مزوتراپی لک صورت فیلم

مزوتراپی صورت برای لک | آیا مزوتراپی لک صورت را از بین می برد؟

درمان لک صورت با مزوتراپی

داشتن چهره زیبا و پوستی بدون لک، جای جوش و جای زخم، آرزوی هر خانمی است. پوست زیبا و تمیز، همواره مهم ترین عامل جذابیت در افراد خواهد بود و باعث افزایش اعتماد به نفس نیز می شود.
تعداد زیادی از افراد به دلایل مختلفی مانند قرار گفتن زیاد در معرض آفتاب، استفاده از مواد آرایشی نا مرغوب، مشکلات پوستی، جوش های صورت و … ، از داشتن لک روی صورتشان رنج می برند. مزوتراپی یکی از راه های ساده و آسان، برای از بین بردن لک های صورت است.
مزوتراپی لک صورت، روشی بدون درد و خونریزی است و بدون عوارض، می تواند در زمانی کم و با صرف هزینه مقرون به صرفه، جوانی و شادابی را به پوست شما باز گرداند و پوستی صاف و نرم را به شما ارائه دهد.
برای آشنایی بیشتر با مزوتراپی برای درمان لک های صورت، در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2022

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

مزوتراپی صورت

مزوتراپی چیست؟

مزوتراپی، عبارتست از تزریق مواد مغذی مانند ویتامین ها، اسید های آمینه، آنتی اکسیدان ها، عصاره های گیاهان و … که توسط سوزن های نازکی به لایه درم پوست، وارد می شوند. تزریق این مواد به پوست، علاوه بر رساندن سریع مواد مغذی به طور مستقیم به مزودرم، پوست را تحریک می کند تا کلاژن و الاستین بیشتری تولید کند و در نتیجه علاوه بر رفع بسیاری از مشکلات پوستی، ظاهر صورت شما را جوان و شاداب خواهد کرد.
بدین ترتیب، پس از مدت کوتاهی از انجام این روش، پوست، شادابی و سلامت بیشتری خواهد داشت.

مزوتراپی کاربردهای مختلفی دارد و برای اهداف مختلفی مانند: مزوتراپی آبرسان، مزوتراپی مو، مزوتراپی لاغری  و … به کار میرود. 

لک صورت چیست؟

لک های صورت، نقاط تیره روی پوست صورت هستند که به دلایل مختلفی مانند قرار گرفتن در معرض آفتاب، بارداری، دلایل هورمونی، استفاده از برند های بی کیفیت آرایشی، مصرف داروهای خاص و یا بالا رفتن سن، پدیدار می شوند.
گاهی مصرف برخی مواد یا برخی داروها نیز باعث ایجاد حساسیت در پوست و ایجاد لک می شوند که برای جلوگیری از این لک های پوستی، باید از کرم های محافظت کننده استفاده کرد.

درمان لک صورت با مزوتراپی

مزوتراپی برای درمان لک های صورت

در استفاده از روش مزوتراپی برای درمان لک، کوکتل های مخصوص حاوی ویتامین ها، مواد معدنی، اسیدهای آمینه و سایر مواد فعال، با استفاده از سوزن های نازک مخصوص، وارد مزودرم یا لایه میانی پوست می شوند. این روش از طریق بازسازی طبیعی پوست و تشکیل کلاژن، در درمان کاهش رنگدانه ها و لکه های روی پوست، بسیار موثر خواهد بود.
پس از تزریق مواد در مزوتراپی، با تولید کلاژن بیشتر، پوست بازسازی می شود و مواد تزریق شده باعث از بین رفتن لک ها خواهد شد. همچنین ساختار و خاصیت ارتجاعی پوست بهبود می یابد و استحکام بیشتری پیدا خواهد کرد. این روش علاوه بر برطرف کردن لک صورت، برای جوانسازی پوست و از بین بردن چین و چروک های صورت نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

مزوتراپی لک صورت چگونه است

در این روش، ابتدا پوست به خوبی تمیز می شود و کرم بی حس کننده موضعی، روی آن قرار داده می شود. سپس کوکتل مخصوص با استفاده از سوزن های خاص، در همه جای پوست صورت توزیع می شود. به عبارت دیگر، با استفاده از تزریق های زیاد، مواد مزوتراپی به همه نقاط پوست، تزریق می گردد. این تزریق ها عموما در عمق 1 تا 4 میلیمتری پوست انجام می شود تا مواد فعال به خوبی جذب شوند. تزریق ها می تواند به صورت دستی و با استفاده از یک سوزن، و یا بصورت چند تایی و با استفاده از دستگاه تفنگ مانندی که دارای چند سوزن است، انجام شود.

فیلم مزوتراپی صورت

فیلم مزوتراپی صورت

عوارض مزوتراپی برای لک صورت

انجام مزوتراپی لک صورت، عوارض خاصی را به دنبال نخواهد داشت. ممکن است پوست صورت شما کمی قرمز شود، تورم کمی داشته باشد و یا به میزان کمی احساس خارش را در آن احساس کنید. همه این عوارض، کاملا طبیعی و نرمال هستند و جای هیچ گونه نگرانی نخواهد بود.

مزایای مزوتراپی لک صورت

مزایای مزوتراپی برای لک صورت

• روشی غیر جراحی، بدون درد و خونریزی است.
• نتایج استفاده از آن، سریع مشخص شده و یک روش چند نتیجه ای می باشد. (علاوه بر از بین بردن لک، آبرسانی، از بین بردن چین و چروک و جوانسازی را نیز انجام خواهد داد.)
• نیازی به استراحت خاصی پس از انجام این روش نیست و افراد می توانند بلافاصله پس از آن، به فعالیتهای روزانه شان ادامه دهند.
• میتوان نواحی خاصی را برای انجام این روش تعیین کرد و نیازی به استفاده از آن در تمامی نقاط صورت نیست.

تعداد جلسات مزوتراپی لک صورت

تعداد جلسات مزوتراپی صورت، به عوامل مختلفی مانند نوع لکه ها، میزان لکه ها، نوع پوست، سن و سال و …. بستگی دارد و تنها توسط پزشک متخصص تعیین می گردد. فاصله بین هر کدام از جلسات نیز توسط پزشک متخصص مشخص می گردد و عموما حدود یک ماه می باشد.

ماندگاری مزوتراپی لک صورت

ماندگاری مزوتراپی لک صورت

پس از انجام مزوتراپی لک صورت، هیچ جای زخم و علائم خاصی مشاهده نمی شود. بسته به میزان و شدت لک ها و نوع پوست، ماندگاری این روش در افراد مختلف، متفاوت است. در صورت رعایت توصیه های پزشک، اثرات از بین بردن لکه ها و ماندگاری مزوتراپی لک صورت، دائمی است.                         

اقدامات قبل از انجام مزوتراپی لک صورت

• قبل از انجام کلیه روش های مزوتراپی، حتما با پزشک متخصص مشورت نمائید.
• استفاده از مشروبات الکلی، روز قبل و بعد از انجام مزوتراپی لک صورت توصیه نمی گردد.
• اگر از داروهای خاصی استفاده می کنید، حتما پزشک متخصص را از مصرف آنها آگاه سازید.  

مراقبتهای بعد از مزوتراپی صورت

مراقبت های بعد از مزوتراپی لک صورت

پس از انجام مزوتراپی برای درمان لک صورت، بهتر است تا چند ساعت از به کاربردن لوازم آرایشی روی پوستتان، خودداری کنید. همچنین باید از قرار گرفتن در معرض آفتاب، تعریق بیش از حد، تحریک پوست و استفاده از داروهایی مانند آسپرین خودداری کنید. پوست ناحیه تحت درمان ممکن است تا چند ساعت پس از درمان ، قرمزی ملایمی داشته باشد که این علامت، کاملا طبیعی است.

هزینه مزوتراپی لک صورت

هزینه مزوتراپی لک صورت نیز برای افراد مختلف، متفاوت می باشد و به عوامل مختلفی مانند شرایط پوستی هر فرد، میزان مواد مورد استفاده، تعداد جلسات و… بستگی خواهد داشت. برای اطلاع از هزینه ها و اطلاعات بیشتر در خصوص مزوتراپی صورت و موارد مربوط به آن، می توانید با مشاورین ما در بهترین مرکز مزوتراپی شمال تهران تماس حاصل نموده و سوالات خود را مطرح نمائید. همکاران ما در این مرکز، آماده ی پاسخگویی به تمامی سوالات شما عزیزان، هستند.

هزینه مزوتراپی لک صورت

تخفیف مزوتراپی لک صورت

بهترین مرکز مزوتراپی تهران، با بهره گیری از پزشکان متخصص و کادری مجرب، دارای بهترین دستگاه ها و با استفاده از بهترین برند های روز دنیا، آماده ی ارائه کلیه خدمات پوست و مو و زیبایی و خدمات تخصصی مزوتراپی، به شما عزیزان می باشد.

برای ارائه تمامی خدمات مزوتراپی در این مرکز تخفیفاتی در نظر گرفته شده است تا شما عزیزان بتوانید از خدمات بیشتری، بهره مند شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انجام هر کدام از روش های مزوتراپی و تعیین نوبت، می توانید از طریق لینک زیر با ما در ارتباط باشید.

تخفیف مزوتراپی لک صورت

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن