مزوتراپی و پی آر پی چیست

مزوتراپی و پی آر پی مو | درمان ریزش مو با مزوتراپی و پی آر پی

مزوتراپی و پی آر پی مو

داشتن موهای پر پشت و حجیم، تا اندازه زیادی به زیبایی و افزایش اعتماد به نفس افراد کمک می کند. اکثر افراد راه های گوناگونی را برای افزایش ضخامت تارهای مو، افزایش حجم یا پر پشت شدن موها، انجام داده اند. اما بسیاری از راه های امتحان شده، موثر واقع نشده اند. زیرا در اکثر آنها پوست سر و لایه های زیرین آن، نادیده گرفته می شود و شاید به همین دلیل است که مشکل اساسی ریزش موها کاملا درمان نمی شود.
خوشبختانه در سال های اخیر، شاهد نوآوری های زیادی در زمینه ترمیم موها هستیم. معروفترین این روش ها، مزوتراپی و پی آر پی هستند که هر دوی آن ها دنیای درمان ریزش مو را دگرگون کرده اند. اگر چه هر دوی این روش ها اثبات شده هستند، اما مردم اغلب در انتخاب هر کدام سردرگم می شوند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2022

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در این مقاله به معرفی و بررسی مزایا و تفاوت های هر دوی این روش ها، خواهیم پرداخت و بدین ترتیب انتخاب برای شما، راحت تر خواهد بود.

مزوتراپی و پی آر پی مو

مزوتراپی چیست؟

مزوتراپی، استفاده از ترکیب منحصر به فرد اسید هیالورونیک است که شامل طیف وسیعی از مواد از جمله آنتی اکسیدان ها، مواد ترمیم کننده، اسید های آمینه، ترکیبات گیاهی و … می باشد. این ترکیبات بوسیله سوزن های کوچکی وارد لایه میانی پوست شما می شوند و پوست را تحریک می کنند تا اسید هیالورونیک، کلاژن و الاستین بیشتری تولید کند. 

به این ترتیب، شما پوست مرطوب تر، جوان تر و شاداب تری خواهید داشت. هدف از انجام مزوتراپی، استحکام، کشش، درخشندگی و جوانسازی پوست شماست.

مزوتراپی چیست

پی آر پی چیست؟

پی آر پی روشی سه مرحله ای است که در آن خون افراد از قسمت های مناسبی از بدن گرفته می شود و پس از ترکیب با پروتئین های طبیعی، به پوست سر تزریق می شود. این روش، عمدتا برای جوانسازی پوست مورد استفاده قرار می گیرد و از این رو می توان از آن روی پوست سر نیز استفاده کرد تا از ریزش مو جلوگیری کرده و رشد سالم موها را شاهد بود.

در پی آر پی موها، خون جمع آوری شده از فرد توسط دستگاه خاصی سانتریفیوژ شده و تفکیک می شود. سپس بعد از فرایند تفکیک به پوست سر تزریق می گردد. حداقل تا 24 ساعت بعد از انجام این روش نیز، باید از شستن سر خودداری کرد.

مزوتراپی و پی آر پی چیست

تفاوت مزوتراپی و پی آر پی

  • مزوتراپی تزریقات ساده ای از اسید هیالورونیک است.
  • مزوتراپی تنها تزریق به لایه میانی پوست می باشد.
  • مزوتراپی روشی به صرفه تر می باشد و هزینه کمتری دارد.
  • میزان درد ناشی از مزوتراپی بسیار کم و قابل تحمل است.
  • در مزوتراپی اقدامات احتیاطی خاصی، قبل و بعد از انجام این روش مورد نیاز نیست.
  • پی آر پی شامل تعداد زیادی تزریق پلاسمای غنی شده با پلاکت است.
  • تزریق پی آر پی در تمام لایه های پوست می تواند انجام شود و فقط تزریق به لایه میانی نیست.
  • پی آر پی هزینه بیشتری نسبت به مزوتراپی دارد.
  • پی آر پی درد بیشتری در مقایسه با مزوتراپی دارد.
  • در پی آر پی به دلیل استفاده از خون افراد، قبل از انجام این روش اقدامات خاصی مورد نیاز خواهد بود.

هر دو روش مزوتراپی و پی آر پی، به تنهایی میتوانند کاملا موثر باشند در صورت ترکیبشان با همدیگر، میزان تاثیر آنها می تواند حتی بسیار بیشتر نیز باشد. هر دوی این روش ها بی خطر و کم تهاجمی می باشند و برای درمان ریزش و کم پشتی مو می توانند مورد استفاده قرار گیرند.

ترکیب مزوتراپی و پی آر پی

ترکیب دو روش مزوتراپی و پی آر پی، که هر دو برای جوانسازی و تقویت پوست و موها مورد استفاده قرار می گیرند، میتواند همانند ساعتی که زمان را به عقب برمی گرداند، شما را به جوانترین زمانتان برگرداند. وقتی این دو روش با هم ترکیب می شوند، پلاکت هایی که از نمونه خون خودتان گرفته می شود با اسید هیالورونیک و ترکیبی از ویتامین ها، مواد معدنی، آنتی اکسیدان ها و آمینو اسید، ترکیب شده و به پوست ناحیه مورد نظر تزریق می شود.

این روش متفاوت از مزوتراپی عادی است زیرا ترکیب مواد تزریق شده، کاملا فرق کرده است. بعد از تزریق، پلاکت غنی از پلاسما، میزان زیادی فاکتور رشد آزاد می کند و بدین ترتیب این روش درمانی ترکیبی، علاوه بر درمان ریزش مو، می تواند برای بهبود طیف وسیعی از مسائل ناخوشایند پوستی مانند سلولیت, علائم کشیدگی, کاهش چین و چروک پوست, بهبود ظاهر پوست ناصاف, شلی پوست و آبرسانی پوست به کار رود.

ترکیب مزوتراپی و پی آر پی

تعداد جلسات مزوتراپی 

تعداد جلسات مزوتراپی و یا ترکیب مزوتراپی و پی آر پی، برای همه افراد یکسان نیست. بسته به هدف هر فرد از انجام هر یک از این روش ها، ناحیه مورد نظر و میزان مواد مورد استفاده، این تعداد برای افراد مختلف، متفاوت خواهد بود و توسط پزشک متخصص تعیین می گردد.

عوارض مزوتراپی و پی آر پی

تاکنون در مورد عوارض مزوتراپی و ترکیب آن با پی آر پی، گزارش خاصی وجود نداشته است. اما به صورت کلی بعد از انجام این روش ها ممکن است موارد زیر را تجربه کنید:
تورم خفیف
خارش
درد خفیف در نواحی تزریق
کمی قرمزی پوست
البته اگر حساسیت خاصی دارید، حتما قبل از انجام این روش آن را با پزشک خود در میان بگذارید تا برای شما مشکلی به وجود نیاورد.

عوارض مزوتراپی و پی آر پی

هزینه مزوتراپی و پی آر پی

همانطور که گفته شد، تعداد جلسات مزوتراپی و میزان مواد مورد استفاده برای هر فرد، در ترکیب با پی آر پی و یا به تنهایی، با توجه به نظر پزشک، در افراد مختلف متفاوت خواهد بود. هزینه مزوتراپی نیز با توجه به عوامل ذکر شده و هدف از انجام مزوتراپی، در هر فرد با فرد دیگر متفاوت است.

برای اطلاع دقیق از هزینه انجام این روش و تعداد جلسات مورد نیاز برای پوست خودتان، می توانید با مشاورین ما در بهترین مرکز مزوتراپی پوست تهران تماس حاصل نمایید و با طرح تمامی سوالات و برطرف کردن ابهامات موجود، نسبت به تعیین نوبت و انجام روش مناسب، اقدام فرمایید.

تخفیف مزوتراپی

مزوتراپی مو و دیگر نقاط بدن، در بهترین مرکز مزوتراپی و پوست و موی تهران، تحت نظر پزشکان متخصص و با بهره گیری از کادری مجرب، انجام خواهد شد. برای تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز تخفیفاتی در نظر گرفته شده است تا شما عزیزان بتوانید هر چه بیشتر از خدمات ما بهره مند شوید.

جهت اطلاع از تخفیف های مزوتراپی مو، صورت و سایر نقاط بدن میتوانید از طریق لینک زیر با ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن