درمان قطعی چروک

از بین بردن چین و چروک صورت | جوانسازی صورت و رفع چین و چروک پوست

چین و چروک صورت

روند طبیعی پیری باعث ایجاد چین و چروک در پوست همه افراد، به خصوص در قسمت هایی از بدن ما که در معرض آفتاب هستند، مانند صورت، گردن، دست ها و بازوها می شود.
در بیشتر افراد، چین و چروک ها در سنین 40 تا 50 سالگی ایجاد می شوند زیرا در این سال ها پوست رطوبت و ضخامت خود را از دست می دهد. ژنتیک نیز در ایجاد چین و چروک نقش زیادی دارد. اما به نظر می رسد قرار گرفتن در معرض آفتاب، به ویژه در افرادی که پوست روشنی دارند، بزرگترین علت آن است.
چین و چروک ها ممکن است تا حدی ناشی از سیگار کشیدن و رژیم غذایی نامتعادل نیز باشد.
به هر حال به هر دلیلی که ایجاد شوند، کرم های پوستی حاوی رتینوئیدهای مشتق شده از ویتامین A، آنتی اکسیدان ها و پروتئینی به نام کلاژن، می توانند چین و چروک های صورت را کاهش دهند و بافت و رنگ پوست را یکنواخت کنند.
قبل از اینکه به درمان های پزشکی بپردازید، سعی کنید روش های خانگی و برخی مراقبت های ساده را امتحان کنید، برخی از آنها از نظر علمی برای بهبود بخشیدن ظاهر چین و چروک ها اثبات شده اند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2022

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

معجزه رفع چین و چروک صورت

را های جلوگیری از ایجاد چین و چروک صورت

از ضد آفتاب استفاده کنید.
اکثر مردم می دانند که استفاده از کرم ضد آفتاب منبع معتمد محافظت در برابر اشعه های مضر آفتاب است و می تواند به جلوگیری از سرطان پوست کمک کند. یک مطالعه در سال 2013 نشان داد که ضد آفتاب، در به تأخیر انداختن علائم پیری بسیار کمک می کند.

اگر احتمالاً همیشه برای رفتن به ساحل از کرم ضد آفتاب استفاده کرده اید، بهتر است بدانید که استفاده از کرم ضد آفتاب روی صورت، عادتی است که برای سلامتی پوست شما در طولانی مدت بسیار مفید است.

مصرف شکر را محدود کنید.
قند موجود در بدن فرآیندی به نام گلیكاسیون را ایجاد می كند و محصولات نهایی این فرایند، منبع خوبی برای پوست شما نیستند. درسنین بالا، کلاژن موجود در بدن شما تجزیه می شود و با گذشت زمان می تواند باعث شود شما پیرتر به نظر برسید. محدود کردن مصرف قند و شکر و غذاهای چرب، به شما کمک می کند تا جوانی خود را حفظ کنید.

مصرف سیگار را ترک کنید.
سیگار کشیدن به دلایل زیادی برای سلامتی شما مضر است. بسیاری از مردم نمی دانند که مصرف سیگارمی تواند صورت شما را دچار پیری زودرس کند. حتی وجود دود سیگار در فضا نیز می تواند خطر ابتلا به بسیاری از سرطان ها و بیماری های دیگر را افزایش دهد و ممکن است به پوست شما آسیب برساند.

از روغن نارگیل استفاده کنید.
روغن نارگیل یک نرم کننده طبیعی پوست است. وقتی آن را روی پوست خود قرار می دهید، شکاف های اپیدرم شما را پر می کند و باعث می شود پوست شما صاف شود.

حالت خوابیدن خود را تغییر دهید.
برخی از چین و چروک های صورت شما در واقع می تواند ناشی از حالتی باشد که در آن می خوابید. این حالت ناشی از فشار صورت به بالش، به صورت تکراری است.

با گذشت زمان ، این فشرده سازی باعث می شود پوست شما در بعضی از نقاط ضعیف تر از جاهای دیگر باشد و در ان نقاط چین و چروک ایجاد شود با خوابیدن به پشت می توانید از چین و چروک های فشرده سازی جلوگیری کرده و روند آنها را کند کنید.

صورت خود را مرتبا بشویید.
صرف سه تا پنج دقیقه وقت اضافی برای شستن صورت در شب هرگزکار سختی نیست. هنگامی که آرایش را در طول شب روی صورت خود نگه می دارید، پوست بیشتر آن را جذب می کند.

از آنجا که اکثر مواد آرایشی حاوی مواد شیمیایی سخت هستند، این امر به استرس اکسیداتیو پوست شما کمک می کند. به همین دلیل وقت صرف سه تا پنج دقیقه اضافی برای شستن صورت در شب هرگز اتلاف وقت نیست.
از مالش شدید صورت هنگام شستشو و خشک کردن خودداری کنید. قبل از خواب صورت خود را با یک دستمال مرطوب تمیز کنید و در پایان شستشو مقداری آب سرد به پوستتان بزنید.

مصرف آنتی اکسیدان های خود را بالا ببرید.
پوست بیش از سایر اعضای بدن در معرض استرس اکسیداتیو قرار دارد. آنتی اکسیدان ها به جلوگیری از صدمه ای که استرس اکسیداتیو به سلول های شما وارد می کند، کمک می کنند.
علاوه بر این که می توانید کرم ضد آفتاب یا ضد چین و چروک غنی شده با آنتی اکسیدان بخرید، روش های زیادی وجود دارد که می توانید با استفاده از آنها، تقویت آنتی اکسیدان را برای پوست خود به دست آورید.

استفاده از یک رژیم غذایی غنی از بلوبری، لوبیا، انگور، کلم پیچ و اسفناج به شما کمک می کند پوست تان را تقویت کنید و از بروز نشانه های پیری زودرس جلوگیری کنید.

جلوگیری از چین و چروک پوست

قویترین ماسک برای جلوگیری از چین و چروک پوست

ماسک آلوورا – آلوئه ورا دارای خواص درمانی بی شماری است. برخی مطالعات نشان داده اند که مصرف مکمل آلوئه ژل، به صورت روزانه، به طور قابل توجهی فقط در 90 روز، باعث کاهش چین و چروک می شود.

ماسک موز- موز حاوی روغن و ویتامین های طبیعی است که می تواند سلامت پوست را تامین کند. یک چهارم موز را آنقدر له کنید تا زمانی که به خمیر صاف تبدیل شود. یک لایه نازک از خمیر موز را روی پوست خود قرار داده و اجازه دهید 15 تا 20 دقیقه بماند، سپس با آب گرم بشویید.

سفیده تخم مرغ – سفیده ممکن است به بهبود ظاهر پوست، کمی کمک کند، اما غشای نازکی که از پوست جدا می کند به میزان زیادی در جوانسازی پوست موثر است.
استفاده از کرم های ساخته شده با غشای تخم مرغ منجر به کاهش قابل توجهی در عمق چین و چروک و افزایش تولید کلاژن شده و باعث صاف شدن و کشش پوست می شود.

بهترین روغن برای از بین بردن چین و چروک صورت

روغن زیتون – تحقیقات نشان می دهد که مصرف روغن زیتون ممکن است از چین و چروک پوست جلوگیری کند. روغن زیتون و محصولات جانبی زیتون، مانند ساقه و برگ، حاوی ترکیباتی هستند که می توانند سطح کلاژن پوست را افزایش دهند.
افرادی که رژیم غذایی غنی از روغن زیتون مصرف می کنند، نسبت به افرادی که رژیم غذایی بالاتری از گوشت، لبنیات و کره دارند، کمتر در معرض چین و چروک هستند.
همچنین سبزیجاتی مانند کلم بروکلی و گوجه فرنگی و حبوبات مانند عدس و لوبیا، ممکن است به همان نسبت در برابر چین و چروک از پوست شما محافظت کنند.

ماسک برای چین و چروک صورت

بهترین روش برای از بین بردن چین و چروک صورت

امروزه، با وجود روش های جدید و آسان، جوانسازی پوست و از بین بردن چین و چروک ها، در زمان کوتاه تر و آسان تر قابل انجام است.
یکی از روش های موثر برای از بین بردن چین و چروک ها، مزوتراپی است. مزوتراپی جوانساز، روشی است که با استفاده از تغذیه پوست و رساندن مواد مغذی به آن، در زمان کوتاهی به رفع چین و چروک پوست کمک کرده و پوستتان را جوانتر می کند.

مزوتراپی جوانساز برای از بین بردن چین و چروک چگونه است؟

در مزوتراپی جوانساز، مواد مغذی که کوکتل های مزوتراپی هستند، از طریق تزریق وارد پوست می شوند. تزریقات در عمق 1 تا 4 میلیمتری پوست انجام می شوند و بدین ترتیب، مواد مزوتراپی وارد لایه میانی پوست می شوند. طبیعی است کع با ورود به لایه میانی، عمل جذب سریعتر انجام شده و نتایج سریعتری نیز حاصل می شود.
علاوه بر آن، ورود سوزن ها به پوست، کلاژن سازی را نیز تحریک کرده و کلاژن و الاستین، که از مواد بسیار مهم تر جوانسازی پوست هستند، دوباره در بدن تولید می شوند.
مواد مزوتراپی نیز عموما شامل: ویتامین ها، مواد معدنی، اسیدهای آمینه، آنتی اکسیدان ها، عصاره گیاهان و … می باشند که در موارد درمانی، داروهایی نیز به این مواد اضافه خواهد شد.

آیا مزوتراپی برای رفع چین و چروک عوارضی دارد؟

مزوتراپی جوانساز و به صورت کلی مزوتراپی، به عنوان روشی که از مواد طبیعی استفاده می کند، عموما عوارض خبیماری، خاصی را به دنبال نخواهد داشت.
پس از هر جلسه از مزوتراپی ممکن است کمی قرمزی پوست و کمی درد را پس از رفتن اثر بی حسی تجربه کنید، که کاملا نرمال می باشند و ظرف یک تا دو روز برطرف خواهند شد.
البته بسیار مهم است که قبل از انجام این روش، با پزشک خود مشورت نموده و در صورت وجود هر گونه حساسیت و یا بیماری، حتما پزشک متخصص را مطلع نمایید.

مزایای مزوتراپی برای از بین بردن چین و چروک صورت

مزوتراپی به عنوان روشی غیر جراحی و بدون درد و خونریزی، مزایای فراوانی را به دنبال خواهد داشت. برخی از این مزایا عبارتند از:
• بهبود متابولیسم سلول های پوستی،
• تحریک فیبروبلاست ها برای تولید کلاژن و الاستین،
• بهبود گردش خون،
• تحریک بازسازی پوست از طریق جایگزینی با سلول های جدید،
• ایجاد مانع در ایجاد رادیکال های آزاد مضر،
• تغذیه مناسب پوست،

همچنین، به عنوان بزرگترین مزیت استفاده از مزوتراپی می توان گفت که بعد از انجام این روش، شما به استراحت نیاز نخواهید داشت و می توانید بلافاصله به سر کارتان برگشته و یا فعالیت های روزانه تان را ادامه دهید.
به همین دلیل به این روش، روش تایم استراحت هم گفته می شود. زیرا در زمان استراحت بین کارهایتان، می توانید ان را انجام داده و مجددا به بقیه کارهایتان بپردازید.

ماندگاری مزوتراپی جوانساز

به صورت کلی، ماندگاری همه روش های مزوتراپی، در افراد مختلف، متفاوت می باشد.
میزان ماندگاری، با توجه به سن، وضعیت جسمانی، وضعیت پوست و سبک زندگی افراد، د همه افراد یکسان نخواهد بود.
برای ماندگاری هر چه بیشتر توصیه می گردد به توصیه ها و مراقبت های بعد از انجام مزوتراپی توجه فرمایید.
همچنین، میزان ماندگاری، در افرادی که از رژیم های تغذیه ای و ورزشی درستی پیروی می کنند و از دخانیات و مشروبات الکلی استفاده نمی کنند، بیشتر خواهد بود.

بهترین مراکز مزوتراپی در تهران

دوستان عزیزم، توجه داشته باشید که پس از انتخاب روش های زیبایی مانند مزوتراپی، پروفایلو، پی آر پی، لیزر موهای زائد، تزریق انواع فیلر و … ، مطمئن شوید که مرکز درستی را برای انجام آنها انتخاب کرده اید.
برای انجام انواع روش های مزوتراپی، با مراکز معتبر و دارای سوابق خوب و درخشان در ارتباط باشید.
یک مرکز تخصصی مزوتراپی، مرکزی است که در هنگام اعمال روش های مزوتراپی، نکات و موارد مهم ایمنی را نیز در نظر داشته باشد.
• باید قبل از انجام مزوتراپی، مشاوره قبل از انجام مزوتراپی را به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهد.
• از متد ها و دستگاه های جدید و به روز دنیا استفاده کند.
• در انجام انواع روش های مزوتراپی، از پزشکان متخصص و به نام بهر گیرد.
• موارد بهداشتی و پروتکل ها را به صورت کامل رعایت نماید.
• از بهترین برند های مزوتراپی استفاده کند.

تخفیف مزوتراپی برای جلوگیری از پیری زودرس یا مزوتراپی جوانساز
برای انجام کلیه روش های مزوتراپی ، در بهترین مرکز تخصصی مزوتراپی شمال تهران، تخفیفاتی در نظر گرفته شده است.
برای اطلاع از تخفیف مزوتراپی لاغری صورت و بدن، و انجام مشاوره رایگان و همچنین رزرو نوبت می توانید از طریق لینک زیر، با مشاورین ما تماس حاصل نموده و از جزئیات تخفیفات آگاه شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن