رهایی از سلولیت با مزوتراپی

مزوتراپی سلولیت | رهایی از پوست پرتقالی یا سلولیت، با مزوتراپی

مزوتراپی سلولیت

همه ما با سلولیت آشناییم و از آن متنفر. زیرا ظاهر پوست را ناصاف جلوه می دهد و زیبایی آن را کم می کند. سلولیت یا پوست پرتقالی، اغلب در ناحیه ران پا، باسن و شکم دیده می شود، اما گاها ممکن است در نقاط دیگر بدن نیز با آن ها برخورد کنید. شاید تا به حال فکر می کردید که دلیل بوجود آمدن سلولیت، چاقی و یا اضافه وزن باشد، اما این درست نیست و سلولیت هیچ ربطی به چاقی ندارد. برای رهایی از شر سلولیت، راه های زیادی وجود دارد. یکی از این راه ها، مزوتراپی سلولیت است. روشی بدون درد و خونریزی، که در کمترین زمان و با صرف کمترین هزینه، سلولیت ها را از بین میبرد.
در این مقاله به بررسی مزوتراپی برای رفع سلولیت و مزایا و معایب این روش، خواهیم پرداخت. برای آشنایی کامل با این روش، در ادامه با ما همراه باشید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2022

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

مزوتراپی سلولیت

مزوتراپی چیست

برای آشنایی بیشتر با مزوی سلولیت، ابتدا ببینیم مزوتراپی چیست؟
مزوتراپی یکی از روش های درمانی و زیبایی پوستی است و در دسته شیوه های تزریقی قرار می گیرد. یعنی در این روش مواد ویژه ای با خاصیت درمانی به زیر پوست تزریق می شود. این مواد خاص با توجه به مشکل شما تعیین می شوند.  هدف از انجام مزوتراپی، زیبایی و جوانسازی پوست شماست. عصاره های گیاهی، ویتامین ها و آنزیم ها، اسید های آمینه، داروها و هورمون ها، آنتی اکسیدان ها، مواد ترمیم کننده و … از جمله مواردی هستند که در طی مزوتراپی به صورت موضعی بوسیله سوزن های کوچکی به درون پوست تزریق می شوند. این ترکیبات پوست را تحریک می کنند تا اسید هیالورونیک، کلاژن و الاستین بیشتری تولید کند و به این ترتیب، شما پوست مرطوب تر، جوان تر و شاداب تری خواهید داشت. امروزه مزوتراپی یکی از روش های درمانی و جوانسازی مشهور در جهان و به ویژه اروپا است.

سلولیت چیست؟

سلولیت، بزرگ شدن سلولهای چربی به دلیل تخلیه ضعیف لنفاوی و مشکلات عروقی است. این امر باعث احتباس آب و در نهایت پیدایش سلولیت می شود. سپس، با حفظ آب، سلول های چربی در بافت پیوندی پوست کشیده می شوند. با گذشت زمان، بافت همبند شروع به انقباض می کند و پوست را مجبور به غیر انعطاف پذیری می کند. بافت اطراف هنوز در معرض انبساط و انقباض از طریق آب یا افزایش وزن است که نتیجه آن سلولیت است.
همانطوری که گفته شد، افراد در هر سن و وزنی می توانند دچار سلولیت شوند و این مشکل فقط برای افرادی با وزن بالا نیست.

سلولیت چیست

مزوتراپی سلولیت چیست؟

مزوتراپی سلولیت شامل تزریق مقادیر میکروسکوپی عصاره های طبیعی، عوامل هومیوپاتی، داروها و ویتامین ها به داخل پوست است. این ترکیبات به آرامی در چربی زیر پوست پخش می شود که باعث تجزیه چربی و از بین بردن سلولیت خواهد شد. این تزریقات علاوه بر موارد ذکر شده باعث جوانسازی و جلوگیری از افتادگی پوست نیز می شوند. در واقع این روش، در چهار مرحله، سلولیت های پوست را از بین می برد:
1. بهبود جریان خون در ناحیه مورد نظر
2. حل کردن رسوبات اضافی چربی
3. از بین بردن بافت فیبروتیک و سخت شده
4. بهبود تخلیه لنفاوی

مزوتراپی سلولیت چگونه است

مواد مورد استفاده در مزوتراپی سلولیت، پروتئین ها و آنزیم های طبیعی هستند که باعث از بین رفتن غشای چربی سلول و ساختارهایی که چربی را در کنار هم نگه می دارد، می شود. سپس چربی از بین رفته توسط بدن متابولیزه می شود، مقداری از آن مجدداً توسط کبد مورد استفاده قرار می گیرد، مقداری توسط سلولهای دیگر هضم می شوند و بقیه از طریق کلیه دفع می شوند. در طول دوره درمان و طی جلسات مورد نیاز برای از بین بردن سلولیت، چندین لایه چربی از بین می رود.
سلولیت توسط بافت همبند ایجاد می شود که با پایین نگه داشتن سطح پوست، چربی را نگه می دارند و بنابراین باعث ایجاد گودی هایی روی پوست می شوند. با استفاده از مزوتراپی سلولیت، بافت های همبند و چربی ها از بین می رود و ظاهری صاف و بدون پستی و بلندی بر روی پوست ایجاد می شود.

مزوتراپی سلولیت چگونه است

فیلم مزوتراپی 

مزایای مزوتراپی سلولیت

  • روشی بدون درد و خونریزی است.
  • روشی سریع و موثر برای رهایی از شر سلولیت می باشد.
  • بعد از انجام این روش نیازی به استراحت نیست و افراد می توانند به فعالیت های روزانه شان بپردازند.

عوارض مزوتراپی سلولیت

مزوتراپی سلولیت، عوارض خاصی را به دنبال نخواهد داشت. برخی از عوارض رایج درد و تورم خفیف، قرمزی پوست و عوارضی از این قبیل هستند که کاملا نرمال و طبیعی می باشند.

مزایای مزوتراپی سلولیت

چه کسانی نباید مزوتراپی سلولیت را انجام دهند

افراد باردار یا شیرده، بیماران مبتلا به دیابت، افرادی که دارای بیماری سرکوب سیستم ایمنی هستند، افراد دارای بیماری های فعال پوستی و بیماران قلبی، نمی توانند از روش مزوتراپی رفع سلولیت استفاده کنند. توصیه می شود همه افراد قبل از انجام مزوتراپی، با پزشک متخصص مشورت نمایند و از تمامی شرایط انجام مزوتراپی سلولیت، آگاه باشند.

تعداد جلسات مزوتراپی سلولیت

مزوتراپی رفع سلولیت، قبل و بعد

مزوتراپی رفع سلولیت
مزوتراپی سلولیت قبل و بعد

تعداد جلسات مزوتراپی سلولیت

تعداد جلسات مزوتراپی سلولیت، برای همه افراد یکسان نیست و به عوامل مختلفی بستگی دارد. تعداد این جلسات و فاصله میان آن ها باید تنها توسط پزشک متخصص تعیین گردد.

ماندگاری مزوتراپی سلولیت

در خصوص ماندگاری مزوتراپی سلولیت باید گفت تا زمانی که افراد، یک رژیم غذایی سالم و متعادل را حفظ کرده و انجام تمرینات ورزش را از یاد نبرند، کاهش سلولیت دائمی خواهد بود. به عبارتی دیگر، برای دستیابی به بهترین نتایج باید پس از انجام این روش، در کنار انجام تمرینات ورزشی، مصرف چربی را کاهش، و مصرف مایعات را افزایش داد.

مراقبت های بعد از درمان سلولیت با مزوتراپی

به طور کلی بعضی از پزشکان مراقبت های خاصی را بعد از انجام مزوتراپی لازم نمی بینند. اما در هر حال برای کاهش عوارض احتمالی باید مواردی را رعایت کرد.

  • بهتر است بعد از انجام مزوتراپی از لوسیون ها و اسپری های مخصوص بدن استفاده نکنید.
  • از انجام ورزش ها و فعالیت های سنگین خودداری کنید و سعی کنید ناحیه تزریق را با دستتان خیلی فشار ندهید.
  • اگر در منزل خود حیاط دارید، بهتر است تا بدنتان را مستقیما در معرض نور خورشید قرار ندهید تا از بروز حساسیت ها و عوارض احتمالی جلوگیری کنید.
  • از دوش گرفتن با آب داغ خودداری کنید و هرگز داروهای رقیق کننده خون مثل آسپرین استفاده نکنید.

 

ماندگاری مزوتراپی سلولیت

هزینه مزوتراپی سلولیت

قیمت مزوتراپی سلولیت برای افراد مختلف متفاوت است و به شرایط پوستی هر شخص، نواحی مورد نظر و تعداد جلسات بستگی دارد. این هزینه تنها توسط پزشک متخصص تعیین خواهد گردید. برای اطلاع از قیمت ها و آگاهی بیشتر می توانید با مشاورین ما در بهترین مرکز مزوتراپی تهران، تماس حاصل نمایید.

تخفیف مزوتراپی سلولیت

کلیه امور مربوط به مزوتراپی سلولیت و سایر انواع مزوتراپی مانند مزوتراپی مو، مزوتراپی صورت، مزوتراپی لاغری، و … در بهترین مرکز مزوتراپی شمال تهران با بهره گیری از پزشکان بنام و کادری مجرب، و با استفاده از بهترین برند ها و دستگاه های روز دنیا انجام می شود. برای هر کدام از روش های ذکر شده تخفیفاتی نیز در نظر گرفته شده است تا تمامی عزیزان بتوانند از این خدمات بهره مند گردند. جهت اطلاع از تخفیف مزوتراپی سلولیت و یا تخفیف های دیگر می توانید با ما تماس بگیرید. مشاورین ما، با صبر و شکیبایی آماده ی پاسخگویی به تمامی سوالات شما عزیزان خواهند بود.

8 دیدگاه دربارهٔ «مزوتراپی سلولیت | رهایی از پوست پرتقالی یا سلولیت، با مزوتراپی»

  1. بازتاب: انواع مزوتراپی:

  2. بازتاب: لاغر کردن صورت: لاغر کردن صورت با مزوتراپی

  3. بازتاب: انواع مزوتراپی: جوان سازی پوست با مزوتراپی

  4. بازتاب: لاغری موضعی با مزوتراپی | لاغری سریع شکم و پهلو بدون ورزش - مزوتراپی

  5. بازتاب: رفع چربی موضعی:

  6. بازتاب: راه های از بین بردن سلولیت | درمان سلولیت با چند راه ساده - مزوتراپی

  7. بازتاب: سلولیت:

  8. بازتاب: سلولیت: بهترین روش های درمان و پیشگیری از سلولیت چیست؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن