رفع چربی اضافی با مزوتراپی لاغری

مزوتراپی لاغری | رفع چربی های اضافی با استفاده از مزوتراپی

مزوتراپی لاغری

اضافه وزن و چاقی موضعی، از مشکلاتی هستند که بسیاری از افراد با آن درگیرند و این امر موجب کاهش اعتماد به نفس در برخی نیز شده است. گاهی پیروی از رژیم های غذایی برای برخی افراد امری مشکل بوده و در بعضی موارد مانند لاغر کردن نقاط خاصی از بدن، رژیم ها نتایج مطلوبی را ارائه نمی دهند. در اینجاست که مزوتراپی به کمک افراد می آید و با استفاده از صرف کمترین زمان و هزینه و بدون درد و خونریزی، آنها را به هدفشان می رساند.
امروزه مزوتراپی لاغری به عنوان روش گسترده ای برای کاهش وزن به کار می رود و طرفداران زیادی از سراسر دنیا دارد. برای اینکه بدانید چگونه مزوتراپی میتواند به لاغری کمک کند، در این مقاله با ما همراه باشید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2022

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

مزوتراپی چیست

برای درک بهتر تاثیر مزوتراپی در لاغری، ابتدا باید بدانیم مزوتراپی چیست؟ مزوتراپی استفاده از ترکیب منحصر به فرد اسید هیالورونیک است که شامل موادی چون آنتی اکسیدان ها، مواد ترمیم کننده، اسید های آمینه، ترکیبات گیاهی و چند مواد دیگر می باشد. این ترکیبات بوسیله سوزن های کوچکی وارد لایه میانی پوست شما می شوند و پوست را تحریک می کنند تا اسید هیالورونیک، کلاژن و الاستین بیشتری تولید کند. به این ترتیب، شما تنها با چند تزریق ساده و بدون درد، پوست سالم تر، جوان تر و شاداب تری خواهید داشت.

مزوتراپی

مزوتراپی لاغری چیست؟

مزوتراپی لاغری شامل تعدادی تزریق ساده است که از طریق آن ها موادی وارد لایه زیرین و بافت چربی پوست می شود که به تجزیه چربی ها در آن منطقه کمک خواهد کرد.
مناطق قابل درمان از طریق این روش شامل: 

  • غبغب
  • بالا و پایین شکم
  • ران
  • بازو
  • برامدگی چربی زیر خط سوتین
  • دستگیره های عشق
  • سلولیت

در این روش، مواد مخصوص مستقیما به لایه چربی و بافت همبند تزریق می شود. پس از تزریق، لایه دوتایی غشای سلول چربی متورم و سفت می شود و ماده ی تزریق شده که مانند مواد شوینده عمل می کند, تجزیه چربی را آغاز می کند و سلولهای چربی را به ذرات ریز و کوچک چربی، در اندازه نانو تبدیل می کند (اندازه ای حدود یک میلیونم میلی متر)
فرآیند نهایی در کبد رخ می دهد که در آن چربی به طور کامل به دی اکسید کربن و آب تجزیه می شود.

آیا مزوتراپی لاغری موثر است؟

بسته به میزان چربی و ناحیه تحت درمان، تاثیر و ماندگاری مزوتراپی لاغری در افراد مختلف، متفاوت خواهد بود. همچنین سبک زندگی و استفاده از رژیم های غذایی درست و مناسب نیز در نتایج این روش تاثیر زیادی خواهد داشت. در اکثر موارد، نتایج رضایتبخشی از مراجعه کنندگان به دست آمده است و در برخی مواقع، برخی نتایج، دائمی نیز بوده اند.

چه کسانی نمی توانند مزوتراپی لاغری انجام دهند؟

این روش، برای زنان باردار، مادران شیرده و افراد چاق توصیه نمی شود. افراد مبتلا به دیابت و بیماری های خودایمنی نیز گزینه مناسبی برای انجام این روش نیستند. توصیه می شود همه افراد قبل از انجام انواع مزوتراپی با پزشک متخصص مشورت نمایند تا تمامی موارد مورد نیاز هر شخص، کاملا در نظر گرفته شود.

توجه به این نکته نیز بسیار مهم است که مزوتراپی لاغری، وسیله ای برای کاهش وزن نیست! پس برای کاهش وزن علاوه بر استفاده از چنین روش هایی، نیاز به رژیم های غذایی و ورزشی مناسب نیز، لازم است.

مزایای مزوتراپی لاغری

  • روشی غیر جراحی و بدون درد است.
  • با هدف قرار دادن چربی ها، آنها را ذوب میکند.
  • جریان خون موضعی در محل تزریق را بهبود می بخشد.
  • پوست را نرم و جوان می کند.
  • نیازی به استراحت پس از انجام این روش نیست و بلافاصله می توانید به فعالیتهای روزانه تان ادامه دهید.
  • می توانید در این روش، چربی های نواحی خاصی را هدف قرار دهید.

لاغری بازو | سریع ترین راه برای لاغر کردن بازو و ران بدون ورزش

مزایای مزوتراپی لاغری

عوارض مزوتراپی لاغری

این روش، عوارض خاصی را به دنبال نخواهد داشت. ممکن است عوارضی مانند کبودی کم، درد خفیف و تورم جزئی را تجربه کنید که طبیعی است و ظرف مدت کوتاهی برطرف خواهند شد.

مزوتراپی لاغری چند جلسه است

تعداد جلسات مزوتراپی لاغری، برای همه افراد یکسان نیست. میزان چربی ناحیه مورد نظر و اندازه نواحی، در تعداد جلسات تاثیر زیادی خواهند داشت. تعداد جلسات مزوتراپی و فاصله بین جلسات، تنها توسط پزشک متخصص تعیین می گردد.

مراقبت های بعد از انجام مزوتراپی لاغری

پس از انجام مزوتراپی لاغری، افراد به رژیم های غذایی، رژیم ورزشی و سطح هورمون تنظیم شده نیاز خواهند داشت. برای دستیابی به دستورالعمل درست و مناسب خودتان، باید با پزشک متخصصی که این روش را برای شما انجام می دهد، مشورت کنید.

تعداد جلسات مزوتراپی لاغری

هزینه مزوتراپی لاغری

هزینه مزوتراپی نیز با توجه به تعداد جلسات و میزان مواد مورد استفاده برای هر فرد و هدف از انجام مزوتراپی، در افراد مختلف، متفاوت است. برای اطلاع دقیق از هزینه انجام این روش و تعداد جلسات مورد نیاز برای پوست خودتان، می توانید با مشاورین ما در بهترین مرکز مزوتراپی پوست تهران تماس حاصل نمایید و با طرح تمامی سوالات و برطرف کردن ابهامات موجود، نسبت به تعیین نوبت و انجام روش مناسب، اقدام فرمایید.

تخفیف مزوتراپی لاغری دربهترین مرکز مزوتراپی شمال تهران

در مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی کلیه خدمات زیبایی از جمله انواع مزوتراپی برای نقاط مختلف بدن، تحت نظر پزشکان متخصص و کادر مجرب، با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی، انجام می شود. 
برای تمامی خدمات ارائه شده در بهترین مرکز مزوتراپی تهران، تخفیفاتی در نظر گرفته شده است تا شما عزیزان بتوانید هر چه بیشتر از خدمات ما بهره مند شوید. جهت اطلاع از تخفیف های مزوتراپی صورت و سایر نقاط بدن میتوانید از طریق لینک زیر با ما ارتباط برقرار کنید.

11 دیدگاه دربارهٔ «مزوتراپی لاغری | رفع چربی های اضافی با استفاده از مزوتراپی»

  1. بازتاب: بهترین روش برای لاغری: آیا مزوتراپی برای لاغری موثره؟ سریع ترین راه لاغری شکم و پهلو؟

  2. بازتاب: مزوتراپی پف زیر چشم:

  3. بازتاب: مزوتراپی پف زیر چشم: رفع پف و سیاهی زیر چشم با مزوتراپی

  4. بازتاب: مزوتراپی پف زیر چشم: رفع پف و سیاهی زیر چشم با مزوتراپی

  5. بازتاب: لاغر کردن صورت: لاغر کردن صورت با مزوتراپی

  6. بازتاب: لاغر کردن صورت: لاغر کردن صورت با مزوتراپی

  7. بازتاب: لاغری موضعی با مزوتراپی | لاغری سریع شکم و پهلو بدون ورزش - مزوتراپی

  8. بازتاب: مزوتراپی لک صورت:

  9. بازتاب: درمان لک صورت

  10. بازتاب: راه های روشن شدن پوست | مزوتراپی روشن کننده پوست - مزوتراپی

  11. بازتاب: مزوتراپی روشن کننده:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن