بهترین درمان اسکار آکنه | از بین بردن سریع جای جوش

از بین بردن سریع جای جوش

جوش های فعال صورت بسیار ناامید کننده هستند، اما بدتر از آنها اسکار هایی است که بر جا می گذارند.
اسکار جای جوش می تواند اعتماد به نفس افراد را تحت الشعاع قرار دهد و مانع بسیاری از فعالیت های اجتماعی در زندگی افراد شود. اسکار آکنه با اینکه بسیار دلسرد کننده به نظر می رسد، اما قابل درمان است.
با درمان اسکار آکنه و جای جوش، می توان زیبایی از دست رفته پوست را به صورت برگرداند.
برای آشنایی بیشتر با راههای از بین بردن اسکار آکنه و چگونگی درمان آن در ادامه مقاله با من همراه باشید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2022

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اسکار جای جوش نی نی سایت

اسکار آکنه چگونه بوجود می آید؟

اسکار آکنه زمانی ایجاد می شود که شما جوشهایتان را فشار دهید و یا آنها را بترکانید. در چنین حالتی، فرورفتگی هایی روی پوستتان بوجود می آید که همانند چاله هایی در سطح پوست صورت خواهند بود. دلیل پیدایش این فرورفتگی ها نیز عدم وجود کلاژن در هنگام بهبودی جای جوش می باشد. اسکار اکنه انواع مختلفی دارد که سه نوع اصلی آن عبارتند از:
• سوراخ های عمیق و کوچک در سطح پوست که به نظر می رسد کسی با شیء تیزی پوست صورت را سوراخ کرده است.
• پستی و بلندی های سطح پوست
• فرورفتگی های گرد یا بیضی شکل در سطح پوست که دهانه آنها باز است.

راهکارهای خانگی برای از بین بردن جای جوش و اسکار آکنه

بسیاری از افرادی که از اسکار آکنه و یا جای جوش روی پوست صورتشان رنج می برند، ترجیح می دهند از راهکارهای طبیعی برای از بین بردن این مشکل استفاده کنند. برخی راهکارهای طبیعی برای از بین بردن آثار جوش و اسکار آکنه عبارتند از:
• روغن نارگیل
• ژل آلوئه ورا
• عسل طبیعی
• آبلیمو
• جوش شیرین

انواع اسکار جوش

چه عواملی باعث بوجود آمدن جوش یا آکنه می شوند؟

دلیل بوجود آمدن آکنه، بسته شدن منافذ پوست با چربی و یا سلول های مرده می باشد. در چنین حالتی، سلول های مرده با قرار گرفتن در لایه بالای پوست، وارد منافذ پوست می شوند و جوش ها را به وجود می آورند.
حالا شاید بخواهید بدانید که چه عواملی باعث ایجاد آکنه می شوند؟
پوست کثیف – تمیز نگه داشتن پوست و منافذ، امری بسیار مهم است. عواملی مانند تعریق و لمس زیاد پوست باعث کثیف شدن پوست و در نتیجه منافذ خواهند شد. همچنین، پاک نکردن درست مواد آرایشی از روی پوست هم می تواند یکی از عوامل ایجاد کثیفی روی پوست باشد.

رژیم غذایی – پوست به عنوان بزرگترین اندام بدن، می تواند بسیار تحت تاثیر رژیم غذایی نیز باشد. رژیم های غذایی نا مناسب به میزان زیادی در ایجاد جوش ها و یا به اصطلاح خراب شدن پوست، موثر باشند. برای داشتن پوستی سالم، توصیه می شود از مصرف مواد غذایی چرب، محصولات فراوری شده و شیرینی جات خودداری نمایید.
جایگزین این غذاها می تواند سبزیجات، پروتئین و آب باشند.

مصرف دارو – مصرف برخی داروها نیز می تواند احتمال بروز جوش را افزایش دهد. برای اطلاع دقیق از تاثیر داروهایی که مصرف می شوند، باید با پزشک مربوطه مشورت نمایید.

عوامل هورمونی – هورمون ها نیز می توانند تولید چربی در پوست را تغییر دهند. دقیقا به همین علت است که نوجوانان بیشتر دچار آکنه می شوند. دلیل آن هم تغییرات بدن و کم شدن تعادل هورمونی در بدن می باشد.

بهترین درمان اسکار آکنه

مزوتراپی، روشی غیر جراحی و تزریقی برای درمان جای جوش و اسکار آکنه می باشد که از طریق تزریقات کوچک، مواد مغذی و دارو را وارد پوست می کند. مواد کوکتل های مزوتراپی عمدتا شامل ویتامین ها، اسید های آمینه، پروتئین ها، عصاره گیاهان، داروها و غیره می باشند.
این مواد از طریق تزریق وارد لایه میانی پوست می شوند و پوست را تغذیه می کنند. علاوه بر تغذیه پوست، با وارد شدن سوزن ها به پوست، تحریک برای کلاژن سازی نیز صورت می گیرد و تولید کلاژن و الاستین نیز در پوست افزایش می یابد.
همچنین مزوتراپی با کاهش تولید چربی در پوست، به کاهش تولید آکنه نیز کمک کرده و از طریق تحریک سلول سازی جدید، در کاهش میزان سلول های مرده که یکی از عوامل ایجاد جوش هستند، نیز موثر خواهد بود.
بدین ترتیب با انجام این روش، علاوه بر سلامت پوست و رفع مشکلاتی از قبیل جای جوش و …، پوستی شفاف و جوان خواهید داشت.

مزوتراپی اسکار اکنه

مزوتراپی پوست برای اسکار آکنه چگونه است؟

در مزوتراپی اسکار اکنه، ابتدا پزشک متخصص، محل مورد نظر را با کرم بی حس کننده، بی حس می کند. سپس، با استفاده از مواد ضد عفونی کننده، پوست را تمیز و ضد عفونی می کند. پس از آن، نوبت به انجام تزریق هاست. تزریق ها به صورت دستی و یا بوسیله دستگاه تفنگ مانند مخصوص مزوتراپی انجام می شود. این تزریق ها که با توجه به هدف از مزوتراپی، در عمق 1 تا 4 میلیمتری پوست انجام می شوند، کاملا بدون درد خواهند بود.
با رساندن مواد تقویت کننده و داروها به عمق پوست، درمان سریع تر صورت خواهد گرفت و نتایج بهبودی زودتر ظاهر می شوند.

مزایای مزوتراپی برای رفع اسکار آکنه

  • روشی غیر جراحی، بدون درد و خونریزی است. است.
  • علاوه بر صورت در تمام نقاط بدن نیز می تواند به کار رود. به عنوان مثال برای رفع جوش های کمر، رفع جوش های روی باسن، رفع جوش های روی بازو و … .
  • علاوه بر از بین بردن جای جوش و اسکار، آبرسانی و جوانسازی پوست را نیز انجام می دهد.
  • بعد از انجام این روش، نیازی به استراحت نخواهید داشت. می توانید بلافاصله بعد از هر جلسه، به سر کارتان برگردید و به فعالیت های عادی روزانه تان بپردازید.
  • نتایج استفاده از مزوتراپی، سریع تر و بدون عوارض خواهند بود.
  • در مقایسه با بقیه روش ها، مقرون به صرفه نیز می باشد.
درمان قطعی اسکار جوش

تاثیر مزوتراپی برای درمان اسکار و جای جوش

اسکار آکنه از التهاب به وجود می آید. هنگامی که یک فولیکول یا منفذ بسته شده، رشد میکند و با بزرگ شدن از پوست خارج می شود، پوست سالم را دچار جوش یا آکنه خواهد کرد.
مزوتراپی با تحریک تولید سلول های جدید پوست و ترمیم پوست، به درمان این مشکل کمک می کند و از طریق نفوذ بیشتر مواد مفید در پوست، کار خود را به روش موثر تری انجام می دهد.

بهترین مارک داروی مزوتراپی صورت 

بخش عظیمی از نتایج مزوتراپی صورت به کیفیت برند و مواد وابسته است. به شیشه های حاوی داروی مزوتراپی در صنعت پزشکی، ویال مزو یا کوکتل مزو گفته می‌شود. در ادامه مطلب با بهترین برندهای مزوتراپی صورت آشنا می شویم.

کوکتل مزوتراپی صورت رویتاکر (Revitacare) فرانسه

  1. کوکتل جوانساز رویتاکر 502: مناسب پوست با آسیب‌های خفیف
  2. کوکتل جوانساز رویتاکر 516: مناسب پوست با آسیب‌های متوسط
  3. کوکتل جوانساز رویتاکر 532: مناسب پوست با آسیب‌های زیاد
  4. كوكتل لیفت رویتاکر STRETCHCARE: هدف اصلی این کوکتل سفت کردن پوست است و همچنین خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می‌بخشد.
  5. کوکتل جوانساز و ترمیم کننده رویتاکر 715: این کوکتل با روند پیری پوست مبارزه می‌کند و پوست به صورت طبیعی نرم‌تر و روشن‌تر به نظر می‌رسد.

کوکتل مزو صورت FUSION اسپانیا

  1. کوکتل لیفت صورت فیوژن F-LIFT+FACE: از این کوکتل برای بهبود بافت پوست و کاهش افتادگی پوست استفاده می‌شود.
  2. کوکتل آنتی آکنه و منافذ فیوژن F-ACN: تمرکز این کوکتل بر روی مشکلات پوست چرب و منافذ باز پوست است. این کوکتل با تاثیرات ضد التهابی و ضد میکروبی آکنه‌ها را مهار می‌کند.
  3. کوکتل ضد لک فیوژن F-RADIANCE: برای رفع لک‌های تیره و یکنواخت کردن رنگ پوست است. عناصر فعال این محصول تولید ملانین‌های پوستی (رنگدانه‌ها) را مهار و کنترل می‌کند.
  4. کوکتل آبرسان فیوژن F-HA: اسید هیالورونیک درمان نهایی برای خشکی شدید پوست است. این کوکتل به تدریج پوست را سفت و مرطوب می‌کند و از پوست در مقابل از دست دادن رطوبت محافظت می‌کند.
  5. کوکتل رفع اسکار فیوژن F-MESOMATRIX: جهت رفع اسکار و ترک‌های پوستی است و منجر به بازیابی ظاهر طبیعی پوست می‌گردد.

مزوتراپی صورت برند BCN اسپانیا

  1. کوکتل پایه BASE BCN: کوکتل مزو بیس یا پایه BCN علاوه بر جلوگیری از پیری پوست، باعث آبرسانی و بهبود خاصیت کشسانی پوست خواهد شد. این کوکتل برای استفاده در انواع پوست مناسب است.
  2. کوکتل آبرسان REVITA-HA BCN: این کوکتل دارای غلظت بالایی از هیالورونیک اسید و یک آبرسان قوی است. همچنین در درمان چین و چروک و بهبود بافت و خاصیت کشسانی پوست بسیار موثر است.
  3. کوکتل کلاژن ساز ECQ10 BCN: این کوکتل پوست را سفت و صاف تر می‌کند و با دارا بودن کلاژن فعال به عنوان یک ترمیم کننده عمل می‌کند.
  4. کوکتل ضد لک MELANO BCN: کوکتل روشن کننده و ضدلک BCN با خاصیت آنتی‌اکسیدانی قوی‌ای که دارد سبب رفع لک‌های پوستی، بازیابی درخشندگی و مهار ملانین و تولید لک‌های تازه پوستی می‌شود.
  5. کوکتل سفت کننده پوست TENSIS BCN: این مزو صورت باعث تقویت بافت و سفت شدن پوست و افزایش خاصیت ارتجاعی پوست می‌گردد. هدف اصلی این کوکتل مبارزه با افتادگی پوست است.

مزو صورت برند بایو اسکین اسپانیا

  1. کوکتل لیفتینگ بایو اسکین REVITALIFTPRO: این کوکتل احیا کننده پوست، با آبرسانی فوری پوست با روند پیری پوست مبارزه می‌کند و بر روی لیفتینگ پوست تمرکز می‌کند.
  2. کوکتل روشن کننده پوست بایو اکسین BRIGHTPRO: یکی از بهترین کوکتل‌های ترمیم کننده و روشن کننده پوست‌های مستعد لک‌های تیره است که با تغییرات حاصل از افزایش سن مقابله می‌کند و به جوان‌سازی و آب‌رسانی آن می‌پردازد.
  3. کوکتل درمان اسکار بایو اسکین SCARPRO: این محلول با استفاده از مواد مغذی، آنتی باکتریال و آنتی اکسیدان بهبودی پوست را تسریع می‌کند و جوش‌ها و التهابات را کاهش می‌دهد.
  4. کوکتل آبرسان بایو اسکین HYALURONIC: دارای تکنولوژی جدیدی از هیالورونیک اسید است که طبق ادعای بایو اسکین نسبت به دیگر کوکتل های آبرسان عملکرد بهتری دارد. همچنین خاصیت کشسانی پوست را بهبود می‌بخشد.
  5. کوکتل چین و چروک بایو اسکین BOTULOPEPTIDE: به علت انقباض مداوم عضلات چین و چروک در مرور زمان ایجاد می‌شوند. این کوکتل یک درمان حرفه‌ای است که چین و چروک ناشی از انقباضات عضلانی را هدف قرار می‌دهد.

کوکتل مزو صورت مزو لایک اسپانیا

  1. کوکتل جوانساز مزو لایک TOPAGE: یک ترکیب بسیار قوی از آبرسان و ترمیم کننده است که برای پوست‌های آسیب دیده و کدر مناسب است. همچنین برای بهبود چین و چروک و بافت پوست موثر است.
  2. کوکتل بوتولاکس مزو لایک BOTOLAX: این کوکتل همانطور که از نامش پیدا است اثراتی شبیه به بوتاکس دارد که سبب رفع خطوط کم عمق اطراف چشم، پشت لب و صورت می‌گردد و به صورت کلی چین و چروک را کاهش می‌دهد.
  3. کوکتل روشن کننده و ضد آکنه مزولایک BRIGHTENING ANTI-ACNE: این کوکتل مناسب پوست‌های چرب یا مستعد آکنه است و به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی با رادیکال‌های آزاد مبارزه می‌کند و به محو شدن لک‌ها و روشن شدن پوست کمک می‌کند.
  4. کوکتل لیفت مزو لایک LIFT +: تمرکز این کوکتل بر روی جوانسازی شدید صورت، لیفتینگ و ترمیم پوست است. این کوکتل با بازگرداندن خاصیت کشسانی طبیعی بین سلولی با روند پیری پوست مبارزه می‌‌کند.
  5. کوکتل اسکار مزو لایک SCAR: این مزو با علائم ترک‌های پوستی و اسکار مقابله می‌کند و وظیفه اصلی آن ترمیم و بازسازی پوست آسیب دیده است. این کوکتل حاوی دو ماده فعال دکسپاتنول و الاستین است که برای بهبود فیبرهای کلاژن ضروری هستند.

مزو صورت درماهیل کره جنوبی

  1. کوکتل جوانساز درماهیل SR: این کوکتل مانند دیگر کوکتل‌های جوانساز با روند پیری پوست مبارزه می‌کند و همچنین جهت جلوگیری از ایجاد چین و چروک نیز موثر است.
  2. کوکتل آبرسان درماهیل HSR: این کوکتل دارای هیالورونیک اسید بوده و خاصیت آبرسانی فوری پوست را دارد. همچنین به لطف این عنصر با روند پیری پوست و ایجاد چین و چروک نیز مقابله می‌کند.
  3. کوکتل روشن کننده پوست درماهیل SB: این کوکتل رنگدانه‌های پوستی را کنترل می‌کند. هدف اصلی آن روشن کنندگی پوست و مقابله با لک‌های پوستی است.
هزینه مزوتراپی جای جوش

هزینه مزوتراپی اسکار آکنه

هزینه مزوتراپی به عوامل گوناگونی بستگی دارد. با توجه به شرایط هر فرد و میزان مواد مورد نیاز برای مزوتراپی و همچنین تعداد جلسات، هزینه مزوتراپی برای افراد مختلف، متفاوت خواهد بود. برای اطلاع از هزینه ها می توانید با مشاورین ما در مرکز تخصصی مزوتراپی تهران، تماس حاصل نموده و از طریق مشاوره با کارشناسان ما، اطلاعات لازم در خصوص انواع مزوتراپی را کسب نمائید.

بهترین مرکز مزوتراپی در تهران

مهم ترین عوامل در بدست آمدن نتایج مطلوب، ماندگاری پس از مزوتراپی و داشتن کمترین عوارض پس از مزوتراپی، انتخاب یک مرکز مزوتراپی خوب و مطمئن می باشد.

  • بهترین مرکز مزوتراپی، مرکزی است که در هنگام اعمال روش های مزوتراپی، نکات و موارد مهم ایمنی را نیز در نظر داشته باشد.
  • مرکز تخصصی مزوتراپی باید قبل از انجام مزوتراپی، مشاوره قبل از انجام مزوتراپی را به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهد.
  • از متد ها و دستگاه های جدید و به روز دنیا استفاده کند.
  • در انجام انواع روش های مزوتراپی، از پزشکان متخصص و به نام بهره گیرد.
  • موارد بهداشتی را به صورت کامل رعایت نماید.
  • از بهترین برند های مزوتراپی استفاده کند.
  • دارای کادری مجرب و آموزش دیده برای انجام تمامی امور مربوط به خدمات موجود، باشد.

ما در بهترین مرکز مزوتراپی شمال تهران، با بهره گیری از پزشکان متخصص و کادری مجرب، آماده ارائه کلیه خدمات مزوتراپی به شما عزیزان خواهیم بود.
جهت تماس با مرکز و مشاوره رایگان با متخصصان ما، می توانید از طریق لینک زیر با ما در تماس باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن