مزایای مزوتراپی

مزایای مزوتراپی | پاسخ به سوالات رایج در مورد مزوتراپی

مزایای مزوتراپی

پوست شما، وسیع ترین اندام بدنتان می باشد و سلامت آن، به آبرسانی و تغذیه درست وابسته است. گاهی چین و چروک و بی حالی پوست و یا برخی مشکلات پوستی، به سرعت اثرات نامطلوبی روی چهره ما بر جا می گذارند و باعث می شوند خسته و پیرتر به نظر برسیم. چین و چروک، تیرگی اطراف چشم، پف اطراف چشم، لک های صورت، جای جوش و زخم و بی آبی پوست، همگی شادابی و جوانی را از چهره خواهند برد.
مزوتراپی روشی است که با استفاده از آن و از طریق رساندن مواد مغذی و آبرسان به پوست، علاوه بر بازگرداندن شادابی و جوانی به پوست، می تواند برخی مشکلات پوستی را نیز برطرف کرد.
در این مقاله به بررسی مزوتراپی و مزایا و معایب آن و سوالات رایج در خصوص این روش خواهیم پرداخت.
برای آشنایی بیشتر با مزوتراپی، در ادامه با ما همراه باشید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2022

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

مزوتراپی نی نی سایت

مزوتراپی چیست؟

مزوتراپی، چه برای صورت و چه برای قسمت های دیگر بدن، روشی غیر تهاجمی است که شامل چند تزریق می باشد. این تزریق ها که با استفاده از سوزن های نازک مخصوص به لایه سوم پوست وارد می شود، عصاره های مهم گیاهی، مواد طبیعی، هورمون ها، آنزیم ها، آنتی اکسیدان ها، مواد معدنی و ویتامین ها را به داخل مزودرم می رساند تا پوست شما دارای استحکام بیشتری شده و جوان شود.
مهم ترین عناصر مغذی موجود در محلول مزوتراپی عبارتند از:

  • اسید هیالورونیک
  • آمینو اسید
  • مواد معدنی
  • ویتامین

تزریق این مواد، سطح کلاژن طبیعی پوست را افزایش می دهد و به اصطلاح آن را لیفت می کند. همچنین به عنوان یک درمان ضد پیری عمل کرده و ظاهری جوانتر و سالم تری به پوست می بخشد. یکی دیگر از کاربردهای مزوتراپی، از بین بردن چربی هاست. بدین صورت که با تزریق مواد مخصوص مزوتراپی از بین بردن چربی ها، می توان چربی های نواحی خاصی مانند غبغب، بازو و یا غیره را از بین برد.
مزوتراپی، علاوه بر درمان رنگدانه ها، تیرگی های صورت و خطوط ریز زیر چشم شما، در درمان ریزش مو، علائم کشش و سلولیت نیز موثر است.

مزوتراپی برای چه پوست هایی مناسب است

به عنوان روشی برای جوانسازی و زیباتر شدن پوست، تقریبا همه افراد می توانند از مزوتراپی برای بهبود شرایط پوستی شان استفاده کنند، اما افراد با پوست هایی با شرایط زیر، بیشتر نیاز به استفاده از مزوتراپی خواهند داشت:

  • چین و چروک صورت و اطراف چشم
  • پوست شل و افتاده
  • پوست دارای خطوط ناشی از مصرف سیگار
  • پوست های خسته و مات
  • علائم کشش
  • سلولیت
  • ریزش مو
  • تغییرات در رنگدانه ها
مزوتراپی صورت چیست

مزوتراپی چگونه انجام می شود؟

هر جلسه مزوتراپی ممکن است با استفاده از یک ماده بی حس کننده در ناحیه ی تحت تزریق شروع شود.
سپس تزریقات که با استفاده از دست و یا یک دستگاه اسلحه مانند انجام می شود، شروع خواهد شد و مواد مزوتراپی بوسیله این تزریق ها، وارد پوست شما می شوند. در تزریقات دستی، تزریق به صورت تکی انجام خواهد شد، اما در استفاده از دستگاه، چند تزریق با هم انجام می شود و مواد بیشتری در هر بار، وارد پوست می شوند.
بسته به شرایط و هدف از انجام مزوتراپی، تزریق در اعماق مختلف، معمولا عمق بین 1 تا 4 میلی متر پوست صورت می گیرد.
مواد وارد شده در پوست، تقریباً بلافاصله باعث تحریک فیبروبلاست ها و تولید کلاژن، الاستین و مواد خارج سلول می شوند. به همین دلیل، از این روش به عنوان یکی از روش های سریع در بهبود پوست و بدست آوردن نتایج مطلوب، نام می برند.

فیلم مزوتراپی صورت

 

مزایای مزوتراپی پوست

مزوتراپی می تواند بلافاصله پوست مات، خسته و دارای چین و چروک های سطحی را بهبود بخشد. همچنین از طریق بهبود گردش خون، به بدن کمک می کند تا سموم را دفع کند. به این ترتیب، رنگ پوست زیبا و درخشنده خواهد شد و به عبارت دیگر، پوست از درون زیبا و جوان می شود.
کوکتل های ویتامین مزوتراپی می توانند فیبروبلاست های موجود در پوست را تحریک کنند تا کلاژن بیشتری برای مقابله با علائم پیری تولید کنند. همچنین ترکیبات گیاهی مناسب پوست، ویتامین ها، فاکتورهای رشد، اسید هیالورونیک، پپتیدها، آنتی اکسیدان ها و عناصر کمیاب نیز در ترکیبات محلول های مزوتراپی موجودند که با اضافه شدن به پوست، محیط ایده آلی را برای بازسازی پوست سالم فراهم می کنند و بدین ترتیب، روند پیری نیز در آن کند تر صورت می پذیرد.
در واقع یک کوکتل مزوتراپی، معمولاً بیش از 50 ماده فعال برای تغذیه، ترمیم و جوان سازی پوست را به همراه دارد که همین امر، این روش را به یک روش چند نتیجه ای نیز تبدیل می کند.
به طور کلی مزایای مزوتراپی جوانسازی صورت شامل موارد زیر می باشند:

  • مزوتراپی جوانسازی صورت، یک روش غیر جراحی و غیر تهاجمی است.
  • روشی بدون درد و بدون خونریزی است.
  • بعد از انجام این روش، به استراحت خاصی نیاز نیست و افراد می توانند به فعالیتهای عادی بازگردند.
  • علاوه بر جوانسازی، پوست را شفاف و روشن هم می کند.
  • در مقایسه با جراحی، روشی مقرون به صرفه و از لحاظ زمان انجام، سریع تر است.
مزوتراپی مو

مزایای مزوتراپی مو

مزوتراپی یک درمان قدرتمند برای ریزش مو در مردان و زنان است. مزودرم را تحریک می کند که به نوبه خود باعث جوانسازی پوست سر و فولیکول های مو می شود. همچنین از فواید مزوتراپی مو میتوان به این موضوع اشاره کرد که باعث تقویت رشد مو، کاهش ریزش مو و بهبود گردش خون در پوست سر می شود. مزوتراپی مو اگر به صورت حرفه ای انجام شود عملاً بدون درد و بی خطر و موثرتر از قرص ها یا کپسول های جوان کننده است. برای رسیدن به نتایج مطلوب، باید ده جلسه عمل مزوتراپی برای تحریک رشد مو انجام شود. اگر دوره ها به طور منظم تکرار شوند، نتایج را می توان در اوایل 2-3 ماه مشاهده کرد. همچنین توصیه می شود که همیشه قبل از انتخاب این روش درمانی با یک پزشک زیبایی مجرب و ماهر مشورت کنید.

عوارض مزوتراپی

در صورت مراجعه به پزشک متخصص برای انجام مزوتراپی، علائم خاصی را مشاهده نخواهید کرد.
ممکن است به صورت کلی برخی از علائم زیر را به صورت خفیف تجربه کنید که این امر کاملا نرمال و طبیعی می باشد.

  • درد کم در ناحیه تزریق
  • تورم خفیف
  • خارش
  • قرمزی
مزوتراپی صورت برای لک نی نی سایت

مزوتراپی لک صورت

برای درمان لک‌های صورت راه‌های مختلفی وجود دارد ولی بسیاری از آن‌ها دائمی نیستند و نمی‌توان به عنوان درمان قطعی از آن استفاده کرد. مزوتراپی صورت برای لک (مزو لک صورت) یک روش موثر برای جوانسازی صورت، پوست و درمان لک صورت است که با تزریق ویتامین‌ها، آنزیم‌ها، هورمون‌ها و… با سوزن‌های ریز مخصوص در ناحیه میانی پوست صورت توسط متخصص پوست انجام می‌شود.
در این روش چون دارو به صورت مستقیم روی قسمت آسیب دیده یا لک صورت تزریق می‌شود تأثیر‌گذاری بالایی دارد و پس از گذشت چند جلسه شما معجزه آن را خواهید دید.
تعداد جلسات مزوتراپی صورت یا مزو صورت با توجه به نوع پوست و مقدار لک‌ها و عوامل دیگری در هر فرد متفاوت است. 

آیا بعد از مزوتراپی نیاز به استراحت می باشد؟

از آنجاییکه مزوتراپی یک روش غیر تهاجمی می باشد، نیاز به استراحت خاصی پس از انجام آن، نخواهد بود. شما می توانید به سر کار خود بازگشته و به فعالیت های عادی خود ادامه دهید. در شرایط خاص و بسته به افراد، ممکن است لازم باشد چند ساعت استراحت عادی در منزل داشته باشید.

مزوتراپی زیر چشم نی نی سایت

مزوتراپی زیر چشم 

مزوتراپی زیر چشم روشی برای حفظ زیبایی، جوانی و برگرداندن طراوت پوست ناحیه زیر چشم است. در این روش ترکیبی از ویتامین‌ها، مواد معدنی، کلاژن، هیالورونیک اسید، آنتی‌اکسیدان‌ها، رزماری و ویتامین C با سوزنی بسیار ریز و ظریف به لایه میانی پوست تزریق می‌شود.
این مواد می‌توانند به روند بازسازی پوست سرعت ببخشند و پیری آن را معکوس کنند. مواد تزریق شده زیر چشم می‌توانند مشکلاتی از قبیل کبودی،  گودی و سیاهی زیر چشم، خطوط و چین و چروک زیر چشم را از بین ببرد.

آیا مزوتراپی موثر است؟

به عنوان روشی سریع و بدون درد و خونریزی و عوارض جانبی، مزوتراپی می تواند تا میزان زیادی در بهبود شرایط پوست موثر واقع شود. میزان تاثیر آن علاوه بر کیفیت محلول های مورد استفاده در این روش، به شرایط پوستی، سبک زندگی افراد و رژیم های غذایی و ورزشی نیز مرتبط می باشد.

مراقبتهای بعد از انجام مزوتراپی

مراقبت های پس از انجام مزوتراپی

  • از مصرف مشروبات الکلی تا 48 ساعت پس از انجام این روش خودداری نمایید.
  • تمرینات سخت و یا فعالیت هایی که موجب تعریق می شوند را انجام ندهید.
  • از قرار گرفتن در معرض آفتاب بپرهیزید.
  • توصیه می شود مقدار زیادی آب بنوشید تا اثرات این روش را فعال کنید.

تعداد جلسات مزوتراپی

تعداد جلسات مزوتراپی، برای همه افراد یکسان نیست و تنها توسط پزشک متخصص، پس از بررسی شرایط فردی، شرایط پوست و … تعیین خواهد شد.
معمولا فاصله بین جلسات نیز حدود یک ماه خواهد بود که البته در هر جلسه، نوبت بعدی توسط پزشک، تعیین خواهد شد.

هزینه مزوتراپی صورت

هزینه انجام مزوتراپی برای افراد مختلف، متفاوت می باشد و به عوامل مختلفی مانند شرایط پوستی هر فرد، میزان مواد مورد استفاده، تعداد جلسات و… بستگی خواهد داشت. برای اطلاع از هزینه ها و اطلاعات بیشتر در خصوص مزوتراپی سلولیت، مزوتراپی مو، مزوتراپی جوانسازی و … می توانید با مشاورین ما در بهترین مرکز مزوتراپی شمال تهران تماس حاصل نموده و سوالات خود را مطرح نمایید. همکاران ما در این مرکز، آماده ی پاسخگویی به تمامی سوالات شما عزیزان، خواهند بود.

تخفیف مزوتراپی صورت

مرکز مزوتراپی شمال تهران، به منظور بهره مندی بیشتر شما عزیزان از خدمات مزوتراپی این مرکز، برای کلیه خدمات مزوتراپی مانند مزوتراپی جوانسازی صورت، مزوتراپی اطراف چشم، مزوتراپی غبغب، مزوتراپی لاغری، مزوتراپی مو و…، تخفیف هایی را در نظر گرفته است.
جهت اطلاع از تمامی تخفیف ها و تعیین نوبت می توانید از طریق لینک زیر با ما در تماس باشید.

بهترین مرکز مزوتراپی تهران
مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی

بهترین مرکز مزوتراپی در تهران

بهترین زیبایی پوست و مو شریعتی، با بهره گیری از پزشکان متخصص و کادری مجرب، دارای بهترین دستگاه ها و با استفاده از بهترین برند های روز دنیا، آماده ی ارائه کلیه خدمات پوست و مو و زیبایی و خدمات تخصصی مزوتراپی، به شما عزیزان می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع مزوتراپی و تعیین نوبت، می توانید از طریق لینک زیر با ما در ارتباط باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن