مزوتراپی موی سر

تخفیف مزوتراپی موی سر | آیا مزوتراپی موی سر موثر است؟

مزوتراپی موی سر

در گذشته، برای حل مشکل ریزش مو و یا کم شدن ناحیه ای موها، استفاده از شامپوهای مختلف و محلول ماینوکسیدیل، بسیار رایج بوده است. اما امروزه روش های جایگزین زیادی برای این ها وجود دارند که با استفاده از آن ها، نتایجی بهتر و مطلوب تر به دست خواهد آمد.
یکی از روش های جدید و بدون عوارض برای درمان مشکلات مو، مزوتراپی مو است. مزوتراپی مو، روشی است که مدت هاست برای درمان ریزش و یا کم پشتی مو و زیبایی موی سر مورد استفاده می باشد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2022

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

این روش در اصل فرانسوی، که در مقایسه با روش های دیگر دارای کمترین میزان عوارض و بیشترین و سریع ترین نتایج می باشد، امروزه به طور عمده در سراسر دنیا، در درمان های زیبایی و برای مقابله با مشکلاتی همچون طاسی و کم پشتی موها، مورد استفاده قرار می گیرد.
علاوه بر موارد ذکر شده، مزوتراپی حتی پس از کاشت مو نیز مورد استفاده قرار می گیرد، زیرا مکمل مناسبی برای تقویت مو، پس از کاشت مو می باشد.
برای آشنایی بیشتر با این روش و مزایای آن، در ادامه با ما همراه باشید.

علل ریزش مو

  • عدم تعادل هورمونی در فولیکول مو و اطراف آن
  • کمبود مواد مغذی مناسب
  • کاهش گردش خون
  • ژنتیک
  • آب‌وهوا
  • تغییرات هورمونی
  • استفاده از داروهای مختلف
  • افزایش سن
  • استرس و فشارهای روحی
  • استفاده از شامپو و رنگ موهای نامناسب

در مزوتراپی مو علاوه بر رساندن مواد مغذی به مو، با برقراری تعادل هورمونی و افزایش گردش خون، بازسازی و رشد مجدد موها را شاهد خواهیم بود.

مزوتراپی مو

مزوتراپی چیست؟

مزوتراپی، روشی غیر تهاجمی است که شامل چند تزریق می باشد. این تزریق ها که با استفاده از سوزن های نازک مخصوص به لایه سوم پوست وارد می شود، عصاره های مهم گیاهی، مواد طبیعی، هورمون ها، آنزیم ها، آنتی اکسیدان ها، مواد معدنی و ویتامین ها را به داخل مزودرم می رساند تا پوست شما دارای استحکام بیشتری شده و جوان شود.
مهم ترین عناصر مغذی موجود در محلول مزوتراپی عبارتند از:

  • اسید هیالورونیک
  • آمینو اسید
  • مواد معدنی
  • ویتامین

تزریق این مواد، سطح کلاژن طبیعی پوست را افزایش می دهد و به اصطلاح آن را لیفت می کند. همچنین به عنوان یک درمان ضد پیری عمل کرده و ظاهری جوانتر و سالم تری به پوست می بخشد.

مزوتراپی چیست

مزوتراپی موی سر چیست

مزوتراپی مو، روشی متشکل از تزریق مواد مغذی به زیر پوست، توسط میکرو آمپول های داخل پوستی است. این تزریقات که در عمق 1 تا 4 میلیمتری پوست انجام می شود، دوزهای بسیار کمی از ترکیباتی مانند داروها، عناصر کمیاب، ویتامین ها، تنظیم کننده های هورمونی، اسیدهای آمینه، گشاد کنندگی عروق و غیره را وارد پوست سر و اطراف فولیکول مو می کند و از این طریق رشد مو را تحریک می کند. از همین رو، این روش به عنوان یک درمان پیشگیرانه در برابر طاسی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
به عبارتی دیگر، مزوتراپی مو، دقیقا مواد مناسب را به اطراف فولیکول مو می رساند، بنابراین:

  • فولیکول مو رشد کرده و تقویت می شود.
  • دی هیدروتستسترون یا DHT بیش از حد خنثی می شود.
  • گردش خون را تحریک کرده و بهبود می بخشد.
مزوتراپی مو چیست

مزوتراپی برای ریزش مو

بیشتر مشکلات ریزش مو به دلیل عدم تعادل هورمونی در اطراف پیازهای مو، کمبود مواد مغذی مناسب که به سلامت مو کمک می کند و کاهش گردش خون در پوست سر اتفاق می افتد. بنابراین، تزریق های محلول مزوتراپی به پوست سر می تواند گردش خون را بهبود بخشد، التهاب را کاهش دهد، DHT اضافی را خنثی کند، کلاژن را تحریک کند و اندازه فولیکول را افزایش دهد تا بدین ترتیب ریزش مو متوقف شود و رشد مو تحریک شود.

مزوتراپی مو چگونه انجام می شود؟

مزوتراپی مو به دو روش انجام می شود:

1.مزوتراپی شیمیایی

در این روش موادی مانند بوفلومدیل، ماینوکسیدیل، فیناستراید، دوتاسترید، بیوتین، ویتامین ها و سیلیسیم آلی به لایه مزودرم پوست تزریق می شود. این مواد با هم کار می کنند تا رشد طبیعی مو را از طریق بهبود گردش خون، خنثی سازی DHT بیش از حد، کاهش التهاب و تحریک تولید کلاژن برای جلوگیری از ریزش مو تحریک کنند.

 2.مزوتراپی مکانیکی

در روش دوم، پزشک فقط سوراخ های ریز در ناحیه آسیب دیده ایجاد می کند که باعث رشد مو، تحریک تولید کلاژن و الاستین می شود. این مواد، به تشکیل بافتهای جدید در مو کمک می کنند. در طی این فرآیند، هیچ آسیبی به کلاژن موجود در پوست سر، وارد نمی شود.

مزوتراپی مو چگونه است

مزوتراپی اصل و تقلبی

اگر مرکز معتبر را انتخاب کنید قطعا آن مجموعه از برندهای اصل استفاده می کند. مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی از کمپانی هایی که با کشور سازنده در ارتباط است خریداری می کند. 
اگر بخواهیم از میان تمامی مارک‌های موجود در بازار تنها یکی را انتخاب کنیم بهترین آن رویتاکر است که در مرکز تخصصی زیبایی ما نیز از همین مارک برای مزوتراپی مو استفاده می‌شود. درماهیل کره ای و رویتاکر فرانسوی از برندهای معروف و نام آشنا هستند
همچنین هیرفیلر ساخت کشور کره جنوبی یکی از بهترین برندهای فیلر موی سر است که توسط پزشکان این مجموعه استفاده می شود.

فیلم مزوتراپی موی سر

 

آیا مزوتراپی موی سر موثر است؟

در پاسخ به این سوال که ” آیا مزوتراپی مو تاثیر گذار است؟ ” باید بگوییم که تاکنون ثابت شده است که این روش بسیار موثر است. با این حال، نتایج و مدت زمان آن تا حد زیادی به کیفیت محصولات استفاده شده، سبک زندگی افراد، شرایط بدنی و پوستی هر فرد و همچنین به مهارت ها و تجربه پزشک، بستگی خواهد داشت.
در استفاده از این روش نباید فراموش کنیم که مزوتراپی، طاسی مردانه را درمان نمی کند. اما بعد از عمل کاشت مو بسیار مفید است و به افراد توصیه می شود،. زیرا باعث تغذیه و مرطوب شدن پوست سر، تحریک بازسازی سلول ها و بهبود جریان خون، تقویت فولیکول ها، بازگرداندن تعادل هورمونی و از بین بردن عفونت ها می شود. بنابراین باعث می شود موهای ما سالم تر به نظر برسند.

مزوتراپی مو موثر است
مزوتراپی مو نی نی سایت

عوارض مزوتراپی موی سر

از آنجا که مزوتراپی مو، در سطوح سطحی درم انجام می شود، برای مو تقریباً هیچ عارضه ای نداشته و هیچ خطری نیز برای سلامتی ما به دنبال نخواهد داشت. در برخی موارد، برخی از عوارض جانبی می تواند درد خفیف در ناحیه تزریق شده، خارش، التهاب یا سردرد جزئی باشد.
برای جلوگیری از عوارض، پزشکان معمولاً استفاده از کرم های ضد التهاب را بعد از هر جلسه توصیه می کنند. علاوه بر این، افرادی که از این روش استفاده کرده اند، پس از هر جلسه باید از رفتن به مکان های مرطوب مانند سونا یا استخرها اجتناب کنند. همچنین برای محافظت از منطقه تحت درمان، توصیه می شود در معرض تابش مستقیم نور آفتاب قرار نگیرند.

آیا مزوتراپی فقط مختص مو است؟

خیر. مزوتراپی در حوزه پوست و مو و زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله کاربردهای مزوتراپی عبارتند از:
  • آکنه
  • اسکار
  • ترک های پوستی
  • لک های پوستی
  • رفع تیرگی دور چشم
  • رفع ضایعات پوستی
  • رفع سلولیت و لاغری
  • روشن سازی پوست کدر
  • جوانسازی و رفع چین و چروک صورت
  • از بین بردن چربی ها. بدین صورت که با تزریق مواد مخصوص مزوتراپی از بین بردن چربی ها، می توان چربی های نواحی خاصی مانند غبغب، بازو و… را از بین برد.
عوارض مزوتراپی مو

چه کسانی نمی توانند از مزوتراپی موی سر استفاده کنند؟

هم زنان و هم مردان می توانند از این روش استفاده کنند. با این حال، استفاده از این روش، برای زنان باردار یا مادران شیرده، خردسالان، افرادی که تحت شیمی درمانی هستند یا از دیابت، بیماری های قلبی، یا نارسایی کلیه یا کبد رنج می برند، توصیه نمی شود. همچنین توصیه می شود برای اطمینان بیشتر، حتما قبل از انجام این روش، با پزشک متخصص مشورت نمایید.

هزینه مزوتراپی مو

هزینه انجام مزوتراپی مو نیز برای افراد مختلف، متفاوت می باشد و به عوامل مختلفی مانند شرایط پوستی هر فرد، میزان مواد مورد استفاده، تعداد جلسات و… بستگی خواهد داشت. برای اطلاع از هزینه ها و اطلاعات بیشتر در خصوص انواع مزوتراپی لاغری، مزوتراپی سلولیت، مزوتراپی جوانسازی، مزوتراپی مو و … می توانید با مشاورین ما در بهترین مرکز مزوتراپی شمال تهران تماس حاصل نموده و سوالات خود را مطرح نمایید. همکاران ما در این مرکز، آماده ی پاسخگویی به تمامی سوالات شما عزیزان، خواهند بود.

تعداد جلسات مزوتراپی مو

تعداد جلسات مزوتراپی موی سر

تعداد جلسات مزوتراپی مو، تنها توسط پزشک متخصص، پس از بررسی شرایط فردی، شرایط پوست و … تعیین خواهد شد.
معمولا فاصله بین جلسات نیز حدود یک ماه خواهد بود که البته در هر جلسه، نوبت بعدی توسط پزشک، تعیین خواهد شد.

بهترین مرکز مزوتراپی تهران

بهترین مرکز مزوتراپی تهران

بهترین مرکز مزوتراپی تهران، با بهره گیری از پزشکان متخصص و کادری مجرب، دارای بهترین دستگاه ها و با استفاده از بهترین برند های روز دنیا، آماده ی ارائه کلیه خدمات پوست و مو و زیبایی و خدمات تخصصی مزوتراپی، به شما عزیزان می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انجام هر کدام از روش های مزوتراپی و تعیین نوبت، می توانید از طریق لینک زیر با ما در ارتباط باشید.

مزوتراپی مو تهران
تخفیف مزوتراپی مو

تخفیف مزوتراپی مو

مرکز مزوتراپی شمال تهران، به منظور بهره مندی بیشتر شما عزیزان از خدمات مزوتراپی این مرکز، برای کلیه خدمات مزوتراپی مانند مزوتراپی جوانسازی صورت، مزوتراپی اطراف چشم، مزوتراپی غبغب، مزوتراپی لاغری، مزوتراپی مو و… تخفیف هایی را در نظر گرفته است.
جهت اطلاع از تمامی تخفیف ها و تعیین نوبت می توانید از طریق لینک زیر با ما در تماس باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن