جوانسازی پوست با مزوتراپی

مزوتراپی جوانسازی صورت | تاثیر مزوتراپی در جوانسازی پوست

مزوتراپی جوانسازی صورت

زیبایی چهره، به میزان زیادی به زیبایی پوست و سلامتی و شادابی آن، وابسته است. پوست جوان و سالم، از بیش از 75٪ کلاژن تشکیل شده است که این میزان از کلاژن، عامل اصلی خاصیت ارتجاعی و رنگ پوست نیز می باشد. هرچه پیرتر می شویم، تراکم کلاژن در پوست ما کاهش می یابد و همین امر باعث از بین رفتن ساختار و قابلیت ارتجاعی پوست و ایجاد چین و چروک ها در آن می شود.
یکی از راه های جوانسازی و زیبایی پوست صورت و سایر نقاط بدن، مزوتراپی است. مزوتراپی جوانسازی صورت، با اضافه نمودن مواد مغذی به پوست از طریق تزریق، مواد موثر در بهبود ساختار پوست را به آن رسانده و با صرف کمترین وقت و هزینه، جوانی و شادابی را به چهره ی شما هدیه خواهد کرد.
برای آشنایی بیشتر با مزوتراپی جوانسازی صورت و جزئیات بیشتر در مورد آن، در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2022

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

مزوتراپی صورت

مزوتراپی چیست؟

مزوتراپی یک روش جوانسازی فرانسوی است که با استفاده از میکرو تزریق ویتامین ها، مواد معدنی، آنزیم ها، آنتی اکسیدان ها و عصاره های گیاهی باعث جوان سازی و سفت شدن پوست و بهبود کیفیت آن می شود. میشل پیستور، پزشک فرانسوی، برای اولین بار این روش را در سال 1952 ابداع کرد.
مزوتراپی، علاوه بر جوانسازی صورت، برای جوانسازی گردن، دست، خط های ناشی از مصرف سیگار روی صورت و اطراف چشم ها و سایر نقاط بدن نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

مزوتراپی جوانسازی صورت چگونه است

در مزوتراپی برای جوانسازی صورت، مواد معدنی، ویتامین ها، اسید های آمینه، آنتی اکسیدان ها و عصاره گیاهان، از طریق تزریق و با استفاده از سوزن های نازک مخصوص مزوتراپی، وارد پوست می شوند. این مواد که به مزودرم یا لایه سوم پوست تزریق می شوند، علاوه بر تقویت پوست از طریق رساندن مواد مغذی و مفید، پوست را برای ساختن کلاژن و الاستین تحریک می کنند و بدین ترتیب علاوه بر سلامت پوست، جوانسازی و زیبایی را نیز انجام خواهند داد.
تزریق ها در مزوتراپی به دو صورت دستی و به وسیله دستگاه، انجام می شود. در روش دستی، تزریق ها توسط یک سوزن انجام می شود و در روش دستگاهی، تزریق بوسیله دستگاه تفنگ مانندی که دارای چند سوزن است و به صورت همزمان چند تزریق را در پوست انجام می دهد، صورت می گیرد.

مزو جوانسازی صورت نی نی سایت

مزایای مزوتراپی جوانسازی صورت

مزوتراپی جوانسازی صورت می تواند بلافاصله پوست مات، خسته و دارای چین و چروک های سطحی را بهبود بخشد. همچنین از طریق بهبود گردش خون، به بدن کمک می کند تا سموم را دفع کند. به این ترتیب، رنگ پوست نیز زیبا و درخشنده خواهد شد و به عبارت دیگر، پوست از درون زیبا و جوان می شود.
کوکتل های ویتامین مزوتراپی می توانند فیبروبلاست های موجود در پوست را تحریک کنند تا کلاژن بیشتری برای مقابله با علائم پیری تولید کنند. همچنین ترکیبات گیاهی مناسب پوست، ویتامین ها، فاکتورهای رشد، اسید هیالورونیک، پپتیدها، آنتی اکسیدان ها و عناصر کمیاب نیز در ترکیبات محلول های مزوتراپی موجودند که با اضافه شدن به پوست، محیط ایده آلی را برای بازسازی پوست سالم فراهم می کنند و بدین ترتیب، روند پیری در آن کند تر صورت می پذیرد.
در واقع یک کوکتل مزوتراپی، معمولاً بیش از 50 ماده فعال برای تغذیه، ترمیم و جوان سازی پوست را به همراه دارد که همین امر، این روش را به یک روش چند نتیجه ای نیز تبدیل می کند.
به طور کلی مزایای مزوتراپی جوانسازی صورت شامل موارد زیر می باشند:

  • مزوتراپی جوانسازی صورت، یک روش غیر جراحی و غیر تهاجمی است.
  • روشی بدون درد و بدون خونریزی است.
  • بعد از انجام این روش، به استراحت خاصی نیاز نیست و افراد می توانند به فعالیتهای عادی بازگردند.
  • علاوه بر جوانسازی، پوست را شفاف و روشن هم می کند.
  • در مقایسه با جراحی، روشی مقرون به صرفه و از لحاظ زمان انجام، سریع تر است.
عوارض مزوتراپی صورت نی نی سایت

عوارض مزوتراپی جوانسازی صورت

مزوتراپی جوانسازی صورت، روشی بدون درد و خونریزی است و عوارض خاصی را به دنبال نخواهد داشت. پس از انجام این روش در هر جلسه، ممکن است پوست صورت شما کمی قرمز شود و یا شاهد تورم و خارش خفیفی در نقاط تزریق باشید. همه ی این علائم کاملا طبیعی و نرمال می باشند و جایی برای نگرانی نخواهد بود. علائم ذکر شده معمولا پس از 2-3 روز برطرف خواهند شد.

تاثیر مزوتراپی در جوانسازی پوست

  • باعث آبرسانی، جوان سازی و استحکام پوست می شود.
  • پوست را بازسازی کرده و بهبود می بخشد.
  • از پوست محافظت می کند.
  • درخشندگی و آبرسانی پوست را نیز شامل می شود.
  • آکنه و اسکار را بهبود می بخشد.
  • پوست را روشن می کند.

اقدامات قبل از انجام مزوتراپی جوانسازی صورت

  • 24 ساعت قبل از انجام مزوتراپی، از مصرف مشروبات الکلی خودداری نمایید.
  • 3 روز قبل از انجام این روش، از مصرف آسپرین و یا داروهای ضد التهابی خودداری نمایید.
  • سعی کنید از روز قبل از انجام این روش، آب زیادی بنوشید.
  • از قرار گرفتن در معرض آفتاب خودداری نمایید.

مراقبت های پس از انجام مزوتراپی جوانسازی صورت

 

  • از مصرف مشروبات الکلی تا 48 ساعت پس از انجام این روش خودداری نمایید.
  • تمرینات سخت و یا فعالیت هایی که موجب تعریق می شوند را انجام ندهید.
  • تا چند ساعت پس از انجام این روش در هر جلسه، شما مجاز به شستشوی صورت نخواهید بود.
  • از قرار گرفتن در معرض آفتاب بپرهیزید.
  • توصیه می شود مقدار زیادی آب بنوشید تا اثرات این روش را فعال کنید.

بهترین مارک داروی مزوتراپی صورت 

بخش عظیمی از نتایج مزوتراپی صورت به کیفیت برند و مواد وابسته است. در ادامه مطلب به بررسی این داروهای مفید و کاربردی می پردازیم و با بهترین برند مزوتراپی صورت آشنا می شویم.

1- کوکتل مزوتراپی صورت رویتاکر (Revitacare) فرانسه

شرکت رویتاکر، یکی از بهترین آزمایشگاه‌های فرانسوی است که در طراحی و تولید کوکتل‌های مزوتراپی برای درمان پوست و مو مشهور است. کوکتل‌های رویتاکر از کمپلکس جوانساز (مجموعه‌ای از ویتامین‌ها و مواد معدنی) و هیالورونیک اسید (آبرسان پوست) تشکیل شده‌اند. با توجه به محبوبیت بالای رویتاکر در ایران می‌توان برند رویتاکر را در صدر جدول بهترین برند مزوتراپی صورت قرار داد. در ادامه مهمترین کوکتل‌های رویتاکر را معرفی کرده‌ایم.

نکته: به شیشه های حاوی داروی مزوتراپی در صنعت پزشکی، ویال مزو یا کوکتل مزو گفته می‌شود.

  1. کوکتل جوانساز رویتاکر 502 (مناسب پوست با آسیب‌های خفیف): این کوکتل علاوه بر حفظ رطوبت و درخشندگی پوست در ترمیم خطوط ریز پوست (خطوط عمودی اطراف لب) موثر است.
  2. کوکتل جوانساز رویتاکر 516 (مناسب پوست با آسیب‌های متوسط): این کوکتل نیز مشابه مدل 502 عمل می‌کند و تنها تفاوت اینکه رویتاکر این کوکتل را برای سنین بالاتر با پوست‌‌‌های بیشتر آسیب دیده پیشنهاد کرده است.
  3. کوکتل جوانساز رویتاکر 532 (مناسب پوست با آسیب‌های زیاد): این کوکتل درخشندگی از بین رفته در پوست‌ با آسیب‌های زیاد را بازیابی می‌کند. و تمام خواص مدل‌های پیشین خود را دارد.
  4. كوكتل لیفت رویتاکر STRETCHCARE: هدف اصلی این کوکتل سفت کردن پوست است و همچنین خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می‌بخشد. (پیشنهاد روتاکر استفاده موضعی روی پوست است.)
  5. کوکتل جوانساز و ترمیم کننده رویتاکر 715: این کوکتل با روند پیری پوست مبارزه می‌کند و همچنین پوست به صورت طبیعی نرم‌تر و روشن‌تر به نظر می‌رسد. (پیشنهاد روتاکر استفاده موضعی روی پوست است.)

2- کوکتل مزوتراپی صورت FUSION اسپانیا

شرکت فیوژن، یک کمپانی اسپانیایی است که در زمینه‌ی تولید محصولات مزوتراپی صورت و مو فعالیت دارد. در ادامه به بررسی بهترین محصولات مزو صورت فیوژن خواهیم پرداخت.

  1. کوکتل لیفت صورت فیوژن F-LIFT+FACE: این کوکتل بهترین محصول لیفت صورت و ضد پیری فیوژن است، از این کوکتل برای بهبود بافت پوست و کاهش افتادگی پوست استفاده می‌شود.
  2. کوکتل آنتی آکنه و منافذ فیوژن F-ACN: تمرکز این کوکتل بر روی مشکلات پوست چرب و منافذ باز پوست است. این کوکتل با تاثیرات ضد التهابی و ضد میکروبی آکنه‌ها را مهار می‌کند.
  3. کوکتل ضد لک فیوژن F-RADIANCE: این کوکتل راه حل ویژه فیوژن برای لک‌های تیره و یکنواخت کردن رنگ پوست است. عناصر فعال این محصول تولید ملانین‌های پوستی (رنگدانه‌ها) را مهار و کنترل می‌کند.
  4. کوکتل آبرسان فیوژن F-HA: اسید هیالورونیک درمان نهایی برای خشکی شدید پوست است. این کوکتل به تدریج پوست را سفت و مرطوب می‌کند و از پوست در مقابل از دست دادن رطوبت محافظت می‌کند.
  5. کوکتل رفع اسکار فیوژن F-MESOMATRIX: جهت رفع اسکار و ترک‌های پوستی پیشنهاد می شود و منجر به بازیابی ظاهر طبیعی پوست می‌گردد.

3- کوکتل مزوتراپی صورت BCN اسپانیا

شرکت BCN اسپانیا، یک آزمایشگاه‌ بین‌المللی مزوتراپی است که به تولید محصولات مزوتراپی پوست و مو می‌پردازد. این شرکت دارای تنوع محصولی بسیار بالایی در زمینه‌ی مزوتراپی صورت، مو و لاغری است. در ادامه به بررسی برخی از بهترین مواد مزوتراپی صورت تولید شده توسط BCN خواهیم پرداخت.

  1. کوکتل پایه BASE BCN: کوکتل مزو بیس یا پایه BCN علاوه بر جلوگیری از پیری پوست، باعث آبرسانی و بهبود خاصیت کشسانی پوست خواهد شد. این کوکتل برای استفاده در انواع پوست مناسب است.
  2. کوکتل آبرسان REVITA-HA BCN: این کوکتل دارای غلظت بالایی از هیالورونیک اسید و یک آبرسان قوی است. همچنین در درمان چین و چروک و بهبود بافت و خاصیت کشسانی پوست بسیار موثر است.
  3. کوکتل کلاژن ساز ECQ10 BCN: این کوکتل پوست را سفت و صاف تر می‌کند و با دارا بودن کلاژن فعال به عنوان یک ترمیم کننده عمل می‌کند.
  4. کوکتل ضد لک MELANO BCN: کوکتل روشن کننده و ضدلک BCN با خاصیت آنتی‌اکسیدانی قوی‌ای که دارد سبب رفع لک‌های پوستی، بازیابی درخشندگی و مهار ملانین و تولید لک‌های تازه پوستی می‌شود.
  5. کوکتل سفت کننده پوست TENSIS BCN: این مزو صورت باعث تقویت بافت و سفت شدن پوست و افزایش خاصیت ارتجاعی پوست می‌گردد. هدف اصلی این کوکتل مبارزه با افتادگی پوست است.

4- کوکتل مزو صورت بایو اسکین اسپانیا

شرکت بایو اسکین یکی از کمپانی‌های بزرگ اسپانیایی است که در زمینه‌ی تولید کوکتل‌های مزوتراپی و محصولات آرایشی فعالیت دارد. در واقع محصولات کمپانی ولودرم از سال 2020 میلادی با نام تجاری بایو اسکین پا به بازار گذاشتند. در ادامه به بررسی تعدادی از محصولات این برند می‌پردازیم.

  1. کوکتل لیفتینگ بایو اسکین REVITALIFTPRO: این کوکتل احیا کننده پوست، با آبرسانی فوری پوست با روند پیری پوست مبارزه می‌کند و بر روی لیفتینگ پوست تمرکز می‌کند.
  2. کوکتل روشن کننده پوست بایو اکسین BRIGHTPRO: یکی از بهترین کوکتل‌های ترمیم کننده و روشن کننده پوست‌های مستعد لک‌های تیره است که با تغییرات حاصل از افزایش سن مقابله می‌کند و به جوان‌سازی و آب‌رسانی آن می‌پردازد.
  3. کوکتل درمان اسکار بایو اسکین SCARPRO: این محلول با استفاده از مواد مغذی، آنتی باکتریال و آنتی اکسیدان بهبودی پوست را تسریع می‌کند و جوش‌ها و التهابات را کاهش می‌دهد.
  4. کوکتل آبرسان بایو اسکین HYALURONIC: دارای تکنولوژی جدیدی از هیالورونیک اسید است که طبق ادعای بایو اسکین نسبت به دیگر کوکتل های آبرسان عملکرد بهتری دارد. همچنین خاصیت کشسانی پوست را بهبود می‌بخشد.
  5. کوکتل چین و چروک بایو اسکین BOTULOPEPTIDE: به علت انقباض مداوم عضلات چین و چروک در مرور زمان ایجاد می‌شوند. این کوکتل یک درمان حرفه‌ای است که چین و چروک ناشی از انقباضات عضلانی را هدف قرار می‌دهد.

5- کوکتل مزو صورت مزو لایک اسپانیا

مزولایک، آزمایشگاه و تولید کننده تخصصی محصولات مزو پوست و مو در اسپانیا است. مزو لایک یک کوکتل اسپانیایی مزو صورت محبوب است که در ادامه انواع آن را معرفی خواهیم کرد.

  1. کوکتل جوانساز مزو لایک TOPAGE: یک ترکیب بسیار قوی از آبرسان و ترمیم کننده است که برای پوست‌های آسیب دیده و کدر مناسب است. همچنین برای بهبود چین و چروک و بافت پوست موثر است.
  2. کوکتل بوتولاکس مزو لایک BOTOLAX: این کوکتل همانطور که از نامش پیدا است اثراتی شبیه به بوتاکس دارد که سبب رفع خطوط کم عمق اطراف چشم، پشت لب و صورت می‌گردد و به صورت کلی چین و چروک را کاهش می‌دهد.
  3. کوکتل روشن کننده و ضد آکنه مزولایک BRIGHTENING ANTI-ACNE: این کوکتل مناسب پوست‌های چرب یا مستعد آکنه است و به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی با رادیکال‌های آزاد مبارزه می‌کند و به محو شدن لک‌ها و روشن شدن پوست کمک می‌کند.
  4. کوکتل لیفت مزو لایک LIFT +: تمرکز این کوکتل بر روی جوانسازی شدید صورت، لیفتینگ و ترمیم پوست است. این کوکتل با بازگرداندن خاصیت کشسانی طبیعی بین سلولی با روند پیری پوست مبارزه می‌‌کند.
  5. کوکتل اسکار مزو لایک SCAR: این مزو با علائم ترک‌های پوستی و اسکار مقابله می‌کند و وظیفه اصلی آن ترمیم و بازسازی پوست آسیب دیده است. این کوکتل حاوی دو ماده فعال دکسپاتنول و الاستین است که برای بهبود فیبرهای کلاژن ضروری هستند.

6- کوکتل مزو صورت درماهیل کره جنوبی

کمپانی درماهیل یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان محصولات آرایشی و مراقبتی است، اما به صورت تخصصی به تولید محصولات مزو نمی‌پردازد. با این وجود این کوکتل یکی از برندهای پر استفاده و با هزینه مناسب مزوتراپی صورت در ایران است. در ادامه به بررسی معروف‌ترین کوکتل‌های مزو صورت این برند خواهیم پرداخت.

  • کوکتل جوانساز درماهیل SR: این کوکتل مانند دیگر کوکتل‌های جوانساز با روند پیری پوست مبارزه می‌کند و همچنین جهت جلوگیری از ایجاد چین و چروک نیز موثر است.
  • کوکتل آبرسان درماهیل HSR: این کوکتل دارای هیالورونیک اسید بوده و خاصیت آبرسانی فوری پوست را دارد. همچنین به لطف این عنصر با روند پیری پوست و ایجاد چین و چروک نیز مقابله می‌کند.
  • کوکتل روشن کننده پوست درماهیل SB: این کوکتل رنگدانه‌های پوستی را کنترل می‌کند. هدف اصلی آن روشن کنندگی پوست و مقابله با لک‌های پوستی است.

بهترین مارک کوکتل مزوتراپی صورت چیست؟

پیشنهاد می کنیم انتخاب بهترین برند مزوتراپی پوست را به پزشک متخصص پوست خود بسپارید. پزشک با معاینه شما مشکلات پوستی شما را بررسی می‌کند و با استفاده از دانش و تجربه خود بهترین کوکتل را با توجه به مواد مغذی مورد نیاز پوست شما، و همچنین مقدار هزینه شما پیشنهاد می‌دهد.

تعداد جلسات مزوتراپی صورت

تعداد جلسات مزوتراپی جوانسازی صورت

تعداد جلسات مزوتراپی جوانسازی، برای همه افراد یکسان نیست و تنها توسط پزشک متخصص، پس از بررسی شرایط فردی، شرایط پوست و … تعیین خواهد شد.
معمولا فاصله بین جلسات نیز حدود یک ماه خواهد بود که البته در هر جلسه، نوبت بعدی توسط پزشک، تعیین خواهد شد.

ماندگاری مزوتراپی جوانسازی صورت

ماندگاری مزوتراپی جوانسازی در افراد مختلف متفاوت است. در صورت رعایت موارد توصیه شده توسط پزشک متخصص و استفاده از رژیم غذایی و سبک زندگی مناسب، نتایج استفاده از این روش، تا زمان زیادی ماندگار خواهند بود.

هزینه مزوتراپی جوانسازی صورت

هزینه مزوتراپی جوانسازی نیز برای افراد مختلف، متفاوت می باشد و به عوامل مختلفی مانند شرایط پوستی هر فرد، میزان مواد مورد استفاده، تعداد جلسات و… بستگی خواهد داشت.

برای اطلاع از هزینه ها و اطلاعات بیشتر در خصوص مزوتراپی جوانسازی صورت و یا دست ها و موارد مربوط به آن، می توانید با مشاورین ما در بهترین مرکز مزوتراپی شمال تهران تماس حاصل نموده و سوالات خود را مطرح نمایید. همکاران ما در این مرکز، آماده ی پاسخگویی به تمامی سوالات شما عزیزان، خواهند بود.

ورم بعد از مزوتراپی صورت

دلیل ورم صورت بعد از مزوتراپی لک صورت، واکنش پوست صورت به سوزن می باشد. این ورم مشکل جدی نیست و پس از چند روز به طور کامل برطرف می شود.

رفع کبودی بعد از مزوتراپی

یکی از عوارض مزوتراپی صورت کبودی است. با وجود اینکه این عارضه در همه زیباجویان بروز نمی کند اما امکان بروز آن در برخی افراد وجود دارد و ممکن است تا مدتی زیبایی افراد را تحت شعاع قرار دهد. با وجود موقتی بودن این کبودی ها برای رفع کبودی بعد از مزوتراپی، می توانید با استفاده از کمپرس سرد و سپس کمپرس گرم در روند فروکش کبودی ها تسریع ایجاد نمائید.

بهترین مرکز مزوتراپی در تهران

بهترین مرکز مزوتراپی تهران

بهترین مرکز مزوتراپی تهران، با بهره گیری از پزشکان متخصص و کادری مجرب، دارای بهترین دستگاه ها و با استفاده از بهترین برند های روز دنیا، آماده ی ارائه کلیه خدمات پوست و مو و زیبایی و خدمات تخصصی مزوتراپی، به شما عزیزان می باشد.
برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انجام هر کدام از انواع مزوتراپی و تعیین نوبت، می توانید از طریق لینک زیر با ما در ارتباط باشید.

تخفیف مزوتراپی جوانسازی صورت

مرکز مزوتراپی شمال تهران، به منظور بهره مندی بیشتر شما عزیزان از خدمات مزوتراپی این مرکز، برای کلیه خدمات مزوتراپی مانند مزوتراپی جوانسازی صورت، مزوتراپی اطراف چشم، مزوتراپی غبغب، مزوتراپی لاغری، مزوتراپی مو و…، تخفیف هایی را در نظر گرفته است.
جهت اطلاع از تمامی تخفیف ها و تعیین نوبت می توانید از طریق لینک زیر با ما در تماس باشید.

2 دیدگاه دربارهٔ «مزوتراپی جوانسازی صورت | تاثیر مزوتراپی در جوانسازی پوست»

  1. بازتاب: چگونه ابروهای پرپشتی داشته باشیم؟ | مزوتراپی ابرو، مزایا،عوارض و هزینه - مزوتراپی

  2. بازتاب: درمان لک صورت

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن