برای داشتن موهای زیبا چه باید کرد؟

موهای زیبا و سالم با مزوتراپي مو | جدیدترین درمان ریزش مو

مزوتراپي مو بهترین روش تقویت و درمان ریزش مو

همه ی ما به دنبال داشتن موهای زیبا هستیم و برای رسیدن به این هدف، به روش های متفاوت سالن های مختلف و استفاده از محصولات مختلف دست می بریم. اما شاید برایتان جالب باشد که بدانید با گذاشتن وقت کمی و انجام چند روش ساده، می توانید موهای زیبایی برای خودتان داشته باشید.
قطعا هزینه این کار نیز کمتر خواهد بود و به شما کمک می کند تا برخی عادات خوب را جایگزین عادات بد کنید. علاوه بر راهکارهای خانگی روش های نوین پزشکی از جمله مزوتراپي مو طرفداران زیادی دارد. با ما در این مقاله همراه باشید تا با این پروسه درمانی بیشتر آشنا شوید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2022

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

موی زیبا و سالم با مزوتراپی

برای داشتن موهای زیبا چه باید کرد؟

1.از ماساژ و خشک کردن موها با حوله خودداری کنید.
موهای ما در هنگام خیس بودن در ضعیف ترین حالت قرار دارد، بنابراین بیشتر در معرض شکستگی است. به جای اینکه موهای خود را با حوله مالش دهید، به آرامی با استفاده از یک پارچه صاف و نرم، مانند یک تی شرت قدیمی، آب اضافی را خارج کنید. این کار به شما کمک می کند تا از شکستن و آسیب دیدن مو جلوگیری کنید.
2.موهایتان را به طور منظم بشویید.
در حالی که برخی می گویند شستشوی مکرر برای موهای شما مفید نیست، اما بهتر است بدانید اگر در آب و هوای مرطوب و گرم و یا در شهر های آلوده زندگی می کنید، شستشوی منظم موها ضروری است.
به هر حال، شما عرق می کنید و اغلب در معرض آلودگی هستید. وقتی عرق، روغن و خاک روی پوست سر شما جمع می شود، می تواند باعث ایجاد شوره شود. بنابراین بشویید، بشویید و بشویید.
3.هنگام شستشوی موها پوست سر را ماساژ دهید.
ماساژ پوست سر به تقویت ریشه مو کمک می کند. همچنین باعث می شود مواد مغذی موجود در شامپوها، بهتر جذب شود.
4.از رژیم غذایی مناسب و سالم استفاده کنید.
5.لازم نیست همیشه از محصولات مراقبت از مو استفاده کنید.
گاهی اوقات فقط موهایتان را رها کنید و از هیچ اسپری یا کرم یا روغنی، استفاده نکنید. وقتی موهایتان شسته و تمیز هستند، آن ها را به حال خود بگذارید. اگر واقعاً مجبور به استفاده از اسپری مو، ژل یا موس هستید، آن را به هفته ای یک یا دوبار محدود کنید.
با استفاده از این کار موهای شما نفس می کشد و تارهای مو آرام می گیرند.
6.از مصرف زیاد دستگاه های داغ برای فرم دادن به موها خودداری کنید.
اتو مو، سشوار و یا دستگاه های فر کننده، به همان اندازه که به ما کمک می کند موهای جذابی داشته باشیم، به موها آسیب می رسانند. قرار گرفتن در معرض دمای بالا، موها را خشک و شکننده می کند.
7.از محصولات مناسب جنس و نوع موهایتان استفاده کنید.
فقط به این دلیل که یک شامپو روی موهای بهترین دوست شما کار می کند، به این معنی نیست که روی موهای شما نیز تأثیر خواهد گذاشت. محصولاتی را انتخاب کنید که بر اساس تجربه به موهای شما سازگار هستند.
8.شانه زدن موها را به صورت درست انجام دهید.
برای شانه زدن، ابتدا گره های موهایتان را باز کنید. هنگام شانه زدن موها، اطمینان حاصل کنید که ریشه هایتان کشیده نمی شوند.
9.از روبالشتی نرم و لطیف، مانند ابریشم استفاده کنید.

بهترین ماسک مو خانگی نی نی سایت

ماسک برای داشتن موهای زیبا و سالم

ماسک تخم مرغ: یک تخم مرغ کامل را به موهایتان بمالید و پس از 20 دقیقه، با آب ولرم آبکشی کنید. خواهید دید که موهایتان چقدر نرم تر و مرطوب تر خواهند شد.

ماسک جوش شیرین: سه قاشق چای خوی جوش شیرین را به همراه مقداری آب، بعد از شامپو کردن موها، به موهایتان بمالید. پس از 5 دقیقه آبکشی کنید.

ماسک عسل، روغن زیتون و تخم مرغ: ترکیب این سه ماده را روی موهایتان قرار دهید و پس از 20 دقیقه با آب گرم آبکشی کنید.

روغن بادام: از روغن بادام برای ترمیم موهای خشک و آسیب دیده استفاده کنید. روغن بادام را به ساقه موهایتان بمالید و به آن گرما دهید. پس از 40 دقیقه موهایتان را بشویید.

مزوتراپي چیست؟

مزوتراپي مو برای داشتن موهای زیبا و سالم

یکی از روش های جدید برای داشتن موهای زیبا و سالم، مزوتراپي مو است. مزوتراپي مو، تزریق مواد مغذی به زیر پوست، توسط میکرو آمپول های داخل پوستی است. این تزریقات که در عمق 1 تا 4 میلیمتری پوست انجام می شود، دوزهای بسیار کمی از ترکیباتی مانند داروها، عناصر کمیاب، ویتامین ها، تنظیم کننده های هورمونی، اسیدهای آمینه، گشاد کنندگی عروق و غیره را وارد پوست سر و اطراف فولیکول مو کرده و از این طریق رشد و تقویت مو را تحریک می کند. از همین رو، این روش به عنوان یک درمان پیشگیرانه در برابر طاسی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
به عبارتی دیگر، مزوتراپي مو، دقیقا مواد مناسب را به اطراف فولیکول مو می رساند، بنابراین:

  • فولیکول مو رشد کرده و تقویت می شود.
  • دی هیدروتستسترون یا DHT بیش از حد خنثی می شود.
  • گردش خون را تحریک کرده و بهبود می بخشد.

مزوتراپي مو چگونه انجام می شود؟

مزوتراپی موی سر به دو روش انجام می شود.
1.مزوتراپی با مواد
در این روش موادی مانند ماینوکسیدیل، بیوتین، ویتامین ها و سیلیسیم آلی و بسیاری مواد دیگر به لایه مزودرم پوست تزریق می شود. این مواد با هم کار می کنند تا تقویت و رشد طبیعی مو را از طریق بهبود گردش خون، خنثی سازی DHT بیش از حد، کاهش التهاب و تحریک تولید کلاژن برای جلوگیری از ریزش مو تحریک کنند.
2.مزوتراپی بدون مواد یا میکرونیدلینگ
در روش دوم، پزشک فقط سوراخ های ریز در پوست سر ایجاد می کند که باعث تحریک تولید کلاژن و الاستین و رشد مو می شود. این مواد، به تشکیل بافتهای جدید در مو کمک می کنند. در طی این فرآیند، هیچ آسیبی به کلاژن موجود در پوست سر، وارد نمی شود.

مراقبتهای بعد از انجام مزوتراپي مو

مراقبتهای بعد از انجام مزوتراپي مو

نکات بسیار زیادی وجود دارد که اگر ما آن ها را بعد از انجام مزوتراپی مد نظر قرار بدهیم، قطعا می توانیم نتایج بسیار بهتری را هم دریافت کنیم، نتایجی که می‌تواند شامل ماندگاری بیشتر و اثرگذاری بیشتر مزوتراپی باشد.

یکی از نکاتی که معمولاً از سوی پزشکان بیشتر از هر نکته دیگری مورد توجه قرار می گیرد، این است که از ورزش کردن در روزهای اول، حداقل به مدت ۴۸ تا ۷۲ ساعت، خودداری کنید. چرا که مزوتراپی شما تاثیرات داروی خود را از دست خواهد داد.

در مزوتراپی مو، داروها به لایه میانی پوست تزریق می شوند. زمانی که شما فعالیت بسیار زیادی داشته باشید، در معرض نور آفتاب قرار گیرید، ورزش و تعریق کنید، این تعریق می‌تواند باعث کاهش اثرگذاری مزوتراپی شود.

نکته ی دیگری که باید رعایت کنید، این است که تا ۴۸ ساعت از شست و شوی محل تزریق مزوتراپی خودداری کنید. ممکن است این بازه زمانی توسط پزشک کمتر یا بیشتر شود.
حمام کردن لازم است در شرایط خاصی انجام شود و لذا لازم است که استحمام با آب سرد یا ولرم انجام شود و معمولاً به شما توصیه می شود که از آب گرم استفاده نکنید. این موضوع می‌تواند اثر مزوتراپی را خنثی کند، به همین منظور پزشکان توصیه می‌کنند که به مدت یک هفته بعد از انجام مزوتراپی از حمام‌های ۱۵ دقیقه ای استفاده کنیم و بعد از آن اقدام به خشک کردن پوست کنیم.
همچنین استفاده از شامپو یا صابون های مختلف کاملا به پوست شما و همچنین شرایط مزوتراپی شما مرتبط است و تنها پزشک متخصص می تواند به شما توصیه هایی در این زمینه بکند که از چه مارک شامپو استفاده کرده و یا چه مواد شوینده ای را برای پوست مورد استفاده قرار دهید.

فیلم مزوتراپي مو

عوارض مزوتراپي مو

از آنجا که مزوتراپی مو، در سطوح سطحی درم انجام می شود، برای مو تقریباً هیچ عارضه ای نداشته و هیچ خطری نیز برای سلامتی ما به دنبال نخواهد داشت. برخی از عوارض جانبی می تواند درد خفیف در ناحیه تزریق شده، خارش، التهاب یا سردرد جزئی باشد.
برای جلوگیری از عوارض، پزشکان معمولاً استفاده از کرم های ضد التهاب را بعد از هر جلسه توصیه می کنند. علاوه بر این، افرادی که از این روش استفاده می کنند، پس از هر جلسه باید از رفتن به مکان های مرطوب مانند سونا یا استخرها اجتناب کنند. همچنین برای محافظت از منطقه تحت درمان، توصیه می شود در معرض تابش مستقیم نور آفتاب قرار نگیرند.

هیر فیلر چیست؟

هیر فیلر چیست؟

یکی از محصولاتی که اثر بخشی بالایی برای درمان ریزش مو و حتی تقویت موهای سالم دارد هیر فیلر می باشد. طبق تحقیقات جدید، ترکیب مزوتراپي مو و هیر فیلر در درمان ریزش موهای شدید مانند ریزش ناشی از ابتلا به کرونا بسیار موثر است. این محصول مجوز دار و معتبر (HAIR Filler) ساخت کشور کره جنوبی است و برند Dr.Cyj در حال حاضر در دنیا بدون رقیب و بهترین برند هیر فیلر مو است.

مزوتراپي مو یا مولتی ویتامین

در مزوتراپی مو، کلیه ویتامین های مورد نیاز مو جهت تقویت و رشد، به ریشه و فولیکول ها تزریق می شود. هیچ مولتی ویتامین و محلول خوردنی جایگزین این روش نمی گردد. چون در این روش مستقیما ویتامین ها به ریشه موها داده می شود.
حتی مولتی ویتامین ها نیز با توجه به جذب ویتامین ها توسط سایر ارگان ها، طی زمان کوتاهی نمی تواند موثر باشد و موهای ریخته شده را مجددا احیا نماید. و مولتی ویتامین ها در طولانی مدت اثربخشی خواهند داشت.

کوکتل چیست؟

به داروی ترکیبی که در مزوتراپی به دورن پوست تزریق می‌شود، کاکتیل یا کوکتل می‌گویند. برای تهیه‌ی این محلول از انواع و اقسام مواد مختلف استفاده می‌شود که هر کدام تاثیرات مفیدی بر پوست و فولیکول‌های مو می‌گذارند. ترکیب کوکتل مزوتراپی مو به شرایط و وضعیت موهای شما بستگی دارد و توسط پزشک متخصص تعیین می‌شود.

بهترین برند مزوتراپي مو

بهترین مارک داروی مزوتراپي مو

در بازار برندهای مختلفی برای مزوی مو وجود دارد. در حال حاضر بهترین برند برای مزوتراپی و درمان ریزش مو، رویتاکر فرانسه است. همچنین برندهای توسکانی، درماهیل، ولادرم اسپانیا و پرومو ایتالیا صرف نظر از اینکه چقدر واقعا موثر هستند، در کلینیک ها زیاد مورد استفاده قرار می گیرند.
اگر بخواهیم از میان تمامی مارک‌های موجود در بازار تنها یکی را انتخاب کنیم بهترین آن رویتاکر فرانسوی Revitacare است. این برند در امریکا به نام cytocare شناخته می شود و یکی از بهترین برندهای مزوتراپی مو است که در مرکز تخصصی زیبایی ما نیز از همین مارک برای مزوتراپی مو استفاده می‌شود.

آیا مزوتراپی مو درد دارد؟

در مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی مزوتراپی مو با تکنیک بی حسی سر انجام می شود یعنی چند نقطه در پیشانی بی حس می شود تا مراجعه کننده هیچ گونه دردی طی تزریق احساس نکند.

هزینه مزوتراپي مو

هزینه مزوتراپی مو

هزینه انجام مزوتراپی مو برای افراد مختلف، متفاوت می باشد و به عوامل مختلفی مانند شرایط پوستی هر فرد، میزان مواد مورد استفاده، تعداد جلسات و… بستگی خواهد داشت. برای اطلاع از هزینه ها و اطلاعات بیشتر در خصوص انواع مزوتراپی لاغری، مزوتراپی سلولیت، مزوتراپی جوانسازی، مزوتراپی مو و … ، می توانید با مشاورین ما در بهترین مرکز مزوتراپی شمال تهران تماس حاصل نموده و سوالات خود را مطرح نمایید. همکاران ما در این مرکز، آماده ی پاسخگویی به تمامی سوالات شما عزیزان، خواهند بود.

بهترین مرکز مزوتراپی در تهران

در بدست آمدن نتایج مطلوب و ماندگاری پس از مزوتراپی، عوامل زیادی دخیل می باشند. یکی از مهم ترین دلایل در دستیابی به نتایج خوب و داشتن کمترین عوارض پس از مزوتراپی، انتخاب یک مرکز مزوتراپی خوب و مطمئن می باشد.
بهترین مرکز مزوتراپی، مرکزی است که در هنگام اعمال روش های مزوتراپی، نکات و موارد مهم ایمنی را نیز در نظر داشته باشد.

  • مرکز تخصصی مزوتراپی باید قبل از انجام مزوتراپی، مشاوره قبل از انجام مزوتراپی را به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهد.
  • از متد ها و دستگاه های جدید و به روز دنیا استفاده کند.
  • در انجام انواع روش های مزوتراپی، از پزشکان متخصص و به نام بهره گیرد.
  • موارد بهداشتی را به صورت کامل رعایت نماید.
  • از بهترین برند های مزوتراپی استفاده کند.
  • دارای کادری مجرب و آموزش دیده برای انجام تمامی امور مربوط به خدمات موجود، باشد.

ما در بهترین مرکز مزوتراپی شمال تهران، با بهره گیری از پزشکان متخصص و کادری مجرب، آماده ارائه کلیه خدمات مزوتراپی به شما عزیزان خواهیم بود.
جهت تماس با مرکز و مشاوره رایگان با متخصصان ما، می توانید از طریق لینک زیر با ما در تماس باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن