روش های طبیعی آبرسانی پوست

آبرسانی پوست با مواد طبیعی | انواع روش های آبرسانی پوست

آبرسانی پوست

داشتن پوستی مرطوب برای ظاهری زیبا و جوان بسیار ضروری است. چیزی که شاید تا به حال به آن پی نبرده باشید، این است که با مرطوب کردن پوست با کرم، آن هم یک بار در روز، آبرسانی به پوست انجام نمی شود.
باید غذای کافی برای پوست فراهم باشد تا پوست بتواند در تمام طول روز، هیدراته یا مرطوب باشد. این نوع تغذیه نیز، تنها با استفاده از کرم های گوناگون موثر نخواهد بود. در واقع پوست باید از درون تغذیه شود.
این نوع تغذیه پوست می تواند شامل استفاده از رژیم غذایی مناسب یا انجام اعمالی برای رسیدن به این هدف باشد.
برای اینکه در مورد آبرسانی به پوست و روش های مختلف انجام آن بییشتر بدانید، در ادامه با من همراه باشید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2022

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

آبرسانی پوست صورت

اهمیت آبرسانی پوست

آبرسانی مداوم پوست، کلیدی برای داشتن پوستی زیبا و ظاهری جوان است. بدون آبرسانی، داشتن پوستی سالم و جوان امکان پذیر نخواهد بود. اما نکته مهم این است که آبرسانی به تنهایی دردی از پوست دوا نمی کند.
گاهی مرطوب کردن و مرطوب نگه داشتن پوست، از آبرسانی مهم تر است. در واقع با آبرسانی پوست، شما رطوبت لازم را به پوست می دهید، اما اگر از مرطوب کننده استفاده نکنید، پوست شما به زودی این رطوبت را از دست خواهد داد.
بنابراین، بعد از آبرسانی باید حتما از مرطوب کننده نیز استفاده کنید تا رطوبت پوست حفظ شود.

روش های آبرسانی پوست

-هنگام دوش گرفتن از اب داغ استفاده نکنید. آب گرم روش خوبی برای از بین بردن باکتری ای پوست شما نیست. در واقع برعکس، آب بیش از حد گرم می تواند روغن های طبیعی تولید شده پوست را از بین ببرد و این کار منجر به از دست دادن رطوبت پوست می شود.

-همیشه بعد از شستشو، پوستتان را مرطوب کنید. پوست خود را بلافاصله پس از تمیز کردن با استفاده از مرطوب کننده، مرطوب کنید. حتی اگر پوست چربی دارید، باید همیشه به طور مرتب مرطوب شوید. کمبود رطوبت باعث می شود که بدن شما بیش از حد روغن تولید کند تا بتواند آن را جبران کند و پوست چربی خواهید داشت.

-به صورت منظم لایه برداری کنید. لایه برداری برای حفظ پوستی نرم و با ظاهر سالم ضروری است زیرا تمام سلول های مرده پوست را از بین می برد. هنگامی که پوست شما خشک است، این نشانه ای است که باید برای از بین بردن تجمع سلول های مرده پوست، لایه برداری را انجام دهید. پس از لایه برداری نیز حتما از مرطوب کنده استفاده کنید.

-از رژیم غذایی مناسب استفاده کنید. رژیم های غذایی سالم و به دور از غذاهای فراوری شده و چرب، می تواند به میزان زیادی در سلامت پوست و حفظ رطوبت ان موثر باشد.

-از میوه و سبزیجات در رژیم های غذاییتان استفاده کنید.

-روزانه به میزان زیادی آب بنوشید.

-از ماسک های خانگی مانند ماسک عسل، لیمو و یا آلوئه ورا استفاده کنید.

-سعی کنید رو بالشتی نرم و لطیف و مناسبی را –ترجیحا ابریشم- انتخاب کنید.

روش های آبرسانی پوست

چه زمانی باید از مرطوب کننده استفاده کنیم ؟

بهترین زمان ها برای استفاده از مرطوب کننده، پس از شستشوی صورت و زمانی که پوست کاملا تمیز و اماده دریافت رطوبت است، می باشد.
این زمان ها عبارتند از:
1.پس از شستشوی صورت
2.صبح ها
3.شب ها قبل از رفتن به رختخواب
4.قبل و بعد از پرواز، کابین هواپیما می تواند هوای بسیار خشک داشته باشد که ممکن است پوست شما را خشک کند. بنابراین بسیار خوب است که قبل و بعد از پروازهایتان، پوستتان را مرطوب کنید.
5.بعد از استحمام
6.قبل از آرایش کردن

زمان مناسب برای آبرسانی پوست

آبرسانی پوست با مواد طبیعی

• استفاده از روغن نارگیل بر روی پوست
• شستشو با آب جوشانده جو دوسر
• نوشیدن شیر
• ماسک عسل
• استفاده از ماسک و یا خوردن آلوئه ورا

آبرسانی پوست با مواد طبیعی

مزوتراپی آبرسان

یکی دیگر از روش های آبرسانی پوست، مزوتراپی آبرسان است. مزوتراپی آبرسان، روشی است که در آن با استفاده از تزریق مواد فعال و مغذی به پوست، آبرسانی به پوست انجام می شود.
در این روش، موادی مانند ویتامین ها، مواد معدنی، اسید های آمینه، آنتی اکسیدان ها، عصاره گیاهان و بسیاری مواد دیگر از طریق تزریق وارد لایه میانی پوست می شوند.
بدین ترتیب، پوست در زمانی کم و با سرعتی زیاد، رطوبت و مواد لازم برای تقویت و جوانسازی را دریافت خواهد کردو در زمان کمی، بازسازی می شود.

دلیل این سرعت در رسیدن به نتایج مطلوب این است که در این روش، با استفاده از تزریق می توان به لایه های عمیق تری از پوست، که کرم ها و محصولات زیبایی توانایی رسیدن به آن را ندارند، دست یافت. بنابراین، رسیدن به نتایج مطلوب، بسیار سریعتر خواهد بود.

فواید آبرسانی پوست

• از پیری زودرس جلوگیری می کند.
• پوست را جوان و شاداب و درخشان خواهد کرد.
• چین و چروک های پوست را از بین می برد.
• رنگ پوست را بهبود می بخشد.
• باعث سلامت پوست و به تعویق افتادن علائم پیری در پوست می شود.

ماندگاری مزوتراپی آبرسان

میزان ماندگاری مزوتراپی آبرسان، تا حدود زیادی به بدن شم و مراقت های پس از انجام مزوتراپی بستگی دارد.
با توجه به شرایط عمومی افراد، میزان ماندگاری مزوتراپی، در افراد مختلف، متفاوت است. با این وجود، افرادی که سبک زندگی و تغذیه ی سالمی دارند و از مصرف مشروبات الکلی و سیگار پرهیز می کنند، ماندگاری بیشتری را تجربه می کنند.
البته در نظر داشته باشید که مواد مناسب و با کیفیت و انتخاب مرکز درست جهت انجام مزوتراپی، در ماندگاری آن بسیار موثر خواهد بود.

بهترین مرکز مزوتراپی در تهران

در کنار انتخاب روش مناسب، بسیار مهم است که مرکزی را انتخاب کنید که در زمینه مزوتراپی، کاملا تخصصی بوده و در هنگام اعمال روش های مزوتراپی، نکات و وارد مهم ایمنی را نیز در نظر داشته باشد.
مرکز تخصصی مزوتراپی باید قبل از انجام مزوتراپی، مشاوره قبل از انجام مزوتراپی را به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهد.
• از متد ها و دستگاه های جدید و به روز دنیا استفاده کند.
• در انجام انواع روش های مزوتراپی، از پزشکان متخصص و به نام بهر گیرد.
• موارد بهداشتی را به صورت کامل رعایت نماید.
• از بهترین برند های مزوتراپی استفاده کند.
• دارای کادری مجرب و آموزش دیده برای انجام تمامی امور مربوط به خدمات موجود، باشد.

ما در بهترین مرکز مزوتراپی شمال تهران، با بهره گیری از پزشکان متخصص و کادری مجرب، آماده ارائه کلیه خدمات مزوتراپی به شما عزیزان خواهیم بود.
جهت تماس با مرکز و مشاوره رایگان با متخصصان ما، می توانید از طریق لینک زیر با ما در تماس باشید.

هزینه مزوتراپی آبرسان پوست

هزینه مزوتراپی آبرسان، با توجه به شرایط هر فرد، بصورت جداگانه محاسبه خواهد گردید و به عواملی مانند سن، نوع پوست، میزان مواد مورد استفاده و … بستگی خواهد داشت.
برای اطلاع از هزینه مزوتراپی مربوط به خودتان، می توانید با مشاورین ما در مرکز تخصصی مزوتراپی شمال تهران تماس حاصل نموده و با استفاده از مشاوره رایگان، اطلاعات لازم در خصوص این روش را کسب نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن