سریع ترین روش برای از بین بردن سلولیت

سلولیت چیست؟ | بهترین و سریع ترین روش برای درمان سلولیت

سلولیت چیست؟

سلولیت، یک مشکل پوستی رایج و بی خطر است که باعث ایجاد برآمدگی هایی در سطح پوست در ران ها، باسن، شکم و جاهای دیگر بدن می شود. این نوع مشکل، در میان زنان رواج بیشتری دارد.
در هنگام پیدایش این مشکل در پوست، بسیاری از افراد سعی می کنند از طریق ورزش، کاهش وزن، ماساژ و کرم های مخصوص از بین بردن سلولیت، آن را بهبود بخشند.
امروزه برای از بین بردن سلولیت، راه های زیادی وجود دارد که با استفاده از آنها می توان بدون صرف زمان، هزینه و یا انرژی زیاد، آن را از بین برد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2022

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

درمان قطعی سلولیت

نام های دیگر سلولیت

سلولیت، چربی زیر پوست شماست که باعث ایجاد برآمدگی و یا یک شکل پنیری روی ران، شک و یا باسن شما می شود. در واقع اصطلاحی برای ایجاد توده ها و فرورفتگی ها در پوست شماست. ممکن است آن را به عنوان پوست پرتقالی، پنیرک و یا نام های دیگر نیز بشنوید.

این عارضه می تواند هم مردان و هم زنان را تحت تأثیر قرار دهد، اما به دلیل توزیع متفاوت چربی، عضله و بافت همبند، در خانم ها بیشتر دیده می شود.
بین 80 تا 90 درصد زنان ممکن است در دوره ای از زندگی خود آن را تجربه کنند.

چند حقیقت در مورد سلولیت

احتمالاً بین 80 تا 90 درصد زنان، سلولیت را تجربه می کنند.
سلولیت به دلیل بافتی که دارد، به عنوان پوست پرتقالی نیز شناخته می شود.
درمان های متعددی در دسترس است، اما نتایج اکثر این درمان ها موقت است.
رژیم غذایی کم چربی، ترک سیگار و سبک زندگی فعال و سالم، می تواند به کاهش بروز سلولیت کمک کند.

علت بوجود آمدن سلولیت چیست؟

علت دقیق پیدایش سلولیت، مشخص نیست، اما به نظر می رسد علت بوجود آمدن آن در نتیجه واکنش میان بافت همبند لایه زیرین پوست و لایه چربی زیر آن باشد.
در زنان، سلولهای چربی و بافت همبند موجود در این لایه به صورت عمودی مرتب شده اند. اگر سلولهای چربی در لایه پوست بیرون زده باشند، این امر باعث ایجاد سلولیت می شود.
در مردان، بافت دارای ساختار متقاطع است، که ممکن است دلیلی برای کمتری سلولیت در مردان باشد.
همچنین، دلایل دیگری نیز برای پیدایش سلولیت وجود دارند که عبارتند از:

سن و عوامل هورمونی، هورمون ها نقش مهمی در ایجاد سلولیت دارند. استروژن، انسولین، نورآدرنالین، هورمون های تیروئید و پرولاکتین، همگی بخشی از فرآیند تولید سلولیت هستند.
با کاهش استروژن در زنان در نزدیک شدن به یائسگی، جریان خون به بافت همبند زیر پوست نیز کاهش می یابد. گردش خون کمتر به معنی اکسیژن کمتری در منطقه است و در نتیجه تولید کلاژن کمتری ایجاد می شود. همچنین سن باعث می شود پوست از خاصیت ارتجاعی، نازکی و افتادگی کمتری برخوردار شود. همین امر، احتمال ایجاد سلولیت را افزایش می دهد.

عوامل ژنتیکی، ژن های خاصی برای ایجاد سلولیت مورد نیاز است. عوامل ژنتیکی با سرعت متابولیسم، توزیع چربی در زیر پوست، قومیت و سطح گردش خون در فرد مرتبط می باشند. همه ی اینها می توانند بر احتمال ایجاد سلولیت تأثیر بگذارند.

رژیم های غذایی و سبک زندگی، رژیم های غذایی نیز می توانند در ایجاد آن نقش داشته باشند. افرادی که بیش از حد چربی، کربوهیدرات، نمک و مقدار فیبر کمی مصرف می کنند، مقادیر بیشتری سلولیت در بدنشان خواهند داشت.

همچنین پیدایش سلولیت در افراد سیگاری، افرادی که ورزش نمی کنند و کسانی که به مدت طولانی در یک وضعیت می نشینند یا می ایستند، میزان بیشتری خواهد داشت.
شاید برایتان جالب باشد که بدانید پوشیدن لباس زیر با خاصیت کششی محکم در ناحیه باسن می تواند جریان خون را محدود کند و این نیز ممکن است به تشکیل آن کمک کند.
سلولیت در افرادی که چربی اضافی دارند رواج بیشتری دارد، اما افراد لاغر نیز می توانند آن را داشته باشند. پیدایش آن بیشتر پس از 25 سالگی اتفاق می افتد، اما می تواند نوجوانان را نیز تحت تأثیر قرار دهد.

علت بوجود آمدن سلولیت چیست؟

چگونه سلولیت را از بین ببریم؟

برای از بین بردن و درمان سلولیت، راه های زیادی وجود دارد. راه حل های طبیعی مانند ورزش کردن، استفاده از رژیم غذایی مناسب و سالم و یا راه حل هایی مثل استفاده از کرم های مخصوص از بین بردن سلولیت، لیزر تراپی، کربوکسی تراپی، مزوتراپی سلولیت و… .
با استفاده از ورزش منظم و رعایت رژیم غذایی مناسب، می توانید تا حد زیادی سلولیت را از بین ببرید، اما در صورت عدم کسب نتیجه مطلوب، می توانید راه هایی مانند مزوتراپی را امتحان کنید. مزوتراپی به عنوان روشی که با استفاده از مواد طبیعی و مورد نیاز بدن، سلولیت را در زمان کوتاه و با هزینه کم از بین می برد، امروزه یکی از محبوب ترین روش ها در سراسر دنیا می باشد.

مزوتراپی سلولیت چیست؟

مزوتراپی سلولیت شامل تزریق مقادیر میکروسکوپی عصاره های طبیعی، مواد معدنی ، آنتی اکسیدان ها، اسید های آمینه، داروها و ویتامین ها به داخل پوست است. این ترکیبات به آرامی در چربی زیر پوست پخش می شود و باعث تجزیه چربی و از بین بردن آن خواهد شد.

استفاده از این روش، علاوه بر موارد ذکر شده باعث جوانسازی و جلوگیری از افتادگی پوست نیز می شوند. در واقع این روش، در چهار مرحله، سلولیت های پوست را از بین می برد:
1. بهبود جریان خون در ناحیه مورد نظر
2. حل کردن رسوبات اضافی چربی
3. از بین بردن بافت فیبروتیک و سخت شده
4. بهبود تخلیه لنفاوی

راه های از بین بردن سلولیت

مزوتراپی سلولیت چگونه است؟

مواد مورد استفاده در مزوتراپی سلولیت، پروتئین ها و آنزیم های طبیعی هستند که باعث از بین رفتن غشای چربی سلول و ساختارهایی که چربی را در کنار هم نگه می دارد، می شود.
سپس چربی از بین رفته توسط بدن متابولیزه می شود، مقداری از آن مجدداً توسط کبد مورد استفاده قرار می گیرد، مقداری توسط سلولهای دیگر هضم می شوند و بقیه از طریق کلیه دفع می شوند. در طول دوره درمان و طی جلسات مورد نیاز، چندین لایه چربی از بین می رود.

سلولیت توسط بافت همبند ایجاد می شود که با پایین نگه داشتن سطح پوست، چربی را نگه می دارند و بنابراین باعث ایجاد گودی هایی روی پوست می شوند. با استفاده از مزوتراپی سلولیت، بافت های همبند و چربی ها از بین رفته و ظاهری صاف و بدون پستی و بلندی بر روی پوست ایجاد می کنند.

تعداد جلسات مزوتراپی 

تعداد جلسات مزوتراپی سلولیت، برای همه افراد یکسان نیست و به عوامل مختلفی بستگی دارد. تعداد این جلسات و فاصله میان آن ها باید تنها توسط پزشک متخصص تعیین گردد.

مزوتراپی

ماندگاری مزوتراپی 

در خصوص ماندگاری مزوتراپی سلولیت باید گفت تا زمانی که افرادی که از این روش استفاده می کنند، یک رژیم غذایی سالم و متعادل را حفظ کرده و انجام تمرینات ورزش را از یاد نبرند، کاهش سلولیت دائمی خواهد بود. به عبارتی دیگر، برای دستیابی به بهترین نتایج باید پس از انجام این روش، در کنار انجام تمرینات ورزشی، بهتر است مصرف چربی را کاهش و مصرف مایعات را افزایش داد.

بهترین مرکز مزوتراپی در تهران

در بدست آمدن نتایج مطلوب و ماندگاری پس از مزوتراپی، عوامل زیادی دخیل می باشند. یکی از مهم ترین دلایل در دستیابی به نتایج خوب و داشتن کمترین عوارض پس از مزوتراپی، انتخاب یک مرکز مزوتراپی خوب و مطمئن می باشد.
بهترین مرکز مزوتراپی، مرکزی است که در هنگام اعمال روش های مزوتراپی، نکات و موارد مهم ایمنی را نیز در نظر داشته باشد.
مرکز تخصصی مزوتراپی باید قبل از انجام مزوتراپی، مشاوره قبل از انجام مزوتراپی را به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهد.
• از متد ها و دستگاه های جدید و به روز دنیا استفاده کند.
• در انجام انواع روش های مزوتراپی، از پزشکان متخصص و به نام بهره گیرد.
• موارد بهداشتی را به صورت کامل رعایت نماید.
• از بهترین برند های مزوتراپی استفاده کند.
• دارای کادری مجرب و آموزش دیده برای انجام تمامی امور مربوط به خدمات موجود، باشد.

ما در بهترین مرکز مزوتراپی شمال تهران، با بهره گیری از پزشکان متخصص و کادری مجرب، آماده ارائه کلیه خدمات مزوتراپی به شما عزیزان خواهیم بود.
جهت تماس با مرکز و مشاوره رایگان با متخصصان ما، می توانید از طریق لینک زیر با ما در تماس باشید.

3 دیدگاه دربارهٔ «سلولیت چیست؟ | بهترین و سریع ترین روش برای درمان سلولیت»

  1. بازتاب: انواع مزوتراپی: جوان سازی پوست با مزوتراپی

  2. بازتاب: راه های از بین بردن سلولیت | درمان سلولیت با چند راه ساده - مزوتراپی

  3. بازتاب: از بین بردن سلولیت:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن