علت های سیاهی دور چشم و اه های درمان آن

علت های سیاهی دور چشم و راه های درمان آن | مزوتراپی دور چشم

تیرگی و سیاهی دور چشم و راه های درمان آن

با گذشت زمان و بالا رفتن سن، اندام هایی که لایه های چربی اطراف چشم را نگه می دارند، ضعیف می شوند که باعث شل شدن پوست این ناحیه و ضعیف شدن آن می شود. از بین رفتن بافت چربی اطراف چشم، تیرگی را بیشتر آشکار می کند، با این حال، غالباً حلقه های تیره و کیسه ها به دلیل اختلالات گردش خون و برجسته شدن رگ های وریدی ظاهر می شوند.
دلایل این تیرگی ها می تواند عوامل مختلفی باشد: عوامل ژنتیکی، گردش خون نامناسب، رژیم غذایی ناسالم، کمبود خواب، واکنش های آلرژیک، سیگار کشیدن و … .
در واقع در چنین حالتی، پوست نازک تر و شفاف تر می شود و بنابراین، تیره تر به نظر خواهد رسید.
دلایل این تیرگی و سیاهی دور چشم هر چه که باشد، برای هیچ کس خوشایند نخواهد بود. در چنین حالتی، افراد همیشه به دنبال رفع تیرگی اطراف چشم و همچنین رفع چین و چروک دور چشم می باشند زیرا این تیرگی ها باعث پیر شدن چهره و از بین رفتن جوانی و شادابی صورت خواهند شد.
یکی از موثرترین راه ها برای درمان تیرگی اطراف چشم و از بین بردن چین و چروک و پف زیر چشم، مزوتراپی است.
مزوتراپی می تواند به میزان قابل توجهی سیاهی های دور چشم را از بین ببرد و حجم کیسه های چربی را نیز کاهش دهد.
کوکتل های مزوتراپی، شامل موادی هستند که به پوست این ناحیه کمک می کند تا دوباره مواد مورد نیاز خود برای جوانی، استحکام و بهبود رنگ را بدست آورد و بدین ترتیب، در زمانی کوتاه، به رفع مشکل تیرگی اطراف چشم بپردازید.
برای درک بهتر این موضوع و آگاهی از چگونگی این روش، در این مقاله با من همراه باشید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2022

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

علت گودی و سیاهی زیر چشم در زنان

علت های تیرگی و سیاهی دور چشم

 دلایل سیاهی اطراف چشم عمدتا عبارتند از:

  • کمبود خواب و یا عادت های نامناسب خواب
  • آلرژی ها
  • کاهش بافت چربی در اطراف چشم
  • کم خونی ناشی از کمبود آهن
  • قرار گرفتن در معرض نور خورشید
  • مالش مکرر چشم
  • بالا رفتن سن
  • سیگار کشیدن
  • عوامل ارثی
  • شرایط تیروئید
  • کمبود آب بدن
  • استفاده از داروها

درمان های خانگی و سریع برای رفع تیرگی دور چشم

 

  • خوابیدن به اندازه
  • استفاده از برش های خیار در اطراف چشم
  • استفاده از کمپرس یخ در اطراف چشم
  • قرار دادن چای کیسه ای بر روی نواحی تیره اطراف چشم
  • محصولات آنتی اکسیدان دور چشم و…
مزوتراپی زیر چشم

مزوتراپی برای رفع تیرگی اطراف چشم

مزوتراپی برای از بین بردن سیاهی های دور چشم و یا همان مزوتراپی دور چشم، روشی است که مواد مغذی و فعال را مستقیما به نواحی مورد نظر می رساند. این انتقال مواد که از طریق میکرونیدلینگ و یا تزریق های کوچکی صورت می گیرد، به توجه به هدف از مزوتراپی در محل های مشخصی انجام می شود.
مواد مزوتراپی که به آن ها کوکتل مزوتراپی نیز می گویند، شامل ویتامین ها، هورمون ها، مواد معدنی، اسید های آمینه، آنتی اکسیدان ها، عصاره گیاهان و مواد مغذی دیگر هستند. این مواد به وسیله سوزن های نازک مخصوص مزوتراپی، به نواحی تیره اطراف چشم تزریق می شوند و با رساندن مواد لازم، بافت نواحی اطراف چشم را تقویت می کنند و باعث از بین رفتن سیاهی های اطراف چشم می شوند.

مزوتراپی دور چشم چگونه انجام می شود؟

مزوتراپی دور چشم به این صورت خواهد بود که ابتدا پزشک، نواحی اطراف چشم را با مواد بی حسی موضعی، بی حس می کند تا در اثر تزریق، دردی را احساس نکنید.
سپس این نواحی را ضد عفونی می کند. پس از آن شروع به انجام تزریق ها خواهد کرد.
تزریق ها، همگی در لایه میانی پوست یا “درم” انجام خواهند شد یعنی در عمق 1 تا 4 میلیمتری پوست. با انجام تزریق ها، مواد فعال و مغذی، مستقیم وارد پوست می شود.
بدین ترتیب، بافت اطراف چشم، مواد لازم برای احیا و بازسازی پوست را در سریع ترین زمان ممکن دریافت کرده و شروع به تغذیه می کند. پس از زمان کوتاهی – معمولا بعد از یک تا دو جلسه مزوتراپی – شما شاهد تغییرات مطلوبی در نواحی تزریق خواهید بود.
بهبود رنگ نواحی اطراف چشم، از بین رفتن چین و چروک های دور چشم و رفع تیرگی، همگی از نتایج این روش خواهند بود.

فیلم مزوتراپی دور چشم

 

مزایای مزوتراپی دور چشم

اولین مزیت مزوتراپی برای دور چشم این است که می تواند بلافاصله خستگی و چین و چروک های سطحی پوست ناحیه اطراف چشم را بهبود بخشد و زمان زیادی نیز این حالت بهبود را حفظ کند. نتایج استفاده از این روش معمولا بعد از اولین جلسه قابل مشاهده خواهد بود.
همچنین می تواند گردش خون را نیز در بدن بهبود بخشد و به این ترتیب تیرگی های ناحیه اطراف چشم را نیز از بین ببرد.
از دیگر فواید مزوتراپی دور چشم، سفت شدن پوست این ناحیه و در نتیجه جوان تر شدن صورت می باشد.
مزیت بعدی این روش، آبرسانی به پوست، رفع بیحالی و کدر شدن پوست می باشد.
علاوه بر این ها، در مزوتراپی نیازی به استراحت بعد از هر جلسه نمی باشد و شما می توانید در هر زمان که خواستید، بدون نگرانی این کار را انجام دهید و بعد از آن به فعالیت های روزانه تان ادامه دهید.
البته مزایا دیگری نیز برای این روش وجود دارند. به عنوان مثال این روش غیر جراحی بوده و بنابراین بدون ایجاد خونریزی و درد شما را به هدفتان می رساند. به علاوه، مزوتراپی در مقایسه با روش های دیگر، کاملا مقرون به صرفه می باشد و بنابراین برای طیف گسترده ای از افراد، قابل انجام خواهد بود.

چرا تزریق مزوتراپی جوانساز اطراف چشم؟

پلک بالا و پایین چشم، مثل پوست سایر نقاط صورت دچار تحلیل و چروک خواهد شد. برای رفع خطوط این نواحی، بوتاکس قابل تزریق نمی باشد. مزوتراپی یکی از راهکارهای موثر در جوانسازی و روش سازی پوست این ناحیه می باشد.

طی این فرایند، کلیه ویتامین های لازم جهت آبرسانی و جوانسازی پوست تزریق می گردد. این مواد موجب روشن شدن پوست این ناحیه نیز می گردد. از طرفی با توجه به اینکه ناحیه پلک بالا و پایین چشم بوتاکس قابل تزریق نمی باشد مزوتراپی چروک این نواحی را نیز رفع می کند. تورم مزوتراپی طی چند ساعت تا حداکثر 24 ساعت رفع می گردد.

تعداد جلسات مزوتراپی دور چشم

تعداد جلسات مزوتراپی دور چشم

هر کدام از جلسات انجام این روش، نهایتا 10 الی 15 دقیقه طول خواهد کشید. تعداد جلسات یک دوره از انجام مزوتراپی برای از بین بردن تیرگی اطراف چشم نیز برای همه افراد یکسان نیست. با توجه به نوع پوست و شرایط بدنی افراد، تعداد جلسات مورد نیاز هر فرد، تنها توسط پزشک متخصص تعیین می شود. همچنین تعداد جلسات مشخص شده برای هر فرد از سوی پزشک باید به صورت کامل انجام شود تا نتایج مورد نظر به دست آیند.
فاصله بین جلسات مزوتراپی دور چشم، معمولا حدود یک ماه خواهد بود. این فاصله زمانی نیز توسط پزشک متخصص به طور دقیق مشخص خواهد شد.

ماندگاری مزوتراپی دور چشم

در حالت کلی، ماندگاری مزوتراپی روشن کننده در همه افراد یکسان نیست. میزان ماندگاری این روش، با توجه به شرایط پوستی و بدنی افراد، سبک زندگی و رعایت نکات، در افراد مختلف متفاوت می باشد.
استفاده از رژیم های غذایی و ورزشی مناسب و عادات سالم زندگی، می تواند به میزان زیادی در ماندگاری مزوتراپی دور چشم و همه انواع مزوتراپی موثر باشد.

مزوتراپی زیر چشم نی نی سایت

مراقبت های بعد از انجام مزوتراپی روشن کننده

  • پس از انجام این روش از شستن صورتتان تا چند ساعت خودداری نمایید.
  • تا یک روز پس از هر جلسه از لوازم آرایشی بر روی پوست استفاده نکنید.
  • از قرار گرفتن در معرض نور آفتاب خودداری نمایید. در صورت خروج از منزل حتما از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.
  • پس از انجام مزوتراپی روشن کننده نیاز به استراحت خاصی نخواهید داشت. می توانید بلافاصله به فعالیت های عادی روزانه تان ادامه دهید.

تزریق ژل زیر چشم جهت رفع گودی و سیاهی دور چشم

◊ قبل از انجام تزریق جلسه مشاوره بین پزشک و شما برگزار می‌شود و مسائلی از قبیل تست‌های سلامتی و سوابق بیماری‌های احتمالی مورد بررسی قرار می‌گیرند. پزشک در جلسه‌ مشاوره، تمامی موارد تأثیر‌گذار بر روند تزریق، مشکلات صورت، ساختار چشم و اطراف آن را بررسی می‌کند. به علاوه انتظارات شما از درمان برای پزشک مشخص خواهد شد و در نهایت پزشک یکسری توصیه و مراقبت‌های قبل از عمل را به شما گوشزد خواهد کرد.

◊ در زمان تزریق ژل زیر چشم، ابتدا نواحی تزریق نشانه‌گذاری می‌شود، سپس ناحیه‌ زیر چشم به صورت موضعی، بی‌حس و کاملاً استریل خواهد شد تا خطر عفونت از بین برود. سپس یک سوزن خیلی نازک، به آرامی زیر پوست وارد می شود تا گودی آن ناحیه را پر کند. سوزن به شیوه ای نرم و هموار، فیلر را زیر پوست تزریق می کند و ناآرامی های بافت آن ناحیه را به طور میانگین با ۳ تا ۵ تزریق در هر طرف، مسطح می کند. بسته به این که فضای گودی یا عارضه اطراف چشم تا چه اندازه باشد، ممکن است مقدار متفاوتی برای هر کس تزریق شود.

◊ ژل همان لحظه وارد بافت‌های داخلی پوست می شود و شما می‌توانید نتیجه‌ تزریق ژل زیر چشم را مشاهده کنید. سوزنی که برای این کار مورد استفاده قرار می‌گیرد بسیار ریز و نازک است به همین علت بعد از تزریق به سختی می‌توانید اثری از آن را بر روی چهره‌ خود ببینید. 

◊ بعد از اتمام تزریق ممکن است یک ماساژ ملایم برای صاف تر کردن ناحیه انجام شود. تزریق فیلر زیر چشم عملا بدون درد است و چیزی در حدود ۳۰ دقیقه زمان می برد. تنها چیزی که بعد از تزریق ژل زیر چشم نیاز دارید یخ و پرهیز از فعالیت شدید در ۲۴ ساعت آینده است.

فرق مزوتراپی با فیلر زیر چشم در چیست؟

پس از آشنایی با مزوتراپی و فیلر زیر چشم نوبت آن رسیده که فرق این دو را مورد بررسی قرار دهیم. در زیر چند فرق مزوتراپی با فیلر زیر چشم را بیان می کنیم.

مواد مورد استفاده برای تزریق مزوتراپی و فیلر زیر چشم توسط سازمان بهداشت یا FDA تائید شده هستند و از ایمنی کامل برخوردارند.

در تزریق مزوتراپی مواد مختلفی به زیر چشم بیمار تزریق می شود. اسید هیالورونیک یکی از این مواد است که در تزریق مزوتراپی مورد استفاده قرار می گیرد، یعنی این ماده در کنار سایر مواد به پوست تزریق می شود. در صورتی که اسید هیالورونیک به عنوان یکی از فیلرهای پر استفاده برای تزریق زیر چشم شناخته شده است.

دیگر فرق مزوتراپی با فیلر زیر چشم این است که فیلر روشی برای پرتر کردن و حجم دادن به بافت پوستی زیر چشم است، اما مزوتراپی یک راه حل درمانی به حساب می آید. در مزوتراپی سعی بر این است تا پوست زیر چشم با دریافت مواد مغذی بازسازی شود.

بهترین مرکز مزوتراپی در تهران

بهترین مرکز مزوتراپی، مرکزی است که در هنگام اعمال روش های مزوتراپی، نکات و موارد مهم ایمنی را نیز در نظر داشته باشد.

  • مرکز تخصصی مزوتراپی باید قبل از انجام مزوتراپی، مشاوره قبل از انجام مزوتراپی را به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهد.
  • از متد ها و دستگاه های جدید و به روز دنیا استفاده کند.
  • در انجام انواع روش های مزوتراپی، از پزشکان متخصص و به نام بهره گیرد.
  • موارد بهداشتی را به صورت کامل رعایت نماید.
  • از بهترین برند های مزوتراپی استفاده کند.
  • دارای کادری مجرب و آموزش دیده برای انجام تمامی امور مربوط به خدمات موجود، باشد.

ما در بهترین مرکز مزوتراپی شمال تهران، با بهره گیری از پزشکان متخصص و کادری مجرب، آماده ارائه کلیه خدمات مزوتراپی به شما عزیزان خواهیم بود.

هزینه مزوتراپی دور چشم

هزینه مزوتراپی دور چشم

هزینه انواع مزوتراپی، به عوامل گوناگونی بستگی دارد. با توجه به شرایط هر فرد و میزان مواد مورد نیاز برای مزوتراپی و همچنین تعداد جلسات، هزینه مزوتراپی برای افراد مختلف، متفاوت خواهد بود. برای اطلاع از هزینه ها می توانید با مشاورین ما در مرکز تخصصی مزوتراپی تهران، تماس حاصل نموده و از طریق مشاوره با کارشناسان ما، اطلاعات لازم در خصوص انواع مزوتراپی را کسب نمایید.

تخفیف مزوتراپی دور چشم

مرکز تخصصی مزوتراپی شمال تهران، با بهره گیری از پزشکان بنام و کادری مجرب، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان، در خصوص تمامی روش های مزوتراپی می باشد. برای بهره مندی هر چه بیشتر شما عزیزان از خدمات این مرکز، برای انواع مزوتراپی صورت، مزوتراپی لاغری، مزوتراپی غبغب، مزوتراپی سلولیت و … تخفیف هایی در نظر گرفته شده است. 

2 دیدگاه دربارهٔ «علت های سیاهی دور چشم و راه های درمان آن | مزوتراپی دور چشم»

  1. بازتاب: مزوتراپی لک: راهکاری نوین و موثر در رفع لک، لیفت و جوانسازی پوست صورت

  2. بازتاب: مزوتراپی صورت برای لک:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن