درمان سریع منافذ باز پوست

راه های بستن منافذ باز پوست صورت | درمان سریع منافذ باز پوست

منافذ باز پوست، از مشکلات بسیار شایع پوستی است که در اکثر مردان و زنان دیده می شود.
این منافذ، دهانه های کوچکی در بالای فولیکول های مو هستند که کل بدن ما را پوشانده اند. منافذ پوست، سبوم یا همان روغن طبیعی بدن را آزاد می کنند تا پوست ما بطور طبیعی مرطوب و لطیف شود. اگرچه گاهی اوقات این منافذ ناراحت کننده به نظر می رسند، اما برای حفظ سلامتی پوست بسیار لازم هستند.
ژنتیک، یکی از عواملی است که باعث ایجاد این منافذ می شود. اما عوامل دیگری مانند داشتن پوست چرب، آفتاب و پیری نیز می تواند از دیگر عوامل ایجاد این منافذ باشد.
با اینکه نمی توانید جای این منافذ را تغییر دهید، اما راه هایی وجود دارند که بتوانید آنها را کوچکتر کنید و تحت کنترل داشته باشید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2022

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

درمان منافذ باز پوست

علت ایجاد منافذ باز پوست یا باز شدن منافذ

• ژنتیک – ژن های شما مهم ترین فاکتورهای تعیین کننده منافذ باز روی پوستتان هستند. معمولا افرادی که دارای منافذ بزرگ و باز روی پوستشان هستد، افرادی مشابه خود را در خانواده شان دارند.

• سن – با بالا رفتن سن، پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دد و همین امر باعث کشیده شدن پوست و بازشدن منافذ پوست می شود.


• قرار گرفتن در معرض آفتاب – قرار گرفتن طولانی در معرض آفتاب و عدم استفاده از ضد آفتاب، باعث ضخیم شدن پوست و ایجاد منافذ باز می شود. اشعه ای موجود در آفتاب، کلاژن، الاستین و رطوبت و آب موجود در پوست را از بین می برند و باعث بزرگتر شدن منافذ پوست می شوند.

• بسته شدن و یا پرشدن منافذ – میزان زیاد چربی و یا آلودگی و یا سلول های مرده روی پوست می تواند باعث گرفتگی منافذ پوست و بازتر شدن انها شود.

علت ایجاد منافذ باز پوست

راه های بستن منافذ باز پوست صورت

1.صورتتان را بصورت منظم بشویید.
شستشوی منظم صورت، چربی و آلودگی که باعث گرفتگی منافذ می شوند را از بین برده و به جلوگیری از باز شدن منافذ کمک می کند. برای شستشوی صورت از شوینده مناسب پوستتان استفاده کنید.

2.از ماسک هایی که چربی پوست را جذب می کنند، استفاده کنید.
ماسک هایی مانند کربن فعال و یا ویتامین E می توانند به شما کمک کنند. برای جلوگیری از التهاب پوست، بیش از 2 بار در هفته از ماسک ها استفاده نکنید.

3.پوستتان را لایه برداری کنید.
لایه برداری، سلول های مرده را حذف می کند و باعث روشن شدن پوست و نرمی و لطافت آن می شود. اگر به طور مرتب این کار را انجام دهید، پوستتان کشیده نخواهد شد و بدین ترتیب، به منافذ اجازه بازتر شدن را نخواهید داد.

4.به طور منظم پوستتان را مرطوب کنبد.
مرطوب سازی منظم پوست، خشکی پوست را از بین برده و در نتیجه پوست چرب نخواهد شد. بنابراین منافذ پوستتان باز تر نمی شوند. مرطوب کننده باید متناسب با پوستتان انتخاب شود تا بتواند مکمل ان شود.

5.از محصولا کلاژن ساز استفاده کنید.
رتینول نوعی ویتامین A است که با افزایش گردش خون سلول، منافذ را کوچک می کند.
ویتامین C یک آنتی اکسیدان است که علاوه بر محافظت در برابر آسیب پوستی که باعث بزرگ شدن منافذ پوست می شود، تولید کلاژن را نیز تقویت می کند.
گلیکولیک اسید یک اسید آلفا هیدروکسی است که به بازسازی کلاژن و همچنین لایه برداری سلول های مرده پوست کمک می کند.

6.از محصولات ضد آفتاب استفاده کنید.
ضد آفتاب یک امر ضروری است. قرار گرفتن در معرض آفتاب باعث ایجاد منافذی می شود که در اطراف لبه ها شروع به کشیدگی و افتادگی می کنند و باعث بزرگتر نشان دادن آنها می شود.

راه های بستن منافذ باز پوست صورت

درمان سریع منافذ باز پوست

یکی از روش های سریع برای درمان منافذ باز پوست صورت، مزوتراپی است.
مزوتراپی شامل افزودن ترکیب ویتامین ها، مواد معدنی، اسیدهای آمینه، عصاره گیاهان و بسیاری مواد دیگر در کنار داروهای لازم است که توسط پزشک، برای لایه های بالای و میانی پوست، تجویز می شود.
مقادیر کمی از محلول مخصوص به ناحیه از پیش تعیین شده ای که به نوع مزوتراپی بستگی دارد، تزریق می شود. همین ترکیب مواد مغذی و ورود آنها به پوست، به عنوان محرکی برای روند بهبودی عمل می کند و مشکلات پوست را برطرف خواهد کرد.
هچنین از طریق مزوتراپی و ورود سوزن ها به پوست، میکروکانال هایی در پوست ایجاد می شود که تولید کلاژن و الاستین را تحریک کرده و افزایش می دهند و این دو ماده اساسی، به بازسازی و نگه داشتن پوست کمک خواهند کرد.
مزوتراپی یک روش درمانی بسیار موثر و غیر جراحی و بدون درد است که می تواند برای درمان انواع بیماری های پوستی و یا مسائل زیبایی و سلامت به کار رود.
اشکال دیگر درمان ها مانند استفاده از کرم ها یا محلول ها نمی توانند کارایی و یا سرعت مزوتراپی را داشته باشند، زیرا به لایه های میانی پوست دسترسی نخواهند داشت.
همچنین محلول های مزوتراپی، به عنوان روش های چند نتیجه ای عمل می کنند زیرا علاوه بر درمان، جوانسازی و تقویت پوست را نیز به همراه خواهند داشت.

درمان سریع منافذ باز پوست

تعداد جلسات لازم برای مزوتراپی منافذ باز پوست چقدر است؟

تعداد جلسات لازم برای انجام مزوتراپی برای بستن منافذ باز پوست، در افراد مختلف متفاوت خواهد بود. ممکن است فردی نیاز به دو جلسه و فد دیگری نیاز به 5 جلسه درمانی داشته باشد.
تعداد جلسات مورد نیاز با توجه به نوع پوست، سن، شایط عمومی پوست و بدن و … تنها توسط پزشک تعیین می گردد.
همچنین لازم است که تعداد جلسات مورد نیاز برای هر فرد به صورت کامل انجام شود تا بتوان نتایج مورد نظر را کسب کرد.

مزایای مزوتراپی برای از بین بردن منافذ باز پوست

• روشی بدون درد و غیر جراحی و ایمن است.
• نتایج استفاده از این روش، به سرعت پدیدار خواهند شد.
• علاوه بر بستن منافذ باز پوست، جوانسازی و بهبود رنگ پوست و همچنین رفع چین و چروک را نیز انجام خواهد داد.
• نیازی به استراحت خاصی پس از انجام این روش نمی باشد. پس از هر جلسه از مزوتراپی، میتوانید به فعالیت های روزانه تان ادامه دهید.
• از لحاظ هزینه نیز در مقایسه با سایر روش ها، مقرون به صرفه می باشد.

پس از استفاده از مزوتراپی برای از بین بردن منافذ باز پوست، ممکن است عوارضی مانند قرمزی پوست، درد، تورم خفیف، خارش و یا کبودی کمی را تجربه کنید.
همه عوارض فوق موقتی و کاملا طبیعی بوده و ظرف 1 تا 2 روز برطرف خواهند شد.

هزینه مزوتراپی برای بستن منافذ باز پوست چقدر است؟

هزینه انجام مزوتراپی نیز در همه افراد یکسان نمی باشد. هزینه مزوتراپی با توجه به میزان مواد مورد استفاده، وسعت ناحیه مورد نظر، شرایط پوستی و بدنی و عوامل دیگر، در افراد مختلف، متفاوت خواهد بود.
برای اطلاع از هزینه مزوتراپی مربوط به خودتان، می توانید با ما در مرکز مزوتراپی تهران، تماس حاصل نموده و با بهره مندی از مشاوره رایگان، اطلاعات لازم را کسب نمایید.
همچنین برای کلیه روش های مزوتراپی، در مرکز مزوتراپی شمال تهران، تخفیف های مزوتراپی در نظر گرفته شده است.
جهت اطلاع از تخفیف ها از طریق لینک زیر با ما در تماس باشید.

بهترین مرکز مزوتراپی

بهترین مرکز مزوتراپی، مرکزی است که در هنگام اعمال روش های مزوتراپی، نکات و موارد مهم ایمنی را نیز در نظر داشته باشد.
مرکز تخصصی مزوتراپی باید قبل از انجام مزوتراپی، مشاوره قبل از انجام مزوتراپی را به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهد.
• از متد ها و دستگاه های جدید و به روز دنیا استفاده کند.
• در انجام انواع روش های مزوتراپی، از پزشکان متخصص و به نام بهر گیرد.
• موارد بهداشتی را به صورت کامل رعایت نماید.
• از بهترین برند های مزوتراپی استفاده کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن