مراقبت و تقویت پوست صورت

مزوتراپی پوست صورت | مراقبت و تقویت پوست صورت

مراقبت و تقویت پوست صورت

همه ما می دانیم که تلاش افراد برای داشتن پوستی درخشان و از درون سالم، پایان ناپذیر است. امروزه روش های زیادی وجود دارند که نوید رسیدن به چنین هدفی را به ما می دهند، اما خوب، راحتی و ایمنی از مهم ترین فاکتورها برای انتخاب هر کدام از این روش هاست.
در میان همه روش های جدیدی که شما را به پوست دلخواهتان می رساند، برخی می تواند به شما کمک کنند تا بدون درد و با صرف هزینه کمتری به پوست زیبا و جوان برسید.
یکی از این روش ها، مزوتراپی است. مزوتراپی صورت، روشی است که با استفاده از آن، هر آنچه پوستتان نیاز دارد را به آن خواهید داد. بدین ترتیب، دستیابی به نتایج مورد نظرتان حتمی است و به راحتی زیباتر و جوانتر خواهید شد.
مزوتراپی پوست صورت دارای شهرت زیادی در میان موفق ترین درمان های جوانسازی پوست می باشد و دلیل این امر، معکوس سازی علائم مرتبط با پیری، از جمله قرار گرفتن در معرض آفتاب، آلودگی، استرس و … است

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2022

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

مزوتراپی صورت نی نی سایت

مزوتراپی پوست صورت چیست؟

مزوتراپی روشی است که در آن پزشک با تزریق از طریق سوزن های بسیار ریزی، آنزیم ها، هورمون ها، ویتامین ها، مواد معدنی و بسیاری مواد دیگر را به پوست شما می رساند تا آن را محکم و جوان کند.
این روش، اولین بار در فرانسه، توسط دکتر میشل پیستور ابداع شد تا به تسکین درد ناشی از کارهای پزشکی کمک کند. اما بعد ها از آن تنها برای مسائل آرایشی و زیبایی و حذف چربی های اضافه بدن استفاده شد.
اصطلاح “meso ” به معنی وسط است. به این روش درمانی مزوتراپی گفته می شود زیرا از سوزن های ظریف برای تزریق به لایه میانی پوست استفاده می شود.
هدف اصلی این روش درمانی، درمان موارد اساسی مانند التهاب و گردش خون ضعیف است که باعث آسیب به پوست می شود.
از مزوتراپی غالباً برای رفع طیف وسیعی از مسائل پوستی استفاده می شود:

این روش مزایای متعددی دارد و به همین دلیل آنرا یک روش چند نتیجه ای نیز می نامند.

مزایای مزوتراپی پوست صورت

  • پوست شما در این روش، مقادیر زیادی ویتامین و مواد دیگر را دریافت خواهد کرد.
  • مزوتراپی صورت بهترین جایگزین برای روش های جراحی و پر خطر می باشد.
  • می تواند بسیاری از نیازهای پوستتان را تنها با تزریق، تامین کند.
  • پوستتان را روشن می کند.
  • عمل آبرسانی به پوست را انجام می دهد.
ماندگاری مزوتراپی لک صورت

انواع مزوتراپی صورت

مزوتراپی برای پوست صورت، به دو روش انجام می شود. روش اول شامل تزریق مواد فعال و مغذی به پوست است که با استفاده از آن، مواد مورد نیاز پوست برای بازسازی و احیا، در اختیار پوست قرار می گیرد.
روش دوم شامل سوزن هایی است که از طریق آنها، هیچ چیزی به پوست اضافه نمی شود. این روش که توسط درماپن و یا غلتک های خارداری انجام می شود، تنها سوزن هایی را وارد پوست می کند تا از این طریق عمل کلاژن سازی پوست را تحریک کند. این روش را میکرونیدلینگ می نامند.
کلاژن و الاستین، دو ماده حیاتی برای پوست در بدن هستند که با بالا رفتن سن، میزان تولید آنها در بدن کاهش می یابد.
با استفاده از میکرونیدلینگ و وارد کردن سوزن ها به پوست، تحریک برای کلاژن سازی صورت می گیرد و بدن کلاژن و الاستین بیشتری تولید می کند.
البته در روش اول هم تحریک برای کلاژن سازی صورت می گیرد، زیرا مواد فعال از طریق سوزن ها وارد پوست می شوند.

مزوتراپی پوست صورت چگونه است؟

هر جلسه مزوتراپی صورت ممکن است با استفاده از یک ماده بی حس کننده بر روی پوست صورت، شروع شود.
سپس تزریقات که با استفاده از دست و یا یک دستگاه اسلحه مانند انجام می شود، شروع خواهد شد و مواد مزوتراپی بوسیله این تزریق ها، وارد پوست شما می شوند. در تزریقات دستی، تزریق به صورت تکی انجام خواهد شد، اما در استفاده از دستگاه، چند تزریق با هم انجام می شود و مواد بیشتری در هر بار، وارد پوست می شود.
بسته به شرایط و هدف از انجام مزوتراپی، تزریق در اعماق مختلف، معمولا عمق بین 1 تا 4 میلی متر پوست صورت می گیرد.
مواد وارد شده در پوست، تقریباً بلافاصله باعث تحریک فیبروبلاست ها و تولید کلاژن، الاستین و مواد خارج سلول می شوند. به همین دلیل، از این روش به عنوان یکی از روش های سریع در بهبود پوست و بدست آوردن نتایج مطلوب، نام می برند.

عوارض مزوتراپی صورت

عوارض مزوتراپی پوست صورت

تاکنون در مورد عوارض مزوتراپی صورت گزارش خاصی وجود نداشته است. اما به صورت کلی بعد از انجام مزوتراپی پوست صورت ممکن موارد زیر را تجربه کنید:

  • تورم
  • خارش
  • درد خفیف در نواحی تزریق
  • کمی قرمزی پوست

اگر حساسیت خاصی دارید، حتما قبل از انجام این روش آن را با پزشک خود در میان بگذارید تا برای شما مشکلی به وجود نیاورد.

اقدامات قبل از انجام مزوتراپی پوست صورت

  • از مصرف داروهایی مانند آسپرین و دیگر مسکن ها و همچنین ویتامین E و مصرف داروهای رقیق کننده خون خودداری نمایید.
  • از مصرف مشروبات الکلی، از روز قبل از انجام این روش خودداری نمایید.
  • از آفتاب گرفتن و استفاده از مواد برنزه کننده و یا استفاده از سولاریوم پرهیز نمایید.

مراقبت های بعد از انجام مزوتراپی پوست صورت

  • از شستن صورتتان تا چند ساعت خودداری نمایید.
  • تا یک روز پس از هر جلسه، از لوازم آرایشی بر روی پوست استفاده نکنید.
  • از قرار گرفتن در معرض نور آفتاب پرهیز کنید. در صورت خروج از منزل، حتما از محصولات ضد آفتاب استفاده کنید.
بهترین مارک داروی مزوتراپی صورت نی نی سایت

بهترین مارک داروی مزوتراپی صورت 

بخش عظیمی از نتایج مزوتراپی صورت به کیفیت برند و مواد وابسته است. به شیشه های حاوی داروی مزوتراپی در صنعت پزشکی، ویال مزو یا کوکتل مزو گفته می‌شود. در ادامه مطلب با بهترین برندهای مزوتراپی صورت آشنا می شویم.

کوکتل مزوتراپی صورت رویتاکر (Revitacare) فرانسه

  1. کوکتل جوانساز رویتاکر 502: مناسب پوست با آسیب‌های خفیف
  2. کوکتل جوانساز رویتاکر 516: مناسب پوست با آسیب‌های متوسط
  3. کوکتل جوانساز رویتاکر 532: مناسب پوست با آسیب‌های زیاد
  4. كوكتل لیفت رویتاکر STRETCHCARE: هدف اصلی این کوکتل سفت کردن پوست است و همچنین خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می‌بخشد.
  5. کوکتل جوانساز و ترمیم کننده رویتاکر 715: این کوکتل با روند پیری پوست مبارزه می‌کند و پوست به صورت طبیعی نرم‌تر و روشن‌تر به نظر می‌رسد.

کوکتل مزو صورت FUSION اسپانیا

  1. کوکتل لیفت صورت فیوژن F-LIFT+FACE: از این کوکتل برای بهبود بافت پوست و کاهش افتادگی پوست استفاده می‌شود.
  2. کوکتل آنتی آکنه و منافذ فیوژن F-ACN: تمرکز این کوکتل بر روی مشکلات پوست چرب و منافذ باز پوست است. این کوکتل با تاثیرات ضد التهابی و ضد میکروبی آکنه‌ها را مهار می‌کند.
  3. کوکتل ضد لک فیوژن F-RADIANCE: برای رفع لک‌های تیره و یکنواخت کردن رنگ پوست است. عناصر فعال این محصول تولید ملانین‌های پوستی (رنگدانه‌ها) را مهار و کنترل می‌کند.
  4. کوکتل آبرسان فیوژن F-HA: اسید هیالورونیک درمان نهایی برای خشکی شدید پوست است. این کوکتل به تدریج پوست را سفت و مرطوب می‌کند و از پوست در مقابل از دست دادن رطوبت محافظت می‌کند.
  5. کوکتل رفع اسکار فیوژن F-MESOMATRIX: جهت رفع اسکار و ترک‌های پوستی است و منجر به بازیابی ظاهر طبیعی پوست می‌گردد.

مزوتراپی صورت برند BCN اسپانیا

  1. کوکتل پایه BASE BCN: کوکتل مزو بیس یا پایه BCN علاوه بر جلوگیری از پیری پوست، باعث آبرسانی و بهبود خاصیت کشسانی پوست خواهد شد. این کوکتل برای استفاده در انواع پوست مناسب است.
  2. کوکتل آبرسان REVITA-HA BCN: این کوکتل دارای غلظت بالایی از هیالورونیک اسید و یک آبرسان قوی است. همچنین در درمان چین و چروک و بهبود بافت و خاصیت کشسانی پوست بسیار موثر است.
  3. کوکتل کلاژن ساز ECQ10 BCN: این کوکتل پوست را سفت و صاف تر می‌کند و با دارا بودن کلاژن فعال به عنوان یک ترمیم کننده عمل می‌کند.
  4. کوکتل ضد لک MELANO BCN: کوکتل روشن کننده و ضدلک BCN با خاصیت آنتی‌اکسیدانی قوی‌ای که دارد سبب رفع لک‌های پوستی، بازیابی درخشندگی و مهار ملانین و تولید لک‌های تازه پوستی می‌شود.
  5. کوکتل سفت کننده پوست TENSIS BCN: این مزو صورت باعث تقویت بافت و سفت شدن پوست و افزایش خاصیت ارتجاعی پوست می‌گردد. هدف اصلی این کوکتل مبارزه با افتادگی پوست است.

مزو صورت برند بایو اسکین اسپانیا

  1. کوکتل لیفتینگ بایو اسکین REVITALIFTPRO: این کوکتل احیا کننده پوست، با آبرسانی فوری پوست با روند پیری پوست مبارزه می‌کند و بر روی لیفتینگ پوست تمرکز می‌کند.
  2. کوکتل روشن کننده پوست بایو اکسین BRIGHTPRO: یکی از بهترین کوکتل‌های ترمیم کننده و روشن کننده پوست‌های مستعد لک‌های تیره است که با تغییرات حاصل از افزایش سن مقابله می‌کند و به جوان‌سازی و آب‌رسانی آن می‌پردازد.
  3. کوکتل درمان اسکار بایو اسکین SCARPRO: این محلول با استفاده از مواد مغذی، آنتی باکتریال و آنتی اکسیدان بهبودی پوست را تسریع می‌کند و جوش‌ها و التهابات را کاهش می‌دهد.
  4. کوکتل آبرسان بایو اسکین HYALURONIC: دارای تکنولوژی جدیدی از هیالورونیک اسید است که طبق ادعای بایو اسکین نسبت به دیگر کوکتل های آبرسان عملکرد بهتری دارد. همچنین خاصیت کشسانی پوست را بهبود می‌بخشد.
  5. کوکتل چین و چروک بایو اسکین BOTULOPEPTIDE: به علت انقباض مداوم عضلات چین و چروک در مرور زمان ایجاد می‌شوند. این کوکتل یک درمان حرفه‌ای است که چین و چروک ناشی از انقباضات عضلانی را هدف قرار می‌دهد.

کوکتل مزو صورت مزو لایک اسپانیا

  1. کوکتل جوانساز مزو لایک TOPAGE: یک ترکیب بسیار قوی از آبرسان و ترمیم کننده است که برای پوست‌های آسیب دیده و کدر مناسب است. همچنین برای بهبود چین و چروک و بافت پوست موثر است.
  2. کوکتل بوتولاکس مزو لایک BOTOLAX: این کوکتل همانطور که از نامش پیدا است اثراتی شبیه به بوتاکس دارد که سبب رفع خطوط کم عمق اطراف چشم، پشت لب و صورت می‌گردد و به صورت کلی چین و چروک را کاهش می‌دهد.
  3. کوکتل روشن کننده و ضد آکنه مزولایک BRIGHTENING ANTI-ACNE: این کوکتل مناسب پوست‌های چرب یا مستعد آکنه است و به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی با رادیکال‌های آزاد مبارزه می‌کند و به محو شدن لک‌ها و روشن شدن پوست کمک می‌کند.
  4. کوکتل لیفت مزو لایک LIFT +: تمرکز این کوکتل بر روی جوانسازی شدید صورت، لیفتینگ و ترمیم پوست است. این کوکتل با بازگرداندن خاصیت کشسانی طبیعی بین سلولی با روند پیری پوست مبارزه می‌‌کند.
  5. کوکتل اسکار مزو لایک SCAR: این مزو با علائم ترک‌های پوستی و اسکار مقابله می‌کند و وظیفه اصلی آن ترمیم و بازسازی پوست آسیب دیده است. این کوکتل حاوی دو ماده فعال دکسپاتنول و الاستین است که برای بهبود فیبرهای کلاژن ضروری هستند.

مزو صورت درماهیل کره جنوبی

  1. کوکتل جوانساز درماهیل SR: این کوکتل مانند دیگر کوکتل‌های جوانساز با روند پیری پوست مبارزه می‌کند و همچنین جهت جلوگیری از ایجاد چین و چروک نیز موثر است.
  2. کوکتل آبرسان درماهیل HSR: این کوکتل دارای هیالورونیک اسید بوده و خاصیت آبرسانی فوری پوست را دارد. همچنین به لطف این عنصر با روند پیری پوست و ایجاد چین و چروک نیز مقابله می‌کند.
  3. کوکتل روشن کننده پوست درماهیل SB: این کوکتل رنگدانه‌های پوستی را کنترل می‌کند. هدف اصلی آن روشن کنندگی پوست و مقابله با لک‌های پوستی است.
هزینه مزوتراپی صورت نی نی سایت

هزینه مزوتراپی صورت

همانطور که گفته شد، تعداد جلسات مزوتراپی و میزان مواد مورد استفاده برای هر فرد، با توجه به نظر پزشک، در افراد مختلف متفاوت خواهد بود. هزینه مزوتراپی صورت نیز با توجه به عوامل ذکر شده و هدف از انجام مزوتراپی صورت، در هر فرد با فرد دیگر متفاوت است. برای اطلاع دقیق از هزینه انجام این روش و تعداد جلسات مورد نیاز برای پوست خودتان، می توانید با مشاورین ما در بهترین مرکز مزوتراپی پوست تهران تماس حاصل نمایید و با طرح تمامی سوالات و برطرف کردن ابهامات موجود، نسبت به تعیین نوبت و انجام روش مناسب، اقدام فرمایید.

تخفیف مزوتراپی صورت

مزوتراپی صورت و دیگر نقاط بدن، در بهترین مرکز مزوتراپی و پوست و موی تهران، تحت نظر پزشکان متخصص و با بهره گیری از کادری مجرب، انجام خواهد شد. برای تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز تخفیفاتی در نظر گرفته شده است تا شما عزیزان بتوانید هر چه بیشتر از خدمات ما بهره مند شوید. جهت اطلاع از تخفیف های مزوتراپی صورت و سایر نقاط بدن میتوانید از طریق لینک زیر با ما تماس حاصل نمایید.

بهترین کلینیک مزوتراپی در تهران

بهترین مرکز مزوتراپی در تهران

در بدست آمدن نتایج مطلوب و ماندگاری پس از مزوتراپی، عوامل زیادی دخیل می باشند. یکی از مهم ترین دلایل در دستیابی به نتایج خوب و داشتن کمترین عوارض پس از مزوتراپی، انتخاب یک مرکز مزوتراپی خوب و مطمئن می باشد.
بهترین مرکز مزوتراپی، مرکزی است که در هنگام اعمال روش های مزوتراپی، نکات و موارد مهم ایمنی را نیز در نظر داشته باشد.

  • مرکز تخصصی مزوتراپی باید قبل از انجام مزوتراپی، مشاوره قبل از انجام مزوتراپی را به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهد.
  • از متد ها و دستگاه های جدید و به روز دنیا استفاده کند.
  • در انجام انواع روش های مزوتراپی، از پزشکان متخصص و به نام بهره گیرد.
  • موارد بهداشتی را به صورت کامل رعایت نماید.
  • از بهترین برند های مزوتراپی استفاده کند.
  • دارای کادری مجرب و آموزش دیده برای انجام تمامی امور مربوط به خدمات موجود، باشد.

ما در بهترین مرکز مزوتراپی شمال تهران، با بهره گیری از پزشکان متخصص و کادری مجرب، آماده ارائه کلیه خدمات مزوتراپی به شما عزیزان خواهیم بود.
جهت تماس با مرکز و مشاوره رایگان با متخصصان ما، می توانید از طریق لینک زیر با ما در تماس باشید.

3 دیدگاه دربارهٔ «مزوتراپی پوست صورت | مراقبت و تقویت پوست صورت»

  1. بازتاب: مزونیدلینگ جدیدترین و بهترین روش جوانسازی رفع لک و جای جوش - تخفیف لیزر مو در تهران

  2. بازتاب: مزونیدلینگ Meso-Needling مناسب برای چه افرادی است؟ - مزوتراپی

  3. بازتاب: مزونیدلینگ بهترین روش برای درمان چین و چروک - لیفت صورت با نخ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن