مزوتراپی روشن کننده پوست

روشن شدن پوست صورت و از بین بردن لک | مزوتراپی روشن کننده پوست چیست؟

مزوتراپی روشن کننده پوست

درخشش و آب رسانی به پوست صورت، باعث ایجاد طراوت و شادابی در چهره می شود. پوست روشن و سالم و شاداب، همواره باعث جذابیت چهره افراد و جوانتر به نظر رسیدن آنها می شود. برای رسیدن به پوستی روشن و جوان، راه های زیادی وجود دارند. برخی از این راه ها گاها حتی موثر هم نخواهند بود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2022

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اکثر افراد، استفاده از روش هایی مانند ماسک های صورت، کرم های روشن کننده، لایه برداری پوست، استفاده از محلول های مختلف بر روی پوست و … را تجربه کرده اند. نتایج اینگونه روش ها معمولا خیلی ضعیف و سرعت رسیدن به نتایج مطلوب، در اینگونه روش ها بسیار کم است.
یکی از روش های پرکاربرد برای جوانسازی و روشن کردن پوست صورت، و دیگر نقاط بدن، مزوتراپی روشن کننده پوست است. در این روش با انجام تزریق هایی در پوست و رساندن مواد مغذی به لایه های زیرین پوست، فعالیت رنگدانه ها از بین می رود و لک ها و تیرگی های صورت کاهش می یابد.
بدین ترتیب، در کمترین زمان ممکن و با صرف هزینه مقرون به صرفه، بدون درد و خونریزی، شما پوستی روشن، جوان و شاداب خواهید داشت.

مزوتراپی روشن کننده پوست

مزوتراپی روشن کننده پوست چیست؟

مزوتراپی برای درخشندگی و روشن شدن پوست، شامل چند تزریق کم عمق داخل پوستی ترکیبات اسید هیالورونیک و مواد مغذی مانند ویتامین ها، اسید های آمینه، آنتی اکسیدان ها، عصاره گیاهان و … می باشد.

ترکیب کوکتل روشن کننده پوست در مزوتراپی روشن کننده شامل گلوتاتیون، ویتامین C و اسید کوجیک می باشد که همگی از مواد روشن کننده پوست می باشند. این ترکیب ها در کنار سایر مواد مغذی، برای تغذیه پوست صورت و نرم شدن خطوط و روشنی و درخشندگی پوست صورت بسیار مفید و موثر می باشد.

با تزریق این ترکیبات به پوست، علاوه بر تحریک کلاژن سازی پوست از طریق وارد شدن سوزن ها به آن، مواد مفید برای پوست به سرعت وارد آن شده و باعث استحکام، روشن شدن پوست، از بین بردن چین و چروک ها و جوانسازی می شوند.

مزو کردن پوست

مزوتراپی روشن کننده پوست چگونه است؟

برای انجام مزوتراپی روشن کننده پوست، ابتدا پزشک متخصص، پوست صورت و یا ناحیه مورد نظر را با کرم بی حس کننده موضعی، بی حس می کند. سپس با استفاده از مواد ضد عفونی کننده، پوست تمیز و ضد عفونی می شود و پوست آماده خواهد بود.

حالا نوبت تزریق هاست. کوکتل های روشن کننده از طریق تزریقات با سوزن های مخصوص مزوتراپی، وارد پوست می شوند.
این تزریق ها که بدون درد هستند، در عمق 1 تا 4 میلیمتری پوست انجام می شوند. بنابراین مواد مزوتراپی به لایه های عمیق تری از پوست می رسد و در مقایسه با روش هایی مانند استفاده از کرم، بسیار سریعتر عمل می کند.

مزوتراپی زیر چشم نی نی سایت

رفع تیرگی دور چشم، روشن کردن زیر چشم و اطراف

در مزوتراپی برای روشن شدن اطراف و زیر چشم، مواد مزوتراپی روشن کننده به اطراف چشم تزریق می شوند. این مواد به لایه ای از پوست که سلول های خونی در آن گردش می کنند، اعمال می شود. با استفاده از این تزریق ها، بافت اطراف چشم تغذیه می شود و علاوه بر روشن شدن پوست، چین و چروک ها و پف زیر چشم نیز از بین می روند.

علاوه بر آن، وارد شدن سوزن ها به پوست این ناحیه نیز پوست را برای تولید کلاژن و الاستین بیشتر تحریک می کند. بدین ترتیب، با تولید کلاژن و افزایش استحکام پوست اطراف چشم، رفع تیرگی دور چشم را نیز شاهد خواهیم بود.

فواید مزوتراپی

مزایای مزوتراپی روشن کننده پوست

مزوتراپی روشن کننده در مقایسه با روش های دیگر روشن کردن پوست صورت و سایر نقاط بدن، مزایای زیادی نیز دارد. به عنوان مثال:

  • این روش، کاملا بدون درد و خونریزی و کاملا ایمن می باشد.
  • گردش خون را در ناحیه تزریق بهبود می بخشد.
  • نتایج حاصل از انجام آن سریع تر مشخص خواهد شد.
  • روشی چند نتیجه ای محسوب می شود. علاوه بر رفع تیرگی پوست صورت و رفع تیرگی اطراف چشم، چین و چروک های پوست را از بین برده و لک های پوستی را نیز درمان می کند.
  • پس از انجام این روش، نیاز به استراحت خاصی نخواهید داشت. می توانید بلافاصله بعد از هر جلسه، به فعالیت های عادی روزانه تان ادامه دهید.
تعداد جلسات مزوتراپی

تعداد جلسات مزوتراپی روشن کننده

هر کدام از جلسات انجام این روش، نهایتا 10 الی 15 دقیقه طول خواهد کشید. تعداد جلسات یک دوره از انجام مزوتراپی روشن کننده نیز برای همه افراد یکسان نیست.

با توجه به نوع پوست و شرایط بدنی افراد، تعداد جلسات مورد نیاز هر فرد، تنها توسط پزشک متخصص تعیین می شود. همچنین تعداد جلسات باید به صورت کامل انجام شود تا نتایج مورد نظر به دست آیند.
فاصله بین جلسات مزوتراپی روشن کننده پوست، معمولا حدود یک ماه خواهد بود. این فاصله زمانی نیز توسط پزشک متخصص به طور دقیق مشخص خواهد شد.

ماندگاری مزوتراپی روشن کننده پوست

در حالت کلی، ماندگاری مزوتراپی روشن کننده در همه افراد یکسان نیست. میزان ماندگاری این روش، با توجه به شرایط پوستی و بدنی افراد، سبک زندگی و رعایت نکات و مراقبتهای بعد از انجام مزو صورت در افراد مختلف متفاوت می باشد.
استفاده از رژیم های غذایی و ورزشی مناسب و عادات سالم زندگی، می تواند به میزان زیادی در ماندگاری مزوتراپی روشن کننده و همه انواع مزوتراپی موثر باشد.

اقدامات قبل از انجام مزوتراپی روشن کننده

  • قبل از انجام مزوتراپی از مصرف داروهایی مانند آسپرین و دیگر مسکن ها و همچنین ویتامین ای و دیگر داروهای رقیق کننده خون خودداری نمایید.
  • از مصرف مشروبات الکلی از روز قبل از انجام این روش خودداری نمایید.
  • از آفتاب گرفتن و استفاده از مواد برنزه کننده و یا استفاده از سولاریوم پرهیز نمایید.

مراقبت های بعد از انجام مزوتراپی روشن کننده

  • پس از انجام این روش از شستن صورتتان تا چند ساعت خودداری نمایید.
  •  تا یک روز پس از هر جلسه از لوازم آرایشی بر روی پوست استفاده نکنید.
  • از قرار گرفتن در معرض نور آفتاب خودداری نمایید. در صورت خروج از منزل حتما از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.
  • پس از انجام مزوتراپی روشن کننده نیاز به استراحت خاصی نخواهید داشت. می توانید بلافاصله به فعالیت های عادی روزانه تان ادامه دهید.

بهترین مرکز مزوتراپی در تهران

  • بهترین مرکز مزوتراپی، مرکزی است که در هنگام اعمال روش های مزوتراپی، نکات و موارد مهم ایمنی را نیز در نظر داشته باشد.
  • مرکز تخصصی مزوتراپی باید قبل از انجام مزوتراپی، مشاوره قبل از انجام مزوتراپی را به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهد.
  • از متد ها و دستگاه های جدید و به روز دنیا استفاده کند.
  • در انجام انواع روش های مزوتراپی، از پزشکان متخصص و به نام بهره گیرد.
  • موارد بهداشتی را به صورت کامل رعایت نماید.
  • از بهترین برند های مزوتراپی استفاده کند.
  • دارای کادری مجرب و حرفه ای برای انجام تمامی امور مربوط به خدمات موجود، باشد.

ما در بهترین مرکز مزوتراپی شمال تهران، با بهره گیری از پزشکان متخصص و کادری مجرب، آماده ارائه کلیه خدمات مزوتراپی به شما عزیزان خواهیم بود.
جهت تماس با مرکز و مشاوره رایگان با متخصصان ما، می توانید از طریق لینک زیر با ما در تماس باشید.

مزوتراپی صورت

هزینه مزوتراپی روشن کننده

هزینه انواع مزوتراپی، به عوامل گوناگونی بستگی دارد. با توجه به شرایط هر فرد و میزان مواد مورد نیاز برای مزوتراپی و همچنین تعداد جلسات هزینه مزوتراپی برای افراد مختلف، متفاوت خواهد بود.

برای اطلاع از هزینه ها می توانید با مشاورین ما در مرکز تخصصی مزوتراپی تهران، تماس حاصل نموده و از طریق مشاوره با کارشناسان ما، اطلاعات لازم در خصوص انواع مزوتراپی را کسب نمایید.

تخفیف مزوتراپی

مرکز تخصصی مزوتراپی شمال تهران، با بهره گیری از پزشکان بنام و کادری مجرب، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان، در خصوص تمامی روش های مزوتراپی می باشد.

برای بهره مندی هر چه بیشتر شما عزیزان از خدمات این مرکز، برای انواع مزوتراپی صورت، مزوتراپی لاغری، مزوتراپی غبغب، مزوتراپی سلولیت و … تخفیف هایی در نظر گرفته شده است.

شما می توانید از طریق تماس با مرکز و ارتباط با کارشناسان ما، اطلاعات لازم در خصوص تخفیف ها را کسب نمایید.

3 دیدگاه دربارهٔ «روشن شدن پوست صورت و از بین بردن لک | مزوتراپی روشن کننده پوست چیست؟»

  1. بازتاب: چگونه ابروهای پرپشتی داشته باشیم؟ | مزوتراپی ابرو، مزایا،عوارض و هزینه - مزوتراپی

  2. بازتاب: راه های روشن شدن پوست | مزوتراپی روشن کننده پوست - مزوتراپی

  3. بازتاب: مزوتراپي پوست(روشن كننده و ضد لك) – Dr.Maede-Molashahi

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن