مزوتراپی روشن کننده

راه های روشن شدن پوست | مزوتراپی روشن کننده پوست

راه های روشن شدن پوست

مزوتراپی روشن کننده یکی از روش های محبوب زیبایی و جوانسازی پوست در حال حاضر می باشد که مورد استفاده هم آقایان و هم بانوان می باشد.
مزوتراپی همچنین در تمامی نقاط بدن قابل استفاده می باشد. در صورت به عنوان مزوتراپی جوانساز یا مزوتراپی لک یا مزوتراپی جای جوش و یا برای رفع تیرگی اطراف چشم ها، در دست ها برای لاغری بازوها، در پاها و در شکم و پهلو برای رفع چربی های اضافی، همچنین در پوست سر برای درمان ریزش مو و یا جلوگیری از آن و … .
به عنوان روشی کاملا ایمن و مفید برای سلامتی، مزوتراپی می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای افراد در تمامی سنین و گروه ها باشد.
یکی از کاربردهای این روش، روشن کردن پوست می باشد. با استفاده از مزوتراپی، می توانید تیرگی پوست را از بین ببرید و علاوه بر روشن کردن پوست، لک ها و جای جوش و زخم را نیز می توان از بین برد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2022

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

راه های روشن شدن پوست

چگونه مزوتراپی پوست را روشن می کند

مزوتراپی، تزریق مواد مغذی مانند ویتامین ها، اسید های آمینه، اسید هیالورونیک، آنتی اکسیدان ها، عصاره گیاهان و برخی مواد مفید دیگر به پوست می باشد. تزریق های مزوتراپی غالبا در عمق 1 تا 4 میلیمتری پوست انجام می شوند و عموما بدون درد می باشند.
با تزریق این مواد به داخل پوست، به دلیل رساندن مواد مغذی، پوست تغذیه می شود و عملکرد رنگدانه ها نیز ضعیف تر خواهد شد. به علاوه، با ورود سوزن ها به پوست، عمل کلاژن سازی که با بالا رفتن سن کاهش می یابد، تحریک شده و کلاژن و الاستین بیشتری تولید خواهد کرد.
کلاژن و الاستین از اصلی ترین نیاز های پوست برای محکم شدن و جوان ماندن می باشد که بدین ترتیب، با انجام این روش و افزایش میزان آن ها، همه نیاز های پوست برآورده و بازسازی خواهد شد.

درمان تیرگی پوست

مزوتراپی روشن کننده چگونه است

برای انجام مزوتراپی روشن کننده، پزشک ابتدا پوست ناحیه مورد نظر را با استفاده از کرم بی حسی، می پوشاند تا احساس درد در شما به کمترین میزان ممکن برسد.
سپس مواد بی حسی را از روی پوست پاک کرده و با استفاده از مواد ضد عفونی کننده، پوست ناحیه مورد نظر را ضد عفونی خواهد کرد.
مرحله بعد، انجام تزریق هاست. تزریق ها با استفااده از دستگاه به صورت گروهی و یا از طریق دست و به صورت تکی، انجام می شود. محلول روشن کننده وارد لایه های عمیق پوست، جایی که کرم های روشن کننده به آن نمی رسند، وارد می شود و بیشترین میزان تاثیر را خواهد داشت. معمولا پس از انجام یک تا دو جلسه، نتایج استفاده از این روش، به وضوح مشخص خواهند شد.

 

تعداد جلسات مزوتراپی روشن کننده

در خصوص تعداد جلسات مورد نیاز برای مزوتراپی روشن کنند، باید بدانید که تعداد جلسات، در افراد مختلف کاملا متفاوت می باشد. دلیل این تفاوت نیز عواملی مانند سن،نوع پوست، مواد مورد استفاده در مزوتراپی و تشخیص پزشک خواهد بود.
همچنین برای بهره گیری هر چه بیشتر و بهتر از مزوتراپی، بهتر است تمامی جلسات، به صورت کامل انجام شود.

روشن شدن پوست نی نی سایت

ماندگاری مزوتراپی روشن کننده پوست چقدر است

میزان ماندگاری مزوتراپی روشن کننده پوست در همه افراد یکسان نیست. میزان ماندگاری به کیفیت مواد مورد استفاده در مزوتراپی، سن، روش پزشک و حتی سبک زندگی افراد بستگی دارد. در صورت داشتن رژیم های غذایی و ورزشی مناسب، در مواردی ماندگاری دائمی نیز گزارش شده است.

مزوتراپی روشن کننده زیر چشم

سیاهی های اطراف چشم می توانند در اثر عوامل متعددی مانند سن، قرار گرفتن زیاد در معرض نور خورشید، عوامل ژنتیکی و … ایجاد شوند. اما اگر نواحی اطراف چشم های شما تیره است، نگران نباشید. مزوتراپی، روشی برای از بین تیرگی های دور چشم نیز هست. در مزوتراپی برای رفع سیاهی و تیرگی دور چشم، ترکیبی از ویتامین ها، هورمون ها و آنزیم ها به ناحیه اطراف چشم شما تزریق می شود که باعث محکم شدن پوست این ناحیه و جوان سازی آن می شود. این تزریق به پوست شما کمک می کند تا کلاژن و الاستین بیشتری تولید کند و بدین ترتیب، اطراف چشم، روشنتر شود.
همچنین با انجام این روش و از طریق افزایش استحکام پوست، میزان چین و چروک ها نیز کاهش یافته و صورت جوانتری خواهید داشت.

رفع تیرگی دور چشم

مزایای مزوتراپی روشن کننده پوست

مزوتراپی روشن کننده پوست، به عنوان روشی چند منظوره، مزایای بسیار زیادی در مقایسه با سایر روش های روشن کننده به همراه خواهد داشت. مزوتراپی روشن کننده پوست:

  • روشی کاملا ایمن، بدون درد و خونریزی و غیر جراحی می باشد.
  • علاوه بر روشن کردن پوست، به از بین بردن لک های صورت و رفع تیرگی پوست و بهبود جای زخم و اسکار نیز کمک خواهد کرد.
  • روشی سریع می باشد. چه از نظر زمان انجام و چه از نظر مشاهده نتایج.
  • بعد از انجام این روش نیاز به استراحت و یا مراقبت خاصی نخواهید داشت.
  • از لحاظ قیمت نیز کاملا مقرون به صرفه می باشد.
  • علاوه بر روشن شدن پوست صورت، برای روشن کردن پوست بدن نیز به کار می رود.
مزایای مزوتراپی روشن کننده

عوارض مزوتراپی روشن کننده پوست

عوارض مزوتراپی روشن کننده به شرطی که شما این روش را نزد پزشک متخصص انجام دهید بسیار کم است. 
برای انجام این روش هیچ گونه عوارض خاصی گزارش نشده است. به یاد داشته باشید که برای داشتن روشی بدون عوارض، قبل از انجام این روش، در صورت استفاده از داروهای خاص یا داشتن بیماری های خاص، پزشک خود را مطلع سازید.
به صورت کلی ممکن است بعد از انجام مزوتراپی کمی قرمزی، درد کم، تورم خفیف و خارش را در نواحی تزریق تجربه کنید. تمامی علائم احتمالی ذکر شده کاملا طبیعی هستند و ظرف 1-2 وز برطرف خواهند شد.

چه کسانی نمی توانند مزوتراپی روشن کننده انجام دهند

افرادی که دارای بیماری هایی مانند دیابت، نقص سیستم ایمنی، بیماری های قلبی و عروقی و یا بیماری های خود ایمنی هستند، نمی توانند مزوتراپی روشن کننده را انجام دهند.
همچنین در نظر داشته باشید که انتخاب مرکز مناسب و پزشک با تجربه، برای انجام انواع روش های مزوتراپی، بسیار حائز اهمیت می باشد و در کیفیت نتایج نیز کاملا موثر خواهد بود.

عوارض مزوتراپی

بهترین مرکز مزوتراپی در تهران

بهترین مرکز مزوتراپی، مرکزی است که در هنگام اعمال روش های مزوتراپی، نکات و موارد مهم ایمنی را نیز در نظر داشته باشد.

  • مرکز تخصصی مزوتراپی باید قبل از انجام مزوتراپی، مشاوره قبل از انجام مزوتراپی را به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهد.
  • از متد ها و دستگاه های جدید و به روز دنیا استفاده کند.
  •  در انجام انواع روش های مزوتراپی، از پزشکان متخصص و به نام بهره گیرد.
  • موارد بهداشتی را به صورت کامل رعایت نماید.
  • از بهترین برند های مزوتراپی استفاده کند.
  • دارای کادری مجرب و آموزش دیده برای انجام تمامی امور مربوط به خدمات موجود، باشد.

ما در بهترین مرکز مزوتراپی شمال تهران، با بهره گیری از پزشکان متخصص و کادری مجرب، آماده ارائه کلیه خدمات مزوتراپی به شما عزیزان خواهیم بود.
جهت تماس با مرکز و مشاوره رایگان با متخصصان ما، می توانید از طریق لینک زیر با ما در تماس باشید.

هزینه مزوتراپی روشن کننده

هزینه انواع مزوتراپی، به عوامل گوناگونی بستگی دارد. با توجه به شرایط هر فرد و میزان مواد مورد نیاز برای مزوتراپی و همچنین تعداد جلسات هزینه مزوتراپی برای افراد مختلف، متفاوت خواهد بود. برای اطلاع از هزینه ها می توانید با مشاورین ما در مرکز تخصصی مزوتراپی تهران، تماس حاصل نموده و از طریق مشاوره با کارشناسان ما، اطلاعات لازم در خصوص انواع مزوتراپی را کسب نمایید.

تخفیف مزوتراپی روشن کننده پوست

مرکز تخصصی مزوتراپی شمال تهران، با بهره گیری از پزشکان بنام و کادری مجرب، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان، در خصوص تمامی روش های مزوتراپی می باشد. برای بهره مندی هر چه بیشتر شما عزیزان از خدمات ین مرکز، برای انواع مزوتراپی صورت، مزوتراپی لاغری، مزوتراپی غبغب، مزوتراپی سلولیت و … تخفیف هایی در نظر گرفته شده است. شما می توانید از طریق تماس با مرکز و ارتباط با کارشناسان ما، اطلاعات لازم در خصوص تخفیف های ارائه شده را کسب نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن