مقایسه مزوتراپی و فیلر

مزوتراپی و فیلر | مقایسه تاثیر مزوتراپی و تزریق فیلر بر روی پوست

مزوتراپی و فیلر

مزوتراپی، اصطلاحی است که بسیار زیاد در درمان و زیبایی مورد استفاده قرار گرفته است. اگر از این روش استفاده کرده اید، حتما می دانید که چقدر برای سلامت پوست مفید می باشد. ممکن است تا به حال در کنار سایر روش هایی مانند میکرونیدلینگ و یا پی ار پی، به راحتی از کنار مزوتراپی عبور کرده باشید، اما امروز می خواهیم بیشتر در مورد درمان ملایم و در عین حال، فوق العاده موثر مزوتراپی در کنارر تزریق فیلر، صحبت کنیم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2022

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در این مقاله به بررسی دو روش مزوتراپی و فیلر خواهیم پرداخت و شما را با تفاوت ها و مزایای هر کدام از روش ها، بیشتر آشنا خواهیم کرد.

مزوتراپی و فیلر

مزوتراپی چیست

مزوتراپی روشی ضد پیری و ملایم، شامل تزریق کوکتل موثری، ساخته شده از مواد مغذی مانند اسید هیالورونیک، ویتامین ها، مواد معدنی و اسیدهای آمینه است. این ترکیبات خاصیت های فراوانی را در اختیار پوست شما قرار می دهد و به بهبود و زیبایی آن بسیار کمک می کند. مزوتراپی، به جای پرداختن به عضلات، بر سلامت و شادابی پوست تمرکز دارد تا پوست شما را عمیقا جوان تر، سالم تر و شاداب تر سازد.
تزریقات در این روش، با استفاده از سوزن های نازک و کوچکی انجام می شود که به لایه درم پوست، وارد می شنود و مواد مغذی را با آنجا می رسانند. عمق تزریقات در این روش، 1 تا 4 میلیمتر خواهد بود که به صورت تکی و یا چند عددی انجام می شوند. تزریقات تکی معمولا توسط یک سوزن و با دست نیز انجام می شود، اما تزریقات چند عددی، توسط ابزار تفنگ مانندی که دارای چند سوزن است و همزمان همه تزریقات را در ناحیه خاصی انجام می دهد، صورت می گیرد.

مزوتراپی چیست

فیلر چیست

فیلر ها، پر کننده های پوستی هستند که از طریق تزریقات کوچک وارد پوست می شوند. از فیلر ها برای افزودن حجم، به بافت صورت استفاده می شود. آنها عمدتا در مناطقی مانند گونه ها، لب ها، دور چشم و خط خنده – برای مقابله با علائم پیری – از طریق پر کردن چین و چروک ها و رفع تیرگی ها، مورد استفاده قرار می گیرند. فیلر ها، ژل های حاوی اسید هیالورونیک می باشند.

مزوتراپی یا فیلر

مزوتراپی چگونه عمل می کند

خوب شاید بپرسید مزوتراپی چگونه روی پوست اثر می گذارد؟ توضیح این پروسه به این صورت است که مزوتراپی از طریق تزریق موادی که گفته شد، علاوه بر رساندن ترکیبات مغذی و مفید به پوست، آن را تحریک می کند تا کلاژن و الاستین بیشتری تولید کند و بدین ترتیب پوست با روند طبیعی، جوانی و شادابی خود را به دست خواهد آورد. زیرا همانطور که احتمالا می دانید، با گذشت زمان و بالا رفتن سن، بدن کلاژن کمتری تولید می کند و همین امر شادابی و درخشندگی پوست را کاهش خواهد داد. پس با استفاده از مزوتراپی، به بدن کمک می کنیم تا تولید کلاژن را تسریع کند.
این روش که عمیقا بر روی سلامت پوست کار می کند، بدون افزودن حجم خاصی به پوست، تنها بافت پوست را ارتقا می بخشد و بر استحکام و درخشندگی آن تاکید دارد.

مزوتراپی چگونه انجام ی شود

تزریق فیلر چگونه است

از طرف دیگر، با گذشت زمان، بدن مقادیر پروتئین کمتری نیز تولید خواهد کرد. پروتئین نیز همان چیزی است که ظاهر پوست و بافت عضلات را حفظ می کند و در صورت کم شدن آن در بدن، پوست دچار چین و چروک و افتادگی خواهد شد. اینجاست که فیلر ها به کار می آیند و با پر کردن چین و چروک ها، حجم از دست رفته پوست را با آن باز می گردانند. به این ترتیب فیلرها، با افزایش حجم برخی مناطق صورت، این مناطق را به اصطلاح ” لیفت ” می کنند.

مزوتراپی و تزریق فیلر

مقایسه مزوتراپی و فیلر

• مزوتراپی بر سلامت پوست تاکید دارد، حال آنکه فیلر ها، تنها بر روی افزایش حجم پوست کار می کنند.
• نتایج مزوتراپی تدریجی می باشد و پس از تزریق ها با اینکه ترکیبی از مواد مفید به سرعت و یک جا وارد پوست می شوند، نتایج به سرعت قابل مشاده نیستد، اما نتایج تزریق فیلر ها، سریع تر هستند و حجم افزوده شده توسط آنها، قابل رویت است.
• مزوتراپی می تواند برای درمان آکنه، جای جوش، تیرگی و لک در صورت به کار رود، در حالیکه فیلر ها خاصیت درمانی ندارند.
• مزوتراپی می تواند در عین افزایش سلامت پوست، با پر کردن خطوط خفیف، خاصیت نرم کننده و افزایش حجم کمی را نیز به تدریج به پوست ارائه کند، اما فیلر ها تنها با در نظر داشتن افزایش حجم، تاثیری بر زیبایی و سلامت پوست نخواهند داشت.
• مزوتراپی تنها برای جوانسازی صورت نیست و برای سایر نقاط بدن مانند مزوتراپی لاغری، مزوتراپی غبغب، مزوتراپی مو و … نیز مورد استفاده قرار می گیرد، اما فیلر ها عمدتا در صوت مورد استفاده قرار می گیرند.
• استفاده از مزوتراپی نتایج کاملا طبیعی و نرمال را به پوست می دهد، اما نتایج استفاده از فیلر ها به اندازه مزوتراپی طبیعی نیست.

تفاوت مزوتراپی و فیلر

کدام روش برای چه کسانی مناسب است

هر دو روش مزوتراپی و فیلر، مزایایی دارند که با توجه به هدف از انجام هر کدام، برای برخی افراد خوشایند هستند. به صورت کلی، هر دوی این روش ها غیر جراحی و بدون درد بوده و زیبایی پوست را افزایش می دهند. مزوتراپی عمدتا بر روی پوست تاثیر گذار است و ظاهری شفاف و درخشنده و زیبا به پوست شما خواهد داد. فیلر ها از طرف دیگر، برای بازگرداندن حجم از دست رفته صورت، به خصوص در افراد با سنین بالا مناسب هستند و برای کسانی که به دنبال نتایج سریع هستند، و پوست خیلی خوب و سالمی دارند، گزینه مناسبی می توانند باشند.

در بهترین حالت، افراد می توانند از ترکیب دو روش نیز برای هم جوانسازی و هم افزایش حجم پوست استفاده کنند که نتایج بسیار خوبی می تواند داشته باشد.

مزایای مزوتراپی

ماندگاری مزوتراپی و فیلر

ماندگاری هر یک از روش های ذکر شده و یا ترکیب آنها با هم، به شرایط افراد، نوع پوست و سبک زندگی هر فرد بستگی دارد و برای همه افراد یکسان نیست.

تعداد جلسات مزوتراپی و فیلر

تعداد جلسات روش های ذکر شده نیز به ناحیه مورد نظر، هدف از انجام هر کدام از روش ها و شرایط فردی افراد بستگی دارد. تعداد این جلسات تنها توسط پزشک متخصص تعیین خواهد شد.

تعداد جلسات مزوتراپی

هزینه مزوتراپی

قیمت مزوتراپی و یا فیلر و یا ترکیب هر دو روش هم برای افراد مختلف متفاوت است و به شرایط پوستی هر شخص، نواحی مورد نظر و تعداد جلسات بستگی دارد. این هزینه تنها توسط پزشک متخصص تعیین خواهد گردید. برای اطلاع از قیمت ها و آگاهی بیشتر می توانید با مشاورین ما در بهترین مرکز مزوتراپی تهران، تماس حاصل نمایید.

تخفیف مزوتراپی / تخفیف فیلر

کلیه امور مربوط به مزوتراپی و سایر خدمات زیبایی مانند تزریق فیلر، لیزر موهای زائد، پروفایلو، پی ار پی و … در مرکز تخصصی پزشکی و زیبایی شمال تهران با بهره گیری از پزشکان بنام و کادری مجرب، و با استفاده از بهترین برند ها و دستگاه های روز دنیا انجام می شود. برای هر کدام از روش های ذکر شده تخفیفاتی نیز در نظر گرفته شده است تا تمامی عزیزان بتوانند از این خدمات بهره مند گردند.

جهت اطلاع از تخفیف ها می توانید با ما تماس بگیرید. مشاورین ما، با صبر و شکیبایی آماده ی پاسخگویی به تمامی سوالات شما عزیزان خواهند بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن