لاغری سریع و آسان

رسیدن به اندام ایده ال | مزوتراپی لاغری، بهترین روش برای لاغری موضعی

رسیدن به اندام ایده ال

بهترین روش برای لاغری؛ اندام ایده ال، زیبایی شما را چندین برابر می کند و بر اعتماد به نفس شما نیز تاثیر زیادی خواهد داشت. راه های دشتن اندام ایده ال و متناسب نیز خیلی سخت نخواهند بود. کافیست کمی به غذاهایی که می خورید و فعالیت هایی که انجام می دهید، توجه بیشتری داشته باشید.
علاوه بر مراقبت های غذایی، ورزش کردن نیز از راه هایی است که می تواند به میزان زیادی در کاهش وزن به شما کمک کند. با ورزش کردن، علاوه بر تضمین سلامت بدنتان، به اندام ایده ال تان نیز خواهید رسید.
اما اگر راه های بالا نتوانستند کمکی به شما بکنند و یا به هر دلیلی به فرم دلخواه بدنتان نرسیدید، نگران نباشید. روش های جدید به کمک شما خواهند آمد و در زمان کوتاهی، شما را به هدف هایتان می رسانند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2022

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

راه های رسیدن به اندام ایده ال

10 نکته: بهترین روش برای لاغری 

• صبحانه را حذف نکنید.
صرف صبحانه کمکی به کاهش وزن نمی کند. تنها ممکن است مواد مغذی ضروری را از دست دهید و ممکن است در طول روز بیشتر میان وعده بخورید، زیرا مدام احساس گرسنگی می کنید.

• وعده های غذایی تان را به صورت منظم بخورید.
غذا خوردن در ساعات منظم در طول روز، به سرعت کالری سوزی کمک می کند. این کار همچنین وسوسه مصرف میان وعده غذاهای پر چربی و پر قند را کاهش می دهد.

• میوه و سبزیجات فراوان بخورید.
میوه و سبزیجات ،کالری و چربی کم و فیبر زیادی دارند. 3 ماده اساسی برای موفقیت در کاهش وزن. آنها همچنین حاوی مقدار زیادی ویتامین و مواد معدنی هستند.

• بیشتر فعالیت کنید.
فعال بودن عامل اصلی لاغر شدن و جلوگیری از کاهش وزن است. ورزش علاوه بر ارائه بسیاری از مزایا، ورزش می تواند به از بین بردن کالری های اضافی که نمی توانید فقط از طریق رژیم غذایی از دست دهید، کمک کند.

• مقدار زیادی آب بنوشید.
مردم گاهی تشنگی را با گرسنگی اشتباه می گیرند. گاهی یک لیوان آب واقعاً همان چیزی است که شما نیاز دارید و می تواند جلوی مصرف کالری اضافی را نیز بگیرد.

بهترین روش لاغر کردن صورت – رفع چاقی صورت

صبحانه و غذاها را حذف نکنید.

بهترین روش های لاغری

• غذاهای سرشار از فیبر بخورید.
غذاهای حاوی مقدار زیادی فیبر می توانند به شما در احساس سیری کمک کنند، که برای کاهش وزن بسیار مناسب است. فیبر فقط در مواد غذایی گیاهان مانند میوه و سبزیجات، جو دوسر، نان سبوس دار، برنج قهوه ای و ماکارونی و لوبیا، نخود فرنگی و عدس یافت می شود.

• برچسب های روی غذا را بخوانید.
دانستن چگونگی خواندن برچسب های مواد غذایی می تواند به شما در انتخاب گزینه های سالم کمک کند. از اطلاعات کالری برای چگونگی قرار گرفتن یک ماده غذایی خاص در میزان کالری روزانه در برنامه کاهش وزن تان استفاده کنید.

• بشقابتان را کوچک کنید.
استفاده از بشقاب های کوچکتر می تواند به شما در خوردن وعده های کوچکتر کمک کند. با استفاده از بشقاب و کاسه های کوچکتر، ممکن است به تدریج و بدون گرسنگی به خوردن کمتر عادت کنید. حدود 20 دقیقه طول می کشد تا معده به مغز بگوید که پر است، بنابراین قبل از احساس سیری به آرامی غذا بخورید و غذا را متوقف کنید.

• غذاها را حذف نکنید
هیچ غذایی را از برنامه کاهش وزن خود حذف نکنید، مخصوصاً آنهایی که دوست دارید. ممنوعیت غذاها فقط باعث می شود بیشتر به غذاها میل پیدا کنید.

• اسنک ها را ذخیره نکنید.
برای جلوگیری از وسوسه، چیزهایی مانند مانند شکلات، بیسکویت، ترد و نوشیدنی های گازدار شیرین را در خانه ذخیره نکنید. در عوض، میان وعده های سالم مانند میوه، کیک جو دوسر، پاپ کورن بدون نمک یا شیرین نشده و آب میوه طبیعی را انتخاب کنید.

راه های کاهش وزن
فیلم و نظرات درباره مزوتراپی لاغری

مزوتراپی لاغری بهترین روش برای لاغری

گاهی پیروی از رژیم های غذایی برای برخی افراد امری مشکل بوده و در بعضی موارد مانند لاغر کردن نقاط خاصی از بدن، رژیم ها نتایج مطلوبی را ارائه نمی دهند. در اینجاست که مزوتراپی به کمک افراد می آید و با استفاده از صرف کمترین زمان و هزینه و بدون درد و خونریزی، آنها را به هدفشان می رساند. امروزه مزوتراپی به عنوان روش گسترده ای برای کاهش وزن به کار می رود و طرفداران زیادی از سراسر دنیا دارد. 

مزوتراپی لاغری چیست

مزوتراپی لاغری شامل تعدادی تزریق ساده است که از طریق آن ها موادی وارد لایه زیرین و بافت چربی پوست می شود که به تجزیه چربی ها در آن منطقه کمک خواهد کرد.
مناطق قابل درمان از طریق این روش شامل
• غبغب
• بالا و پایین شکم
• ران
• بازو
• برامدگی چربی زیر خط سوتین
• دستگیره های عشق
• سلولیت
می باشند.
در این روش، مواد مخصوص مستقیما به لایه چربی و بافت همبند تزریق می شود. پس از تزریق، لایه دوتایی غشای سلول چربی متورم و سفت می شود و ماده ی تزریق شده که مانند مواد شوینده عمل می کند, تجزیه چربی را آغاز می کند و سلولهای چربی را به ذرات ریز چربی کوچک در اندازه نانو تبدیل می کند (اندازه ای حدود یک میلیونم میلی متر). سپس فرآیند نهایی در کبد رخ می دهد که در آن چربی به طور کامل به دی اکسید کربن و آب تجزیه می شود.

مزایای مزوتراپی لاغری

مزایای مزوتراپی لاغری

• روشی غیر جراحی و بدون درد است.
• با هدف قرار دادن چربی ها، آنها را ذوب میکند.
• جریان خون موضعی در محل تزریق را بهبود می بخشد.
• پوست را نرم و جوان می کند.
• نیازی به استراحت پس از انجام این روش نیست و بلافاصله می توانید به فعالیتهای روزانه تان ادامه دهید.
• می توانید در این روش، چربی های نواحی خاصی را هدف قرار دهید.

معجزه ی آبرسانی عمیق پوست چیست؟

anturium.ir

عوارض مزوتراپی لاغری

این روش عوارض خاصی را به دنبال نخواهد داشت. ممکن است عوارضی مانند کبودی کم، درد خفیف و تورم جزئی را تجربه کنید که طبیعی بوده و ظرف مدت کوتاهی برطرف خواهند شد.

مزوتراپی لاغری چند جلسه است

تعداد جلسات مزوتراپی لاغری برای همه افراد یکسان نیست. میزان چربی ناحیه مورد نظر و اندازه نواحی، در تعداد جلسات تاثیر زیادی خواهند داشت. تعداد جلسات مزوتراپی و فاصله بین جلسات، تنها توسط پزشک متخصص تعیین می گردد.

ماندگاری مزوتراپی لاغری

ماندگاری مزوتراپی لاغری تا میزان زیادی به سبک زندگی افراد و همچنین شرایط بدنی آنها بستگی دارد. پس از انجام مزوتراپی لاغری، لازم است از رژیم های تغذیه ای و ورزشی مناسب استفاده کنید. همچنین پرهیز ار مصرف مشروبات الکلی و غذاهای ناسالم نیز می تواند به میزان زیادی بر ماندگاری این روش، تاثیر گذار باشد.
ماندگاری این روش در همه افراد یکسان نمی باشد اما در صورت رعایت موارد فوق، ماندگاری دائمی نیز گزارش شده است.

لاغری سریع

مزوتراپی لاغری در تهران

بهترین مرکز مزوتراپی تهران، تحت نظر پزشکان متخصص و با بهره گیری از کادر مجرب، در انجام کلیه روش های مزوتراپی برای نقاط مختلف بدن، با استفاده از بهترین دستگاه های روز دنیا و رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. برای تماس با ما و تعیین نوبت، از طریق لینک زیر با ما در ارتباط باشید:

بهترین مرکز مزوتراپی در تهران

در بدست آمدن نتایج مطلوب و ماندگاری پس از مزوتراپی، عوامل زیادی دخیل می باشند. یکی از مهم ترین دلایل در دستیابی به نتایج خوب و داشتن کمترین عوارض پس از مزوتراپی، انتخاب یک مرکز مزوتراپی خوب و مطمئن می باشد.
بهترین مرکز مزوتراپی، مرکزی است که در هنگام اعمال روش های مزوتراپی، نکات و وارد مهم ایمنی را نیز در نظر داشته باشد.
مرکز تخصصی مزوتراپی باید قبل از انجام مزوتراپی، مشاوره قبل از انجام مزوتراپی را به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهد.
• از متد ها و دستگاه های جدید و به روز دنیا استفاده کند.
• در انجام انواع روش های مزوتراپی، از پزشکان متخصص و به نام بهر گیرد.
• موارد بهداشتی را به صورت کامل رعایت نماید.
• از بهترین برند های مزوتراپی استفاده کند.
• دارای کادری مجرب و آموزش دیده برای انجام تمامی امور مربوط به خدمات موجود، باشد.

ما در بهترین مرکز مزوتراپی شمال تهران، با بهره گیری از پزشکان متخصص و کادری مجرب، آماده ارائه کلیه خدمات مزوتراپی به شما عزیزان خواهیم بود.
جهت تماس با مرکز و مشاوره رایگان با متخصصان ما، می توانید از طریق لینک زیر با ما در تماس باشید.

خلاصه مطلب:

بهترین روش برای لاغری شما می تواند مزوتراپی لاغری باشد. کافی ست با بهترین مرکز لاغری (مرکز زیبایی شریعتی متعلق به مجموعه آنتوریوم) تماس بگیرید. 

2 دیدگاه دربارهٔ «رسیدن به اندام ایده ال | مزوتراپی لاغری، بهترین روش برای لاغری موضعی»

  1. بازتاب: مزوتراپی لک: راهکاری نوین و موثر در رفع لک، لیفت و جوانسازی پوست صورت

  2. بازتاب: مراقبت بعد از مزوتراپی صورت

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن