواهد بود و به همین دلیل است که مزوتراپی، نتایج سریع تر و بهتری را ارائه خواهد داد.
تزرق های مزوترپی، می توانند هم به صورت دستی و هم با استفاده از مزوگان یا همان دستگاه تفنگ مانندی که چند تزریق را با هم انجام می دهد، انجام شود.
عمق تزریق ها، 1 تا 4 میلیمتر در پوست خواهد بود و قبل از انجام آنها، برای جلوگیری از احساس درد، از مواد بی حس کننده موضعی استفاده می شود.

مزوتراپی صورت چگونه است

مزوتراپی به چند روش انجام می شود؟

مزوتراپی می تواند با استفاده از غلتک های خاردار، درماپن ( قلم مخصوص مزوتراپی برای ورود به لایه های سطحی پوست) و سرنگ های مخصوص یا مزوگان برای ورود به لایه های میانی پوست، انجام شود.
بنابراین، هم می تواند روشی بدون تزریق و هم با استفاده از تزریق باشد.

درماپن چیست؟

فیلم مزوتراپی صورت

 

مزایای مزوتراپی

مزوتراپی می تواند بلافاصله پوست مات، خسته و دارای چین و چروک های سطحی را بهبود بخشد. همچنین از طریق بهبود گردش خون، به بدن کمک می کند تا سموم را دفع کند. به این ترتیب، رنگ پوست زیبا و درخشنده خواهد شد و به عبارت دیگر، پوست از درون زیبا و جوان می شود.
کوکتل های ویتامین مزوتراپی می توانند فیبروبلاست های موجود در پوست را تحریک کنند تا کلاژن بیشتری برای مقابله با علائم پیری تولید کنند. همچنین ترکیبات گیاهی مناسب پوست، ویتامین ها، فاکتورهای رشد، اسید هیالورونیک، پپتیدها، آنتی اکسیدان ها و عناصر کمیاب نیز در ترکیبات محلول های مزوتراپی موجودند که با اضافه شدن به پوست، محیط ایده آلی را برای بازسازی پوست سالم فراهم می کنند و بدین ترتیب، روند پیری نیز در آن کند تر صورت می پذیرد.
در واقع یک کوکتل مزوتراپی، معمولاً بیش از 50 ماده فعال برای تغذیه، ترمیم و جوان سازی پوست را به همراه دارد که همین امر، این روش را به یک روش چند نتیجه ای نیز تبدیل می کند.
به طور کلی مزایای مزوتراپی جوانسازی صورت شامل موارد زیر می باشند:
• مزوتراپی جوانسازی صورت، یک روش غیر جراحی و غیر تهاجمی است.
• روشی بدون درد و بدون خونریزی است.
• بعد از انجام این روش، به استراحت خاصی نیاز نیست و افراد می توانند به فعالیتهای عادی بازگردند.
• علاوه بر جوانسازی، پوست را شفاف و روشن هم می کند.
• در مقایسه با جراحی، روشی مقرون به صرفه و از لحاظ زمان انجام، سریع تر است.

زیبایی صورت زنان

هزینه مزوتراپی چقدر است؟

هزینه انجام هر کدام از انواع مزوتراپی، در افراد مختلف، متفاوت می باشد. با توجه به نوع پوست هر فرد، سن، میزان مواد مورد استفاده، تعداد جلسات و عوامل دیگر، هزینه مزوتراپی متغیر خواهد بود.
برای آگاهی از هزینه مزوتراپی بری خودتان، می توانید با مشاورین ما در مرکز تخصصی مزوتراپی تماس حاصل نموده و با بهره گیری از مشاوره رایگان، از هزینه ها و شرایط مربوط به خودتان آگاه شوید.

ماندگاری مزوتراپی

میزان ماندگاری مزوتراپی به عوامل مختلفی مانند رعایت مراقبت های بعد از انجام مزوتراپی، سبک زندگی و … بستگی دارد.
با توجه به این عوامل، میزان ماندگاری مزوتراپی، در افراد، متفاوت خواهد بود. در صورت رعایت موارد لازم و استفاده از رژیم غذایی و ورزشی مناسب، ماندگاری مزوتراپی در مواردی، دائمی گزارش شده است.
علاوه بر رعایت موارد فوق، کیفیت و نوع مواد مورد استفاده و روش انجام مزوتراپی نیز در ماندگاری آن، تاثیر بسزایی خواهد داشت. بنابراین، انتخاب مرکز مزوتراپی مناسب، برای انجام آن نیز، بسیار مهم و تاثیر گذار خواهد بود.

راه های زیبا شدن پوست صورت

بهترین مرکز مزوتراپی

بهترین مرکز مزوتراپی، مرکزی است که در هنگام اعمال روش های مزوتراپی، نکات و موارد مهم ایمنی را نیز در نظر داشته باشد.
• مرکز تخصصی مزوتراپی باید قبل از انجام مزوتراپی، مشاوره قبل از انجام مزوتراپی را به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهد.
• از متد ها و دستگاه های جدید و به روز دنیا استفاده کند.
• در انجام انواع روش های مزوتراپی، از پزشکان متخصص و به نام بهره گیرد.
• موارد بهداشتی را به صورت کامل رعایت نماید.
• از بهترین برند های مزوتراپی استفاده کند.
• دارای کادری مجرب و آموزش دیده برای انجام تمامی امور مربوط به خدمات موجود، باشد.

ما در بهترین مرکز مزوتراپی شمال تهران، با بهره گیری از پزشکان متخصص و کادری مجرب، آماده ارائه کلیه خدمات مزوتراپی به شما عزیزان خواهیم بود.
جهت تماس با مرکز و مشاوره رایگان با متخصصان ما، می توانید از طریق لینک زیر با ما در تماس باشید.

1 دیدگاه دربارهٔ «زیبایی پوست صورت | تقویت و تغذیه پوست صورت | راز داشتن پوستی زیبا»

  1. بازتاب: مزوژل: آشنایی با مزوژل و کاربردهای آن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن